Kawasaki 250R
Gönderim Zamanı: 29 Nisan 2011 18:32
Merhaba :
Motorsiklet merakım çocukluğumdan beri vardı , 4 tekerlek hiç bi zaman ilgimi çekmedi en sonunda gerek maddi ve manevi izinleri toplamayı başardım ilk olarak bu motorsiklette acemiliğimi atmak istiyorum daha önce vespa kullandım motorsiklet 250cc yeni başlıyanlar için uygun olduğunu söylediler tavsiye üzerine bu motorsikleti almaya karar verdim yanlız internette dolaşan olumsuz bilgiler epeyce beni soğutmaya başladı bu fiyata bukadar performans az diye yorumlar oldukça fazla , bu hobiye hayatını vermiş abilerimden yardım bekliyorum hiç bir forumdan veya siteden dürüst ve doğru haberler bulamadım özellikle kullanmış veya kullanıyo olan abilerimin yorumları şuan benim için ''Altın Değerini'' taşımaktadır ve yeni başlıyanlar için hangi modelleri önerebilirsiniz 250cc?
Ninja 250R Teknik Özellikleri
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı, su soğutmalı, 2 silindir
SİLİNDİR HACMİ : 249 cm3
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 62 x 41.2 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.6:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 8 sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 24 kw (33 HP) /11.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 22 N.m (2.24 Kgf.m) 8.200 rpm
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin
ATEŞLEME : Dijital
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6- vites
ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Alüminyum Şasi
KASTER / TRAIL : 26' / 82 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 37 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Gazlı Uni-Trak
LASTİK ÖN / ARKA : 110/70 - 17 / M/C (545) 130/70 - 17 / /C (625)
FREN ÖN : Tek disk 290 mm Pedal Disk
FREN ARKA : Tek disk 220 mm Pedal Disk
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2085 x 715 x 1115 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1400 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 775 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 17.8 Lt
KURU AĞIRLIK : 154 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Nisan 2011 14:51
Güzel kardeşim scooterdan sonra ilk ciddi motosiklet tecrübeni mutlaka ikinci el bir motorla yaşa,Allah korusun ciddi bir kaza geçimesen bile acemilikten kaynaklanan ufak tefek kazalar gelebilir başına örneğin ayaklığı açtığını sanırsın ama tam açılmamıştır ve park halinde kontağı kapalı motorun sola devrilir,sol ve kafa grenajınla aynan kırılıverir. Motosiklet araba gibi değildir,zahmetli ve pahalı bir araçtır.Alacağın sıfır motorun bir grenaj ve aynasının değişmesi demek ciddi maddi külfet demektir.En önemlisi de full koruman olmadan sakın kontak çevirme.Kal sağlıcakla.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Nisan 2011 15:44
Bende 4 zamanlı bi motor olduğuna inanmıyorum belki bir yanlışlıklık olmuş olabilir tabikide bütün koruma ekipmanlıryla beraber almayı düşünüyorum ciddi bi iş paradan çalma söz konusu bile olmaz koruma ekipmanlarının en kalitelilerini alıcağım bütçem elverdiği kadar 2.El motorsiklet alabilicek kadar deneyımlı olduğumu düşünmüyorum ilk deneyimimi bi scotoorlar geçirdim motorsiklette en ufak cizik bile yok hatta çoğu zaman evin içine koyuyorum.
TheMuRo 2011-04-30 15:44:55
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mayıs 2011 00:05
Birde şu şıkkı düşün derim:
Hyosung GT250R Ayrıntılı Teknik Özellikler
MOTOR TİPİ DOHC - 8 Sübap Yağ Soğutmalı
MARŞ - Elektrikli
HACİM - 249c
BEYGİR GÜCÜ - 29 hp
SİLİNDİR ADEDİ - 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm
AĞIRLIK - 150 kg
VİTES YAPISI - 5 VİTES
FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk
LASTİKLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka
YAKIT TANKI - 17 Litre
İyi forumlar...
MOTOR TİPİ DOHC - 8 Sübap Yağ Soğutmalı
MARŞ - Elektrikli
HACİM - 249c
BEYGİR GÜCÜ - 29 hp
SİLİNDİR ADEDİ - 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm
AĞIRLIK - 150 kg
VİTES YAPISI - 5 VİTES
FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk
LASTİKLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka
YAKIT TANKI - 17 Litre
İyi forumlar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mayıs 2011 00:48
[QUOTE=pckobat]Birde şu şıkkı düşün derim:
Bu dört zamanlımı? Eğer öyleyse yakıt verileri oldukça iyidir. Bende düşünüyorum da racing yada chopper almayı...
Hyosung GT250R Ayrıntılı Teknik Özellikler
MOTOR TİPİ DOHC - 8 Sübap Yağ Soğutmalı
MARŞ - Elektrikli
HACİM - 249c
BEYGİR GÜCÜ - 29 hp
SİLİNDİR ADEDİ - 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm
AĞIRLIK - 150 kg
VİTES YAPISI - 5 VİTES
FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk
LASTİKLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka
YAKIT TANKI - 17 Litre
İyi forumlar...
[/QUOTE]MOTOR TİPİ DOHC - 8 Sübap Yağ Soğutmalı
MARŞ - Elektrikli
HACİM - 249c
BEYGİR GÜCÜ - 29 hp
SİLİNDİR ADEDİ - 2 Adet
UZUN. x GEN. x YÜK - 2080x760x1120mm
TEKERLEK MESAFESİ - 1445mm
SELE YÜKSEKLİĞİ - 795 mm
AĞIRLIK - 150 kg
VİTES YAPISI - 5 VİTES
FRENLER - Ön çift disk / Arka tek disk
LASTİKLER - 110/70-17 54H ön / 150/70-17 69H arka
YAKIT TANKI - 17 Litre
İyi forumlar...
Bu dört zamanlımı? Eğer öyleyse yakıt verileri oldukça iyidir. Bende düşünüyorum da racing yada chopper almayı...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mayıs 2011 18:32
[QUOTE=efendy06]
Bu dört zamanlımı? Eğer öyleyse yakıt verileri oldukça iyidir. Bende düşünüyorum da racing yada chopper almayı...
[/QUOTE] 4 zamanlı bu motoru ilk zamanlarında başka bir firma getiriyordu sonra kanuni getirmeye başladı.Yani artık firma olarakta saglam.Bunun haricinde aprilia 125 cc var ama 2 zamanlı yakıt ve fiyat olarakta daha pahalı ama kalite çok farklı diye biliyorum.Son zamanlardaki gelişmelerini bilmiyorum bir zamanlar aşırı araştırıyordum ama olmadı:)Mesela fiyat uygunlugu olarak kanuni racer 200 var.Ama tavsiye edilen bir motor degil 2.eli 1500 falan ve görsel olarakta tatmin edici ama kalite:( Bu arada:
Bu dört zamanlımı? Eğer öyleyse yakıt verileri oldukça iyidir. Bende düşünüyorum da racing yada chopper almayı...
[/QUOTE] 4 zamanlı bu motoru ilk zamanlarında başka bir firma getiriyordu sonra kanuni getirmeye başladı.Yani artık firma olarakta saglam.Bunun haricinde aprilia 125 cc var ama 2 zamanlı yakıt ve fiyat olarakta daha pahalı ama kalite çok farklı diye biliyorum.Son zamanlardaki gelişmelerini bilmiyorum bir zamanlar aşırı araştırıyordum ama olmadı:)Mesela fiyat uygunlugu olarak kanuni racer 200 var.Ama tavsiye edilen bir motor degil 2.eli 1500 falan ve görsel olarakta tatmin edici ama kalite:( Bu arada:
Hyosoung gt 250R 0'ı 8800 TL
Kawasaki ninja 250R 0'ı 11000 Tl
İyi araştırmak lazım bence ve 0 almak ne kadar mantıklı onuda bilemiyorum sonuçta bir geçiş motoru 600cc lere hazırlık motoru bunlar temiz az kullanılmış bir 2.el işinizi görür görüşündeyim.İyi bir ustaya baktırırsınız.Hatta ilanlarıda takip ederseniz bazen yazın gezmek için almış dogru dürüst binmemiş kişilerin ilanlarıda oluyor.İyi forumlar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mayıs 2011 18:58
En temiz Nijja 250R 8.500Tl den aşşağı gitmiyor 2bin-3bin daha fazla verip 0 motorsiklet almak daha mantıklı gibime geliyor hyosoung ile kawasaki kıyaslıcak olursak tabikide kawasaki sonucunu alıcaz.
TheMuRo 2011-05-01 19:08:57
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mayıs 2011 19:41
Hyosung ile kawasaki bence de marka olarak kıyas bile götürmez. Sıfır almakta fayda olduğunu düşünüyorum bende. 2000 lira için değmez ikinci el almaya. Geçiş motoru olması çok farketmez, kullanıcı kaç yıl kullanıcak, o önemli. Şahsen ben alırsam en az iki-üç yıl binerim. Bu süre zarfında sıfır motor garanti kapsamında olacağından kafam rahat olur. Öte yandan, 2. el motor bir arıza verirse, zaten 2000 lira harcatır adama. 600cc falan bana biraz uç noktada gibi geliyor. Ben kullanamam onu. Ben 1600tdci focusla zaten 180-190 km seyir hızına sahibim. Altımda 600cc racing olursa çok yaşamam.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mayıs 2011 22:36
[QUOTE=efendy06]Hyosung ile kawasaki bence de marka olarak kıyas bile götürmez. Sıfır almakta fayda olduğunu düşünüyorum bende. 2000 lira için değmez ikinci el almaya. Geçiş motoru olması çok farketmez, kullanıcı kaç yıl kullanıcak, o önemli. Şahsen ben alırsam en az iki-üç yıl binerim. Bu süre zarfında sıfır motor garanti kapsamında olacağından kafam rahat olur. Öte yandan, 2. el motor bir arıza verirse, zaten 2000 lira harcatır adama. 600cc falan bana biraz uç noktada gibi geliyor. Ben kullanamam onu. Ben 1600tdci focusla zaten 180-190 km seyir hızına sahibim. Altımda 600cc racing olursa çok yaşamam. [/QUOTE]
O zaman motor almayın hocam bunlar 200 yapan motorlar.50 yapan elektrikli scooterlara yönelin:)Emniyetli emniyetli.Bu iki markayı kıyaslamak hata olur ama aynı oranda fiyatta belli ediyor farkı şahsen bir geçiş motoruna çok fazla paralar baglamakta mantıklı gelmiyor ama tabi bu benim görüşüm.İyi forumlar...
[QUOTE=TheMuRo] En temiz Nijja 250R 8.500Tl den aşşağı gitmiyor 2bin-3bin daha fazla verip 0 motorsiklet almak daha mantıklı gibime geliyor hyosoung ile kawasaki kıyaslıcak olursak tabikide kawasaki sonucunu alıcaz. [/QUOTE]
Tabi sizin seçiminiz para açısındanda sıkıntı yoksa ve uzun süre binerim diyorsanız mantıklı.İyi forumlar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mayıs 2011 22:51
[QUOTE=pckobat][QUOTE=efendy06]Hyosung ile kawasaki bence de marka olarak kıyas bile götürmez. Sıfır almakta fayda olduğunu düşünüyorum bende. 2000 lira için değmez ikinci el almaya. Geçiş motoru olması çok farketmez, kullanıcı kaç yıl kullanıcak, o önemli. Şahsen ben alırsam en az iki-üç yıl binerim. Bu süre zarfında sıfır motor garanti kapsamında olacağından kafam rahat olur. Öte yandan, 2. el motor bir arıza verirse, zaten 2000 lira harcatır adama. 600cc falan bana biraz uç noktada gibi geliyor. Ben kullanamam onu. Ben 1600tdci focusla zaten 180-190 km seyir hızına sahibim. Altımda 600cc racing olursa çok yaşamam. [/QUOTE]
O zaman motor almayın hocam bunlar 200 yapan motorlar.50 yapan elektrikli scooterlara yönelin:)Emniyetli emniyetli.Bu iki markayı kıyaslamak hata olur ama aynı oranda fiyatta belli ediyor farkı şahsen bir geçiş motoruna çok fazla paralar baglamakta mantıklı gelmiyor ama tabi bu benim görüşüm.İyi forumlar...
[/QUOTE]
O elektrikli scooterlarla ben yola çıksam, 3-5 km ilerde yol kenarına park eder, taksi çağırırım. :D
200 falan tamam sıkıntı değil. 200 yapıyorsa, şişme yapar 200le seyir yapılınca, 20 km çıkınca 180km/h falan. Oda çıtamı artırmaz. GSX 1100 RR alırsam durumu ozaman düşünün Direk trafik terörü
O elektrikli scooterlarla ben yola çıksam, 3-5 km ilerde yol kenarına park eder, taksi çağırırım. :D
200 falan tamam sıkıntı değil. 200 yapıyorsa, şişme yapar 200le seyir yapılınca, 20 km çıkınca 180km/h falan. Oda çıtamı artırmaz. GSX 1100 RR alırsam durumu ozaman düşünün Direk trafik terörü
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2011 19:25
200CC motorun en fazla yapacağı hız 150km dir o bile fazla tabikide sccoturlarda 120ibre var oda taş çatlasa 80km hız yapabılır zaten şehir içinde 200km hız yapıcak bir yer istanbulda ben bilmiyorum geçiş motoru haklısınız size burda katılıyorum büyük paralar bağlamak pekte akıl karı bir iş değil benım 600luğe geçmem oldukça zaman alıcaktır.
İyi Hobiler Teşekkürler...
TheMuRo 2011-05-02 19:25:59
İyi Hobiler Teşekkürler...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 02 Mayıs 2011 19:59
[QUOTE=TheMuRo] 200CC motorun en fazla yapacağı hız 150km dir o bile fazla tabikide sccoturlarda 120ibre var oda taş çatlasa 80km hız yapabılır zaten şehir içinde 200km hız yapıcak bir yer istanbulda ben bilmiyorum geçiş motoru haklısınız size burda katılıyorum büyük paralar bağlamak pekte akıl karı bir iş değil benım 600luğe geçmem oldukça zaman alıcaktır.
İyi Hobiler Teşekkürler...
[/QUOTE]
İyi Hobiler Teşekkürler...
[/QUOTE]
Şehir içinde zaten yapılmaz 250cc hysoung 180 basıyor ninja hayli hayli basar diye düşünüyorum.200 görenlerde var.Bunun yanında aprilla 125cc ama 200 basıyor.Her şey kaç cc olduguna baglı degil.İyi forumlar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir