Eminönü anılarınız
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Seçkin Bey duyarlılığınız için kendi adıma teşekkürlerimi sunarım. Sanıyorum biz serbest pazarı herşey serbest olarak alıyoruz. Nalıncı keseriyiz. Aslında ticaretini yapanlarımızda, alıcı olan bizlerde böyleyiz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Alman ve İtalyan mallarının en büyük tüketim alanının Eminönü olduğunu biliyormusunuz.Eheim markanın Türkiye geneline dağıtılanı kadar sadece Eminönünde satışı mevcuttur.Burda hiç bir mağaza size uzak doğu malını önermez genelinde bütçeleri olmayan kısım uzak doğu mallarını tercih etmek durumundadır.Kendimiz üretip satmıyoruz,aynı ürünleri alıyorsunuz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Saygılar,
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Saygılar,
[/QUOTE]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Kendi dükkanının dekorasyonu ör , satış sonrası destek, profesyonel akvaryum kurulumları, akvaryum konusunda bilgili veteriner çalıştırma, bilgili doğru yönlendirici elemanlar, örnek satış akvaryumları, sağlıklı türünün güzel örneği balıklar olmalı, halkla ilişkiler ciddi olmalı, mesela Turkcell'i arayıp fiyatlarının yüksek olduğunu, daha önce aradığınız call center çalışanının kendisinin sorularına kaba davrandığınızı söyleyince bu gibi bir yanıt almazsınız:
[quote]
Burdaki sürüm olmadıkça kullanmış olduğunuz ürünlerin ithalatı azalıcağından fiyatları ikiye katlanıcaktır.Balık çeşitleri azalıcak ve kısıtlı bütçeye sahip halkın talebi olan uzak doğu ürünleri çoğalıcak onlarında fiyatlarıda artıcak ve bir o kadarda kalite düşücektir.Bunlar Bilinmeyenler değilki yapılmak istenen seyin tam olarak anlaşılabilirlik tarafı yok,meyve veren ağacı taşlamak!...
Buraya gün boyu yüzlerce insan gelmekte (onlarca değil) herkesin memniyetini sağlıyabilmek için herkişi için 1 eleman gerekir ki bu mümkün değil.Olabildiğince hızlı ve seri davranmak durumunda kalıyor elemanlar ve gerekli olan soruları yanıtlayıp diğer müsterilere yetişmek zorundalar.Çok yoğunlar,gün boyu ayakta çalışıyor olmalarıda çabası,yapmış oldukları işte bir o kadar stresli ve ağır.(sabah temizlik ,canlıların bakımı bir yandan müsterilerle ilgileniyorlar ,yemleme ,kontrol,akşama kadar durulmuyor)Her işin zor tarafları vardır konumuyla da daha zorlaşır.Bizlerde hobicilerle sohbet edip zaman ayırmak isteriz fikir alışverişimizde olsun yardımcıda olalım,fakat bu forumlarda olduğu gibi olabilicek birşey değil.
[/quote]
Firma sahibi sonuna kadar haklıdır veya değildir, ben bunu tartışmıyorum, bunu tartışmanın bir yere vardıracağını da düşünmüyorum. Mc Donald's da milkshake için pipet vermemişlerdi, kardeşim almaya gittiğinde kasadaki adam daha dediğini dinlemeden sıraya geç demiş. Gittim müdüre belirttim, teşekkür etti, adamı uyardı, akşam da konuşacağını belirtti. Belki kardeşimin pipet için sıraya geçmesi gerekiyordu belki gerekmiyordu, gereğini bilmiyorum ancak önemli olan benimle haklılık tartışmasına girmemeleri. Bir akvaryumcuya balığı veya malı pahallı dendiği zaman, bizim hizmetimiz ve ücret politikamız bu şekilde demeli, abi valla gelişi bu kadar, gidişi şu kadar, elektrik su, bunu söylememeli.
Umarım düşüncelerimi anlatabilmişimdir.
Saygılar,
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Müşteri memnuniyeti diye bir şey vardır esnaflıkta güven vardır harcadığınız paranın karşılığı olan malın sevgi ve helallik karşılığı nerdedir sadece .İnsanları sadece potansiyel bir para makinası olarak gören zihniyetlerdemi.herkes işini iyi yaptığı sürece bunların aşılması zormudur.Hangi hobici akvaryum sevdasına başladığında kotü bir anısı olmadığını anlatabilir doğrusu duymak ve okumak isterim
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Merhaba;
(çalıştığımız yeri unuturak oun seviyesine düşüp) anlıyacağı dilde cevap vermek.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Müşteri memnuniyeti diye bir şey vardır esnaflıkta güven vardır harcadığınız paranın karşılığı olan malın sevgi ve helallik karşılığı nerdedir sadece .İnsanları sadece potansiyel bir para makinası olarak gören zihniyetlerdemi.herkes işini iyi yaptığı sürece bunların aşılması zormudur.Hangi hobici akvaryum sevdasına başladığında kotü bir anısı olmadığını anlatabilir doğrusu duymak ve okumak isterim
[/QUOTE]Recai Bey olaylara iştu bu açıdan bakarsak olaydan saparız. Buğra Bey demek istediğimi anlatmış. Müşteriyi para makinası olarak görsünler, bu ayıp değil. Orada o dükkanın açılma amacı para kazanmak, burada yanlış bir şey yok. Biz para makinesiysek de bu para makinesi küstürülmez, profesyonelce gönlü hoş tutulur, firmaya her daim saygı duyması sağlanır vb.
Saygılar,
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir