Hepsi Burada Ve Atakan Akvaryum


greenwhiteÇevrim Dışı

Kayıt: 07/01/2013
İl: Bursa
Mesaj: 26
greenwhiteÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 15:45
Hepsi Burada üzerinden Atakan Akvaryumdan almış olduğum Fluval 406 Akvaryum Dış Filtre yaklaşık 3-4 hafta evvel işim dolaysıyla teslimatı alamayacağım için komşu esnaf olan bir yakınımızın adresine yönlendirmem ile teslim edilmiştir. İş çıkışı kargoyu aldığım ve evde açtığımda dış filiterenin hava pompası çekiş düğmesinin yerinde olmadığını fark ettim dış filitreyi kutudan çıkardığımda düğmenin kırık şekilde altta olduğunu gördüm. Anında Atakan Akvaryumu aradım durumu izah ettim, bana verilen cevap bu konuyu hepsi burada ile konuşmam gerektiği hepsi burada nın hasar tespit tutanağı isteyebileceği belirtildi. Arkasından hepsi burada arandı ürünün hasarlı geldiği anlatıldı benden resmini çekip göndermemi verdikleri bir numara ile ürünü gelen kargo firması ile satıcı firmaya iade etmem söylendi.
Ürünü teslim alan esnaf abimize durumdan bahsettim, bana demesi kutuyu açmak için kargo görevlisine söylediği görevlinin ise ona öyle bir talimat verilmediği için kutuyu bırakıp gittiği oldu.
Aradan 2 hafta geçti ben para iadesi yada verilecek iyi bir haber beklerken gelen telefon ile şok oldum esnaf abi senin kargo geldi diye aradı.
Gidip kutuyu açınca aynı hasarlı ürününün geri geldiğini görünce beynimden vurulmuşa döndüm. Hemen hepsi burada yı aradım durumu anlattım hasarlı ürünün tekrar geri gönderildiğinden bahsettim bana mesaj olarak döndüler ve hasarlı ürünü tekrardan satıcı firmaya göndermemi söylediler, bu ürünün daha önce gönderdiğimi tekrar geri geldiğini zaten 3-4 haftadır balıklarımın ve benim mağdur olduğumu belirttim, ısrarla ürünü tekrar geri göndermemi belirtiler (yazışmaları saklıyorum.) Dün kargo ile hasarlı ürünü tekrar satıcı firmaya gönderdim, bugün gelen cevap
"Satın aldığınız ürünün ‘hasarlı’ ya da ambalajı ‘deforme’ ise bu gibi ürünler için ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ ya da kurulumu sırasında hasarlı olduğu tespit edilen ürünler için Yetkili Servis tarafından kurulumu sırasında düzenlenecek ‘Yetkili Servis Hasar Raporu’ gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilememektedir.
Satıcı firma hasar tespit tutanağı olmamasından dolayı iade başvurunuzu kabul etmemiştir.
İade olarak gönderdiğiniz ürün satıcı firmamız tarafından adresinize Yurtiçi Kargo ile tekrar gönderilecektir.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.Saygılarımızla."
Bu durum karşısında ne yapmalıyım, 1 aya yakın bu eziyet beni mahvetti madden ve manevi olarak mağdur oldum. Sizlerden akıl istiyorum bu durum karşısında ne yapabilirim.

+1: [T]87874,merkur44[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hakank795Çevrim Dışı

Kayıt: 07/06/2016
İl: Denizli
Mesaj: 401
hakank795Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 16:07
Tuketici haklarina git dava ac eger esnaf abinin kamera sistemi varsa hersey hallolur tazminat da alirsin olay dedigin gibiyse

Beğenenler: [T]185827,Onur_Erçetin[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

greenwhiteÇevrim Dışı

Kayıt: 07/01/2013
İl: Bursa
Mesaj: 26
greenwhiteÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 16:09
Kamera sistemi yok ama yeminli ifade vereceğini söyledi.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tunc BerkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2015
İl: Antalya
Mesaj: 14428
Tunc BerkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 16:18
Haklısınız ama maalesef yapacak pek bir şeyiniz yok. Tüketici haklarına gittiğiniz zaman hasarın sizin yada alan kişi tarafından meydana getirildiği şeklinde bir savunma ile karşılaşacaksınız. Aksini ispat etmelisiniz.

Sizin hatanız kargoyu açmadan teslim alınması olmuş. Mühtemelen taşıma esnasında kırılmıştır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hakank795Çevrim Dışı

Kayıt: 07/06/2016
İl: Denizli
Mesaj: 401
hakank795Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 16:20
Kamera sistemi olsa idi sonuna kadar kazanırdınız yüklü bir mebla da alırdınız ama bu şekilde yapabileceğiniz hiçbirşey yok barı kutuyu açarken kamera ile kaydetseydiniz ben öye yaparım hep

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

greenwhiteÇevrim Dışı

Kayıt: 07/01/2013
İl: Bursa
Mesaj: 26
greenwhiteÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 16:57
Açarken telefon ile kayıt yaptım, kaydım var.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceo46Çevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2015
İl: Kahramanmaras
Mesaj: 807
ceo46Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 17:02
Yurtiçi kargo firması ürünün dışında paketinde sıkıntı varsa tutanak tutarız içindeki durum için tutanak tutmuyoruz diyorlar. [:cik:]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tunc BerkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2015
İl: Antalya
Mesaj: 14428
Tunc BerkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 17:15
[QUOTE=ceo46]Yurtiçi kargo firması ürünün dışında paketinde sıkıntı varsa tutanak tutarız içindeki durum için tutanak tutmuyoruz diyorlar. [:cik:][/QUOTE]

Yasaya göre taşıma esnasındaki her hasardan taşıyıcı firma sorumludur. Gerisi şubesel entrikalardır.
Şube teslim gübre aldım, yurtiçi kargo şubesine gittim kargoyu teslim etmediler,"ambalaj hasarlı bir açalım kontrol edin uygunsa teslim alın" dediler. Kendi elleriyle ambalajı açıp ürünü bana onaylattılar.[EDIT]Tunc Berk,2016-07-12 17:15:33[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

merkur44Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 06/02/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 170
merkur44Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 17:16
Hepsiburada ile benzer bir olay da birkaç ay evvel benim başıma geldi.Elektrik süpürgesi aldık ve eşim beğenmedi.Aynı gün iade ettik.14 gün içinde iade etme hakkımızı kullandık ama sudan sebeplerle iade alamayız dediler.Sebep ise toz torbasının paketinden çıkartılması ve takılmasıymış.Sanki başka türlü deneme şansınız varmış gibi saçma bir 3 kuruşluk toz torbasını bahane ederek iade kabul etmediler.Birçok kez mail vs ile döndüm ancak sonunda aynen geri postaladılar.Kerhen de olsa kabul ettim meşgul olmasam mahkeme ile bile uğraşırdım ama vaktim olmadığından önemsemedim.Hepsiburada üyeliğimi sildirdim yıllardır en az 6 tane laptop almıştım ıvır zıvırları saymıyorum ama bir daha çöp bile almam.Gider bir mağazadan alırım üç kuruş fazla öderim ama karşımda bir muhatap olur en azından.Bu işler böyledir belli bir büyüklüğe ulaştıktan sonra müşteri memnuniyeti masallarda kalır...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

bilentungulÇevrim Dışı

Yönetici
[B]11883,3[/B]
Kayıt: 04/06/2012
İl: Yurtdisi
Mesaj: 1409
bilentungulÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 17:25
Merhaba, hem Hepsiburadayı hemde Atakan Akvaryumu çok düzenli kullanan biriyim(ayrı ayrı websiteleri dışında sizin gibi hepsiburada üzerinden Atakan akvaryumdan da alımlar yapıyorum.) . İkisinden de oldukça memnunum.

Siz ürünü aldığınızda ürünün kutusunda dışarıdan darbe var mıydı ?

Ürünü açıpta baktığınızda kırık olduğunu gördüğünüz zaman "kolay iade" altında yer alan "ürün hasarlı geldi, tutanak yok" seçeneği seçerek gönderilir. Açıklama alanlarına eğer kutu dışında bir darbe görülmediyse belirtilir.

Hem firmanın hemde hepsiburadanın diğer firmalarda olduğu gibi ürünü kontrol etmelisiniz deme hakkı var. Bununla birlikte satıcısı "hepsiburada" olan ürünlerde hepsiburada çok daha esnek davranıyor fakat hepsiburada altında satış yapan firmalarda iade ettiğiniz ürün direkt satıcıya ulaştığı için doğal olarak satıcının değerlendirmesi gerekiyor. Geçenlerde hepsiburada üzerinden bir petshopa iade yaptım ve poşetini bile açmadığım ürün için 2 hafta bekledim.

Geçmiş olsun ancak hepimizin başına çok rahat gelebilecek bir olay bu yüzden hem hepsiburada hem de Atakan akvaryumun pek hatasını göremiyorum. Atakan Akvaryum sahibi ayrıca hobici bir arkadaş olduğundan belki yardımcı da olabilir.

Beğenenler: [T]81103,Kınayu[/T]
+1: [T]148434,BadWolf[/T][T]81103,Kınayu[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceo46Çevrim Dışı

Kayıt: 12/09/2015
İl: Kahramanmaras
Mesaj: 807
ceo46Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 17:39
[QUOTE=Tunc Berk]

Yasaya göre taşıma esnasındaki her hasardan taşıyıcı firma sorumludur. Gerisi şubesel entrikalardır.
Şube teslim gübre aldım, yurtiçi kargo şubesine gittim kargoyu teslim etmediler,"ambalaj hasarlı bir açalım kontrol edin uygunsa teslim alın" dediler. Kendi elleriyle ambalajı açıp ürünü bana onaylattılar.[/QUOTE]

demek ki kargocu yalan söylemiş

+1: [T]173168,Tunc Berk[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DefilerÇevrim Dışı

Kayıt: 27/04/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 20
DefilerÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 18:00
Öncelikle geçmiş olsun, internet ortamında yapılan her alışverişte gelen kargo sıkı bir kontrol edilip, öyle alınmalıdır. Tüketici mahkemesinde boşuna zaman ve emek kaybedersiniz diye düşünüyorum. Kargo firmalarının o teslim aldı diye imza attırdıkları belgede neler yazıyor bir okumak, göz atmak lazım. Fluval ürünleri fabrikasından bandrollü olacak gönderilir. eğer ürün de bandrol var ise satıcıya pek bir şey söyleme hakkımız yok diye düşünüyorum.

Yeni bir yurt içi kargo faciası daha. çok geçmiş olsun. [:(]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cem1723Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 26/01/2013
İl: Yalova
Mesaj: 335
cem1723Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 18:45
Hepsiburada çok bozuldu.Atakandan direkt alsa idiniz şimdiye çözmüştü bence.Benzer durum yaşadım atakan akv. İle iadeyi yapmadan yenisi yola çıktı.
Hepsiburada dan geçenlerde yangın alarmı aldim daha önce aynı yerden alıp kullandigim cihaz.pili takinca alarm ötmeye başladı belliki bir bozukluk var dı.İade ettim kabul edilmedi kargo hasarli geldi dediler,bende doğal olarak hasar raporu istedim,hb olarak biz hasar raporu yazdirmiyoruz siz iade ederken sağlam diye kargocu ya rapor yazdirmaniz gerekir di gibi saçma sapan bir bahane soylediler.sikayet var vb bildiğim tüm sitelerde yazdim.Bir hafta sonra paramı iade ettiler.
Kargocunun yanında kutuya bakıyoruz ezik dökük varmi diye ama her ürünü bekle pillerini takalim deneyelim diyemeyiz.
Sizde yazin.
Bekleyen iki siparişim vardı onlarida iptal ettim bidaha da benden ekmek yiyemezler.
Hakli oldugunuzu biliyorsanız sonuna kadar savaşın.Kimse sesisini çıkarmayınca firmalar vurdumduymazligi satış politikası haline getiriyor.Ayipli mal satamazlar.Bizde hep beraber bir şirket açalım piyasada ne kadar bozuk mal varsa toplayip satalim iade eden olursa dönüşte kargoda olmuş,biz şirket olarak hasar raporu sevmiyoruz oyuzden de tutmadik diyelim,iki ayda köşe oluruz.
Syg

+1: [T]159309,görkem_[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

viscoolÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/04/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 584
viscoolÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2016 18:58
Benzer bir durumu ben de yaşadım. 20 Lt hagen siyah kum almıştım. Kum kargoda dökülmüş. Hem satıcı hemde hepsiburada hasar tespit tutanağı istediler. Önce bunun nasıl alınacağını bilmediğim için çok kızdım. Sonra çok basit birşey olduğunu öğrendim. kargo şubesine gidip beyan veriyorsunuz ve tutanağı alıyorsunuz. ürün tekrar elinize gelince böyle yapın. sigorta devreye girdiği için hemen yenisini gönderiyorlar. Selamlar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir