Bir Canpet Şikayeti de Benden
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2013 16:30
Şikayetin Nedeni: Ürünler yanlış, eksik, farklı marka ve kırık gönderilmiş. Israrla fatura gönderilmesini istememe rağmen, siparişlerim fiş ile geldi. Siparişimin gelmesi 4 günü buldu.
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Sadece bir şikayetimden bahsedebildim. Dönüş yapacaklarını söylediler. Diğer sorunlarla karşılaştığımda ise kendilerine ulaşamadım. Telefonları sürekli meşgul...
Olayın Detayları:
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Sadece bir şikayetimden bahsedebildim. Dönüş yapacaklarını söylediler. Diğer sorunlarla karşılaştığımda ise kendilerine ulaşamadım. Telefonları sürekli meşgul...
Olayın Detayları:
Hiçbir site ile ilgili şikayet Canpet' in ki kadar fazla değil. Evimde çok sayıda iran kedisi, balık ve kuş beslediğim için her ay ortalama 300-500tl arası alışverişim oluyor. Haliyle yeri geliyor tedarikçi bulmakta zorlanıyorum. İstediğim bir ürün bir yerde varken, diğer bir ürün aynı akvaryumcuda veya sitede olmuyor. Ben de siparişimin parça parça gelmesindense hepsi bir gelsin istiyorum.
Yaklaşık 2 yıldır alışverişlerimin ortalama %50' sini yaptığım bir başka sitede, almak istediğim iç filtrenin (hydra 30) fiyatının arttığını ve yine almayı düşündüğüm otomatik yemleme makinasının olmadığını gördüm. İhtiyacım olan tüm ürünlerin bir arada olduğu Canpet' e denk geldim. Çoğu kez fiyatlardan, daha sonra da şikayetlerden yola çıkarak alışveriş yapmadım. Kendilerine bir şans verip ilk kez pazar günü alışverişe yeltendim. Sonuç rezalet..
1- Ürünleri sipariş geçtikten sonra kendilerine not bıraktım. Ardından içim rahat etmedi ve arayıp söyleme ihtiyacı hissettim. "Beyefendi bir sipariş verdim ama fiş göndermemenizi, yerine, garantili ürünlerim de ilerde yaşayacağım bir sıkıntıda kullanmak üzere fatura göndermenizi rica ediyorum. Eğer fatura göndermiyorsanız siparişimi iptal edelim" dedim. "hiç merak etmeyin fatura göndeririz" dediler. Fiş göndermişler.
2- Pazar günü verdiğim sipariş salı gününe kadar onaydan geçmedi. Salı aradım ve "neden hala kargoya vermiyorsunuz, neyi bekliyorsunuz?" dedim. "Kargo yoğunluğu var" gibi komik bir gerekçe gösterdiler. Belli ki siparişler doğru düzgün takip edilmiyor, kimsenin siparişten haberi yok. Benim uyarmamla pazar günü verdiğim sipariş az evvel elime ulaştı. 4 günde..
3- Siparişini geçtiğim 4 kalem üründen birisi de, 4 adet Sanyx marka kedi kumu idi. Bu kedi kumunun adet ağırlığı 4,4kg ve 5' er litredir. Bana göndermiş oldukları Kedi kumu farklı bir marka olup (akkum kedi kumu) ve toplamda 15kg' dır. Kısacası 2,6 kg kedi kumu eksik gönderim yapılmış. Ve bana sorulmadan farklı bir marka gönderilmiş. Ben zaten başka bir siteden 20kg Akkum kedi kumunu 25tl ye alabiliyorken, saolsunlar 30tl' ye emri vaki bir şekilde 15kg akkum kedi kumum oldu..
4- Aldığım iç filtre'nin (hydra 30) ambalajının daha önce açılmış olduğunu fark ettim. "hayırdır inşallah" dedim. İç fitrenin tüm fonksiyonlarını yerine getirebilmesi için hayati önem taşıyan filtre kartuşu kırık çıktı. Konu ile ilgili aradığımda personelin bilgisizliği ile karşılaştım. İç filtrenin kartuşu diyorum "550 mi diye bana soruyor" . Devir hızından bahsediyor. Anladım ki ürünü tanımıyor bile, Ürün adında geçen 550L/H yi okuyup bu ürün mü diyor.. "Kargoyu arayın tutanak tutsunlar kırıksa" diyor. "Hanfendi kolide bir sorun yok, dış filtrenin ablajında da ezik veya bir darbe yok. Ancak filtre kutusu daha önce açılmış, kapağının kenarlarında yırtıklar var." diye konuşmaya bir başlıyorum, kartuşun ne işe yaradığını, ne olduğunu vs. anlatmaya çalışıyorum. Eminim ki konuyu idrak edemedi ve "size biz sonra dönüş yapalım olur mu?" diye kestirip attı. 1 saat içinde döneceklerdi, 2 saat oldu, umutsuzca bekliyorum.
5- Yemleme makinasının kutusu ise harap olmuş.. DÜkkanda kaç defa düştü yere allah bilir. İnsan o ambalajdaki bir ürünü gönderirken utanır.. Neyseki taktım, çalışıyor..
6- Zaten piyasasından pahalıya aldığım ürünlerden gelmesi gereken parapuanlarım da halen kullanıcı hesabıma yatmış değil. 207TL tutarında bir alışverişten gelecek parapuan, nereden baksanız bir akvaryumumun 1-2 aylık yemini karşılar. Yazık günah değil mi?
İlk alışverişimdi, son olacak.. Siz siz olun böyle bir siteye güvenip sipariş falan geçmeyin. Her şeyi sizin takip etmeniz, tek tek kontrol etmeniz gerekiyor. Hepsini yaptınız diyelim, kontrol sonunda yapılması gereken düzeltmelerin hiçbiri için muhattabınız yok. Yanlış gelmişse ürün yanlıştır, kırıksa kırık, eksikse eksiktir. BAK BAŞININ ÇARESİNE.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2013 23:45
Bende alisveris yaptim ve 100 tl uzerine hediyeleri oldugunu farkedince alisverisimi 100 tl ustune tamamladim. Siparisini verdigim balik stoklarinda olmadigi icin kendi uygun gordukleri bir yem gondermisler ve bilgisini bile vermediler.Hediyemi de gondermediler..Inat ettim bu benim hakkim ve defalarca aradim surekli oyaliyorlar.Cok uyanik olduklarini sandiklarini dusunuyorum hic polemige girmiyorlar surekli ilk defa duymus haberleri yokmus havasi ile oyalayip duruyorlar..1 ay oldu hala gelmedi hala her aradigimda utanmadan hemen gondereceklerini soyleyip duruyorlar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2013 00:23
acaba bende şunu merak ediyorum. hadi insanlar bilmedende bu siteden-akvaryumcudan alış-veriş yapan var. yada bilerek bir şans veren var. forumda hep hüsranla sonuçlanmış şanslarda var şikayetler bölümünde yeterince. akvaryum.com site yöneticileri neden acaba bu firmayı ticari üyelerden çıkartmıyor. neden üyeliğini iptal etmiyor. şahsen bende pazar günü (17.03.2012) maltepe akvaryumcuların oraya gittim. zaten sol kolda-pasaj tarafında sırf akvaryum var. içerde bir dükkanda nerdeyse tek bitki satıyor. sağ kolda ise maltep pet ve canpet var. pasaj tarafından çıktım ilk canpet e girdim. benim yaşlarımda sanırım genç bir arkadaş geldi. ilk dediği balıklarda %40 indirim var. tür değişikliği yapıyoruz balık verelim. ama balıklarla ilgili hiç bilgisi yok. bunlar tropikal balık, sürü balığı dedi sadece. gösterdiği balıklar canlı doğuranlardı. ben red nose tetra ve neon arıyordum zaten. baktım yok. rotifish marka bir yem sordum. dediği cevap o yem protein ağırlıklımı yem arıyorsunuz, ordan nls discus yemi verelim. tuna abi dedikleri kasa tarafında bir beyfendi vardı. ona soruyorlar herşeyi. o beyfendide yüzünüze bile bakmadan diliyle-dişinin arasında bir şeyler söylüyor. yani orda 1 sene forumda fanusta japon bakmış bir arkadaşı koysalar o arkadaştan daha çok gelene faydalı olur. ilgi-alaka- bilgi bence sıfır. bu kadar şikayet üzererine yöneticiler bu kişilere uyarı-ikaz yada bir yaptırım yaptırmaları gerekir bence. tüm mağdurlara geçmiş olsun. mağdur olmayan dostlarımızda çok dikkat etsin. saygılar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2013 13:08
Evet tam bir gün oldu 1 saatte dönüş yapacak firma hala aramadı. Ben arıyorum meşgul..
3rturk 2013-03-23 03:29:13
Ben size bunların zihniyetinden bahsedeyim. Malım gitmesinde canım gitsin modeli insanlar bunlar. Bankada 1 trilyon parası olup, 5tl' lik havale ücreti için personele bağırıp kendini rezil eden insanlar bunlar. Sözde "işini bilen" esnaf. Vurguncu..
Buralara kadar gelebilmeleri bile mucize.
Zehir zıkkım, haram olsun.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2013 13:19
[QUOTE=3rturk]Evet tam bir gün oldu 1 saatte dönüş yapacak firma hala aramadı. Ben arıyorum meşgul..
Benim konu ile alakam yok ama sizin mesajınızı okuyunca yazmak istedim kusura bakmayın.Mağduriyetinizi anlarım çok geçmiş olsun ama adamların suçunu neden çocuğuna mal ediyorsunuz ki. Günahsız çocuğun çoluğun ne suçu var bence çok yanlış bi ifadeniz var.Sizin çocuğunuz yok sanırım çocuğu olan bi insan böyle beddua etmez..
aro 2013-03-22 13:22:12
Ben size bunların zihniyetinden bahsedeyim. Malım gitmesinde canım gitsin modeli insanlar bunlar. Bankada 1 trilyon parası olup, 5tl' lik havale ücreti için personele bağırıp kendini rezil eden insanlar bunlar. Sözde "işini bilen" esnaf. Vurguncu..
Buralara kadar gelebilmeleri bile mucize.
Zehir zıkkım, haram olsun. Çocuğundan çıksın..
[/QUOTE]Benim konu ile alakam yok ama sizin mesajınızı okuyunca yazmak istedim kusura bakmayın.Mağduriyetinizi anlarım çok geçmiş olsun ama adamların suçunu neden çocuğuna mal ediyorsunuz ki. Günahsız çocuğun çoluğun ne suçu var bence çok yanlış bi ifadeniz var.Sizin çocuğunuz yok sanırım çocuğu olan bi insan böyle beddua etmez..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2013 14:36
Merhaba Ertürk Bey.
Canpet'ten birçok alışverişim olmuştur. Bu alışverişlerin %80'ini direk mağazadan geri kalanı ise internet üzerinden yaptım. İnternet üzerinden yaptığım alışverişlerde ürünün biraz geç yollanması dışında bir şikayetim olmadı.
Canpet'in Maltepe'de 2 adet mağazası bulunmakta. Biri Maltepe Pet'in yanında (daha çok ilk elden alışverişlere bakıyorlar) diğeri ise caddenin diğer tarafında bir ara sokakta (daha çok internetten olan alışverişlere bakıyorlar). Ara sokakta bulunan mağaza depoyu andırıyor ve içerisi çok karışık. Burada çalışan arkadaşlar çok sorumsuz ve rahat hareket ediyorlar. Bir ürünü yarım saat beklediğim zamanlar oluyor... Kargolar da bu mağazadan çıktığı için haliyle alıcı birçok sorunla karşılaşıyor.
Benim bu sitedeki herkese tavsiyem, eğer Canpet'ten internet üzerinden alışveriş yapacaksanız gittigiyor sitesindeki mağazlarından alış veriş yapın. En azından bu sitede sizin Canpet'le muhattap olmanız gerekmiyor.
http://dukkanlar.gittigidiyor.com/CanPet____/
Ürünü göndermediler mi? Hemen siparişinizi iptal edin ve paranız direk geri gelsin.
Ürünler istediğiniz ürünler değil mi veya ürünler hasarlı mı? Yine siparişi iptal ederek hatta kargoyuda karşı ödemeli olarak göndererek bu sorunlardan çok daha az hasarla ve minimum zaman kaybıyla kurtulabilirsiniz...
bozerhan 2013-03-22 14:37:36
Canpet'ten birçok alışverişim olmuştur. Bu alışverişlerin %80'ini direk mağazadan geri kalanı ise internet üzerinden yaptım. İnternet üzerinden yaptığım alışverişlerde ürünün biraz geç yollanması dışında bir şikayetim olmadı.
Canpet'in Maltepe'de 2 adet mağazası bulunmakta. Biri Maltepe Pet'in yanında (daha çok ilk elden alışverişlere bakıyorlar) diğeri ise caddenin diğer tarafında bir ara sokakta (daha çok internetten olan alışverişlere bakıyorlar). Ara sokakta bulunan mağaza depoyu andırıyor ve içerisi çok karışık. Burada çalışan arkadaşlar çok sorumsuz ve rahat hareket ediyorlar. Bir ürünü yarım saat beklediğim zamanlar oluyor... Kargolar da bu mağazadan çıktığı için haliyle alıcı birçok sorunla karşılaşıyor.
Benim bu sitedeki herkese tavsiyem, eğer Canpet'ten internet üzerinden alışveriş yapacaksanız gittigiyor sitesindeki mağazlarından alış veriş yapın. En azından bu sitede sizin Canpet'le muhattap olmanız gerekmiyor.
http://dukkanlar.gittigidiyor.com/CanPet____/
Ürünü göndermediler mi? Hemen siparişinizi iptal edin ve paranız direk geri gelsin.
Ürünler istediğiniz ürünler değil mi veya ürünler hasarlı mı? Yine siparişi iptal ederek hatta kargoyuda karşı ödemeli olarak göndererek bu sorunlardan çok daha az hasarla ve minimum zaman kaybıyla kurtulabilirsiniz...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2013 16:54
Bilginiz olmasını açısından bir açıklama yapayım.
Garanti belgesine sahip ürün alınırken , firmanın size beyan edeceği fatura şartına kanunen gerek yoktur. Satışı yapan firma zaten ganati belgesini doldurup göndermek zorundadır.
Fatura ürünün satış tarihini ve meblağını gösteren kanuni bir belgeyken , garanti belgesi ürünün kullanım şartları , arıza göstermesi durumunda ne şartlarda ve şekilde telafi edileceğini gösteren resmi ve ticaret bakanlığında şart koşulan zaruri bir belgedir. Dolaslıyla bir ürün hakkında garanti belgesi kapsamında bir işlem talep ettiğiniz vakit sadece fatura ile hak iddia edemezsiniz. Ayrıca firma kendisine başvuru durumunda, doldurulmuş bir garanti belgesi varken fatura talep edemez. ( kanunen) Baştan savarsa ki savar , resmi mercile yapılacak bir ikayette eğer elinizde usulünce doldurulmuş garanti belgesi varsa , mercinin hukuki yaptırımı olduğu için tabiri caiz ise " eşşek gibi koşturur"
Türkiyede uygulamada şöyle denilmektedir. "fatura ile bize gelin gerekeni yaparız". Hayır arkadaşlar, firma hem fatura kesmek zorunda hemde garanti belgesini doldurmak zorunda. eğer internet alışlarınızda garamti belgesi boş bir şekilde geliyorsa , firmaya dönüp bunu doldurmasını talep edebilir. Olumsuz cevap geldiğinde firmayı tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsiniz.
Çünkü gerçekten bir arıza durumunda eğer mağduriyetiniz giderilmiyorsa , şikayet ettiğinizde sizden ilk garanti belgesi sorulacaktır. Ve ticaret bakanlığı , ihraç edilen her ürüne garanti belgesi düzenlemeyi şart koşar. Firma bunu doldurmayarak , aklınca sorumluluktan kaçar. Ve sadece fatura ile başvuırusanız mağduriyetinizi gidereceğini beyan eder.Ama uygulamada bu tamamen firmanın insafına kalmış bir durum.Eğer elinizde garanti belgeside varsa firma hiç bir şekilde mağduriyetinizi gidermekten kaçamaz.
Bir başka can pet şikayet yazısında beklirttiğim gibi tüketyici hakem heyetlerine yapılacak bir şikayette , hakem heyeti firmanın sahiplerinden ifade ister. ( bu işlem ücretsizdir)
2. dükkanı kurmuş olmak veya işlerin yoğunluğundan dolayı sevkiatta gecikme olması bahane olamaz.çalışan lakaytmı davranıyor? verilecek bir ceza ile işyeri sahibi ve tüm çalışanı muma çevirebilir. Ancak belirttiğim gibi bunun için zorlayıcı resmi bir makamın yaptırımı ile öncelikle karşılaşmaları lazım.
Forumda yazılandan çizilenden firmanın ve sahiplerinin bu türlü resmi bir mercii ile şimdiye kadar muhatap olmadıkları anlaşılıyor. Eğer bu türlü herhangi bir resmi merci firma sahibini zorlarsa , bundan sonraki satışları inanılamayacak kadar düzelecektir.
cömert-istanbul 2013-03-22 16:56:08
Garanti belgesine sahip ürün alınırken , firmanın size beyan edeceği fatura şartına kanunen gerek yoktur. Satışı yapan firma zaten ganati belgesini doldurup göndermek zorundadır.
Fatura ürünün satış tarihini ve meblağını gösteren kanuni bir belgeyken , garanti belgesi ürünün kullanım şartları , arıza göstermesi durumunda ne şartlarda ve şekilde telafi edileceğini gösteren resmi ve ticaret bakanlığında şart koşulan zaruri bir belgedir. Dolaslıyla bir ürün hakkında garanti belgesi kapsamında bir işlem talep ettiğiniz vakit sadece fatura ile hak iddia edemezsiniz. Ayrıca firma kendisine başvuru durumunda, doldurulmuş bir garanti belgesi varken fatura talep edemez. ( kanunen) Baştan savarsa ki savar , resmi mercile yapılacak bir ikayette eğer elinizde usulünce doldurulmuş garanti belgesi varsa , mercinin hukuki yaptırımı olduğu için tabiri caiz ise " eşşek gibi koşturur"
Türkiyede uygulamada şöyle denilmektedir. "fatura ile bize gelin gerekeni yaparız". Hayır arkadaşlar, firma hem fatura kesmek zorunda hemde garanti belgesini doldurmak zorunda. eğer internet alışlarınızda garamti belgesi boş bir şekilde geliyorsa , firmaya dönüp bunu doldurmasını talep edebilir. Olumsuz cevap geldiğinde firmayı tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsiniz.
Çünkü gerçekten bir arıza durumunda eğer mağduriyetiniz giderilmiyorsa , şikayet ettiğinizde sizden ilk garanti belgesi sorulacaktır. Ve ticaret bakanlığı , ihraç edilen her ürüne garanti belgesi düzenlemeyi şart koşar. Firma bunu doldurmayarak , aklınca sorumluluktan kaçar. Ve sadece fatura ile başvuırusanız mağduriyetinizi gidereceğini beyan eder.Ama uygulamada bu tamamen firmanın insafına kalmış bir durum.Eğer elinizde garanti belgeside varsa firma hiç bir şekilde mağduriyetinizi gidermekten kaçamaz.
Bir başka can pet şikayet yazısında beklirttiğim gibi tüketyici hakem heyetlerine yapılacak bir şikayette , hakem heyeti firmanın sahiplerinden ifade ister. ( bu işlem ücretsizdir)
2. dükkanı kurmuş olmak veya işlerin yoğunluğundan dolayı sevkiatta gecikme olması bahane olamaz.çalışan lakaytmı davranıyor? verilecek bir ceza ile işyeri sahibi ve tüm çalışanı muma çevirebilir. Ancak belirttiğim gibi bunun için zorlayıcı resmi bir makamın yaptırımı ile öncelikle karşılaşmaları lazım.
Forumda yazılandan çizilenden firmanın ve sahiplerinin bu türlü resmi bir mercii ile şimdiye kadar muhatap olmadıkları anlaşılıyor. Eğer bu türlü herhangi bir resmi merci firma sahibini zorlarsa , bundan sonraki satışları inanılamayacak kadar düzelecektir.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Mart 2013 03:33
[QUOTE=aro]
[QUOTE=3rturk]Evet tam bir gün oldu 1 saatte dönüş yapacak firma hala aramadı. Ben arıyorum meşgul..
Benim konu ile alakam yok ama sizin mesajınızı okuyunca yazmak istedim kusura bakmayın.Mağduriyetinizi anlarım çok geçmiş olsun ama adamların suçunu neden çocuğuna mal ediyorsunuz ki. Günahsız çocuğun çoluğun ne suçu var bence çok yanlış bi ifadeniz var.Sizin çocuğunuz yok sanırım çocuğu olan bi insan böyle beddua etmez..
[/QUOTE]
Arkadaşım çok haklısınız. Ben konuya kendimi fazla kaptırıp "ben haklı olunca", herkesin benim kadar mağdur olduğunu düşündüm. Biliniyor ki canpet hakkında çok şikayet var. "Herkesin hakkını yiyorlar bu adamlar" diye düşünüp o şekilde gaza gelmişim. Sonra sakin kafayla tekrar düşündüğümde bir hata yaptığımı anladım. Belki bir çoğunu müşteriler abartıyordu, bilemeyiz. Benimde bir çocuğum var haklısın.. Bir an aklıma gelmedi, henüz çok yeni.. (: Bu aksi ticarete "sağlık olsun" deyip hayatımıza devam edelim. (:
Ben size bunların zihniyetinden bahsedeyim. Malım gitmesinde canım gitsin modeli insanlar bunlar. Bankada 1 trilyon parası olup, 5tl' lik havale ücreti için personele bağırıp kendini rezil eden insanlar bunlar. Sözde "işini bilen" esnaf. Vurguncu..
Buralara kadar gelebilmeleri bile mucize.
Zehir zıkkım, haram olsun. Çocuğundan çıksın..
[/QUOTE]Benim konu ile alakam yok ama sizin mesajınızı okuyunca yazmak istedim kusura bakmayın.Mağduriyetinizi anlarım çok geçmiş olsun ama adamların suçunu neden çocuğuna mal ediyorsunuz ki. Günahsız çocuğun çoluğun ne suçu var bence çok yanlış bi ifadeniz var.Sizin çocuğunuz yok sanırım çocuğu olan bi insan böyle beddua etmez..
[/QUOTE]
Arkadaşım çok haklısınız. Ben konuya kendimi fazla kaptırıp "ben haklı olunca", herkesin benim kadar mağdur olduğunu düşündüm. Biliniyor ki canpet hakkında çok şikayet var. "Herkesin hakkını yiyorlar bu adamlar" diye düşünüp o şekilde gaza gelmişim. Sonra sakin kafayla tekrar düşündüğümde bir hata yaptığımı anladım. Belki bir çoğunu müşteriler abartıyordu, bilemeyiz. Benimde bir çocuğum var haklısın.. Bir an aklıma gelmedi, henüz çok yeni.. (: Bu aksi ticarete "sağlık olsun" deyip hayatımıza devam edelim. (:
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 28 Mart 2013 17:26
41961 | 08.02.2013 15:08:00 | Maximum,Axess,CardFinans,Bonus,World özellikli kartlara 12 aya kadar vade farksız taksit seçeneği | Kargoya Teslim Edildi | 164,02 TL | |
40446 | 05.01.2013 16:17:00 | Bonus Kart Alışveriş Seçenekleri Taksit Kart | Kargoya Teslim Edildi | 56,00 TL | |
35149 | 30.08.2012 22:44:00 | Bonus Kart Alışveriş Seçenekleri Taksit Kart | Kargoya Teslim Edildi | 58,48 TL | |
35148 | 30.08.2012 22:43:00 | Bonus Kart Alışveriş Seçenekleri Taksit Kart | Hatalı İşlem | 58,48 TL | |
32771 | 26.06.2012 12:09:00 | Bonus Kart Alışveriş Seçenekleri Taksit Kart | Kargoya Teslim Edildi | 16,71 TL | |
32368 | 13.06.2012 16:57:00 | Bonus Kart Alışveriş Seçenekleri Taksit Kart | Kargoya Teslim Edildi | 246,33 TL | |
31988 | 05.06.2012 00:48:00 | Bonus Kart Alışveriş Seçenekleri Taksit Kart | Kargoya Teslim Edildi | 70,47 TL |
bunlar bu zamna kadr can petten yaptığım alış verişler. genelde ufak tefek aksaklıklar yaşanabiliyr. neticede kazayla insanların öldüğü bir dünyada yaşıyoruz ama son vurdum dymazlıkları katlanılır gibi değil.
son yaptığım 164 liralık alış verişte aldığım ısıtıcı arızalı çıktı. geri gönderin servise yollayalım diyorlar. şimdi benim zararımı ölen balıklarımın sorumlusu kim ? can pet değil elbet bozulabilir ısıtıcı. bunun karşılanmasını beklemiorum. ama 30 liralık ısıtıcıyı kargo ile yollayıp, seriste yapıpıp ki oda bir ayı geçer kargodan geri aldığımda 20 lira neden ben kargo parası ödüyorum ? canpetin davranması gerken davranış tarzı bu değil bence.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir