Evcilal.com (Guppy Pet) Ticari Etik ve Müşteri Memnuniyeti
Gönderim Zamanı: 10 Nisan 2013 19:37
Arkadaşlar hakettiklerini düşündüğüm için paylaşmak istedim.
Evcilal.com sitesinden 10 lt JBL Monado Bitki toprağı sipariş ettim. Ürün stokta gözüküyordu ama ben ssepete ekledikten sonra stokta yok durumuna düştü. Yani son poşeti aldım. Aslında iptal edilen bir siparişten dolayı stokta gibi görünmüş ve daha düzeltilemeden ben siparişi vermiş oldum. Neyse firma beni arayarak durumu anlattı ve istersem başka ürün veya para iadesi alabileceğimi söyledi. Bende hatanın bende olmadığını bunu kendilerinin telafi etmesi gerektiğini söylediğimde hiçbir tartışmaya girmeden ve bazıları gibi mırın kırın edip burnumdan getirmeden 32 lira olan 10 litrelik poşet yerine paketi 25 liraya satılan 5 litrelik poşetten 2 adet gönderdiklerini ilettiler. Yani 18 lira zarar etmiş oldular. Bu durumda birçok firmanın yapacağı, ürünü göndermeyip yenisi stoklara girene kadar bekletirdi ki 15 günden az sürmezdi.
Sanal alışveriş Türkiye'de bankalardan sonra en çok şikayet ve sorun çıkan sektör. Mutlaka sorunlar çıkacaktır ancak çıkan sorunları da en kısa sürede çözmek müşterinin memnuniyetini kazanmak bence takdire şayan bir yaklaşımdır ve profesyonelliğin göstergesidir.
Buradan kendilerine teşekkürü bir borç bilirim. Ticari etik anlayışlarından, müşteri memnuniyeti önceliklerinden dolayı kendilerine teşekkür eder ve herkese gönül rahatlığı ile alışveriş yapmalarını tavsiye ederim.
Not: Siteye girip inceleyin ve diğer siteleri de inceleyin bariz fiyat farkı olduğunu da göreceksiniz. Gerçekten hem ucuz satıyorlar hem yaklaşımları hem gönderi süreleri çok iyi. Malzemeleri sanayi tipi 23 mikron streç film ile sarıyorlar, sonra koliyi de dıştan aynı şekilde sarıyorlar ve riskleri en aza indiriyorlar. Bu daha üçüncü alışverişim ama sanırım artık başka adrese hiç bakmayacağım.
Bu arada konuyu açmamdaki maksat sadece teşekkür etmek ve hak ettiklerini düşündüğüm için naçizane tanıtımlarını yapmaktır. Yaklaşımları hoşuma gittiği için bunu gerekli gördüm.
Saygılar.kayiboyu 2013-04-10 19:41:13
Evcilal.com sitesinden 10 lt JBL Monado Bitki toprağı sipariş ettim. Ürün stokta gözüküyordu ama ben ssepete ekledikten sonra stokta yok durumuna düştü. Yani son poşeti aldım. Aslında iptal edilen bir siparişten dolayı stokta gibi görünmüş ve daha düzeltilemeden ben siparişi vermiş oldum. Neyse firma beni arayarak durumu anlattı ve istersem başka ürün veya para iadesi alabileceğimi söyledi. Bende hatanın bende olmadığını bunu kendilerinin telafi etmesi gerektiğini söylediğimde hiçbir tartışmaya girmeden ve bazıları gibi mırın kırın edip burnumdan getirmeden 32 lira olan 10 litrelik poşet yerine paketi 25 liraya satılan 5 litrelik poşetten 2 adet gönderdiklerini ilettiler. Yani 18 lira zarar etmiş oldular. Bu durumda birçok firmanın yapacağı, ürünü göndermeyip yenisi stoklara girene kadar bekletirdi ki 15 günden az sürmezdi.
Sanal alışveriş Türkiye'de bankalardan sonra en çok şikayet ve sorun çıkan sektör. Mutlaka sorunlar çıkacaktır ancak çıkan sorunları da en kısa sürede çözmek müşterinin memnuniyetini kazanmak bence takdire şayan bir yaklaşımdır ve profesyonelliğin göstergesidir.
Buradan kendilerine teşekkürü bir borç bilirim. Ticari etik anlayışlarından, müşteri memnuniyeti önceliklerinden dolayı kendilerine teşekkür eder ve herkese gönül rahatlığı ile alışveriş yapmalarını tavsiye ederim.
Not: Siteye girip inceleyin ve diğer siteleri de inceleyin bariz fiyat farkı olduğunu da göreceksiniz. Gerçekten hem ucuz satıyorlar hem yaklaşımları hem gönderi süreleri çok iyi. Malzemeleri sanayi tipi 23 mikron streç film ile sarıyorlar, sonra koliyi de dıştan aynı şekilde sarıyorlar ve riskleri en aza indiriyorlar. Bu daha üçüncü alışverişim ama sanırım artık başka adrese hiç bakmayacağım.
Bu arada konuyu açmamdaki maksat sadece teşekkür etmek ve hak ettiklerini düşündüğüm için naçizane tanıtımlarını yapmaktır. Yaklaşımları hoşuma gittiği için bunu gerekli gördüm.
Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir