Anadolu Akvaryum'a Sorular
Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2012 11:31
[QUOTE=beyzade4545] [QUOTE=beyzade4545]Merhaba
[QUOTE=BaLıkÇı56]
[QUOTE=Rc oranda] [QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=Rc oranda] Sayın Anadolu Pet yetkilisi, sizin ithalatınız olan bir senedir sorunsuz kullandığım çok sessiz çalışan eheim 200 hava motoru normal çalışmasına göre aşırı ses yapmaya başladı.
Maltepe canpet'e 4 aralık tarihinde vermiştim, geçtiğimiz cumartesi gittiğimde hafta içi gelir demişlerdi(telefonlarına ulaşılmadığı için nereye verdiklerini öğrenme şansım yok Kocaelinde olduğum içinde her an maltepeye gidemiyorum).
Aslında size gönderecektim ama kutuda sizin ithalatınız olduğu yazsada, ürünün fişinde adı yazmadığı için sıkıntı yaratır diye düşünmüştüm.
[/QUOTE] Merhaba,
Atman hava motoru sizin ithalatınızmı ?
[/QUOTE]
?
[/QUOTE]
Hayır.[QUOTE=BaLıkÇı56]
Merhabalar, bende; Dolphin C-1600 dış filitre var biraz sesli çalışıyor, normalmidir acaba?
Değilse nedenini öğrene bilirmiyim lütfen. TEŞEKKÜRLER...
[/QUOTE]
İthalatçı firmaya danışınız.[QUOTE=Rc oranda] [QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=Rc oranda] Sayın Anadolu Pet yetkilisi, sizin ithalatınız olan bir senedir sorunsuz kullandığım çok sessiz çalışan eheim 200 hava motoru normal çalışmasına göre aşırı ses yapmaya başladı.
Ürünü aldığım maltepede ki akvaryumcuya götürüp ondan servise göndermesini istedim dediklerine göre göndermişler yaklaşık 18 gün oldu. Haftaya gelebilir dediler servisten. Acaba bu tür ürünlerde serviste ki işlemler ortalama kaç gün sürüyor bilgilendirirseniz sevinirim iyi çalışmalar, saygılar.
[/QUOTE]
Merhaba,
Aslında sizin yetkili servise götürmeniz gerekiyordu, kİme göndermişler, kim teslim almış bilgisini öğrenirseniz yada hangi noktarya bıraktığınızı bana bildirirseniz hemen yardımcı olurum.
Hava motoru için garanti sürecimiz yaklaşık olarak yetkili servise girişten itibaren 3 gündür. Bu servisin yoğunluğuna göre 1 güne kadar inebilir.
Lütfen acil olarak bönüş yapınız,
Saygılarımla.
[/QUOTE]Maltepe canpet'e 4 aralık tarihinde vermiştim, geçtiğimiz cumartesi gittiğimde hafta içi gelir demişlerdi(telefonlarına ulaşılmadığı için nereye verdiklerini öğrenme şansım yok Kocaelinde olduğum içinde her an maltepeye gidemiyorum).
Aslında size gönderecektim ama kutuda sizin ithalatınız olduğu yazsada, ürünün fişinde adı yazmadığı için sıkıntı yaratır diye düşünmüştüm.
[/QUOTE] Merhaba,
Size telefonla ulaşmaya çalıştım ama açılmadı maalesef,
Canpet'ten böyle bir ürün gelmedi bize. Ürünü oradan alıp direk yetkili servisimize gönderiniz, Yetkili servisimiz perakende noktalar aracılığıyla ürün kabulü yapmamaktadır. Eğer ürün teslim alınmışsa Servis talep formu adında bir evrağın üzerindeki numarayı ve veriliş tarihini isteyiniz, bu numara verilemiyorsa ürünün bizde olmadığına emin olabilirsiniz ki böyle bir numara yok.
Ürün bize ulaştığı tarih itibarı ile en geç 1 gün içinde tamir edilerek size kargolanacaktır.
İyi günler..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2012 21:38
Erkan Bey Canpet ürünü servise yolladık demiş fakat Anadolu Pet böyle bir ürün yok diyor.
Eğer ben yanlış anlamadıysam Canpet bu durumda yanlış beyan vermiiş olmuyor mu?
Peki Canpet ürünü nereye yollamış olabilir,elektrik tamircisine mi?
Son durum nedir?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2012 22:00
Fırsatını bulduğum da maltepe'ye gideceğim, ben işimi garanti altına almak için anadolu pet'in görüşünü almak istemiştim.
Benim aklımda ki olayda canpet'in göndermediği yönündeydi (muhtemelen kendileri tamir etmeye çalıştılar yada hiç uğraşmayıp kenara koydular) öyle olduğunu anladım. Şimdiye kadar ekipmanlarımı canpet'ten almıştım hep ama bundan sonra canpet'ten ekipman almayacağım anlaşılan.
Anadolu pet'in hem forumdan hemde mail yoluyla konuyla ilgilendiği için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum çok ilgililer müşteri memnuniyeti konusunda.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Ocak 2013 01:22
Canpet'in cevabını merak ediyorum.
M.Tuna 2013-01-01 15:20:54
Eğer durum dediğiniz gibiyse bunu forumdaki hobicilerinde bilmesi gerek bence.
Sayenizde önemli bir bilgi açığa çıkacak.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 02 Ocak 2013 10:18
[QUOTE=Rc oranda] Fırsatını bulduğum da maltepe'ye gideceğim, ben işimi garanti altına almak için anadolu pet'in görüşünü almak istemiştim.
Benim aklımda ki olayda canpet'in göndermediği yönündeydi (muhtemelen kendileri tamir etmeye çalıştılar yada hiç uğraşmayıp kenara koydular) öyle olduğunu anladım. Şimdiye kadar ekipmanlarımı canpet'ten almıştım hep ama bundan sonra canpet'ten ekipman almayacağım anlaşılan.
Anadolu pet'in hem forumdan hemde mail yoluyla konuyla ilgilendiği için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum çok ilgililer müşteri memnuniyeti konusunda.
[/QUOTE]
Merhaba,
Konu ile ilgili gelişmeleri beklemekteyiz,
İyi günler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 02 Ocak 2013 16:13
[QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=Rc oranda] Fırsatını bulduğum da maltepe'ye gideceğim, ben işimi garanti altına almak için anadolu pet'in görüşünü almak istemiştim.
[/QUOTE]
Benim aklımda ki olayda canpet'in göndermediği yönündeydi (muhtemelen kendileri tamir etmeye çalıştılar yada hiç uğraşmayıp kenara koydular) öyle olduğunu anladım. Şimdiye kadar ekipmanlarımı canpet'ten almıştım hep ama bundan sonra canpet'ten ekipman almayacağım anlaşılan.
Anadolu pet'in hem forumdan hemde mail yoluyla konuyla ilgilendiği için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum çok ilgililer müşteri memnuniyeti konusunda.
[/QUOTE]
Merhaba,
Konu ile ilgili gelişmeleri beklemekteyiz,
İyi günler.
Bugün Canpet'e gittim. Sahibi olaydan yeni haberi olduğunu ve yanlarında çalışan şahsın karışıklıklara sebep olduğunu bu nedenle yollarını ayırdıklarını belirtti. Kendilerinin ürün tamiriyle uğraşmadığını böyle durumlarda servise yolladığını söyledi benim ürünümün de depoda bir yerde olduğunu araması gerektiğini söyledi yarın arayıp haber vereyim dedi. Bende kabul etmedim sonuçta kaç kere Kocaeli'nden gelmek zorunda kaldım buda hayli masraf oluşturdu bana zaten. Kararlı olduğumu anlayınca ürünün para iadesini yaptı ve özür diledi.
Benim bu konuyu okuyan insanlara tavsiyem benim yaptığımı yapmamaları, arıza durumunda Anadolu pet yetkilisinin açıkladığı şekilde direk Anadolu pet servisiyle görüşmeleri ve ürünlerini onlara göndermeleri. Konuyla ilgili ilginiz için tekrar tekrar teşekkür ederim Semih bey.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 02 Ocak 2013 21:07
[QUOTE=Rc oranda]
[QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=Rc oranda] Fırsatını bulduğum da maltepe'ye gideceğim, ben işimi garanti altına almak için anadolu pet'in görüşünü almak istemiştim.
[/QUOTE]
Benim aklımda ki olayda canpet'in göndermediği yönündeydi (muhtemelen kendileri tamir etmeye çalıştılar yada hiç uğraşmayıp kenara koydular) öyle olduğunu anladım. Şimdiye kadar ekipmanlarımı canpet'ten almıştım hep ama bundan sonra canpet'ten ekipman almayacağım anlaşılan.
Anadolu pet'in hem forumdan hemde mail yoluyla konuyla ilgilendiği için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum çok ilgililer müşteri memnuniyeti konusunda.
[/QUOTE]
Merhaba,
Konu ile ilgili gelişmeleri beklemekteyiz,
İyi günler.
Bugün Canpet'e gittim. Sahibi olaydan yeni haberi olduğunu ve yanlarında çalışan şahsın karışıklıklara sebep olduğunu bu nedenle yollarını ayırdıklarını belirtti. Kendilerinin ürün tamiriyle uğraşmadığını böyle durumlarda servise yolladığını söyledi benim ürünümün de depoda bir yerde olduğunu araması gerektiğini söyledi yarın arayıp haber vereyim dedi. Bende kabul etmedim sonuçta kaç kere Kocaeli'nden gelmek zorunda kaldım buda hayli masraf oluşturdu bana zaten. Kararlı olduğumu anlayınca ürünün para iadesini yaptı ve özür diledi.
Benim bu konuyu okuyan insanlara tavsiyem benim yaptığımı yapmamaları, arıza durumunda Anadolu pet yetkilisinin açıkladığı şekilde direk Anadolu pet servisiyle görüşmeleri ve ürünlerini onlara göndermeleri. Konuyla ilgili ilginiz için tekrar tekrar teşekkür ederim Semih bey.
[/QUOTE]
Mide bulandırıcı bir durum.
Sayenizde bir durum açığa kavuştu.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2013 12:05
[QUOTE=Rc oranda] [QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=Rc oranda] Fırsatını bulduğum da maltepe'ye gideceğim, ben işimi garanti altına almak için anadolu pet'in görüşünü almak istemiştim.
[/QUOTE]
Benim aklımda ki olayda canpet'in göndermediği yönündeydi (muhtemelen kendileri tamir etmeye çalıştılar yada hiç uğraşmayıp kenara koydular) öyle olduğunu anladım. Şimdiye kadar ekipmanlarımı canpet'ten almıştım hep ama bundan sonra canpet'ten ekipman almayacağım anlaşılan.
Anadolu pet'in hem forumdan hemde mail yoluyla konuyla ilgilendiği için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum çok ilgililer müşteri memnuniyeti konusunda.
[/QUOTE]
Merhaba,
Konu ile ilgili gelişmeleri beklemekteyiz,
İyi günler.
Bugün Canpet'e gittim. Sahibi olaydan yeni haberi olduğunu ve yanlarında çalışan şahsın karışıklıklara sebep olduğunu bu nedenle yollarını ayırdıklarını belirtti. Kendilerinin ürün tamiriyle uğraşmadığını böyle durumlarda servise yolladığını söyledi benim ürünümün de depoda bir yerde olduğunu araması gerektiğini söyledi yarın arayıp haber vereyim dedi. Bende kabul etmedim sonuçta kaç kere Kocaeli'nden gelmek zorunda kaldım buda hayli masraf oluşturdu bana zaten. Kararlı olduğumu anlayınca ürünün para iadesini yaptı ve özür diledi.
Benim bu konuyu okuyan insanlara tavsiyem benim yaptığımı yapmamaları, arıza durumunda Anadolu pet yetkilisinin açıkladığı şekilde direk Anadolu pet servisiyle görüşmeleri ve ürünlerini onlara göndermeleri. Konuyla ilgili ilginiz için tekrar tekrar teşekkür ederim Semih bey.
[/QUOTE]
Erkan bey,
Öncelikle önyargılı yaklaşmadığınız ve sabırla işbirliği yaptığınız çin ben teşekkür ederim. Sayenizde bir kez daha diğer kullanıcılara önemli bir konuyu hatırlatmış olduk.
Yetkili servis hizmeti vermemizin en önemli sebebi perakende noktalara bırakılan ürünlerin zamanında bize ulaştırılmaması nedeni ile nihai kullanıcıların zor durumda kalması idi. Sizden ricam Anadolu Pet'in ithal ettiği her ne olursa olsun aklınıza takılan sorular için bizimle doğrudan temasa geçmeniz, bu sayede sizin sorununuz çok kısa bir sürede ve mümkün olduğunca lehinize çözülürken bizde boş yere töhmet altında kalmamış olacağız.
Saygılarımla.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2013 18:29
Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...
Saygılar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Ocak 2013 10:16
[QUOTE=poyraz_o]Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...[/QUOTE] Onur bey,
Saygılar...[/QUOTE] Onur bey,
Eheim Jager ısıtıcıların değişimi çok uzun süre önce oldu, size eski bir ısıtıcı gelmesi çok ilginç. Lütfen ürünü nereden aldığınızı söylermisiniz?
Ne olursa olsun garanti süresi sizin ürünü satın aldığınız tarih itibarıyla başlar, bu sebeple ürünü garanti belgesi ve faturası ile teknik servisimize gönderdiğinizde kontrolü gerçekleştirilip gerekirse yenisi ile değişecektir.
Lütfen aksatmadan konrol etmemiz için 0216 346 34 67 numaralı telefonla irtibata geçiniz.
Teşekkürler..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Ocak 2013 12:20
Merhaba sayın anadolu pet center yetkilileri almanyadan gelme 2327 wet- dry eheim dış filitrem var fakat calışmıyor suyu devir daim yapmıyor sanıyorum moturu bozuldu benim size sorum bana yardımcı olabilirmisiniz motor kısmını bulabilirmiyiz yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler veya size nasıl ulaşabilirim
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Ocak 2013 11:33
[QUOTE=davit006]
Merhaba sayın anadolu pet center yetkilileri almanyadan gelme 2327 wet- dry eheim dış filitrem var fakat calışmıyor suyu devir daim yapmıyor sanıyorum moturu bozuldu benim size sorum bana yardımcı olabilirmisiniz motor kısmını bulabilirmiyiz yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler veya size nasıl ulaşabilirim
[/QUOTE] Merhaba,Bahsettiğiniz ürün ithalatını yaptığımız bir model değildir, bu sebeple herhangi bir yedek parçası da bulunmamaktadır. 0216 346 34 67 numaralı telefondan yetkili servisimizi aratıp ihtiyavınız olan kısmın kodunu söylerseniz sizin için temin edilebilir.
Saygılarımla
Anadolu Akvaryum ve Pet Ür. San. Tic. A.Ş.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir