Havalimanı Problemi
Gönderim Zamanı: 29 Aralık 2010 22:11
Artık THY Almanya yetkilileri mail'lerime cavap yazmıyorlar. Çok uzun bir mesaj yazdım konu ile ilgili yapılan görüşmeler ve bana söylenenler ile ilgili sizleri bilgilendirmek için sonra yazdığım yazıyı okuyunca utandım paylaşmaya. Sonuç olarak insanlara yaşadıkları bu mağduriyet sonrası bir mektup gönderiyorlarsa içeriği sigortanın karşılamayacağına dair değilde özür mektubu göndersinler insanlara bu onlara değer kaybettirmez aksine onlara değer katar. Onlardan tek istediğim bu olayı emsal teşkil etmeleri ve daha duyarlı davranmalarıdır ne kadar biz sorumlu değiliz deyipte onları tercih edenlerin mağduriyetlerini düşünmeden kenara çekilerek. Eğer bundan sonra benzeri bir olayda akıllarına gelecekse bu yaşanan olay iyi ki de ben yaşamışım derim o zaman.
Saygılar
Saygılar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir