Canpet sorun çözüldü
Gönderim Zamanı: 16 Mart 2015 17:16
Vallahi gözlerinin yaşına bakmayın. Cunku bidaha sipariş vermem olup biter diye dusunulurse başka insanlar onların çalışma prensiplerini bilmediklerinden oradan ürünleri satın alıp magdur olma durumları var. Hobiciler olarak 3-5 lira demeyip şikayetimizi mutlaka yapalım. Yapalım ki ancak belki o şekilde kendilerine çeki düzen verirler.Aslına bakarsanız bu tüm çalışma alanları için aynıdır.Verilen ücret karşılığında hizmeti eğer almadığımız takdirde şikayetlerimizi yapıp arkasında dursak diğer çalışma alanlarıda inanın mutlak bir düzene girer .. Geçmiş olsun. Size tavsiyede bulunmak isterim. İnternet üzerinden satın almak isterseniz www.akvaryem.com.tr çoğu hobicinin problem yaşamadığı yer oluyor. Bu reklama girmediğini düşünüyorum çünkü bu forum bir yandanda biz hobicilerin birbirlerini kollaması içinde ortam yaratmaktadır.Bu arada akvaryemle ilgili İzmir'Li olmamdan başka hiç bir tanışıklığım yoktur. Saygılarımla
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 16 Mart 2015 18:38
Firmayı istanbul ticaret odasina, Başbakanlığa isim vergi no vererek şikayet ettim. Cumhurbaşkanlığına karakter yetmediği için daha sonra şikayet edeceğim. Tuketici mahkemesine dilekçe mi hazırladım. En kisa zamanda müracaatımi yapacağım. Yine belirteyim maddi anlamda hiçbir beklentim yok. Başkalarıda mağduriyet yasamasin diye şikayetlerim devam edecek.
siyi 2015-03-17 12:57:28
Bu arada ITO nun verdiği yanıt:
Sayın Selim İyi, Talebinizi ilgili koordinatörlüğe yönlendirdiğimizi bilginize sunarız.
Kimden:"Selim iyi" <selimiyi@gmail.com>Kime:ito@ito.org.trTarih:16.03.2015 17:55Konu:2010374228 vergi nolu Canpet evcil hayvan ürünleri sanayi ve ticaret A.Ş. hakkında
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2015 13:28
Selamlar
Yonetım cevap verme hakkımızı ıptal edene kadar cevap verelim
Ayrıca CanPet.net 2015-03-22 11:53:31
Yonetım cevap verme hakkımızı ıptal edene kadar cevap verelim
Selim Bey Sızle telefonlada konuştuğumuz uzere 4 parça sıparısınız sıze teslım olmuş fakat ıstedıgınız kepcenın olculerı sanırım yanlış olduğunu yada yanlış anlaşılma olduğunu dusunerek ıade ettıgınız
kepçe sıtedekı belırtılen barkodla gonderılmıs olup jbl nın kendı sıtesıne yada ıthalatcısı pet gardena doğru urun gonderıp gondermedıgımızı yınede teyıt edebılırsınız burdakı tek sıkıntı sızın siparişinizdeki ürün ile beklentinizdeki ürününü olculerindekı farklılıktır
Ayrıca gorustugumuz uzere 30x20 cm ölçülerınde piyasada bir kepçe var ise pazartesı sıze gonderım olucaktır
Ayrıca sıkayet edılen kurumlardan bıze savunma ıstenıldıgı taktırde gerekenı yapıcak olup hukuksal haklarımızı kullanacağız
SAYGILAR
Metin Çelik
Sizlede az Önce telefonla konuştuk durumu bırde benden dınleyınız ve lütfen empatı yapınız
kendılerı mamamarket.net olan mağazamızın gıttı gıdıyor satış kanalından urun satın almıştır rotıfısh kova cichlid yemı alınmış olup yemın suya batmadığı söyleyerek gerı gonderecegını söyleyerek açılmış yemı ıade etmek ıstemıstır bızde kendısıne ıade edebılırsınız diyerek durumu kabul ettık
Fakat gıttı gıdıyor kuralları ve vicdan kuralları cervecesınde alınan urun yıne anlaşmalı kargo ıle gonderılmesı gerekmektedir dıye dusunmekteyım fakat urun anlaşmasız kargo ıle gonderılmıs kargoda
33 TL kargo ucret odememızı ıstedıgı ıcın urunu teslım almadık surat kargoya ıade edılmıstır. KENDISININ ODEDIGI UCRETTE 64 TL ANINDA GİTTİGİDİYOR UZERINDEN IADE OLMUSTUR.
Hme urunu ıade almadık hemde musterı magduriyet yasamasın diye kendisine ürün bedelı ıade edılmıs oldu . sonunda yıne bız sıkayet edıldık :))
yanı 33 tl kargo ucretı ıle urunu lütfen empatı yapınız kım ıade alır ve buna ragmen gıttı gıdıyor kurallarını devreye sokmadan musterıye ucret ıdesı yapacaktır.
Bız kova yemın ücretini kendilerine iade ettik. Kargodan teslım almadıgımız urunude kargodan kendıleri teslım almışlardır
Saygılar Hurmetler
Ayrıca
kerevit sattığımız fılan soylenıyor hiçbir zaman canlı satışımız olmamıstır ,sadece tropica bitki ithalatçısı olduğumuz dönemlerde bıtkı satışımız mevcuttu Sonra el degıstırmısık sonra sonra...
Sadece bılancolarımızın yukseldiginden dolayı LTD Şİrket olarak degıl Anonim Şirket Olarak A.Ş olarak devam etmekteyiz. Sadece perakende mağazalarımızı eleman yetersızlıgınden dolayı ve ınternet satışlarımızın cok fazla olmasından dolayı kapattık
Çok Satıyoruz Sektörün Lideriyiz
Sahıbıde aynı kışı yanı ben Tuna:))
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Mart 2015 15:45
Cumartesi günü firma sahibi Tuna bey beni aradı. Yaklaşık 33 dakika görüştük. Aldığım ürünün iade ödemesini yaptılar. Ayrıca ürünün istediğim ebatta yenisi tarafıma gönderilecek. Kendisine ilgi ve alakası için teşekkür ediyorum. Konuyu detaylıca konuştuk. Kendisine de firmasında sorunlar olduğunu özellikle iletişim, iade safhalarında büyük sorunları olduğunu gözlemlediğimi söyledim. O da anlayışla karşıladı. Yeterli elemanı olmadığı, çok sayıda firmaları olduğunu, özellikle toptan ağırlıkta çalıştıklarını, firma web sitesindeki iletişim maillerine yoğunluktan bakamadıklarını, ücretsiz hatla gündüz ulaşılabilineceğini, perakende satışla yeterli derecede ilgilenemediklerini kabullendiler.
Bende Tuna beye firma ne kadar büyük olursa olsun özellikle kişiler alışveriş ve sonrasında karşılarında doğal olarak bir muhatap görmek istediklerini söyledim. Bu olmadığı takdirde fiyat ne kadar ucuz olursa olsun insanlar, hizmete bakmaktadırlar. Üzerine vurgulayarak iletişim konusunda eksikleri olduğunu söyledim. Tuna beyde bu işi yapabilecek yeterli donanıma sahip insan bulamadıkları o yöndeki eksikliklerini kabul ettiler. Kendilerininde çoğu konularda suistimale uğradıklarından bahsetti. İnşallah bundan sonra oluşabilecek şikayetlere başa çıkabilirler.
Sonuç olarak firmanın kendine göre haklılık payı vardır. Ama müşteri her zaman haklıdır prensibine göre, müşteri olmadan firmalar ayakta duramaz. 50 tane petshop firması varken müşteri Canpetten sipariş verdiyse müşteri, o firmaya lütfedip sipariş vermiştir. Firma ise buna karşılık gerekli hizmeti vermek mecburiyetindedir. Tüm sektörlerde bu şekildedir. Bende bu kadar şikayette bulunmasa idim bana dönüş yapılır mıydı şüpheliyim. Ama yinede Tuna bey firma sahibi olarak bizleri dikkate alıp müşteri memnuniyeti açısından dönüş yaptığı için teşekkür ederim.
Herkese tavsiyem; nasıl olsa 3-5 liradır diye umursamazlık göstermeyip haklı isek şikayette bulunmalıyız. Firmalarda kendi açısından nasıl olsa şikayet yok diye bir şey olmamış gibi işlerine devam edemezler en azından. Şikayet ve eleştiri aslında firmalar için doğru yolun göstergesidir. Kendilerine çeki düzen vermeyi sağlar, onları müşteri odaklı çalışmaya iter, müşteri memnuniyeti olursa da firmanın karlılığı artar kanaatimce. Haklıysanız sonuna kadar gidin derim. Sadece kendiniz için değil başkaları içinde bir adım atmış olursunuz.
Şikayetlerinizin çözüm bulması dileğimle
Herkese selam ve saygılar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Mart 2015 15:54
Gerçek şikayetlere ve eleştiriye her zaman açığız. Ayrıca size bugun hediye olarak size en büyük kepçe gönderilmiştir.
Saygılar Hürmetler
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Mart 2015 11:12
[QUOTE=CanPet.net]
Selamlar
Yonetım cevap verme hakkımızı ıptal edene kadar cevap verelim
Ayrıca
Yonetım cevap verme hakkımızı ıptal edene kadar cevap verelim
Selim Bey Sızle telefonlada konuştuğumuz uzere 4 parça sıparısınız sıze teslım olmuş fakat ıstedıgınız kepcenın olculerı sanırım yanlış olduğunu yada yanlış anlaşılma olduğunu dusunerek ıade ettıgınız
kepçe sıtedekı belırtılen barkodla gonderılmıs olup jbl nın kendı sıtesıne yada ıthalatcısı pet gardena doğru urun gonderıp gondermedıgımızı yınede teyıt edebılırsınız burdakı tek sıkıntı sızın siparişinizdeki ürün ile beklentinizdeki ürününü olculerindekı farklılıktır
Ayrıca gorustugumuz uzere 30x20 cm ölçülerınde piyasada bir kepçe var ise pazartesı sıze gonderım olucaktır
Ayrıca sıkayet edılen kurumlardan bıze savunma ıstenıldıgı taktırde gerekenı yapıcak olup hukuksal haklarımızı kullanacağız
SAYGILAR
Metin Çelik
Sizlede az Önce telefonla konuştuk durumu bırde benden dınleyınız ve lütfen empatı yapınız
kendılerı mamamarket.net olan mağazamızın gıttı gıdıyor satış kanalından urun satın almıştır rotıfısh kova cichlid yemı alınmış olup yemın suya batmadığı söyleyerek gerı gonderecegını söyleyerek açılmış yemı ıade etmek ıstemıstır bızde kendısıne ıade edebılırsınız diyerek durumu kabul ettık
Fakat gıttı gıdıyor kuralları ve vicdan kuralları cervecesınde alınan urun yıne anlaşmalı kargo ıle gonderılmesı gerekmektedir dıye dusunmekteyım fakat urun anlaşmasız kargo ıle gonderılmıs kargoda
33 TL kargo ucret odememızı ıstedıgı ıcın urunu teslım almadık surat kargoya ıade edılmıstır. KENDISININ ODEDIGI UCRETTE 64 TL ANINDA GİTTİGİDİYOR UZERINDEN IADE OLMUSTUR.
Hme urunu ıade almadık hemde musterı magduriyet yasamasın diye kendisine ürün bedelı ıade edılmıs oldu . sonunda yıne bız sıkayet edıldık :))
yanı 33 tl kargo ucretı ıle urunu lütfen empatı yapınız kım ıade alır ve buna ragmen gıttı gıdıyor kurallarını devreye sokmadan musterıye ucret ıdesı yapacaktır.
Bız kova yemın ücretini kendilerine iade ettik. Kargodan teslım almadıgımız urunude kargodan kendıleri teslım almışlardır
Saygılar Hurmetler
Ayrıca
kerevit sattığımız fılan soylenıyor hiçbir zaman canlı satışımız olmamıstır ,sadece tropica bitki ithalatçısı olduğumuz dönemlerde bıtkı satışımız mevcuttu Sonra el degıstırmısık sonra sonra...
Sadece bılancolarımızın yukseldiginden dolayı LTD Şİrket olarak degıl Anonim Şirket Olarak A.Ş olarak devam etmekteyiz. Sadece perakende mağazalarımızı eleman yetersızlıgınden dolayı ve ınternet satışlarımızın cok fazla olmasından dolayı kapattık
Çok Satıyoruz Sektörün Lideriyiz
Sahıbıde aynı kışı yanı ben Tuna:))
[/QUOTE]
konuyu yeni fark ettiğim için şimdi cevap veriyorum. aradığıonızda forumdada yazdığınız söyleseydiniz. bendhemen cevap vriridim. evet bahsi geçen alma işlemi doğru
fakat eksik anlatıklarınız var tuna bey.
ben yemi sipariş vermeden önce kidsine mesajattım
bu yem dibe batıyormu diye.
sizde biraz empati yapınız satıcı size yemi dibe batıyor deyipte yem geldiğinde heyecanla yemi attığınızda yemi %99 unun batmadığını görünce iade yapmak en doğal hakkım.
iadedeki durum ise şöyledir. mesajlarda kendisine bu yem dibe batmıyor bildiğim bir yem ile değiştirelim. iade yapmayın dedim. kendi kabul etmedi yok gönderim yemi iade yaparım dednildi. evet sistemden yapıldı fakat. ben bana en yakın olan kargo şubesi olan sürat kargoyla adresine gönderdim. kendilerini anlaşması yok ise beni ilgilendirmiyor. gittigidiyorda iade bölümüne girince iade yapılacak kargolarda tüm kargolar var. okadar reklma yapan büyyük bir firma sahibi olan günde bilmem kaç yüz kargo gönderen bir firmanın anlaşmaması olması beni ilgilendirmiyor..
zaten sorun başta dürüst olmamaktan kaynaklanıyor. yoksa ben dibe batan yemi niye batmıyor diye iade yapayım. 1 gün içinde yemin tadına bakıpta beğenmediğin için mi göndericem ?
ayrıca mesajlarda defalarca yem size hediyem olsun diye tekrara rağmen istemiyorum yeminizi dediğim halde hediyem olsun hediyem olsun dan bıktım. 1 defa görüştük uzun konuşma üzerine tekrarında aradığında çalışma saatlerim içinde olduğum için telfonlara cevap veremdim. defalarca farklı numarlardan arandım. bunun yanında kargo firmasında kargoyu almadığı için geri gönderen ben olduğum için. kargonun masraflarının benim tarafımdan ödenmesi gerektiğini defalarca onlarda arayınca bıktım ve geri gönderin alacağım dedim. kargo geri geldi DİBE BATMAYAN yemi göz göre göre geri alamk zorunda kaldım. kargo geri geldiğindede yem kovasının alt tarafının aşağıdaki resimde olduğu gibi kırılmış ve koli bantı ile yapıştırılmış olduğunu fark ettim. bu kırıklık ilk geldiğinde varmıyıdı bilemiyorum ama bunu bu halde olmasının iki sebebi var ya ilk baştan kova kırıktı ve iade almama sebebi buydu , yada sürat kargo kırıdı ve çaktırmadan yapıştırdı. arada kaynadı yani.. bunun için kimseyi %100 suçlayamam. kargo parasını verdim yem elimde kaldı. brundiler için almaya çalıştığım yem strafor köpük parçaları gibi su üstünde yüzüyor. satıcıya bu yemin videosunuda çekip göndereceğim hazır burada konu açılmışken. burdan paylaşırım.
çünkü kendisi o yemin %90 nının dibe batığını ve bu işi bırakma pahasına idda etti.
ben videoyu çekme fırsatım olmdaı iş yoğunluğumdan dolayı. ama en kısa sürede ekleyeceğim videoyu.
ben zaten CANPET in gitt gidiyorda hala niye ( MAMAMARKER ) ADI ALTINDA satış yaptığını çömüş değilim. madem sevilen bir firma maden düzgün iş yapılıyor forumdada kendileri varmış. okadar şikayet konusu var . bi sorun var demekki..
fakat eksik anlatıklarınız var tuna bey.
ben yemi sipariş vermeden önce kidsine mesajattım
bu yem dibe batıyormu diye.
sizde biraz empati yapınız satıcı size yemi dibe batıyor deyipte yem geldiğinde heyecanla yemi attığınızda yemi %99 unun batmadığını görünce iade yapmak en doğal hakkım.
iadedeki durum ise şöyledir. mesajlarda kendisine bu yem dibe batmıyor bildiğim bir yem ile değiştirelim. iade yapmayın dedim. kendi kabul etmedi yok gönderim yemi iade yaparım dednildi. evet sistemden yapıldı fakat. ben bana en yakın olan kargo şubesi olan sürat kargoyla adresine gönderdim. kendilerini anlaşması yok ise beni ilgilendirmiyor. gittigidiyorda iade bölümüne girince iade yapılacak kargolarda tüm kargolar var. okadar reklma yapan büyyük bir firma sahibi olan günde bilmem kaç yüz kargo gönderen bir firmanın anlaşmaması olması beni ilgilendirmiyor..
zaten sorun başta dürüst olmamaktan kaynaklanıyor. yoksa ben dibe batan yemi niye batmıyor diye iade yapayım. 1 gün içinde yemin tadına bakıpta beğenmediğin için mi göndericem ?
ayrıca mesajlarda defalarca yem size hediyem olsun diye tekrara rağmen istemiyorum yeminizi dediğim halde hediyem olsun hediyem olsun dan bıktım. 1 defa görüştük uzun konuşma üzerine tekrarında aradığında çalışma saatlerim içinde olduğum için telfonlara cevap veremdim. defalarca farklı numarlardan arandım. bunun yanında kargo firmasında kargoyu almadığı için geri gönderen ben olduğum için. kargonun masraflarının benim tarafımdan ödenmesi gerektiğini defalarca onlarda arayınca bıktım ve geri gönderin alacağım dedim. kargo geri geldi DİBE BATMAYAN yemi göz göre göre geri alamk zorunda kaldım. kargo geri geldiğindede yem kovasının alt tarafının aşağıdaki resimde olduğu gibi kırılmış ve koli bantı ile yapıştırılmış olduğunu fark ettim. bu kırıklık ilk geldiğinde varmıyıdı bilemiyorum ama bunu bu halde olmasının iki sebebi var ya ilk baştan kova kırıktı ve iade almama sebebi buydu , yada sürat kargo kırıdı ve çaktırmadan yapıştırdı. arada kaynadı yani.. bunun için kimseyi %100 suçlayamam. kargo parasını verdim yem elimde kaldı. brundiler için almaya çalıştığım yem strafor köpük parçaları gibi su üstünde yüzüyor. satıcıya bu yemin videosunuda çekip göndereceğim hazır burada konu açılmışken. burdan paylaşırım.
çünkü kendisi o yemin %90 nının dibe batığını ve bu işi bırakma pahasına idda etti.
ben videoyu çekme fırsatım olmdaı iş yoğunluğumdan dolayı. ama en kısa sürede ekleyeceğim videoyu.
ben zaten CANPET in gitt gidiyorda hala niye ( MAMAMARKER ) ADI ALTINDA satış yaptığını çömüş değilim. madem sevilen bir firma maden düzgün iş yapılıyor forumdada kendileri varmış. okadar şikayet konusu var . bi sorun var demekki..
kargodan geri gelen kırık kova ve tuna beyle ilk yaptığımız konuşma
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Mart 2015 14:26
Metin Bey,
CanPet.net 2015-03-24 14:41:33
Siz yazdınız dıye burdan cevap verdım ınsanlar yanlıs anlamaması adına, ben sızın ucretınızı urunu almadan ıade ettım mi ettim bunda hemfıkırız , ayrıca butun kargolalarla calısacagım dıye sanırım bı kanunda yok hangısınden memnunsam onla calısırım
ayrıca sadece ıade prosedurlerıne göre ıadeler hangı kargo ıle gelırse onla gonderılmelıdır. buna rağmen urunu almadan ucretını ıade ettık ve urun kargo sırketınde kalsın dedım . ben sızın urunu surat kargodan almanızı ıade almanızı talep etmedım kı surat kargo sıze getırınce kabul etmıyorum deseydınız olup bıterdı
kırılma konusuna gelınce yolda kırılması muhtemeldır , urun kargo bedelı 33 Tl denılınce almayın dedım urunu elemanlara siz urun gonderseydınız 33 TL ucretle gerı dönseydi geri alırmıydınız???
Sizin burda ne zararınız var bil bilsem herşey halolucakta onu çözemedim. ben kendi rızamla ürünü iade ettim ve hakkımı helal edıyorum konu kapanmıstır benım acımdan
Hem ben urun bedelını ıade edıcem cebımden cıkacak hemde sıkayet edılıcem hıc aklıma gelmezdı:)))
Ayrıca bu yemın ben suya battıgını dusunuyorum her granul yem gıbı buda suya batmalıdır
Yine soluyorum 11 tane satıs magazımız var .11 tane canpet olmayacagı ıcın degısık ısımlerde satıyoruz ayrıca Canpet.net o kadar yogunki baska bır satıs kanalında satıs yapmayı kaldıramaz ayrıca dğer sitelerimde değerlensin diye de açmış olabılırım dimi farklı satıs kanallarını., bu sorun ıse yarın hemen gıttı gıdıyorda canpet diye acıyım hatta sımdı soluyum bilgi işleme açtırıyım mutlu olalım hep beraber:))
Benim hakkımda şikayet vardır , şikayetsız bır tane fırma varmı merak edıyorum onemlı olan muhatap bulabılmek duzeltılmektir.
www.mamamarket.net lütfen inceleyiniz Reklamımı yaptıgın ıcınde teşekkur ederım. Allah'ta dogruyu bılıyor sende bende bılıyoruz benım ıcın de gercekten hıc problem yok ama eğer satış yaparsan bir gün internetten aynı şeyler basşına gelirse anlarsın beni
Hem aradım konustuk hem mesajlastık kac tane firma yapar bunu ??
Ayrıca şimdi aklıma geldı bu yemden kullanan varsa lutfen paylassın rotıfısh granul ciclid yemi batarmı batmaz mı granul yem ağırlıgından dolayı batmalıdır dıye dusunmekteyım
Saygılar Sevgiler
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Mart 2015 15:33
[QUOTE=CanPet.net]Metin Bey,
[/QUOTE] bende siz yazdınız diye cevap verdim..
benim sıkıntım dibe batan yemi almaya kalkışıp dibe batmayınca durduk yere lazım olmayan yemi almak. ben bi para ödedim sonuçta kargoyu ben yolladığım için. o kargo yasal olarak bana geri döner. sanki bağış yaptınız. benimde size sizin anlaşmalı kargonuzla göndereceğim diye bi kanunda yok. o yemi kullna elbet vardı zaten ben video çekince o büyük firmayı kapatacakmsıın ona bakacağım. söz söz ise bakacaz yüreğinize.
ben 7 yıldır hobiyle uğraşırım yem malzeme bişçok ürünü netten alırım ilk defa sizn gibi bi tavır görüyorum. bilinmeyen yeni tür bir yem soruyorumn yalnız cevap üzerine alıyorum. batmıyor deseydinizde alsaydım hiç bir şey söylemeye hakkım elbett yoktuu. neyse bu mevzu uzar gider.
bende hem istemediğim bi yemin bana yalnız cevap verilerek gönderileceğini hiç ummazdım kos koca canpet tarafından. ..!!! daha öncede bi yem aldım sizden kargo bilme kaç günde geldi sora sora araya araya anca göndertimm ozman kendi isitenizden ilk defa alöıtım sistemden alımın iade yapma falanda yoktu. kaç defa sekreterlerinizi aradım yem bana tam 9 gün sonra geldi. sorun yok geçte olsa aldım ama bidaha almıcaktım sizden istemeyere bilmeyerek farklı bir isimle gittigidiyordan almış bulundum faturayı görünce eyvah dedim ama yine bi sorun oldu. tek bu konu değil forumda canpet adı ile arama yapotırın bi bakın şikayetlere sorunlara. inşş zamanla tecrübe kazandıkça düzelecektir.
ben bir hobici olarak hçbir satıcıya kasıtlı zarar verecek değilim. o telefonda bahsettiğinz gibi yemi alıp kullanıp kullanıp geri iade eden insanlarda hiç değilim. .
Siz yazdınız dıye burdan cevap verdım ınsanlar yanlıs anlamaması adına, ben sızın ucretınızı urunu almadan ıade ettım mi ettim bunda hemfıkırız , ayrıca butun kargolalarla calısacagım dıye sanırım bı kanunda yok hangısınden memnunsam onla calısırım
ayrıca sadece ıade prosedurlerıne göre ıadeler hangı kargo ıle gelırse onla gonderılmelıdır. buna rağmen urunu almadan ucretını ıade ettık ve urun kargo sırketınde kalsın dedım . ben sızın urunu surat kargodan almanızı ıade almanızı talep etmedım kı surat kargo sıze getırınce kabul etmıyorum deseydınız olup bıterdı
kırılma konusuna gelınce yolda kırılması muhtemeldır , urun kargo bedelı 33 Tl denılınce almayın dedım urunu elemanlara siz urun gonderseydınız 33 TL ucretle gerı dönseydi geri alırmıydınız???
Sizin burda ne zararınız var bil bilsem herşey halolucakta onu çözemedim. ben kendi rızamla ürünü iade ettim ve hakkımı helal edıyorum konu kapanmıstır benım acımdan
Hem ben urun bedelını ıade edıcem cebımden cıkacak hemde sıkayet edılıcem hıc aklıma gelmezdı:)))
Ayrıca bu yemın ben suya battıgını dusunuyorum her granul yem gıbı buda suya batmalıdır
Yine soluyorum 11 tane satıs magazımız var .11 tane canpet olmayacagı ıcın degısık ısımlerde satıyoruz ayrıca Canpet.net o kadar yogunki baska bır satıs kanalında satıs yapmayı kaldıramaz ayrıca dğer sitelerimde değerlensin diye de açmış olabılırım dimi farklı satıs kanallarını., bu sorun ıse yarın hemen gıttı gıdıyorda canpet diye acıyım hatta sımdı soluyum bilgi işleme açtırıyım mutlu olalım hep beraber:))
Benim hakkımda şikayet vardır , şikayetsız bır tane fırma varmı merak edıyorum onemlı olan muhatap bulabılmek duzeltılmektir.
www.mamamarket.net lütfen inceleyiniz Reklamımı yaptıgın ıcınde teşekkur ederım. Allah'ta dogruyu bılıyor sende bende bılıyoruz benım ıcın de gercekten hıc problem yok ama eğer satış yaparsan bir gün internetten aynı şeyler basşına gelirse anlarsın beni
Hem aradım konustuk hem mesajlastık kac tane firma yapar bunu ??
Ayrıca şimdi aklıma geldı bu yemden kullanan varsa lutfen paylassın rotıfısh granul ciclid yemi batarmı batmaz mı granul yem ağırlıgından dolayı batmalıdır dıye dusunmekteyım
Saygılar Sevgiler
benim sıkıntım dibe batan yemi almaya kalkışıp dibe batmayınca durduk yere lazım olmayan yemi almak. ben bi para ödedim sonuçta kargoyu ben yolladığım için. o kargo yasal olarak bana geri döner. sanki bağış yaptınız. benimde size sizin anlaşmalı kargonuzla göndereceğim diye bi kanunda yok. o yemi kullna elbet vardı zaten ben video çekince o büyük firmayı kapatacakmsıın ona bakacağım. söz söz ise bakacaz yüreğinize.
ben 7 yıldır hobiyle uğraşırım yem malzeme bişçok ürünü netten alırım ilk defa sizn gibi bi tavır görüyorum. bilinmeyen yeni tür bir yem soruyorumn yalnız cevap üzerine alıyorum. batmıyor deseydinizde alsaydım hiç bir şey söylemeye hakkım elbett yoktuu. neyse bu mevzu uzar gider.
bende hem istemediğim bi yemin bana yalnız cevap verilerek gönderileceğini hiç ummazdım kos koca canpet tarafından. ..!!! daha öncede bi yem aldım sizden kargo bilme kaç günde geldi sora sora araya araya anca göndertimm ozman kendi isitenizden ilk defa alöıtım sistemden alımın iade yapma falanda yoktu. kaç defa sekreterlerinizi aradım yem bana tam 9 gün sonra geldi. sorun yok geçte olsa aldım ama bidaha almıcaktım sizden istemeyere bilmeyerek farklı bir isimle gittigidiyordan almış bulundum faturayı görünce eyvah dedim ama yine bi sorun oldu. tek bu konu değil forumda canpet adı ile arama yapotırın bi bakın şikayetlere sorunlara. inşş zamanla tecrübe kazandıkça düzelecektir.
ben bir hobici olarak hçbir satıcıya kasıtlı zarar verecek değilim. o telefonda bahsettiğinz gibi yemi alıp kullanıp kullanıp geri iade eden insanlarda hiç değilim. .
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Mart 2015 20:07
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir