JBL CristalProfi E901
Gönderim Zamanı: 29 Eylül 2016 11:57
[QUOTE=AknKlc]
Yani petshop larda satilan 650 gr 1lt bir sepet için 2 tane toplamda 4 tane almamız gerekiyor dogrumu...[/QUOTE]
Evet Dogrudur.
Yani petshop larda satilan 650 gr 1lt bir sepet için 2 tane toplamda 4 tane almamız gerekiyor dogrumu...[/QUOTE]
Evet Dogrudur.
Teşekkür Edenler: [T]126450,AknKlc[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Eylül 2016 17:46
[QUOTE=Pet Garden]
Evet Dogrudur.[/QUOTE]
cevap için teşekkürler... birde filitrem yine sesli çalışıyor... kontrolünü sağlayabilirmiyiz... bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz...düzenli aralıklarla mıknatıs takımı bozuluyor bunun sebebi nedir[EDIT]AknKlc,2016-09-30 14:57:58[/EDIT]
Evet Dogrudur.[/QUOTE]
cevap için teşekkürler... birde filitrem yine sesli çalışıyor... kontrolünü sağlayabilirmiyiz... bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz...düzenli aralıklarla mıknatıs takımı bozuluyor bunun sebebi nedir[EDIT]AknKlc,2016-09-30 14:57:58[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Ekim 2016 11:33
[QUOTE=AknKlc]
cevap için teşekkürler... birde filitrem yine sesli çalışıyor... kontrolünü sağlayabilirmiyiz... bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz...düzenli aralıklarla mıknatıs takımı bozuluyor bunun sebebi nedir[/QUOTE]
Ürünü servise alalım. Bekir bey size yardımcı olacaktır.
cevap için teşekkürler... birde filitrem yine sesli çalışıyor... kontrolünü sağlayabilirmiyiz... bana bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz...düzenli aralıklarla mıknatıs takımı bozuluyor bunun sebebi nedir[/QUOTE]
Ürünü servise alalım. Bekir bey size yardımcı olacaktır.
Teşekkür Edenler: [T]126450,AknKlc[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2016 01:08
[QUOTE=AknKlc]Emre bey;
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim... Konuyu başından okuduysanız (okuduğunuzu düşünüyorum) aynı problem yüzünden sık sık sıkıntı yaşamam... mıknatıs takımı ile oynama kısmı beni güldürdü[:)] ... cihaza periyodik temizliği dışında hiçbir şekilde müdahalede bulunmam... Firmanın bunu tolere edip etmemesi bu saatten sonra önemli değil. ben mıknatıs takımında sıkıntı olduğuna kesin emin olsam alır değiştiririm (değiştirebilirim diye düşünüyorum alma kısmında sıkıntı yok)... aksi halde 3-4 kez aynı problemi yaşamış olmak aklımda soru işaretlerine neden oluyor... şu saatten sonra bırakın ürünü değiştirmeleri bir üst model dahi verseler artık bu markayı kesinlikle (büyük konuşmamak lazım aslında) kullanmak istemiyorum. imzadan anlayacağınız üzere bütün malzemeler JBL, yemler dahil. Çok fazla güvendiğim için bu hayal kırıklığı sanırım...[/QUOTE]
Aşkın bey enteresandır benimde cihazda şuan aynı ses mevcut, demeki ürünle ilgili bir sıkıntı var. Cihazı servise verdiniz mi ürün geri geldimi. Eğer başarılı bir şekilde çözülmüşse benim ürünüde gönderelim. Mıknatıs takımına müdehale edilir. Alınır değişitirilir. Benim size ilk yazdığım mesajdaki soru işareti, gönderme niteliğindedir. Şüpesiz ki oynayabileceğiniz bir durum sözkonusu değiil. Fakat motor kısmı kapalıdır. Hazne plastik press baskıdır. Ürün demonte edildiğinde motor kısmında vidalı bir aparat bölümü mevcut değil açılamıyor. Şahsen parçaladım tekrar topladım genel temizliğini yaptım. Müdehale edemediğim tek alan motor kısmı. Eğer sizin cihazınızın problemini çözülmüşse aynı servise benim cihazıda göndermek isterim. Konunun yakın takipçisiyim.
Saygılarımla.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim... Konuyu başından okuduysanız (okuduğunuzu düşünüyorum) aynı problem yüzünden sık sık sıkıntı yaşamam... mıknatıs takımı ile oynama kısmı beni güldürdü[:)] ... cihaza periyodik temizliği dışında hiçbir şekilde müdahalede bulunmam... Firmanın bunu tolere edip etmemesi bu saatten sonra önemli değil. ben mıknatıs takımında sıkıntı olduğuna kesin emin olsam alır değiştiririm (değiştirebilirim diye düşünüyorum alma kısmında sıkıntı yok)... aksi halde 3-4 kez aynı problemi yaşamış olmak aklımda soru işaretlerine neden oluyor... şu saatten sonra bırakın ürünü değiştirmeleri bir üst model dahi verseler artık bu markayı kesinlikle (büyük konuşmamak lazım aslında) kullanmak istemiyorum. imzadan anlayacağınız üzere bütün malzemeler JBL, yemler dahil. Çok fazla güvendiğim için bu hayal kırıklığı sanırım...[/QUOTE]
Aşkın bey enteresandır benimde cihazda şuan aynı ses mevcut, demeki ürünle ilgili bir sıkıntı var. Cihazı servise verdiniz mi ürün geri geldimi. Eğer başarılı bir şekilde çözülmüşse benim ürünüde gönderelim. Mıknatıs takımına müdehale edilir. Alınır değişitirilir. Benim size ilk yazdığım mesajdaki soru işareti, gönderme niteliğindedir. Şüpesiz ki oynayabileceğiniz bir durum sözkonusu değiil. Fakat motor kısmı kapalıdır. Hazne plastik press baskıdır. Ürün demonte edildiğinde motor kısmında vidalı bir aparat bölümü mevcut değil açılamıyor. Şahsen parçaladım tekrar topladım genel temizliğini yaptım. Müdehale edemediğim tek alan motor kısmı. Eğer sizin cihazınızın problemini çözülmüşse aynı servise benim cihazıda göndermek isterim. Konunun yakın takipçisiyim.
Saygılarımla.
Beğenenler: [T]126450,AknKlc[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2016 15:23
[QUOTE=Atrena]
Aşkın bey enteresandır benimde cihazda şuan aynı ses mevcut, demeki ürünle ilgili bir sıkıntı var. Cihazı servise verdiniz mi ürün geri geldimi. Eğer başarılı bir şekilde çözülmüşse benim ürünüde gönderelim. Mıknatıs takımına müdehale edilir. Alınır değişitirilir. Benim size ilk yazdığım mesajdaki soru işareti, gönderme niteliğindedir. Şüpesiz ki oynayabileceğiniz bir durum sözkonusu değiil. Fakat motor kısmı kapalıdır. Hazne plastik press baskıdır. Ürün demonte edildiğinde motor kısmında vidalı bir aparat bölümü mevcut değil açılamıyor. Şahsen parçaladım tekrar topladım genel temizliğini yaptım. Müdehale edemediğim tek alan motor kısmı. Eğer sizin cihazınızın problemini çözülmüşse aynı servise benim cihazıda göndermek isterim. Konunun yakın takipçisiyim.
Saygılarımla.[/QUOTE]
Yarın götüreceğim bir aksilik olmaz ise... Konuyu sonuçlandırmak istiyorum bende. Bakalım ne cevap gelecek çok merak ediyorum cihaz kontrolünden sonra(PET GARDEN'dan)...[EDIT]AknKlc,2016-10-10 15:26:46[/EDIT]
Aşkın bey enteresandır benimde cihazda şuan aynı ses mevcut, demeki ürünle ilgili bir sıkıntı var. Cihazı servise verdiniz mi ürün geri geldimi. Eğer başarılı bir şekilde çözülmüşse benim ürünüde gönderelim. Mıknatıs takımına müdehale edilir. Alınır değişitirilir. Benim size ilk yazdığım mesajdaki soru işareti, gönderme niteliğindedir. Şüpesiz ki oynayabileceğiniz bir durum sözkonusu değiil. Fakat motor kısmı kapalıdır. Hazne plastik press baskıdır. Ürün demonte edildiğinde motor kısmında vidalı bir aparat bölümü mevcut değil açılamıyor. Şahsen parçaladım tekrar topladım genel temizliğini yaptım. Müdehale edemediğim tek alan motor kısmı. Eğer sizin cihazınızın problemini çözülmüşse aynı servise benim cihazıda göndermek isterim. Konunun yakın takipçisiyim.
Saygılarımla.[/QUOTE]
Yarın götüreceğim bir aksilik olmaz ise... Konuyu sonuçlandırmak istiyorum bende. Bakalım ne cevap gelecek çok merak ediyorum cihaz kontrolünden sonra(PET GARDEN'dan)...[EDIT]AknKlc,2016-10-10 15:26:46[/EDIT]
Beğenenler: [T]188788,Atrena[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Ekim 2016 09:21
20.10.2016 tarihinde Turgut bey beni aradı. Filitrenin genel bakımı yaptığını hazır olduğunu alabileceğimi söyledi. Gittim sağ olsun ilgilendi. Filitrede bulunan oringlerden kaynaklı problem olduğunu ve oringleri değiştirdiğini ve hava alma butonunun sert olduğu onuda ayarladığını söyledi. Ellerine sağlık. Orada filitreyi birlikte yarım saat kadar çalıştırdık ses yoktu. Akşam eve gelip filitreyi güzelce temizleyip taktım. Gayet iyi güzel huzura kavuştum dedim. Sabah kalktığımda ses eskisi gibi olmamakla birlikte yine vardı. Şu an için beklemedeyim. Devam ederse Turgut bey ile tekrar görüşeceğiz sanırım. İlgilerinden dolayı PETGARDEN ve çalışanlarına teşekkür ederim.[EDIT]AknKlc,2016-10-21 09:26:12[/EDIT]
Teşekkür Edenler: [T]104466,Pet Garden[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2016 11:49
Filitrede ses var belli hava sesi ama neden devam ettiğini anlamış değilim bu hafta sonuna kadar bekleyeyim diyorum filitre havayı atar diye düşünüyorum,
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Ekim 2016 12:22
Aşkın Bey,
Rastgele konunuza denk geldim ve ilgimi çektiğinden baştan sona okudum. Ciddi manada ürün ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız ve firma inatla ürünü tamir etmiş ve sorun devam etmiş. Tüketici kanunu bu konuda çok açıktır. Ürünü aldığınız tarihten itibaren 6 ay içerisinde karşılaşılan tüm sorunları kanun üretim kaynaklı problem olarak tanımlar ve size onarım/değişim/iade haklarını sunar. Eğer ürünün kusuru 6 aydan sonra ortaya çıktıysa aynı sorunun 4 kez tekrarı ile servise gitmesi yada farklı sebeplerle 6 kez servise gitmesi ürünün ayıbının ürünün kullanımına engel olduğu gerekçesiyle değişim yada iade haklarınızı kullanmanızın yolunu açar. Tedarikçi ile değişim yada iade konusunu konuşmanızı ve eğer kabul edilmezse elinizdeki servisfişleri ile tüketici hakem heyetine başvurmanızı öneririm.
Kimse defalarca servise ürün götürüp getirmek zorunda değil. Herkes yapması gereken işi hakkıyla yapmak ve olası kusurlarda tüketiciyi madur etmeden kalıcı çözüm üretmekle yükümlüdür.
(Kaynak: http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm)
Rastgele konunuza denk geldim ve ilgimi çektiğinden baştan sona okudum. Ciddi manada ürün ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız ve firma inatla ürünü tamir etmiş ve sorun devam etmiş. Tüketici kanunu bu konuda çok açıktır. Ürünü aldığınız tarihten itibaren 6 ay içerisinde karşılaşılan tüm sorunları kanun üretim kaynaklı problem olarak tanımlar ve size onarım/değişim/iade haklarını sunar. Eğer ürünün kusuru 6 aydan sonra ortaya çıktıysa aynı sorunun 4 kez tekrarı ile servise gitmesi yada farklı sebeplerle 6 kez servise gitmesi ürünün ayıbının ürünün kullanımına engel olduğu gerekçesiyle değişim yada iade haklarınızı kullanmanızın yolunu açar. Tedarikçi ile değişim yada iade konusunu konuşmanızı ve eğer kabul edilmezse elinizdeki servisfişleri ile tüketici hakem heyetine başvurmanızı öneririm.
Kimse defalarca servise ürün götürüp getirmek zorunda değil. Herkes yapması gereken işi hakkıyla yapmak ve olası kusurlarda tüketiciyi madur etmeden kalıcı çözüm üretmekle yükümlüdür.
(Kaynak: http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm)
Teşekkür Edenler: [T]126450,AknKlc[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ekim 2016 14:23
[QUOTE=egemenfurat]Aşkın Bey,
Rastgele konunuza denk geldim ve ilgimi çektiğinden baştan sona okudum. Ciddi manada ürün ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız ve firma inatla ürünü tamir etmiş ve sorun devam etmiş. Tüketici kanunu bu konuda çok açıktır. Ürünü aldığınız tarihten itibaren 6 ay içerisinde karşılaşılan tüm sorunları kanun üretim kaynaklı problem olarak tanımlar ve size onarım/değişim/iade haklarını sunar. Eğer ürünün kusuru 6 aydan sonra ortaya çıktıysa aynı sorunun 4 kez tekrarı ile servise gitmesi yada farklı sebeplerle 6 kez servise gitmesi ürünün ayıbının ürünün kullanımına engel olduğu gerekçesiyle değişim yada iade haklarınızı kullanmanızın yolunu açar. Tedarikçi ile değişim yada iade konusunu konuşmanızı ve eğer kabul edilmezse elinizdeki servisfişleri ile tüketici hakem heyetine başvurmanızı öneririm.
Kimse defalarca servise ürün götürüp getirmek zorunda değil. Herkes yapması gereken işi hakkıyla yapmak ve olası kusurlarda tüketiciyi madur etmeden kalıcı çözüm üretmekle yükümlüdür.
(Kaynak: http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm)[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim... Bu konuda haklısınız. Ama her zaman için iyi niyetli olmaktan yanayım, aksi bir durum hissedersem o zaman hakkımı sonuna kadar savunurum emin olabilirsiniz. Hatta yakın bir örnek vereyim. Teknosa ile yaşamış olduğum bir sıkıntı vardı. Bugün çözüme ulaştırdım aksi halde icra yolu ile halledecektim. Hatta şikayet var'dan okuyabilirsiniz şikayet numarası 6740836...
Rastgele konunuza denk geldim ve ilgimi çektiğinden baştan sona okudum. Ciddi manada ürün ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız ve firma inatla ürünü tamir etmiş ve sorun devam etmiş. Tüketici kanunu bu konuda çok açıktır. Ürünü aldığınız tarihten itibaren 6 ay içerisinde karşılaşılan tüm sorunları kanun üretim kaynaklı problem olarak tanımlar ve size onarım/değişim/iade haklarını sunar. Eğer ürünün kusuru 6 aydan sonra ortaya çıktıysa aynı sorunun 4 kez tekrarı ile servise gitmesi yada farklı sebeplerle 6 kez servise gitmesi ürünün ayıbının ürünün kullanımına engel olduğu gerekçesiyle değişim yada iade haklarınızı kullanmanızın yolunu açar. Tedarikçi ile değişim yada iade konusunu konuşmanızı ve eğer kabul edilmezse elinizdeki servisfişleri ile tüketici hakem heyetine başvurmanızı öneririm.
Kimse defalarca servise ürün götürüp getirmek zorunda değil. Herkes yapması gereken işi hakkıyla yapmak ve olası kusurlarda tüketiciyi madur etmeden kalıcı çözüm üretmekle yükümlüdür.
(Kaynak: http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm)[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim... Bu konuda haklısınız. Ama her zaman için iyi niyetli olmaktan yanayım, aksi bir durum hissedersem o zaman hakkımı sonuna kadar savunurum emin olabilirsiniz. Hatta yakın bir örnek vereyim. Teknosa ile yaşamış olduğum bir sıkıntı vardı. Bugün çözüme ulaştırdım aksi halde icra yolu ile halledecektim. Hatta şikayet var'dan okuyabilirsiniz şikayet numarası 6740836...
Beğenenler: [T]180993,egemenfurat[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ekim 2016 22:40
[QUOTE=AknKlc]
İlginiz için teşekkür ederim... Bu konuda haklısınız. Ama her zaman için iyi niyetli olmaktan yanayım, aksi bir durum hissedersem o zaman hakkımı sonuna kadar savunurum emin olabilirsiniz. Hatta yakın bir örnek vereyim. Teknosa ile yaşamış olduğum bir sıkıntı vardı. Bugün çözüme ulaştırdım aksi halde icra yolu ile halledecektim. Hatta şikayet var'dan okuyabilirsiniz şikayet numarası 6740836...[/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum iyi niyetli olmak her zaman çözüme katkı sağlar fakat kişisel görüşüm olarak söylüyorum çeyreği fiyatına aynı işi görebilecek ürünleri almak varken başım ağrımasın almışken en iyisini alayım diyerek kat kat fazlası fiyata aldığımız ürünlerde defalarca aynı sorunun çözülmemesi durumunda para iadesi yada değişim talep etmek sizi iyi niyet dışına çıkarmaz. Sorun mutlaka olur ancak tamiri olmuyorsa da bir yerde nokta koymak gerekir.
Daha da vahim bir örnek olarak (allah korusun diyeyim) siz 3-4 gün tatile gittiğinizde filtrenin durması gibi bir sorun yaşasanız ve bu beslediğiniz canlıların hayatına mal olsa?
İlginiz için teşekkür ederim... Bu konuda haklısınız. Ama her zaman için iyi niyetli olmaktan yanayım, aksi bir durum hissedersem o zaman hakkımı sonuna kadar savunurum emin olabilirsiniz. Hatta yakın bir örnek vereyim. Teknosa ile yaşamış olduğum bir sıkıntı vardı. Bugün çözüme ulaştırdım aksi halde icra yolu ile halledecektim. Hatta şikayet var'dan okuyabilirsiniz şikayet numarası 6740836...[/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum iyi niyetli olmak her zaman çözüme katkı sağlar fakat kişisel görüşüm olarak söylüyorum çeyreği fiyatına aynı işi görebilecek ürünleri almak varken başım ağrımasın almışken en iyisini alayım diyerek kat kat fazlası fiyata aldığımız ürünlerde defalarca aynı sorunun çözülmemesi durumunda para iadesi yada değişim talep etmek sizi iyi niyet dışına çıkarmaz. Sorun mutlaka olur ancak tamiri olmuyorsa da bir yerde nokta koymak gerekir.
Daha da vahim bir örnek olarak (allah korusun diyeyim) siz 3-4 gün tatile gittiğinizde filtrenin durması gibi bir sorun yaşasanız ve bu beslediğiniz canlıların hayatına mal olsa?
Teşekkür Edenler: [T]126450,AknKlc[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ekim 2016 23:19
Tümünü baştan sona kadar okudum aldığınız yer elllerinden geleni yapmışlar tebrik ediyorum onları ama fikrimce bu üründe fabrika hatası olabilir düşünün yeni aldığınız bir arabada bile fabrika çıkışı bazı hatalar olabiliyor ve bu sorun yüzünden bu denli güzel bir hobiden soğumayın herşeyin bi çaresi vardır.
Teşekkür Edenler: [T]126450,AknKlc[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Ekim 2016 17:23
[QUOTE=egemenfurat]
Kesinlikle katılıyorum iyi niyetli olmak her zaman çözüme katkı sağlar fakat kişisel görüşüm olarak söylüyorum çeyreği fiyatına aynı işi görebilecek ürünleri almak varken başım ağrımasın almışken en iyisini alayım diyerek kat kat fazlası fiyata aldığımız ürünlerde defalarca aynı sorunun çözülmemesi durumunda para iadesi yada değişim talep etmek sizi iyi niyet dışına çıkarmaz. Sorun mutlaka olur ancak tamiri olmuyorsa da bir yerde nokta koymak gerekir.
Daha da vahim bir örnek olarak (allah korusun diyeyim) siz 3-4 gün tatile gittiğinizde filtrenin durması gibi bir sorun yaşasanız ve bu beslediğiniz canlıların hayatına mal olsa? [/QUOTE]
Firma ürününün arkasında bu seferde çözüm bulunmazsa gereğini yapar diye düşünüyorum..?[EDIT]AknKlc,2016-10-27 09:39:27[/EDIT]
Kesinlikle katılıyorum iyi niyetli olmak her zaman çözüme katkı sağlar fakat kişisel görüşüm olarak söylüyorum çeyreği fiyatına aynı işi görebilecek ürünleri almak varken başım ağrımasın almışken en iyisini alayım diyerek kat kat fazlası fiyata aldığımız ürünlerde defalarca aynı sorunun çözülmemesi durumunda para iadesi yada değişim talep etmek sizi iyi niyet dışına çıkarmaz. Sorun mutlaka olur ancak tamiri olmuyorsa da bir yerde nokta koymak gerekir.
Daha da vahim bir örnek olarak (allah korusun diyeyim) siz 3-4 gün tatile gittiğinizde filtrenin durması gibi bir sorun yaşasanız ve bu beslediğiniz canlıların hayatına mal olsa? [/QUOTE]
Firma ürününün arkasında bu seferde çözüm bulunmazsa gereğini yapar diye düşünüyorum..?[EDIT]AknKlc,2016-10-27 09:39:27[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir