canpet
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2010 17:12
Arkadaşlar gördüğünüz gibi bu küçük sorun canpetin müşteri odaklı yakalşımı ile çözülmüştür.
Bütün üyelere duyurulur.
Bu gün yine Canpet.net den bir miktar alışveriş yaptım.
Fiyatların çok uygun olduğunu zaten hepimiz biliyoruz.
Küçük aksaklıkta giderildiğine göre alışverişe devam.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2010 20:06
Maltepe'deki yerlerine gidip alışveriş yaptım. Tabii ki 11w uv hediyemi ve fiyat indirimimi de aldım ;) İlgi ve alakaları da gerçekten çok iyiydi.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Haziran 2010 16:47
Ben de firmadan aşırı derecede memnunum, şimdi 4. alışverişimi yaptım. Hediyeleri dedikleri gibi, özellikle astro marka filtre çok kaliteli çıktı. Karşılaştığım tek sorun, gönderdikleri kolileri açmaktı. Paketleme o kadar iyi yapılmışki, kutuyu yere atsan bile birşey olmaz.
biri 2010-07-01 16:15:12
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2010 09:40
Ben 2 defa alışveriş yaptım Canpet ten. 1. alışverişte herhangi bir şeyle karşılaşmadım. Ama son alışverişte sitelerinde stokta olduğu belirtilen ve sipariş olarak verilen den başka ürünleri gönderdiler.. Atman krsital camlı ısıtıcı yerine normal ısıtıcı ve sera digital termometre yerine de normal termometre yolladılar. Aradığımda verdikleri cevap çok tatminkardı!!!! Digital termometre zaten kağıttan mış işe yaramazmış cama yapıştırmalı imiş stoklarında kalanlar yırtık mış o nedenle fiyat farkı almadan 2TL lik bu termometreyi yollamışlar... Isıtıcı ise hatalı olarak aynı barkod kullanılmış karışıklık olmuş stoklarında kristal camlı yok muş ama site de hataen öyle çıkmış ki hala aynı şekilde hem termometre hemde ısıtıcı stokta görünüyor... İster isem 6 tl kargo ücreti ödeyerek geri ısıtıcıyı iade edeceğim ve üzerine 10 tl fark ödeyerek Tetra nın ısıtıcısını alabilecekmişim..... Kendi hatalarından kaynaklanan bir durum olmasına rağmen bana ekstradan 16 tl lik bir fatura daha çıkardıkları için teşekkürlerimi ayriyeten sunarım... avukat1907 2010-10-08 09:41:06
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2010 10:21
[QUOTE=avukat1907]Ben 2 defa alışveriş yaptım Canpet ten. 1. alışverişte herhangi bir şeyle karşılaşmadım. Ama son alışverişte sitelerinde stokta olduğu belirtilen ve sipariş olarak verilen den başka ürünleri gönderdiler.. Atman krsital camlı ısıtıcı yerine normal ısıtıcı ve sera digital termometre yerine de normal termometre yolladılar. Aradığımda verdikleri cevap çok tatminkardı!!!! Digital termometre zaten kağıttan mış işe yaramazmış cama yapıştırmalı imiş stoklarında kalanlar yırtık mış o nedenle fiyat farkı almadan 2TL lik bu termometreyi yollamışlar... Isıtıcı ise hatalı olarak aynı barkod kullanılmış karışıklık olmuş stoklarında kristal camlı yok muş ama site de hataen öyle çıkmış ki hala aynı şekilde hem termometre hemde ısıtıcı stokta görünüyor... İster isem 6 tl kargo ücreti ödeyerek geri ısıtıcıyı iade edeceğim ve üzerine 10 tl fark ödeyerek Tetra nın ısıtıcısını alabilecekmişim..... Kendi hatalarından kaynaklanan bir durum olmasına rağmen bana ekstradan 16 tl lik bir fatura daha çıkardıkları için teşekkürlerimi ayriyeten sunarım... [/QUOTE]
Böyle hata olmaz. Nasıl müşteri odaklı sorun çözdüklerine şaşıyorum.
Hatalarını düzeltmekteki çabaları nedeni ile tekrar alışveriş edilebilecekler listeme eklemiş bulunmaktayım. (Bu yazı 09.10.2010 tarihi itibari ile değiştirilmiştir.)
GÜVEN 2010-10-09 11:53:19
Böyle hata olmaz. Nasıl müşteri odaklı sorun çözdüklerine şaşıyorum.
Hatalarını düzeltmekteki çabaları nedeni ile tekrar alışveriş edilebilecekler listeme eklemiş bulunmaktayım. (Bu yazı 09.10.2010 tarihi itibari ile değiştirilmiştir.)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2010 10:22
Merhabalar;
Ben Canpetden alışveriş yapıyorum, mutlaka ufak tefek hataları olabiliyor, ama son derece ilgili ve yardımsever bir aile, ve mail yolu ile ulaştığınızda hemen yanıtlayıp sorunu çözüyorlar...Ben gayet memnunum. Tavsiye ederim...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2010 10:29
Ben maille felan uğraşmadım dorğudan müşteri hizmetleri olarak ilan edilen numarayı aradım durumu izah ettim tele çıkan bayan ne yanıt vereceğini bilemediği için biraz beklememi söyledi ve bir beye verdi onunla aramızda geçen konuşmayı ve dediklerini birebir yazdım.. Bundan 1 hafta önce otuz.com da canlı bitki ve artemia olmak üzere çeşitli malzemelerde aldım 114 tl lik, daha önce başka sitelerden de alışveriş yaptım ama hiç birinde böyle bir şeyle karşılaşmadım. Sotklarınız da yoksa siteden kaldırırsın sepete attırmazsın, ayrıca istenilen ürün olmasa bile en azından telefonla ulaşır bilgilendirirsin durumu izah edersin... Ona göre sipariş iptal edilir ve ya önerilen ürün kabul edilir.. Müşteriye tek taraflı olarak dayatma yapılmaz... Yok geri yollayın üstüne de 10 tl fark ödeyin başka ürün yollayalım denmez.. Önemli olan sorunu çıkarmadan çözebilmektir, Sorun çıkarttıktan sonra çözülse dahi bir önemi kalmaz....
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2010 22:36
Mrhabalar
www.canpet.net 2010-10-08 23:08:33
Telefonla ben konustum fırma sahıbı olarak ısıtıcının acıklamasının yanlıs oldugunu krıstal camlı olmadıgını kendılerınden ozur dıleyerek ve anında urun acıklaması duzeltılmıstır.Fakat kendılerı ısıtıcı konusunda haklıdır ve kendılerı ıstedıgı taktırde sadece fıyat farkı odeyerek ısıtıcıyı tetra tec ıle degıstırebılecegımı soyledım (kargo parası ıstenmemıstır ve bunun mevzusu olmamıstır) ,Ayrıca kagıt sera termometrelerde sıkıntı mevcuttur ve musterımızın kargosu hazırlanırken farkına varılmıs olup anında sıtemızden 06.10.2010 tarıhınde sıtemızden de teyıt edebılırsınız guncelleme tarıhıne bakarak satıstan kaldırılmıstır.
Musterımızın satın aldıgı 4001942089012 barkodlu urun 6.16 tl'dır bunun yerıne urunun hatalı oldugunun farkına varılınca musterımıze telefon bıle acma gereksınımı duymadan 4001942089029 urun barkodlu 11.39 tl'lık yaklasık 5 tl farkı olan urun gonderılmıstır. 6 tl'lık bı urunde 5 tlık farkı olan daha pahalı urun gondermekle hata yaptıgımızı dusunmuyorum ve bunu yapan bır fırmanın kargo parasınıda talep etmeyecegını dusunmenızı ısterım magazamızda yaklasık 8000 urun mevcuttur ve bunların hepsı stokludur akvaryumlar,skımmerlar,Bıtkı cesıtlerı balık ve tuzlu su canlıları v.b aklınıza gelen hersey bunları gelıp herkes magazamızda gorebılırsiniz.
Hatalıyız ama hatayı duzeltmek ıcın de cabalarız bız bu sıteden cok alısverıs yapan kısılerın sogutucularını dış filtrelerini nıye bozuldu demeden degıstırdık ve yıne urunlerde sıkıntı olursa degıstırecegız cunku bende bır tuketıcıyım sonuna kadar en ıyı hızmetı verdıgım paranın karsılıgını ıstemekteyım burdanda dedıklerımızı teyıt edıcek bır cok kısı cıkacaktır kısacası hata varsa musterımızı magdur etmeyecegımızı bılmenızı ısterız,Ayrıca uzulerek Haydar Bey'ı sımdı aradım ve konuyu paylastık oda sanırım yazıcaktır dusuncelerıni ,yıne belırtıyorum kesınlıkle kargo ucretı ıstenmemıstır ıstenıldıgı taktırde urun ıstedıgı bır ısıtıcı ıle degıstırebılır. Hatamız At serısı ıle BT serısı olan atman ısıtıcıların karıstırılmasıdır. Ve bu karısıklık Haydar Bey'ın uyarısı ıle anında degıstırılmıstır. Sonucta bır ısıtıcı yada baska bırsey ıcın kımseyı kaybetmek yada olumsuz elestırı almak ıstemem ayrıca bır hobıcı olarak ve tuketıcı olarak herseyın farkındayız ama onemlı olan cozebılmek ve her zaman karsımızda konusabılecegımız muhatapları bulabılmektır dıye dusunmekteyım.
Saygılarımla
Tuna Can Özbezgin
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2010 02:36
Tuna Bey sizin iyi nihetli olduğunuza ve elinizden geleni yaptığınıza inanıyorum fakat tüm işletmecilerin düştüğü bir hataya düşüyorsunuz gibime geliyor. Bu hata adamçalıştırmayıp daha az maaş yükü çekip karı arttırma hatası.
Web tabanını sürekli güncelleyen, pet işini öğrenmeye istekli, tüm depoda iğneden ipliğe envanterini gün be gün takip edecek birini işe alıp askeri ücret+siteden satılan ürünlerden prim vererek çok verimli olabilirsiniz. En önemlisi bu kişiye iş tanımından başka bir iş yüklemek şart saat kaç diye bile sormadan site hakkında herşeyden sorumlu tutarak işini yapmasını sağlamak. Ben işim gereği web satışına başlamak isteyen işletmecilerle çok karşılasıyorum ve sorumlunuz kim diye sorduğumda fabrikadaki muhasebe elemanını gösterek tasarruf yaptığına canı gönülden innanarak "muhasebeci mehmet hem webden anlıyor hemde zaten bütüngün burda sürekli güncellemeyi ve stok durumunu kontrol edebilir. Arada muhasebe işleri halledilir zaten." şeklinde bir cümleyle hatanın içine düşüyorlar.
Web tabanını sürekli güncelleyen, pet işini öğrenmeye istekli, tüm depoda iğneden ipliğe envanterini gün be gün takip edecek birini işe alıp askeri ücret+siteden satılan ürünlerden prim vererek çok verimli olabilirsiniz. En önemlisi bu kişiye iş tanımından başka bir iş yüklemek şart saat kaç diye bile sormadan site hakkında herşeyden sorumlu tutarak işini yapmasını sağlamak. Ben işim gereği web satışına başlamak isteyen işletmecilerle çok karşılasıyorum ve sorumlunuz kim diye sorduğumda fabrikadaki muhasebe elemanını gösterek tasarruf yaptığına canı gönülden innanarak "muhasebeci mehmet hem webden anlıyor hemde zaten bütüngün burda sürekli güncellemeyi ve stok durumunu kontrol edebilir. Arada muhasebe işleri halledilir zaten." şeklinde bir cümleyle hatanın içine düşüyorlar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2010 10:57
Dün gece telefonum ısrarla arandı o anda başka görüşmem vardı.. Netice de firma sahibi Tuna Bey ile yaklaşık 10 dakikalık bir görüşmemiz oldu, hatalarını burda da belirttiği gibi kabul etti hatta ısıtıcıyı kullanmış olsam bile değiştirebileceğini yada iade alabileceğini söyledi. Ancak her ne kadar kristal camlı Atman ısıtısı almak istesem de Atman kalitesini bildiğim için, çünkü daha önce almış olduğum 2 farklı marka ısıtıcı ile kışı bile çıkaramamıştım, ancak yaklaşık 4 yıllık atman ısıtıcı ise başka bir akvaryumda sorunsuz şekilde yıllardır çalışmaktadır; tekliflerine teşekkür ettim. Termometre konusunu da izah etti yeniden ben de termometreden ziyade ısıtıcı işine önem verdiğmi belirttim. Sonuçta yanlışlıklarını düzelttiklerini belirtti. Ben de keşke dedim kargo ya vermeden önce durumu telefonda bana iletseydiniz ona göre sipariş durumunu ele alırdık dedim. Net üzerinde yapılan alışverişlerde elbette ufak tefek sorunlar olabilir hata insanlara mahsustur ve her zaman yapılması muhtemeldir. Sorunu başta telefon ile bana iletip baştan çözülse idi daha iyi olacağını beyan ettim. Dediğim gibi bu Can pet ten 2 alışverişimdi ilk alışverişimde herhangi bir sorunla karşılaşmamıştım. Bu sorunu çözmede ve müşteri ile birebir iletişime geçmelerini takdir etmedim değil. Ancak bu konuyu burda yazmamın, beni aramalarında baş neden olduğunu da biliyorum. Her ne olursa olsun kendileri müşterilerine ve insani ilişkilere büyük önem veriyorlar. Önemli olan o an için para kazanmak değildir, İnsan kazanabilmektir. Teşekkürler...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2010 12:14
Can pet ürünlerinin her zaman arkasındadır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2010 12:22
Tuna abi ile ufak bir olaydan ötürü tanıştık.Kendisi her ne gerektiyse yaptı ve sorunu çözdü.Samimiyetine ve dürüstlüğüne canı gönülden inanabilirsiniz.Siteleri üzerinden belki 400-500TL lik alışverişim oldu sağolsunlar ilgilenip yardımcı oldular.
Fakat şunuda söylemem gerekirki,
kendilerinin direk sizi aramasını beklemek bazen yanlış oluyor.Oldukça yoğun olduklarını biliyorum.Siz arayıp durumu iletirseniz hemen size yardımcı olucaklardır.
bugrakorkmaz 2010-10-09 12:23:05
Fakat şunuda söylemem gerekirki,
kendilerinin direk sizi aramasını beklemek bazen yanlış oluyor.Oldukça yoğun olduklarını biliyorum.Siz arayıp durumu iletirseniz hemen size yardımcı olucaklardır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Ekim 2010 17:29
Bir kaç ay önce Fluval 405 dış filtre aldım. Yanında astro 22** dış filtrede hediye olarak geldi. Ama kargoyla birlikte fatura gelmedi. Aradım, ptt kargoyla geleceği için biraz geç gelebilir denildi. filtreyi aldıktan 1 hafta sonra kurabildim. Filtrede rahatsız edici bir ses vardı. Tekrar aradım firmayı, fatura gelmedi ve filtrede sorun var dedim fatura gelir siz filtreyi yollayın dediler. Yolladım filtreyi telefon geldi, filtre geldi sorun nedir diye. Durumu izah ettim. 1 hafta geçti filtreyi tekrar gönderdiler. Ama filtrede düzelme yoktu ve ses hala vardı. 4-5 ay geçmesine rağmen ne fatura geldi, nede sorun çözülebildi. Canpeti tercih edeceklerin bunu göz önünde bulundurmasında yarar var.
Eray G. 2010-10-14 20:42:10
---DÜZELTME---
Yaklaşık bir saat önce Canpetin sahibi aradı. Forumdaki mesajı okuduğunu ve gerekenlerin yapılacağını söyledi. Ayrıca tamiratı kendileri değil ithalatçı firmanın yaptığını söyledi. Kendilerine yapıldı diye gönderildiği için aslında sorunun kendilerinden olmadığını izah etti. Filtreyi tekrar göndermemi söyledi. İsterseniz tekrar yaptıralım, isterseniz başka ürünle değiştirelim dediler. (gerek yok dememe rağmen). Yapılan yanlışı eleştiriyorsak, yapılan doğrununda takdir edilmesi gerekir. Artık bu dakikadan sonra filtre tamir edilmesede olur, en azından aranıp hatanın kabul edilmesi bile benim için yeterlidir. Hata yapılabilir ama karşıdaki yapılan hatayı telafi ediyorsa yada telafi etmeye çabalıyorsa benim için hata ortadan kalkar. Bundan dolayı Canpet'e teşekkür ederim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Ekim 2010 17:52
Canpetten 3 kere alışveriş yaptım. Hepsindede problem çıktı.Siparişleri hazırlarken dikkat etmiyorlar yanlış ürün gönderiyorlar.Hadi bir sefer oldu insanlık hali, ama hep te olur mu ? Birde siparişlerimin hiçbirinde fatura gelmedi ! arayıp sorduğumda ise biz gönderdik,kolinin içindedir gibi şeyler söylediler. Merak ediyorum canpetten alışveriş yapıp fatura yada fiş alabilen var mı ?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir