Canpet.net şikayet
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 10:48
Şikayetin Nedeni: Gürültü yapan dış filtrenin iade alınmaması
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Olumsuz
Olayın Detayları: 31.10.2013 tarihinde akvaryumculuğa yeni başlayan bir abimize canpet.net firmasından Life Tech-Jebo marka dış filtre aldık. Allah var kısa sürede elimize ulaştı. Filtreyi kurduğumuzda aşırı derecede motor sesi çıkardığını gördük ve firmayı aradık. Firma ilk etapta çok zorluk çıkardı ancak ısrarlarımız sonucunda ürünü kendilerine göndermemizi ve sorununu çözdükten sonra tekrar göndereceklerini söylediler. (Bu arada kullandıkları cümleler; kardeşim sen bir kişisin alıyorsun ben kaç kişiye o filtreyi satıyorum, ben onu senden alırsam ben ne yapacağım o ürünü, kardeşim ürünü kullanmışsınız iade edemezsiniz o ürünler kullanılınca iade alınmaz vs.) Bu süreçte de telefonla çok sıkıntılar yaşadık ama uzatmak istemiyorum. Ancak firmadaki müşteri temsilcisinin biz size 5 daki sonra dönüş yapacağız bir sorayım dedikten sonra bir daha asla aramaması ve sonraki aramalarınızda sizin telefonlarınıza asla cevap verilmemesi düşündürücü. Neyse 21.11.2013 tarihinde filtremiz aynı şekliyle sadece alelade streç filmle sarılmış vaziyette tarafımıza iade edildi ancak kurduğumuzda aynı sesi çıkardığını hiç bir değişiklik yapılmadığını gördük. Firmayı tekrar aradığımızda aynı şeyi yaptılar (5 dakkaya ararız) ve tabiki dönüş yapmadılar. Yaklaşık 15 kez ısrarla aramam sonucu dayanamayan personel telefonu kaldırdı ve yan tarafa bıraktı. Bu arada burun çekmesini, konuşmalarını duyuyuyoruz. Bu sabah yaptığımız görüşmede ise aldığınız ürünün altında yazanları okumadın mı, ürün bu ucuz ürün, forumlardaki yorumları okumadınız mı iade almayız, gibi ukela, ben sana kakaladım daha birşey yapamazsın tavırlarıyla cevaplar yetiştirdiler. Firma ciddiyetsiz, müşteri onlar için para ve kazançtan öte hiçbirşey, nezaket kuralları yerle bir olmuş ve karşılarındaki insanı aptal sanmaları ayrı bir can sıkıntısı. Hakkınızı istemekte ısrar ederseniz hemen savunma pozisyonu alıyor ve sizi azarlamaya başlıyorlar. Şimdi cevaben benim onlara karşı sert konuştuğumu söyleyecekler ama ilk o bayanın bana telefondaki tavrından sonra sinirlenmek şöyle dursun insan kendisini tutamaz ve ağır hakaretler bile yapardı. Daha öncede bu firmayla ürünlerin geç gönderilmesiyle ilgili sorunlar yaşadım ancak yine hadi bir daha deneyelim belki düzelmiştir dedim, bir daha asla, Canpet düzelmek bir yana dahada kötüye gitmiş. Firma olarak karakter ve omurga maalesef oluşmamış. Müşteri memnuniyeti, sorun çözme, helal kazanç namına pekte bir hassasiyetleri yok. Şimdi Tüketici hakem heyetine dilekçemizi vermeye gidiyoruz.
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Olumsuz
Olayın Detayları: 31.10.2013 tarihinde akvaryumculuğa yeni başlayan bir abimize canpet.net firmasından Life Tech-Jebo marka dış filtre aldık. Allah var kısa sürede elimize ulaştı. Filtreyi kurduğumuzda aşırı derecede motor sesi çıkardığını gördük ve firmayı aradık. Firma ilk etapta çok zorluk çıkardı ancak ısrarlarımız sonucunda ürünü kendilerine göndermemizi ve sorununu çözdükten sonra tekrar göndereceklerini söylediler. (Bu arada kullandıkları cümleler; kardeşim sen bir kişisin alıyorsun ben kaç kişiye o filtreyi satıyorum, ben onu senden alırsam ben ne yapacağım o ürünü, kardeşim ürünü kullanmışsınız iade edemezsiniz o ürünler kullanılınca iade alınmaz vs.) Bu süreçte de telefonla çok sıkıntılar yaşadık ama uzatmak istemiyorum. Ancak firmadaki müşteri temsilcisinin biz size 5 daki sonra dönüş yapacağız bir sorayım dedikten sonra bir daha asla aramaması ve sonraki aramalarınızda sizin telefonlarınıza asla cevap verilmemesi düşündürücü. Neyse 21.11.2013 tarihinde filtremiz aynı şekliyle sadece alelade streç filmle sarılmış vaziyette tarafımıza iade edildi ancak kurduğumuzda aynı sesi çıkardığını hiç bir değişiklik yapılmadığını gördük. Firmayı tekrar aradığımızda aynı şeyi yaptılar (5 dakkaya ararız) ve tabiki dönüş yapmadılar. Yaklaşık 15 kez ısrarla aramam sonucu dayanamayan personel telefonu kaldırdı ve yan tarafa bıraktı. Bu arada burun çekmesini, konuşmalarını duyuyuyoruz. Bu sabah yaptığımız görüşmede ise aldığınız ürünün altında yazanları okumadın mı, ürün bu ucuz ürün, forumlardaki yorumları okumadınız mı iade almayız, gibi ukela, ben sana kakaladım daha birşey yapamazsın tavırlarıyla cevaplar yetiştirdiler. Firma ciddiyetsiz, müşteri onlar için para ve kazançtan öte hiçbirşey, nezaket kuralları yerle bir olmuş ve karşılarındaki insanı aptal sanmaları ayrı bir can sıkıntısı. Hakkınızı istemekte ısrar ederseniz hemen savunma pozisyonu alıyor ve sizi azarlamaya başlıyorlar. Şimdi cevaben benim onlara karşı sert konuştuğumu söyleyecekler ama ilk o bayanın bana telefondaki tavrından sonra sinirlenmek şöyle dursun insan kendisini tutamaz ve ağır hakaretler bile yapardı. Daha öncede bu firmayla ürünlerin geç gönderilmesiyle ilgili sorunlar yaşadım ancak yine hadi bir daha deneyelim belki düzelmiştir dedim, bir daha asla, Canpet düzelmek bir yana dahada kötüye gitmiş. Firma olarak karakter ve omurga maalesef oluşmamış. Müşteri memnuniyeti, sorun çözme, helal kazanç namına pekte bir hassasiyetleri yok. Şimdi Tüketici hakem heyetine dilekçemizi vermeye gidiyoruz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 12:24
Orhan geçmiş olsun.
AHMET 2013-11-22 12:24:58
Senin adına üzüldüm gerçekten kötü bir tecrübe olmuş.
Geçenlerde bende sitesinde indirimde olan bir kova yemi almayı düşündüm ancak forumlarda pek parlak yorum olmamasından güvenemedim ve yerinden gidip elden almak istedim.
Kendi sitesindeki adreslerine baktim şişli gözüküyor ama yeri anadolu yakasında telide 0216lı aradım ben size geleceğim ama adresiniz şişli gözüküyor tam olarak şişlide nerdesiniz dedim müşteri hizmetlerindeki bayan aaa siz neden geleceksiniz dedi ve ses çok sertti, bende indirimde olan bu üründen varsa elinizde almak için geleceğim dedim bayan hayır o şekilde alamazsınız dedi ve telefonu kapadı.
Neden internetten almıyorsun veya şu şekilde size ulaştıralım vs hiç bişi yok ayrıca, kapıda ödemeli kargosuda yok peşinen ödüyorsun yani demek oluyorki vijdanına kalmışsın paylaşım için teşekkürler bilindik firmalardan almak herzaman daha karlı ve bu sektördende butarz firmaları ayıklamakta fayda var...
Kaliteli ve müşterisine kaz olarak görmeyen firmalar ayakta hep duracaktır durmaları içinde onlardan alışveriş yapmakta fayda var...
Ben bir firmadan genelde gidip elden alışveriş yapıyorum 500 liralık alışveriş yaptığımda güler yüz hoş sohbet ilgi alaka süper, bazende 5 liralık su düzenleyici alıyorum ve alaka yine aynı değişmiyor yüzler gülüyor ve güle güle deyip yine bekleriz diyorlar.
İşte bu yanı 5 liralık alaka göstermiyorlar müşteri olarak görüyorlar başarı burdan başlıyor ve ben 7 yıldır bütün filtrelerimi (kova yemler hariç pek satmıyorlar) malzemelerimi burdan alırım.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 12:31
Bende Canpet'ten dış filtre kum hava motoru hava taşı ısıtıcı vb şeyleri toplu olarak almayı düşünüyordum ama böyle yorumları görünce üzüldüm gerçekten aynı şeyleri yaşamak istemem 400 500 tl aalışveriş yapıcam tekrar düşünmek lazım demekki..
Tüketici haklarına başvurdunuz mu geri iade yada değiştirme gibi konularda işe yaradığını duydum..
Tüketici haklarına başvurdunuz mu geri iade yada değiştirme gibi konularda işe yaradığını duydum..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 12:57
Öyle yapıcam fiyatlerı uygun diye canpet e yönelmiştim ama teleskop daha doğru bir karar olacak bencede teşekkür ederim..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 15:41
[QUOTE=s.altuntaş]Bende Canpet'ten dış filtre kum hava motoru hava taşı ısıtıcı vb şeyleri toplu olarak almayı düşünüyordum ama böyle yorumları görünce üzüldüm gerçekten aynı şeyleri yaşamak istemem 400 500 tl aalışveriş yapıcam tekrar düşünmek lazım demekki..
Tüketici haklarına başvurdunuz mu geri iade yada değiştirme gibi konularda işe yaradığını duydum..[/QUOTE]
Tüketici haklarına başvurdunuz mu geri iade yada değiştirme gibi konularda işe yaradığını duydum..[/QUOTE]
Cayma hakkımızı kullanıp 1 haftada iade etme hakkımız vardı ancak insanlık edip firmayı aradık, firma arızalı olma ihtimali olduğunu ve kendilerine malzemeyi göndermemizi istedi, dolayısıyla cayma hakkını kullanmamış olduk. Ancak aynı malzeme bize tekrar geldi hiç değişmeden. Her ne kadar oradaki görevli bizim filtreye başka bir filtrenin kafasını (sıfır) takıp bize gönderdiğini söylesede kesinlikle inanmıyorum. Aynı ses duruyor. Sitede ürünün altındaki yorumları okursanız filtrenin çok iyi olduğu, çok sessiz olduğu v.s yazıyor. artık kim yazdıysa!!!
Tüketici hakem heyetiyle görüştüm ve yapmam gerekenleride biliyorum. Bu canpet firması ya eski kafalı yada Uzaktan mesafeli satış yönetmeliğini vs okumayacak kadar alakasız. Bu ürünün iade alınamayacağını kullanılmış olduğunu söylüyorlar. Ama denemek maksatlı mutat kullanımların kapsam dışı olduğunu bilmeyecek kadarda cahiller. Telefondada ne yaparsan yap kardeşim ver mahkemeye gibi kabadayı üsluplar kullanmaları ayrı bir seviyesizlik zaten. Şu anda mektup hazırlıyorum. Hem arkadaşlara yönetmeliğide öğretmiş oluruz hemde işlemi yapmış olurum. İade taahhütlü göndereceğim mektubu.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 16:04
Merhaba, geçmiş olsun alımlarınızı atakan akvaryum ali ertek beydende yapabilirsiniz Ben istanbulda sancaktepedeyim onlar avcılarda yerleri bana biraz uzak olduğu için aynı şehirde olduğumuz halde gitmeden alımları kendisinden kargoyla yapıyorum tabi birgün özellikle tanışmak için gidicem, olurda kazayla okursa burdan teşekkürlerimide iletiyorum kendisine. Teleskop akvaryumu pek tanımıyorum arkadaşlar onlardanda iyi bahsetmişler ankarada larva akvaryum hazim bey içinde iyi diyorlar kısaca araştırıp iyi esnaflardan güzel insanlardan alışveriş yapsakta herkes zamanla layığını bulsa ne güzel olur
bayramses 2013-11-22 16:05:50
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 17:32
Geçen yıl bu aylarda can pet ten tetratec 1200 filtre aldım aldığımda ürünün bir kovası eksik cıktı aradım ertesi gün hemen gönderdiler. Fakat 15 gün önce falan filtrenin musluklarından su sızdırmaya başladı bende Madem ürün Anadolu pet güvencesinde dedim anadolu pet yetkili servisini aradım telefona çıkan arkadaş muslukları gönder bakalım dedi dedim sitenizde fatura olmazsa garantiye girmez diyor bende yazar kasa fişi var can pet ten aldığımda fiş verdi dediğimde iş değişti can pet in sattığı ürünlere ben garanti vermem onun sattığı ürünleri ben garantiye sokmam onlar benden almıyor bende dedim anadolu pet yazıyor garanti belgesinde yok dedi almam can peti aradım dedim böyle böyle müşteri temsilcisi arkadaş musluklar garantiye girmez kimmiş size o anadolu pet te onu diyen kişi falan bayağı konuştu sonra sen muslukları buraya gönder dedi fakat garantiye girmez diyor ben göndersem ne olacak anadolu pet ben almam diyor şimdi ben ne yapayım..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 17:41
Bunca kötü itibarın üzerine hala kötü itibar sahibi yerlerden alışveriş yapıyorsak kabahatin çoğu bizde demektir.
Üzerine alınmasın kimse, sözüm genele... Elmi yaman beymi demeli ve kötü itibar sahibi yerlerden bir toplu iğne dahi almamalıyız ki müşterinin gücünü akıllarına kazısınlar. Yoksa böyle olmayacak bu iş...
Üzerine alınmasın kimse, sözüm genele... Elmi yaman beymi demeli ve kötü itibar sahibi yerlerden bir toplu iğne dahi almamalıyız ki müşterinin gücünü akıllarına kazısınlar. Yoksa böyle olmayacak bu iş...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 17:53
[QUOTE=jbxtr]Geçen yıl bu aylarda can pet ten tetratec 1200 filtre aldım aldığımda ürünün bir kovası eksik cıktı aradım ertesi gün hemen gönderdiler. Fakat 15 gün önce falan filtrenin musluklarından su sızdırmaya başladı bende Madem ürün Anadolu pet güvencesinde dedim anadolu pet yetkili servisini aradım telefona çıkan arkadaş muslukları gönder bakalım dedi dedim sitenizde fatura olmazsa garantiye girmez diyor bende yazar kasa fişi var can pet ten aldığımda fiş verdi dediğimde iş değişti can pet in sattığı ürünlere ben garanti vermem onun sattığı ürünleri ben garantiye sokmam onlar benden almıyor bende dedim anadolu pet yazıyor garanti belgesinde yok dedi almam can peti aradım dedim böyle böyle müşteri temsilcisi arkadaş musluklar garantiye girmez kimmiş size o anadolu pet te onu diyen kişi falan bayağı konuştu sonra sen muslukları buraya gönder dedi fakat garantiye girmez diyor ben göndersem ne olacak anadolu pet ben almam diyor şimdi ben ne yapayım..[/QUOTE]
Kardeş ben bu sıralar çeşitli konularla, müşteri hizmetlerindende bu tip insanlardanda satıcılardanda bunalmış durumdayım, ben şu psikolojimle canını daha fazla sıkmaman için şunu tavsiye ederim ara anadolu peti "Madem öyle kardeşim siz garanti vermiyorsunuz bu adamların malına, ben sizin ithal etmiş olduğunuz bir ürünle mağdurum, bana bu parçayı gelişi fiyatına tedarik edin en azından mağduriyetimi bir nebze telafi edin nerden almam gerekiyorsa söyleyin gelip yenisini alayım de" al yenisini kurtul
Kardeş ben bu sıralar çeşitli konularla, müşteri hizmetlerindende bu tip insanlardanda satıcılardanda bunalmış durumdayım, ben şu psikolojimle canını daha fazla sıkmaman için şunu tavsiye ederim ara anadolu peti "Madem öyle kardeşim siz garanti vermiyorsunuz bu adamların malına, ben sizin ithal etmiş olduğunuz bir ürünle mağdurum, bana bu parçayı gelişi fiyatına tedarik edin en azından mağduriyetimi bir nebze telafi edin nerden almam gerekiyorsa söyleyin gelip yenisini alayım de" al yenisini kurtul
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 18:36
Bazı ürünler paketi açıldığında ya da içindeki malzeme kullanıldığında iade edilemiyor diye biliyorum. (yanılıyor da olabilirim) Ama sizin yaşadığınız olayda ürün ayıplı mal kategorisine giriyor ki bu durum sitede ya da üründe açıkça belirtilmeliydi (ürün ucuz fiyatlıdır deneyip alabilirsiniz veya sorun halinde iade alınmamaktadır gibi). Kaldı ki üründeki problem parça değişimi ile ya da onarımla giderilebilecek bir sorun olabilir. Ürünü ben sattım artık ne yaparsan yap mantığı esnaflık ilkesine yakışmaz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2013 09:57
İşte forumumuzun gücü ve bize sağladığı birçok yarardan birtanesi daha,bende tam discusa geçiş yapmamla beraber bayağı masraflı bir alışveriş yapmak için araştırma yapıp bu firmadan almayı düşünüyordum fakat bu ve diğer şikayetleri görünce kesinlikle vazgeçtim ve buraya şikayetini bildiren ve yorum yapan herkese teşekkür ederim,haa belki hiçbirşey olmayacaktı ama bizler bu işi zevk için yapıyoruz paramızla strese girmek ve kavga etmek için değil,bu yüzden direk adres "şikayet var " bölümünde olmayan firmalar tabi ki....
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2013 10:50
Kıymetli arkadaşlar bende hepsiburada dan Jebo dış filtre aldım 15 gün olmadan motor bölümünden su kaçırmaya başladı.Siteden arıza formu oluşturup ürünü gönderdim.Bekle ki ürün gelsin muhatap bile yok karşında 22. gün ürün kargo ile geldi.Motor bölümü komple değişmiş lakin musluklu gönderdiğim halde musluksuz olarak göndermişler birde kargo da taşıma esnasında düzensiz paketlemeden haznesi çatlak olarak geldi.Tüketici hakları hakem heyetine dilekçe verip onaylı dilekçeyi mail olarak hepsi burada ya gönderdim.İşin ciddiyetini anlayınca ürünü iade alıp paramı iade ettiler.Bayram beyin tavsiye ettiği gibi bende Atakan akvaryumun gittigidiyordaki mağazasından başka bir ürün aldım.Herhangi bir sorun yok.Özetleyecek olursak haklarınızı arayın arkadaşlar bu ülkede para kolay kazanılmıyor.Saygılar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2013 11:24
Geçmiş olsun. Umarım kısa sürede sonuç alırsınız.
Arkadaşlar iade edilemeyecek ürünler, metraj vererek kesimi yapılan ürünlerdir. Bu ürünleri görüp, beğenip alırsınız ve bütün parçadan keserek aldığınızdan iadesi mümkün olmaz. Bunun gibi az miktarda bir kaç ürün için daha iade söz konusu olmaz ancak bu sadece 7 günlük sürenin mümkün olmadığı anlamına gelir. Yani siz bir kabloyu kestirip alsanız dahi bu kablonun iç kısmında üretim hatasına bağlı bir ayıp varsa bunu da iade edebilirsiniz.
Hakkınızı Tüketici Hakları Hakem Heyeti ile mutlaka arayınız. Faturasız alışveriş yapmayınız. Bu hobi sayesinde yüklü miktarda para kazananların kaliteli hizmet vermeyi düstur edinmelerini bu şekilde sağlayabiliriz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir