Fillo Kargoyu Asla Tavsiye Etmiyorum
Gönderim Zamanı: 21 Aralık 2011 17:16
Şikayetin Nedeni: Kargoyu geç götürmesi ve tüm bitkileri çürütmesi.
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Fillo kargo. Alınan cevap yok.
Olayın Detayları:
Bu ayın 12'sinde Fillo kargoya internet üzerinden bitki karides takası yapmaya anlaştığım birine bitki yolladım. Gönderdiğim kişi beni 4 gün sonra aradı ve kargonun hala eline ulaşmadığını söyledi. Ben çok şaşırdım ve direkt kargoyu gönderdiğim şubeye gittim. Orası İstanbuldaki şubeyi aradı ve neden götürmediklerini sordu. Tahmin edin ne cevap verdiler? Tabiki de şu an kuryede dağıtımda olduğunu söylediler. Neyse ben gönderdiğim kişiye böyleymiş dedim. O da sağolsun birşey demdi peki dedi. Fakat gönderdiğim kişi beni pazartesi günü tekrar aradı ve kargonun hala eline ulaşmadığını söyledi. Ayrıca İstanbul şubeyi de aramış ve oradan kuryenin cep telefonu numarasını alıp bizzat onu aramış. Kurye demiş ki, bu sabah ilk seninkini getireceğim abi söz vs. Gönderdiğim kişi de inanmış ve akşam oldupunda beni aradı ve kargo hala bana ulaşmadı dedi. Bende İstanbul şubeyi aradım akşam 7 de. Şu an kuryemiz dışarda ulaştırmaya çalışcaz dedi. Bende inanmıyorum size dedim. Ben böyle deyince aynen şunu söyledi. "Doğruyu söylemek gerekirse bugün artık getiremeyiz yarına ancak teslim ederiz" bende genel müdürlüğü arayacağımı söyledim ve kapattım. Salı günü oldu ve akşam 5 hala kargo yok. Ben bu arada tabi genel müdürlüğü aradım, fax çektim, mailler attım ama ne aradılar beni geri ne sordular. Neyse akşam beni bir bayan aradı fillo kargo genel müdürlüğündenmiş, ben bizzat şubeyle görüştüm kargonuzu götürecekler dedi. Bende bu saatten sonra ben o kargoyu istemiyorum içindeki bitkiler çoktan çürüdü dedim. Benim mağduriyetimi giderin lütfen dedim. Ben size tekrar döneceğim dedi ve tabiki de aramadı bir daha beni. Kargo salı günü akşam 7 de alıcıya ulaşmış ve bitkilerin hepsi çürümüş ve pis bir koku bürümüş bitkileri. Adam canın sağolsun falan dedi bana ama ben ona tekrardan bitki yollayacağıma söz verdim ve ilk budamada yollayacağım. Fillo kargoya bugün son mailimi attım ve bir daha asla onları tercih etmeyeceğimi ve onlardan artık birşey istemediğimi belirttim.
Buradan sizlere de duyuruyorum. Bu kargoyu asla tercih etmeyiniz. Benim canımı yaktılar. Karşı tarafa rezil ettiler beni. Siz siz olun yakınına bile yaklaşmayın. Okuduğunuz için teşekkürler.
Not: Bu kargonun adını duymayanlar için kısa bilgi. Aras kargo yan kuruluşuymuş. Ama genel müdürlüğünde müşteri hizmetleri bile hiç cevap vermeyen bir yan kuruluş. Uzak durun aman ha!
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Fillo kargo. Alınan cevap yok.
Olayın Detayları:
Bu ayın 12'sinde Fillo kargoya internet üzerinden bitki karides takası yapmaya anlaştığım birine bitki yolladım. Gönderdiğim kişi beni 4 gün sonra aradı ve kargonun hala eline ulaşmadığını söyledi. Ben çok şaşırdım ve direkt kargoyu gönderdiğim şubeye gittim. Orası İstanbuldaki şubeyi aradı ve neden götürmediklerini sordu. Tahmin edin ne cevap verdiler? Tabiki de şu an kuryede dağıtımda olduğunu söylediler. Neyse ben gönderdiğim kişiye böyleymiş dedim. O da sağolsun birşey demdi peki dedi. Fakat gönderdiğim kişi beni pazartesi günü tekrar aradı ve kargonun hala eline ulaşmadığını söyledi. Ayrıca İstanbul şubeyi de aramış ve oradan kuryenin cep telefonu numarasını alıp bizzat onu aramış. Kurye demiş ki, bu sabah ilk seninkini getireceğim abi söz vs. Gönderdiğim kişi de inanmış ve akşam oldupunda beni aradı ve kargo hala bana ulaşmadı dedi. Bende İstanbul şubeyi aradım akşam 7 de. Şu an kuryemiz dışarda ulaştırmaya çalışcaz dedi. Bende inanmıyorum size dedim. Ben böyle deyince aynen şunu söyledi. "Doğruyu söylemek gerekirse bugün artık getiremeyiz yarına ancak teslim ederiz" bende genel müdürlüğü arayacağımı söyledim ve kapattım. Salı günü oldu ve akşam 5 hala kargo yok. Ben bu arada tabi genel müdürlüğü aradım, fax çektim, mailler attım ama ne aradılar beni geri ne sordular. Neyse akşam beni bir bayan aradı fillo kargo genel müdürlüğündenmiş, ben bizzat şubeyle görüştüm kargonuzu götürecekler dedi. Bende bu saatten sonra ben o kargoyu istemiyorum içindeki bitkiler çoktan çürüdü dedim. Benim mağduriyetimi giderin lütfen dedim. Ben size tekrar döneceğim dedi ve tabiki de aramadı bir daha beni. Kargo salı günü akşam 7 de alıcıya ulaşmış ve bitkilerin hepsi çürümüş ve pis bir koku bürümüş bitkileri. Adam canın sağolsun falan dedi bana ama ben ona tekrardan bitki yollayacağıma söz verdim ve ilk budamada yollayacağım. Fillo kargoya bugün son mailimi attım ve bir daha asla onları tercih etmeyeceğimi ve onlardan artık birşey istemediğimi belirttim.
Buradan sizlere de duyuruyorum. Bu kargoyu asla tercih etmeyiniz. Benim canımı yaktılar. Karşı tarafa rezil ettiler beni. Siz siz olun yakınına bile yaklaşmayın. Okuduğunuz için teşekkürler.
Not: Bu kargonun adını duymayanlar için kısa bilgi. Aras kargo yan kuruluşuymuş. Ama genel müdürlüğünde müşteri hizmetleri bile hiç cevap vermeyen bir yan kuruluş. Uzak durun aman ha!
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Aralık 2011 18:07
Merhaba;
Öncelikle paylaşımın ve bilgilendirmek için çok teşekkür ediyorum ama maalesef ülkemizde bu tür olaylar oluyor bizde bunların olmamasını istemiyor ve uğraşmak hakkımızı aramak yerine bir daha orası ile çalışmayarak,iş yapmayarak,alışveriş yapmayarak v.b şekilde cezalandırdığımızı düşünüyoruz. Aslında yanılıyoruz bir yerde hakkımızı tüketici mahkemelerinde veya diğer adli makamlarda aramıyoruz bu tarz insanlara imkan veriyoruz internet üzerinden başvuru yapılabiliyor. Duyarlı olmalıyız biz duyarsız oldukça bu durumumuzdan fayda sağlayanlar daha da çoğalacaktır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Aralık 2011 18:17
Mustafa bey, aynen benim de bir ürünümü 5 gün gecikme ile göndermişlerdi. Canlı gönderimi konusunda tamamen sınıfta kalıyorlar diyebilirim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Aralık 2011 18:29
Aslında haklısınız Hasan Bey. Peşini bırakmamak lazım bunların. Neyi nasıl ispat ederim bilmiyorum fakat bu işin peşini bırakmak istemiyorum. Kendimi kandırılmış gibi hissediyorum. Ne yazık ki onların verdiği fatuurayı çöpe attım yani elimde yok ama internetten şöyle bir çıktı aldım işe yarar mı sizce?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2011 01:58
Fiyat olarak diğer kargo firmalarından epey ucuz gönderi yapıyorlar,( 1 hafta evvel İzmire 10 kg kadar fındık göndermek istedim; aras kargo 20 tl olur, yurtiçi 25 tl olur dedi, filloyla 7 tl'ye gönderdim. ) benim şu ana kadar gönderim yaptığım kargo firmalarından en iyisi diyebilirim.
Kargo takibinde bile hiç bir sıkıntıyla karşılaşmadım.
İstisnai durumlar olabiliyor demekki.
Kargo takibinde bile hiç bir sıkıntıyla karşılaşmadım.
İstisnai durumlar olabiliyor demekki.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2011 08:30
Geçmiş olsun.
Nuada 2011-12-23 08:33:54
Firmalar ile ilgili şikayeteniz olduğunda direk sikayetvar sitesini kullanmanızı tavsiye ederim. Yetkililer hemen arayarak ya da mail göndererek yardımcı oluyorlar. Ben şahsen buradan şikayetlerimi yapıyorum. Hatta 1 aydır çanakkale seramikten gelmeyen derzim bugün de gelmezse siteye şikayette bulunacağım.
Ayrıca sitede en çok hangi firmaların ve nelerden ötürü şikayet aldıklarını görebilirsiniz.
Örnek : En çok şikayet yurtiçi kargodan..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2011 09:07
Teşekkürler paylaşım için bu 5ür konularıda paylaşmamız güzel oluyor bilgi açısından burada bizler sorgu yada yargı kurumu değiliz sadece yapmaya kalkışacağımız işlerde bu tür dostların yazdıkları daha temkinli olmamızı sağlıyacaktır teşekkürler tekrardan musatafa bey
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2011 09:38
[QUOTE=Nuada]
Geçmiş olsun.
Firmalar ile ilgili şikayeteniz olduğunda direk sikayetvar sitesini kullanmanızı tavsiye ederim. Yetkililer hemen arayarak ya da mail göndererek yardımcı oluyorlar. Ben şahsen buradan şikayetlerimi yapıyorum. Hatta 1 aydır çanakkale seramikten gelmeyen derzim bugün de gelmezse siteye şikayette bulunacağım.
Ayrıca sitede en çok hangi firmaların ve nelerden ötürü şikayet aldıklarını görebilirsiniz.
Örnek : En çok şikayet yurtiçi kargodan..
[/QUOTE]
Merhaba, herhangi bir kargo da 1 aydır kargo gelmemesi gibi bir durum söz konusu olmaz. size ürünü gönderecek olan firmadan, fatura numarası isteyip sorgulamanızı öneririm.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2011 09:42
Fillo kargo haziran ayında yapısal bir değişime gitti.Şubelerdeki adam sayılarını düşürdüler bu sebeple kalite düştü.Biz şirket olarak çalışıyorduk şikayetler artınca hemen değiştirdik.
Geçmiş olsun.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2011 10:08
Volkan beyin dediği gibi şikayetim.com bu konuda çok yardımcı ve kesin sonucu alırsınız.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2011 14:28
Hatay Canlıpetshop tan birkaç kez karides siparişim olmuştu. İş yeri adresi olarak banka şubesi vermiş olmama rağmen, kargo şubesi her seferinde adresi bulamadıklarını gelip şubeden almam gerektiğini söyledi. Amerikadan kargo sorunsuz ulaşıyor, 2 km ötedeki şubeden adresi bulamıyorlar. Özellikle canlı siparişlerinizde tercih etmemenizi tavsiye ederim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2011 15:03
Bugün internet üzerinden aldığım çıktıyla Keçiören Kaymakamlığı bünyesindeki Tüketici Hakem Heyetine gittim. Fillo kargodan şikayetçi olduğumu söyledim. Fakat kargo şikayetlerine bu heyet artık bakmıyormuş. Bunun için Tüketici Mahkemesine başvurmam gerektiğini söyledim. Oradaki bayana konudan biraz bahsettim. Beni haklı buldu. Bu mahkemeye başvurmak istiyorum ben fakat aklıma takılan bazı konular var. Nasıl başvururum? Elimde fatura yok, bu yukarıda resmini paylaştığım belge yeterli olur mu? Bitkilerin çürüdüğünü nasıl ispat ederim? Alıcıyı da şahit olarak isterler mi? Avukat tutmak gerekir mi? vs..
Bu arada sikayetvar.com a da yazdım. Yayınlanacakmış kısa bir sürede. Umarım bir işe yarar. Bu işte tecrübeli olan kişilerin yardımıyla bu işin peşini bırakmak istemiyorum.
Bu arada sikayetvar.com a da yazdım. Yayınlanacakmış kısa bir sürede. Umarım bir işe yarar. Bu işte tecrübeli olan kişilerin yardımıyla bu işin peşini bırakmak istemiyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2011 23:01
Fillo su an piyasadaki en ucuz kargo o yüzden bu tür aksaklıklar gayet normal. Aynı kutuyu yurt içi kargo ile gönderin en geç 24 saatte teslim ama iki kat ücret hizmetin karşılığı.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2011 10:13
Son gelişmeleri yazmak isterim. Sikayetvar.com'a durumumu bildiren bir şikayet yazdım. Fakat sonuç hüsran maalesef ki. Beni suçladıkları şey, canlı taşımasının yasal olarak olmaması, bir de kargoyu alan kişinin kargo kağıdını imzalayıp alması. Zaten alan kişi de gönderdiğim kişinin eşi. Kadıncağız ne anlar bitkiden. Yasal olarak madem taşınmıyor canlı, benim kargomu taşıyamam deseydiniz kardeşim dediğimde, biz sizi geri çevirmemek adına kabul ediyoruz gibi tüketici dostu firma zırvalıklarına giriyorlar. Alan kişi de benim gönderdiğim kişi değil eşi madem yasalardan konuşuyoruz falan da dedim, yasal olarak soyadı tuttuğu için alma hakkı var vs. dediler. Yani koca kargo şirketi, oturdu mahalle kadınları gibi kendini savunup kavga etmeye kalktı. Lanet olsun istemiyorum bişey dedirttiler sonunda. Şikayetvar.com da ki yazışmalarımızı da aşağıya ekliyorum.
[QUOTE= BEN] 12 Aralık 2011 tarihinde Fillo kargoya bir paket teslim ettim Ankara'dan. İçeriğinde akvaryum canlı bitkisi olan bu paket İstanbul'a gidecekti. Malum canlı var içinde ve en geç 2-3 güne çürümesi muhtemel. Ön görülen teslim tarihi de 13 Aralık 2011 yazıyordu. Ayrıca şubedekilere ısrarla yarına alıcının elinde olması gerektiğini belirttim. Alıcı beni 16 Aralık 2011 tarihinde aradı ve kargonun hala eline ulaşmadığını belirtti. Ben şok oldum.
Bitkilerin bu kadar süre dayanması imkansızdı. Gittim şubeye ve kargonun akıbetini sordum. Bana dağıtımda olduğunu teslim edeceklerini söylediler. Bu arada alıcı da İstanbul Firuzköy şubeyi sürekli arıyor hatta kuryenin cep telefonundan bile arıyor hep oyalıyorlar getireceğiz bugün kesin yarın kesin vs. diye. Ben de bu arada şikayet mailimi Fillo genel müdürlüğüne yazdım. Ayrıca faks da çektim. Telefonlarını da aradım ama genel müdürlükte bana cevap veren kimse olmadı. 19 Aralık 2011 günü alıcı beni tekrar aradı ve kargo hala ulaşmamış.
Genel müdürlüğe bir mail daha attım. En sonunda zahmet edip döndüler ve halledeceklerini şubeyle bizzat görüştüklerini söylediler. Ben de içerisinde bitki olduğunu ve bozulup çürüdüğünü maddi zararımı Fillo kargodan talep ettiğimi söyledim. Bana bunu yapamayacaklarını söylediler. Kargo sonuç olarak 20 Aralık 2011'de alıcıya çürük ve bozulmuş şekilde ulaştı. Alıcı benden ödediği ücreti istedi ve verdim. Mağdur edildim ve giderilmedi mağduriyetim. Şikayetim var Fillo A.Ş beni mağdur etti. [/QUOTE]
[QUOTE= FİLLO KARGO] Merhabalar,
İletilen şikayete istinaden Sn. Şener ile görüşme sağlanmıştır. Konu ile ilgili detaylı inceleme başlatılmış olup ,süreç ile ilgili bilgilendirme yapılacağı iletilmiştir,
FİLLO A.Ş [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] Beni arayıp bilgi vereceğini söyleyen Fillo A.Ş görevlisinden 2 gündür hala bilgi alamadım ve sorunum kesinlikle çözülmedi. [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] Bana 26 Aralık günü açtığınız telefonda yarına bilgi vereceğiz demenizin üstünden 2 gün geçmesine rağmen hala bilgilendirilmiş değilim. Sizden bilgi bekliyorum. [/QUOTE]
[QUOTE= FİLLO KARGO] Merhaba,
Sn. Şener in ın iletmiş olduğu şikayete istinaden kendisi konu incelenmiştir.Teslimattan sonraki talep olması ve canlı hayvan taşımacılığı yapılmaması nedeni ile tazmine yönelik işlem başlatılamayacağımızı üzülerek belirtiriz [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] Öncelikle bir yanlış anlama olduğunu belirtmek isterim. Teslimattan sonraki talep olması demişsiniz ama ben teslimat yapılmadan sizinle irtibata geçtim. İsterseniz şirketinize attığım maillerin ve faxların tarihlerini kontrol edebilirsiniz. İkinci olarak, canlı hayvan taşıtma söz konusu değil. Hayvan ve bitkiyi birbirinden ayıracak kadar bilgiye sahibiz hepimiz sanırım. Ben canlı bitki gönderdim ve bana kargonuzdan hiçbir görevli de canlı bitki gönderemezsiniz demedi. Son olarak bana zahmet edip telefonla dönüş yapmayıp, burada ben yazdıktan sonra bir zahmet daha edip buradan, kendizi aklama adına asılsız şeyler yazdığınız içinde ayrıca teşekkür ederim. Şikayetvar.com görevlilerinden ricam, şikayetimin yanındaki "çözüldü" ibaresini "çözülmedi" olarak değiştirmeleri ve herkesin Fillo Kargo hakkındaki gerçekleri bilmesini bu sayede sağlamaları. Teşekkürler. [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] Merhabalar. Benim bu şikayetim herhangi bir çözüme maalesef ki ulaşmadı. Fillo kargo görevlileri tuhaf ve asılsız şeyler öne sürmeye başladılar. Benim şikayetvar.com görevlilerinden tek isteğim, şikayetimin yanındaki "çözüldü" ibaresini kaldırmaları. Zira bu şikayet çözülmedi. Bir olayın çözüme ulaşması için, iki tarafında ikna olması ve rızası şarttır. Ama ben ikna değilim ve rızam yok. Hala mağdurum. Şikayetvar.com ekibine çok teşekkür ederim. [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] 12 Aralık 2011 tarihinde Fillo kargoya bir paket teslim ettim Ankara'dan. İçeriğinde akvaryum canlı bitkisi olan bu paket İstanbul'a gidecekti. Malum canlı var içinde ve en geç 2-3 güne çürümesi muhtemel. Ön görülen teslim tarihi de 13 Aralık 2011 yazıyordu. Ayrıca şubedekilere ısrarla yarına alıcının elinde olması gerektiğini belirttim. Alıcı beni 16 Aralık 2011 tarihinde aradı ve kargonun hala eline ulaşmadığını belirtti. Ben şok oldum.
Bitkilerin bu kadar süre dayanması imkansızdı. Gittim şubeye ve kargonun akıbetini sordum. Bana dağıtımda olduğunu teslim edeceklerini söylediler. Bu arada alıcı da İstanbul Firuzköy şubeyi sürekli arıyor hatta kuryenin cep telefonundan bile arıyor hep oyalıyorlar getireceğiz bugün kesin yarın kesin vs. diye. Ben de bu arada şikayet mailimi Fillo genel müdürlüğüne yazdım. Ayrıca faks da çektim. Telefonlarını da aradım ama genel müdürlükte bana cevap veren kimse olmadı. 19 Aralık 2011 günü alıcı beni tekrar aradı ve kargo hala ulaşmamış.
Genel müdürlüğe bir mail daha attım. En sonunda zahmet edip döndüler ve halledeceklerini şubeyle bizzat görüştüklerini söylediler. Ben de içerisinde bitki olduğunu ve bozulup çürüdüğünü maddi zararımı Fillo kargodan talep ettiğimi söyledim. Bana bunu yapamayacaklarını söylediler. Kargo sonuç olarak 20 Aralık 2011'de alıcıya çürük ve bozulmuş şekilde ulaştı. Alıcı benden ödediği ücreti istedi ve verdim. Mağdur edildim ve giderilmedi mağduriyetim. Şikayetim var Fillo A.Ş beni mağdur etti. [/QUOTE]
[QUOTE= FİLLO KARGO] Merhabalar,
İletilen şikayete istinaden Sn. Şener ile görüşme sağlanmıştır. Konu ile ilgili detaylı inceleme başlatılmış olup ,süreç ile ilgili bilgilendirme yapılacağı iletilmiştir,
FİLLO A.Ş [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] Beni arayıp bilgi vereceğini söyleyen Fillo A.Ş görevlisinden 2 gündür hala bilgi alamadım ve sorunum kesinlikle çözülmedi. [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] Bana 26 Aralık günü açtığınız telefonda yarına bilgi vereceğiz demenizin üstünden 2 gün geçmesine rağmen hala bilgilendirilmiş değilim. Sizden bilgi bekliyorum. [/QUOTE]
[QUOTE= FİLLO KARGO] Merhaba,
Sn. Şener in ın iletmiş olduğu şikayete istinaden kendisi konu incelenmiştir.Teslimattan sonraki talep olması ve canlı hayvan taşımacılığı yapılmaması nedeni ile tazmine yönelik işlem başlatılamayacağımızı üzülerek belirtiriz [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] Öncelikle bir yanlış anlama olduğunu belirtmek isterim. Teslimattan sonraki talep olması demişsiniz ama ben teslimat yapılmadan sizinle irtibata geçtim. İsterseniz şirketinize attığım maillerin ve faxların tarihlerini kontrol edebilirsiniz. İkinci olarak, canlı hayvan taşıtma söz konusu değil. Hayvan ve bitkiyi birbirinden ayıracak kadar bilgiye sahibiz hepimiz sanırım. Ben canlı bitki gönderdim ve bana kargonuzdan hiçbir görevli de canlı bitki gönderemezsiniz demedi. Son olarak bana zahmet edip telefonla dönüş yapmayıp, burada ben yazdıktan sonra bir zahmet daha edip buradan, kendizi aklama adına asılsız şeyler yazdığınız içinde ayrıca teşekkür ederim. Şikayetvar.com görevlilerinden ricam, şikayetimin yanındaki "çözüldü" ibaresini "çözülmedi" olarak değiştirmeleri ve herkesin Fillo Kargo hakkındaki gerçekleri bilmesini bu sayede sağlamaları. Teşekkürler. [/QUOTE]
[QUOTE= BEN] Merhabalar. Benim bu şikayetim herhangi bir çözüme maalesef ki ulaşmadı. Fillo kargo görevlileri tuhaf ve asılsız şeyler öne sürmeye başladılar. Benim şikayetvar.com görevlilerinden tek isteğim, şikayetimin yanındaki "çözüldü" ibaresini kaldırmaları. Zira bu şikayet çözülmedi. Bir olayın çözüme ulaşması için, iki tarafında ikna olması ve rızası şarttır. Ama ben ikna değilim ve rızam yok. Hala mağdurum. Şikayetvar.com ekibine çok teşekkür ederim. [/QUOTE]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir