Kum alacakların dikkatine
Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2012 20:36
Firma Eskişehirdedir.Ancak yerini yurdunu bilen yok.Eskişehirde gidip yerinden almak isteyenler oldu ama bir elemanımızı yollayıp kumu teslim edelim gibi bir cevap aldık.Artık nasıl bir işletme onuda bilemiyoruz.Kum düzgün olsun da yeri yurdu önemli değil dedim ve 1 2 gün için de bir miktar kum almayı düşünüyordum ama böyle bir cevabı görünce vazgeçtim.Bende gidip başka yerden almaya karar verim
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2012 21:58
Arkadaşlar, biri daha aynı benim düştüğüm duruma düşmüş. Aynen kopyalayıp yapıştırıyorum.
Gerisini siz düşünün.
|
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 02:29
gumancanatan : Resimde görülen ürün ile ,gönderilen ürün tam şok edici.Kürekle nekadar moloz varsa çuvallanmış.Çünki şahıs 5mm ile 5CM arasındaki farkı bilmiyor.
tasmarketim : Bir insanda art niyet olduğu müddetçe o insana altın da gönderseniz anlamaz. . Gözleri güzel olan bir hayvanın hoşaftan anlamadığı gibi. .
MoonCrown41 2012-12-25 02:29:37
tasmarketim : Bir insanda art niyet olduğu müddetçe o insana altın da gönderseniz anlamaz. . Gözleri güzel olan bir hayvanın hoşaftan anlamadığı gibi. .
Olumsuz yorum karşısında hemen hakarete başlıyorlar. Ttüccarlığı ne olursa olsun isterse bedava mal dağıtsın , şu yorumuna bakıp benim için 5 para etmez diyebilirim. Arkadaşına akrabasına hatta ailesine bile ilk tartışmada ağzına gelen herşeyi sayan nankör tiplerden biri belli.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 02:39
[QUOTE=MoonCrown41]
gumancanatan : Resimde görülen ürün ile ,gönderilen ürün tam şok edici.Kürekle nekadar moloz varsa çuvallanmış.Çünki şahıs 5mm ile 5CM arasındaki farkı bilmiyor.
tasmarketim : Bir insanda art niyet olduğu müddetçe o insana altın da gönderseniz anlamaz. . Gözleri güzel olan bir hayvanın hoşaftan anlamadığı gibi. .
tasmarketim : Bir insanda art niyet olduğu müddetçe o insana altın da gönderseniz anlamaz. . Gözleri güzel olan bir hayvanın hoşaftan anlamadığı gibi. .
Olumsuz yorum karşısında hemen hakarete başlıyorlar. Ttüccarlığı ne olursa olsun isterse bedava mal dağıtsın , şu yorumuna bakıp benim için 5 para etmez diyebilirim. Arkadaşına akrabasına hatta ailesine bile ilk tartışmada ağzına gelen herşeyi sayan nankör tiplerden biri belli.
[/QUOTE]
Bu nasıl bir cevaptır ya,alışverişim olmadı ama artık bedava altında gönderseler almam.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 09:09
Merhabalar
Bu zihniyet kendini veli nimet mi saniyor? Nasil olurda ufacık hoşnutsuzluklar karşısında hobicilere böylesine ağır hakaretler yağdırırlar? Şok resmen hakaretlere bak. İnanamıyorum....cengiz han 2012-12-25 09:31:43
Bu zihniyet kendini veli nimet mi saniyor? Nasil olurda ufacık hoşnutsuzluklar karşısında hobicilere böylesine ağır hakaretler yağdırırlar? Şok resmen hakaretlere bak. İnanamıyorum....
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 09:32
Evet kara listeye eklenmiş bir firma daha benim için. Hala bazı şeylei aşamadığını, kendini sorgulamadığını görüyoruz bu firmanın mesajlarında. Yeter ki satayaım gerisi önemli değil diye satış yapan bir firma kısa vadeli düşünüyor demektir. Uzun vadede kesinlikle kaybedecektir. Burada olduğu gibi potansiyel müşterilerini kaybediyor bu tip firmalar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 13:26
Tüm akvarist dostlarımıza ;
Genel olarak bir durum değerlendirmesi yapmaya çalıştık.
[QUOTE=KarabeY] Şikayetin Nedeni: İletişim eksikliği ve görgüsüzlük denen bir cevap
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Taş Marketim : tasmarketim : Bundan sonra gider başka yerden alırsınız.
Olayın Detayları:
[/QUOTE]
Sizinle telefon görüşmemize istinaden tekrar onlar adına özür diliyoruz. Bundan sonrasında konuştuğumuz gibi siparişlerinizi bizim üzerimizden verdiğiniz takdirde hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtiyoruz.
Saygılarımızla,
[QUOTE=djcelo]Yuh diyorum... Bu nasıl bir zihniyet. Sadece yazık diyorum... [/QUOTE]
Celal Bey Merhaba,
Bu süreçle AkvarKum'un ilgisi yoktur. Hatta keşke bu süreçle ilgimiz olsaydı da Celal Bey(KarabeY) arkadaşımız bu durumu hiç yaşamasaydı. Sorunsuz olarak ürününü evine kadar teslim edebilseydik.
Ancak bu açıklamamızla durumun tam olarak anlaşıldığını umuyor, kum konusunda yardımcı olabileceğimiz bir konu olursa yardımcı olacağımızdan memnuniyet duyacağımızı belirtiyoruz.
[QUOTE=MoonCrown41]Çok teşekkür ederim uyardığınız için. Tesadüf oldu Pazartesi işyerindeki havuz için görüşecektik, artık gider başkasına satarlar. [/QUOTE]
Saygılarımızla,
[QUOTE=cengiz han] Merhabalar
Saygılarımızla,
[QUOTE=SerdalTekeli]Öğrendiğimiz iyi oldu kardeşim, geçmiş olsun diyorum size ama şunu bilsinler ki kimse vazgeçilmez değildir. Şirketler koşulsuz müşteri memnuniyetini düstur edinmezlerse sonlarının ne olacağını iyi biliyorlar. [/QUOTE]
Cevabınızda çok haklısınız. Nice büyük markalar vardır ki yaptıkları bir hata yüzünden ticari tarihten bir daha hatırlanmamak üzere silinmiştir.
[QUOTE=mahmut1106]Bu nasıl terbiyesizce bir cevaptir,bu tarz kişilerin para kazanmaması gerek.Uyarı için teşekkürler kardesim almayı dusunenlere yol gostermis oldun [/QUOTE]
Ancak tekrar tekrar belirterek vaktinizi almak istemiyoruz. TaşMarketim ile AkvarKum'un şu anda bir alakası yoktur. Eskiden gelen ortaklık zaten geçtiğimiz aylarda bozulmakla beraber formaliteden beklememiz gereken süreyi bekliyoruz sadece. GittiGidiyor profilimizdeki müşteri yorumlarımız da bu konuda referans olacaktır.
Saygılarımızla,
[QUOTE=Acil Stop]Yerli firmaların müşterilerine bu kadar hoyrat davranmasını inanın anlayamıyorum. Satış yapmak ve kalıcı olmak istiyorsan müşteri memnuniyetini her şeyin üzerinde tutacaksın. Yok sadece kendin satıyormuş gibi müşterilerine böyle artis artis cevaplar verirsen yarın bir gün senden alışveriş yapacak kimseyi bulamaz kaybolur gidersin. Ben başka bir yerli firmadan alışveriş yaptım ilk önce telefonla aradım ve gittigidiyor'dan istediğim miktarda ilan açıp üstüne bir de indirim yaptılar. Kısacası benimle çok ilgilendirler şimdi ben de herkese bu firmayı tavsiye ediyorum. Şimdi müşterisine böyle davranan taşmarketim mi kazanıyor yoksa müşterisi ile ilgilenen firmalar mı kazanıyor?[/QUOTE]
Saygılarımızla,
[QUOTE=jbxtr]Arkadaşlar bu konuda en sağlam gittgidiyor var ben oradan aldım kargo takip numarasını girmeden kargo gelse dahi para alamıyorlar sizin onayınız gerekli ve en geç 3 gün içinde göndermek zorundalar. . [/QUOTE]
Saygılarımızla,
[QUOTE=firtina16] Merhaba
Tayfun Bey Merhaba,
Saygılarımızla,
[QUOTE=powerbyaydin] Gittigidiyor üzerinden 3. kez kum aldım ama akvarkumdan ve her defasında mesajla bilgilendirme yapıldı ve çok memnun kaldım.
Dediğiniz gibi biz ayrı firmalarız. Her ne kadar başta bir ortaklık söz konusu olsa da bu tür cevaplar sadece müşteriye değil iş ortaklarına da veriliyordu. Bu bakımdan bizim anlayışımızda yer olmayan ve olması da mümkün olmayan tavırlar nedeniyle sonlandırdık. Ancak maalesef halen daha sancılarını biz çekiyoruz.
[QUOTE=Burak ERDOĞAN]Firma Eskişehirdedir.Ancak yerini yurdunu bilen yok.Eskişehirde gidip yerinden almak isteyenler oldu ama bir elemanımızı yollayıp kumu teslim edelim gibi bir cevap aldık.Artık nasıl bir işletme onuda bilemiyoruz.Kum düzgün olsun da yeri yurdu önemli değil dedim ve 1 2 gün için de bir miktar kum almayı düşünüyordum ama böyle bir cevabı görünce vazgeçtim.Bende gidip başka yerden almaya karar verim
[/QUOTE]
Son olarak tüm yazılanlara cevap vermeye ve durumu açıklamaya çalıştık. Umarız başarılı olmuşuzdur. Ancak yine de sorularınız varsa lütfen gerek bu konu üzerinden gerekse forumdaki özel mesajdan iletişime geçebilirsiniz. En kısa sürede cevap vermeye çalışacağımızdan emin olabilirsiniz.
Herkese iyi hobiler dileriz.
AkvarKum olarak adımız burada geçtiği için cevaplamak ve Taş Marketim olayının arka planını tamamen açıklamak için bu cevabı veriyoruz.
AkvarKum olarak 2011 yılı başlarında internet sitesi,marka vb. kurumsal oluşumunu tamamlayarak mevcut bir makine parkımız olmadığı için gerekli yatırımları yapıp Ar-Ge faaliyetlerimizle ürün portföyümüzü belirleyerek 2011 yılının Mayıs ayında ürünlerimizi sunmaya başladık.
AkvarKum, adından da belli olacağı üzere akvaryum kelimesiyle benzerliği bir yana AkvaristKum olarak düşünülerek AkvarKum markası ortaya çıkmıştır. Akvarist tavrımız gerek kurucularımızın uzun yıllardır akvaryum hobisiyle amatör olarak uğraşmalarıyla gerek maden sektöründe mühendis olmaları ve yıllardır yüksek fiyatlarla kullandıkları kumların maliyetinin piyasadaki fiyatlar olmadığını görmeleriyle bu iş fikri doğmuştur.
Başlangıçta üretimsel olarak iş ortaklığına gittiğimiz TaşMarketim ile ilerleyen süreçlerde anlayış farklılıkları doğduğu için GittiGidiyor'da TaşMarketim adıyla başladığımız süreci AkvarKum olarak devam ettirme kararı aldık ve bu ortaklığı bitirip TaşMarketim markasını da üzerimize alıp üretimden satış ve satış sonrası desteğe kadar tüm faaliyetleri yürütmek istedik. Ancak ilk etapta bu mümkün olamadığı için Sahibinden sitesindeki hesabı kendileri Ocak ayının ortasına kadar yöneteceklerini belirttiler ve bu koşullarda anlaşma sağlandı. Ancak belli oluyor ki bizim GittiGidiyor'da sürdürdüğümüz hizmet ve kalite anlayışını devam ettiremediler. Dolayısıyla bu tür konularda bizim de adımızın geçmesinden ötürü sizlerden özür diliyoruz.
Çok kısa bir sürede akvaryum sektöründe akvaryum kumu alanında aracılara değil direk son kullanıcıya ürün satışı yaparak ciddi bir yere sahip olmamızda sizlerin tavsiyeleri kadar şikayetlerini de değerlendirdiğimiz için bu yorumları çok dikkate alıyoruz. Çok değil sadece 2 yıl öncesinde ciddi anlamda bir yabancı marka istilası varken bugün AkvarKum bir çok akvarist arkadaşımızın tercihi ve arkadaşlarına önerdiği marka olmasından büyük mutluluk duyarak sizlere teşekkür ediyoruz. Cari açıkla boğuşan ülkemizin bu açığı kapatmasında bir kum tanesi kadar faydamız olması için çalışıyoruz. Zaman zaman bizlerin de iş yoğunluğundan kaynaklı olarak hataları olmuştur. Geç kargo gönderimleri,yanlış kargo gönderimleri vb. Ancak bunları anlayışla karşılayıp sonrasında ücretsiz olarak gönderdiğimiz telafi ürünü kabul eden müşterilerimize çok teşekkür ediyoruz.
2011 yılına göre 2012 yılında ciddi bir büyüme yakalayan AkvarKum bu büyümeyi dikkate alarak şu anda kurumsallaşmasını da tamamlamıştır. Ancak bu konuda sıkça sorulan sorulardan olduğu için cevaplama ihtiyacı duyuyoruz. Tamamen internet tabanlı çalışıyoruz. Bize ulaşmak için web sitemizden mail atmanız yeterlidir. Cevap en kısa sürede verilecektir.
Son olarak akvaryum.com forumdaki TaşMarketim ve AkvarKum hesapları bize aittir. Ancak TaşMarketim hesabı artık aktif olarak kullanılmamaktadır. AkvarKum hesabımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Genel olarak bir durum değerlendirmesi yapmaya çalıştık.
Dilerseniz bu konu başlığı altında yazılanlara tek tek cevap verelim ve sizden gelecek soruları cevaplayalım. .
[QUOTE=KarabeY] Şikayetin Nedeni: İletişim eksikliği ve görgüsüzlük denen bir cevap
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Taş Marketim : tasmarketim : Bundan sonra gider başka yerden alırsınız.
Olayın Detayları:
Bu adını yazdığım firmadan kum sipariş ettim. 30kg, 3 ayrı çuvalda gelecek. Aracı site aracılığı ile parasını kredi kartı ile tek seferde ödedim. Ödediğim gün cumartesi, o gün mesaj attım bugün rica etsem çıkarırmısınız kargoyu diye. Bana cevap geldi, ürününüz pazartesi teslim edilecek. Tamam dedim. Birde uyardım. Mutlaka takip numarası gönderinki, 30kg kum bu ağır olur, kargo eve gelip giderse diye. Pazartesi oldu, herhangi bir mesaj yok. Mesaj attım. Ürününüz bugün çıkaramadık yarın çıkaracağız. Tamam dedim, tekrar belirttim takip numarası olayını. Onlar dediki, ürün kargolandığı günün gece 21.00 dan itibaren girilecektir. Salı günü oldu kargo takip numarası girilmedi. Gelen mesaj da yok. Çarşamba oldu, işim vardı dışardaydım. Aklıma gelen başıma geldi. Eve döndüğümde kargo eve gelip gitmiş, 30kg kumu gittim gece şubeye teslim aldım geldim.
O kadar uyarmama rağmen hiç bir şekilde dönüş yok, ama ürünü alana kadar tamam efendim, şöyle efendim laflarını hiç esirgemezler.
Sonra geri bildirim yaptım. Yazdığım yazı aynen şu şekildedir. Kopyalayıp yapıştırıyorum
|
Firma, ne olursa olsun bu şekilde cevap yazmamalı. Müşteri her zaman haklı olduğunu bilmeli ki burda benim haksız veya suçlu olduğum bir taraf yok. Aksine bilgi alamadım firmadan.
Sizlerinde bu tip alışverişlerde bu firmadan ürün alırken bu yaşadığım olaya dikkat etmenizi öneririm. Oaly yaşanıp bitmiştir ama ben sadece bilginiz olması açısından burdan da belirtmek istedim.
Herkese keyifli hobiler dilerim.
Celal Bey Merhaba,
Sizinle telefon görüşmemize istinaden tekrar onlar adına özür diliyoruz. Bundan sonrasında konuştuğumuz gibi siparişlerinizi bizim üzerimizden verdiğiniz takdirde hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtiyoruz.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=djcelo]Yuh diyorum... Bu nasıl bir zihniyet. Sadece yazık diyorum... [/QUOTE]
Celal Bey Merhaba,
Göstermiş olduğunuz tepki çok haklı.
Bu süreçle AkvarKum'un ilgisi yoktur. Hatta keşke bu süreçle ilgimiz olsaydı da Celal Bey(KarabeY) arkadaşımız bu durumu hiç yaşamasaydı. Sorunsuz olarak ürününü evine kadar teslim edebilseydik.
Ancak bu açıklamamızla durumun tam olarak anlaşıldığını umuyor, kum konusunda yardımcı olabileceğimiz bir konu olursa yardımcı olacağımızdan memnuniyet duyacağımızı belirtiyoruz.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=MoonCrown41]Çok teşekkür ederim uyardığınız için. Tesadüf oldu Pazartesi işyerindeki havuz için görüşecektik, artık gider başkasına satarlar. [/QUOTE]
Aytaç Bey Merhaba,
Havuz konusunda bizimle görüşebilirsiniz. Yardımcı olabileceğimiz bir konu varsa bundan memnuniyet duyarız. Bizden alışveriş yapmak durumunda değilsiniz sadece fikir alışverişinde bile bulunmaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=cengiz han] Merhabalar
Konuyu iyiki açmışsın Celal kardeşim.Bende bugünlerde silis kum sipariş etmeyi düşünüyordum ama yaptığın haklı geri bildirime karşılık aldığın tokat gibi iplememe modu çok çirkin ve sinir bozucu böyle yanıtmı olur? Bu cevap bırakın ticaret erbabını insanlığa sığmaz ömrümde ben bu şekilde tavır takınan hiçbir esnafın kapısını ikinci kere çalmadım.Çok ayıp..Ben utandım..Herşeyi bi tarafa bırakın bu cevabı alan arkadaş nasıl demoralize olmuştur? Nasıl canı sıkılmıştır? Düşünmek istemiyorum.
Konu ile ilgim yok ama bu konu sayesinde yok. Aksi halde bende bu insanlarla muhattap olacaktım. Ki yaptığım her alış veriş yaşadığım il gereği kargo ile oluyor kesinlikle bende takip numarası isterdim.Ve muhtemel çirkin tutumla muhattap olurdum.
Konuyu açan arkadaşa tekrar tekrar teşekkür ediyorum..
Saygılarımla..
[/QUOTE]
Cengiz Bey Merhaba,
Cevabınızda çok haklısınız. Böyle bir ticari tutum içerisinde olan ve yanlış yönetilen TaşMarketim çok yakında AkvarKum çatısı altına girecektir. Yaptığımız anlaşma sonucu maalesef şu anda bunu yapamıyoruz.
Alışverişinizi GittiGidiyor üzerinden verebilirsiniz. AkvarKum olarak gereken hizmeti vereceğimizden emin olabilirsiniz.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=SerdalTekeli]Öğrendiğimiz iyi oldu kardeşim, geçmiş olsun diyorum size ama şunu bilsinler ki kimse vazgeçilmez değildir. Şirketler koşulsuz müşteri memnuniyetini düstur edinmezlerse sonlarının ne olacağını iyi biliyorlar. [/QUOTE]
Serdal Bey Merhaba,
Cevabınızda çok haklısınız. Nice büyük markalar vardır ki yaptıkları bir hata yüzünden ticari tarihten bir daha hatırlanmamak üzere silinmiştir.
GittiGidiyor'daki yorumlarımıza ve cevaplarımıza bakarsanız müşteri memnuniyetini ne oranda önemsediğimizi göreceksinizdir.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=mahmut1106]Bu nasıl terbiyesizce bir cevaptir,bu tarz kişilerin para kazanmaması gerek.Uyarı için teşekkürler kardesim almayı dusunenlere yol gostermis oldun [/QUOTE]
Mahmut Bey Merhaba,
Tepkiniz çok haklı.
Ancak tekrar tekrar belirterek vaktinizi almak istemiyoruz. TaşMarketim ile AkvarKum'un şu anda bir alakası yoktur. Eskiden gelen ortaklık zaten geçtiğimiz aylarda bozulmakla beraber formaliteden beklememiz gereken süreyi bekliyoruz sadece. GittiGidiyor profilimizdeki müşteri yorumlarımız da bu konuda referans olacaktır.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=Acil Stop]Yerli firmaların müşterilerine bu kadar hoyrat davranmasını inanın anlayamıyorum. Satış yapmak ve kalıcı olmak istiyorsan müşteri memnuniyetini her şeyin üzerinde tutacaksın. Yok sadece kendin satıyormuş gibi müşterilerine böyle artis artis cevaplar verirsen yarın bir gün senden alışveriş yapacak kimseyi bulamaz kaybolur gidersin. Ben başka bir yerli firmadan alışveriş yaptım ilk önce telefonla aradım ve gittigidiyor'dan istediğim miktarda ilan açıp üstüne bir de indirim yaptılar. Kısacası benimle çok ilgilendirler şimdi ben de herkese bu firmayı tavsiye ediyorum. Şimdi müşterisine böyle davranan taşmarketim mi kazanıyor yoksa müşterisi ile ilgilenen firmalar mı kazanıyor?[/QUOTE]
Ergün Bey Merhaba,
Başka bir yerli firmadan kasteddiğiniz AkvarKum olarak biziz sanırım.
15.05.2012 tarihinde satın almış olduğunuz 40 kg. AkvarKum Siyah Akvaryum Kumu ürününüze yaptığınız yorum olan
'Hızlı Kargo,ilgili satıcı'
yorumunuz için de teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=jbxtr]Arkadaşlar bu konuda en sağlam gittgidiyor var ben oradan aldım kargo takip numarasını girmeden kargo gelse dahi para alamıyorlar sizin onayınız gerekli ve en geç 3 gün içinde göndermek zorundalar. . [/QUOTE]
Ömür Bey Merhaba,
10.12.2012 tarihinde AkvarKum olarak bizden satın almış olduğunuz üründen ve hizmetimizden memnun kalmışsınızdır umarım. Bu arada satın almış olduğunuz süreçte ihracatımız olduğunda aşırı bir yoğunluğumuz vardı bu yüzden bir kaç günlük gecikme yaşanmıştı. Bu konudaki anlayışınız için de bir kez daha teşekkür ederiz.
Dediğiniz gibi GittiGidiyor bu alışverişlerde çok daha güvenilir bir hizmet sunuyor.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=firtina16] Merhaba
Ben de gitti üzerinde kalsiyumlu kum almıştım.Çok memnun kaldım.Akvarkum aynı yermi bilmiyorum.Kumum eksik kalmış 10 kg istemiştim, 20 kg göndermişlerdi.
Aynı yerse bence de iğrenç bir cevap.
[/QUOTE]
Tayfun Bey Merhaba,
Memnuniyetiniz için teşekkür ederiz. O dönemde telefonla da konuşmuştuk ve 10 kg. hediye ürünümüzü kabul ettiğiniz için tekrar teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=powerbyaydin] Gittigidiyor üzerinden 3. kez kum aldım ama akvarkumdan ve her defasında mesajla bilgilendirme yapıldı ve çok memnun kaldım.
Taş marketim başka firma galiba ve böyle bir cevap çok terbiyesizce
[/QUOTE]
Merhaba Aydın Bey,
Kum alışverişlerinizde bizi tekrar tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.
Dediğiniz gibi biz ayrı firmalarız. Her ne kadar başta bir ortaklık söz konusu olsa da bu tür cevaplar sadece müşteriye değil iş ortaklarına da veriliyordu. Bu bakımdan bizim anlayışımızda yer olmayan ve olması da mümkün olmayan tavırlar nedeniyle sonlandırdık. Ancak maalesef halen daha sancılarını biz çekiyoruz.
Bu arada geçen gün aldığınız ürününüz dün kargolandı. Bilginiz olsun:)
Saygılarımızla,
AkvarKum
[QUOTE=Burak ERDOĞAN]Firma Eskişehirdedir.Ancak yerini yurdunu bilen yok.Eskişehirde gidip yerinden almak isteyenler oldu ama bir elemanımızı yollayıp kumu teslim edelim gibi bir cevap aldık.Artık nasıl bir işletme onuda bilemiyoruz.Kum düzgün olsun da yeri yurdu önemli değil dedim ve 1 2 gün için de bir miktar kum almayı düşünüyordum ama böyle bir cevabı görünce vazgeçtim.Bende gidip başka yerden almaya karar verim
[/QUOTE]
Burak Bey Merhaba,
Bu soru çok sık soruluyor bize. Onun için çok teşekkür ederiz, sormanız çok iyi oldu, cevaplayalım.
Firmamız Eskişehir'dedir. Ancak üretim yerimiz Eskişehir'e 95 km mesafede Sivrihisar ilçesindeki Hisar mevkiindedir. Maden işletmeleri bildiğiniz üzere şehir merkezlerinde yer almazlar çoğunlukla. Dolayısıyla da telefonla arandığında müşterilerimizin buraya gelemeyeceğini veya gelse bile çok zorluk çekeceğini düşünerek Eskişehir merkeze her gün gidip gelen servis aracımız ve elemanlarımız olduğu için bu şekilde yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Eskişehir Merkez'de ofisimiz vardır. Ancak bu ofis sadece muhasebe ve yönetim ofisi olduğu için bahsettiğiniz gibi bir satış yeri için ayrı bir dükkan açmamız gerekir. Sadece kum sattığımız için ve bunun sebebi de üretici olmamızdan kaynaklı kalite ve fiyat konusunda üstün hizmet vermek amacımız olduğu için sadece kum satışıyla Eskişehir Merkez'de bir dükkan kirasını bile karşılayamadan açıldıktan 3 ay sonra kapanır.
Ayrıca akvaryum kumu diğer akvaryum malzemeleri gibi alıp da eve taşınabilmesi kolay bir ürün değil. 10 kg. kum bile otomobili olmayan bir müşterimiz için yürüyerek eve götürmesi zor bir üründür. Bu yüzden kargoyla ciddi pazarlıklar yaparak uygun fiyat almaya çalıştık ve şu anda da Aras Kargo ile eve teslim uygun fiyatla ürün sunabiliyoruz.
Saygılarımızla,
AkvarKum
Son olarak tüm yazılanlara cevap vermeye ve durumu açıklamaya çalıştık. Umarız başarılı olmuşuzdur. Ancak yine de sorularınız varsa lütfen gerek bu konu üzerinden gerekse forumdaki özel mesajdan iletişime geçebilirsiniz. En kısa sürede cevap vermeye çalışacağımızdan emin olabilirsiniz.
AkvarKum olarak piyasada, akvaryumcularda 2 yıl öncesinde satılan fiyatlar bugün artmayıp aynı seviyede kaldıysa ve hatta düştüyse bunda üretici olmamızın verdiği fiyat avantajını ortaya koymamızın da payı vardır. Aracılara toptan satmak yerine arada konulacak yüksek aracı karlarını akvarist dostlarımıza fiyat avantajı olarak sunmayı prensip edinmiş bir markayız.
TaşMarketim konusunda da sizlere şunu söyleyebilirim ki en geç Ocak ayının ortalarında ya bünyemize dahil olacaktır ve üstün hizmet verecektir ya da kapanacak ve ürünlerimizi satamayacaktır.
Ayrıca ticari olarak profesyonel tavrımız devam etmekle beraber akvarist ruhumuz amatör olarak hep bir heyecan olarak devam edecektir.
Çok sık sorulan konulardan birisi olan kaya konusunda da yaz aylarında çalışmalarımız oldu ancak yaparsak en iyisi olsun diye bu konuyu araştırmaya devam ediyoruz. Net bir tarih vermemekle beraber çok yakın bir zamanda kaya satışımız da başlayacaktır. Hatta hagen kum diye bilinen ancak hagenle alakası olmayan siyah kum konusunda da çalışmalarımız vardır. Çok yakın bir zamanda yine piyasadaki en uygun fiyatla sunmak için çalışıyoruz.
Bizlere ulaşmak için web sitemizden mail atabilirsiniz. Sosyal medyada facebook ve twitter'da /akvaryumkumu hesapları bize aittir. Oradan ulaşabilirsiniz. GittiGidiyor'dan ulaşabilirsiniz. Sormak istediğiniz soruları telefonda görüşerek sormak istiyorsanız da mail olarak bize telefon numaranızı yazabilirsiniz biz sizi arayabiliriz.
Sorularınız varsa cevaplamaktan memnuniyet duyacağımızı belirtir.
Herkese iyi hobiler dileriz.
Saygılarımızla,
AkvarKum
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 15:32
Sevgili akvarkum merhaba
Sizinle alış-verişim gitti üzerinden olmuştu.Akvaryum ölçülerimi verip 30 kg yeter demiş;Fakat kurulumdan sonra yetmediğini görmüştük.Mesajlaşmadan sonra haklı olduğumu söyleyerek,cüzi miktar karşılığında 10 kg daha ek gönderebileceğinizi söylemiştiniz.Aynı akşam beni telefon ile arayarak,Genel olarak hobi ve ülkemizin maden cenneti olması üzerine uzunca bir sohbet etmiştik.1-2 gün sonrada 20 kg gelince jestiniz için teşekkür etmiştim.Benimle telefonda saygılı bir esnaf ve hobici olarak konuşan Umut Beyin sahibinden üzerinden böyle bir cevabı vermeyeceğini düşünerek, çok şaşırmıştım.öyle olmadığını görmek beni son derece memnun etti.Tebrik ediyorum.
Celal bey
Sizin açmış olduğunuz konuyu gitti üzerinden umut beye mesaj çeken benim,Bir terslik olduğu zaten belliydi.umut bey ile sadece telefonla tanışırım,telefonda konuştuğum hobici dostu birinin böyle bir mesajı çekmesi zaten olacak birşey değildi.
Sitede de amacım herkesin doğru bilgiye ulaşması ve en ucuza kaliteli nereden alabilirim? sorularına cevap bulmasıdır.
Ben bir hobici olarak; paramızın hele hele taş,toprak,kum için ülke dışına kaçmasına son derece karşıyım ve üzülüyorum.Ülkemiz maden cenneti... her madenin en kalitelisi ülkemizde çıkıyor.Araştırmalarımda x marka kumun 13 kg sına 80 lira vermek, x marka lav kırığı ve zeolite kg başına 10-15 lira vermek çok zoruma gider.Hepsini açık alarak daha kaliteli ve ucuz aldığıma inanıyorum.
Herkesin balığı ve kendisi sağlıklı olsun.İşi gücü rast gitsin.
Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 17:08
Merhaba
Masallah ne kadar guzel konusup izah etmissiniz. Dşı ticaret açığı ile ilgili yazdiklarınızda çok ama çok haklısınız. Yaklaşımınız çokyapıcı çok insancıl insan budur firma budur budur budur...siz bu bakış açınızla daha büyüyeceksiniz,hakaret ler savuranlar ise yok olacak buna eminim.
Umarım Ortaklığınız bitene değin imajınızı daha fazla zedelemezler.
Saygilarimla.
Masallah ne kadar guzel konusup izah etmissiniz. Dşı ticaret açığı ile ilgili yazdiklarınızda çok ama çok haklısınız. Yaklaşımınız çokyapıcı çok insancıl insan budur firma budur budur budur...siz bu bakış açınızla daha büyüyeceksiniz,hakaret ler savuranlar ise yok olacak buna eminim.
Umarım Ortaklığınız bitene değin imajınızı daha fazla zedelemezler.
Saygilarimla.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 18:30
Umut bey ile telefonla uzun uzun gorustuk. Kendisi yazdiklarini aynen banada aktardi. Ortadaki yanlis anlasilmanin da onune gecmis olduk sayesinde. Ama kesinlesen bir durumda sudur;
Ben birdaha tasmarketim ile asla alisveris yapmam. Bundan sonra akvarkum u bilirim.
Umut bey, is hayatinizda basarilarinizin devamini dilerim. Asil musteri memnuniyeti boyle olur. Tebrikler.
Muammer bey, sizede Umut bey e durum hakkinda bilgilendirme yapmanizdan oturu tesekkur ederim.
Herkese saglikli ve keyifli hobiler dilerim.
Ben birdaha tasmarketim ile asla alisveris yapmam. Bundan sonra akvarkum u bilirim.
Umut bey, is hayatinizda basarilarinizin devamini dilerim. Asil musteri memnuniyeti boyle olur. Tebrikler.
Muammer bey, sizede Umut bey e durum hakkinda bilgilendirme yapmanizdan oturu tesekkur ederim.
Herkese saglikli ve keyifli hobiler dilerim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2012 22:53
Çok ama çok güzel bir açıklama olmuş keşke bende sizinle karşılaşmış olsaydımda şu an hayamdeki biyotopu kurmuş olsaydım basarılar bir an önce tasmarket konusunda çözüm bulmanız dileğiyle
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2012 02:32
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,
Sizlerin görüşünün çok değerli olduğunu çok iyi biliyoruz. Hatta satışlarımızın %60'ının ya eski müşterimiz, ya o müşterimizin tanıdığı ya da onun tavsiyesiyle gerçekleşmesi de hem bunun kanıtı hem de hizmetimizin sizler tarafından takdirinin bir göstergesidir. Bu yüzden destekleriniz için çok teşekkür ederiz.
Sağolsun Tayfun Bey'in bize bu konuda bilgi vermesiyle sizlere açıklama imkanımız oldu. Yoksa bu konudan hiç haberimiz olmayacaktı. AkvarKum olarak her ne kadar internet tabanlı çalışan bir yapımız olsa da akvaryum.com forumu AkvarKum'un hızlı büyümesinden kaynaklanan siparişlerimizi yetiştirmek için sürekli makine parkımızı geliştirmekten ürünlerimizin kalitesini düşünmekten foruma ayrı bir zaman ayıramadık ve ilgi gösteremedik. Ancak artık gerek üretim tesisimizle ürün kalitemizde gerekse hizmet kalitemizde kurumsallaşmamızı tamamladık ve bundan sonraki süreçte sizlerle buradan daha sık iletişim kurmaya çalışacağız. Bu konuda sizlerin de bize özel mesajla ulaşmasından memnuniyet duyacağız.
Tayfun Bey'in mesajını bu sabah gördüm. İş seyahati nedeniyle şehir dışında olmama rağmen hemen cep telefonumdan girip yazılanları tek tek okudum ve cevaplanmasında hiç zaman kaybedilmemesi gerektiğini düşündüğüm için telefonla şirketteki çalışan arkadaşlarımızı arayıp hemen foruma girip söylediklerimi aynen yazmalarını istedim. Bu süreçten önce de Celal Bey'in telefon numarasını şirketimizin muhasebe departmanından kesilen irsaliye,fatura bilgilerinden çıkarılıp verilmesini istedim ve Celal Bey ile görüştüm. Kendisinin bu mağduriyetini yaşamasından kurum olarak üzülmeyi bir kenara bırakın bir akvarist olarak üzüldüm ve şahsi hattımdan aradığım için sonraki süreçte herhangi bir kum ihtiyacı olursa direk bana ulaşırsa kendisine elimizden geleni yapacağıma dair söz verdim. Celal Bey de çok anlayışlı birisi ve bu konuyu sizlerle daha doğrusu biz akvaristlerle paylaşması da hobiye ne kadar değer verdiğini bir kez daha gösteriyor. Her ne kadar bizimle doğrudan bağlantısı olmasa da önceden kurulmuş bir ortaklığın sancıları olarak dolaylı olarak etkili olduğu için bir kez daha kendisinden özür diliyoruz.
Cengiz Bey, yorumunuz için tekrar teşekkürler. Ülkemizin çıkarlarını her koşul ve şart altında düşünmek zorundayız. Birimizin cebinde 10 lira olacağına hepimizin cebinde 1 lira olsun anlayışıyla yetiştirdi bizi ailelerimiz. Bu bakımdan da özellikle maden konusunda dünyanın sayılı ülkelerinden olan ülkemizin bu konuda yabancı marka istilasına uğraması anlaşılır bir durum değil. Gayet tabi ki bu durumun oluşmasında kalitede ve hizmette eksikliğin, kısa sürede yüksek kar oranlarıyla köşe dönme hesapları olan firmaların katkısı büyüktür. Ancak biz AkvarKum olarak mevcut düzende aslında yapmamız gereken akvaryumcuları veya toptancıları tek tek gezip onlara toptan satış yapmak olmalıyken biz tam tersini yapıp gelişen internet imkanlarını ve millet olarak e-ticarete olan ilgimizi göz önünde bulundurarak direk son kullanıcıya satış yapma kararı aldık. Bu kararda da aslında kısa vadede biz kazanmadık ancak uzun vadede hobiye bir katkı yapabilirsek ne mutlu bize. Çünkü kar marjı olarak çok düşük seviyelerde çalıştığımızın kanıtı olarak da takdir edersiniz ki tüm ürünlerimiz piyasanın altında fiyatlardadır. Buna rağmen ürün kalitesi olarak üst seviyede yer almaktadır. Ayrıca en büyük sorun olan taşıma problemini de kargo dahil satış sistemiyle sunmamıza rağmen kargo dahil fiyatlarımız halen daha piyasadaki dükkan satış fiyatlarından düşük seviyededir. Sektördeki diğer oyuncular alıştıkları kar oranlarından vazgeçmediği sürece de bu değişmeyecektir. Vazgeçseler bile üretici olarak bizim ciddi bir avantajımız vardır ve bu avantaj her zaman akvaristler için kullanılacaktır.
Kürşad Bey yorumunuz için teşekkür ederiz. Umarım bundan sonraki süreçte görüşme imkanımız olur. Herhangi bir sorunuz olursa da yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. Çünkü her şeyden önce biz tüccar değiliz,esnaf değiliz öncelikle akvaristiz. Bu yüzden de şu ürünümüzü alın bunu alın gibi pazarlamadan ziyade hobi üstüne sohbet ve fikir alışverişi bizim için memnuniyet kaynağıdır.
Son olarak biliyorum çok uzun oluyor cevaplarımız ama detaycı bir yapıya sahip olduğumuz için hiç bir konu hakkında soru işareti kalmasın diye ve bizi,AkvarKum'u,çalışma prensiplerimizi yanlış anlaşılmalara yol açmayacak şekilde detaylı açıklamak istedim. Bu yüzden buraya kadar okuyup ilgilendiğiniz için çok çok teşekkürler. .
TaşMarketim konusuna gelince büyük heveslerle kurduğumuz bir oluşumdu. Ancak maalesef anlaşmazlıklar çıktı. Bu olaydan sonra bunun sorumlularıyla uzun bir telefon görüşmesi yaptım. Şehir dışında bulunmam sebebiyle Eskişehir'e geldiğinizde konuşalım dediler ve ben de bu konunun benim için büyük önem arz ettiğini ciddi çabalarla bir yere getirdiğimiz AkvarKum'un imajının zedelenemeyeceğini belirtip yarın yapacağım görüşmeleri başka bir zamana erteleyip bu gece Eskişehir'e döndüm. Yarın sabahtan toplantı yapacağız. Ancak şu an için sizlere söyleyebileceğim şudur ki en kötü ihtimalle Ocak ayının ortalarından itibaren AkvarKum sahibinden.com'da yer alacaktır ve kurumsal imajını bu platformda da yansıtacaktır. Bu sürecin daha erken olması için elimden geleni yapacağım ancak kullanıcı adı AkvarKum olmayan ancak bizim ürünlerimizin satışını yapan yerlere itibar etmemenizi rica ederim. Bayilik sistemine şu an için ihtiyacımız yok her müşterimizle biz ilgilenmek istiyoruz. Ancak ileride bu sisteme geçişimiz de olursa bu durumu mutlaka sizlere bildireceğiz.
Herkese tekrar teşekkürler. .
Sizlerin görüşünün çok değerli olduğunu çok iyi biliyoruz. Hatta satışlarımızın %60'ının ya eski müşterimiz, ya o müşterimizin tanıdığı ya da onun tavsiyesiyle gerçekleşmesi de hem bunun kanıtı hem de hizmetimizin sizler tarafından takdirinin bir göstergesidir. Bu yüzden destekleriniz için çok teşekkür ederiz.
Saygılarımla
AkvarKum-Umut
Soru ve görüşleriniz için bize ulaşabileceğiniz adresler ;
www.akvarkum.com
info@akvarkum.com
facebook.com/akvaryumkumu
twitter.com/akvaryumkumu
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Aralık 2012 02:34
Akvarkum'dan 2 defa alışveriş yapan ve bir çok arkadaşıma referans olan biri olarak ben de yazmak istedim.KILIÇ 2012-12-26 02:39:41
Yaptığım tüm alışverişlerden son derece memnun kaldım. Hatta ilk alışverişimde, kargo şirketi kaynaklı hata nedeniyle (Firma doğru verdiği halde kargo görevlisi bina numarasını yanlış yazınca kurye kumla birlikte geri gitmiş) Umut Bey bizzat en az 7-8 defa benimle, bir o kadar da kargo şirketi yetkilileri ile görüşme yapmış ve sorunun çözümünü aramıştı.
ikinci alışverişimde ise en ince kumu istememe rağmen bir büyük boydan gönderilmişti. Umut Bey'i aradığımda "Özür dileriz, O kumlar size hediyemiz olsun, ince kumlarınızı hemen gönderiyoruz" olmuştu. Ancak bu kumlar da işimi göreceğinden bu nazik teklifini kabul etmedim.
Velhasıl kelam; günümüzde o kadar esnaflıktan uzak, nezaketten uzak, en önemlisi dürüstlükten uzak ticaret insanıyla karşılaşıyoruz ki, bu yaşadığım aksilikler bir yana her seferinde daha da memnun kaldım Akvarkum alışverişlerimden.
Aksilikler herkesin başına geliyor, bazen işler ters gidebiliyor, daha önemlisi hepimiz hatalar yapabiliyoruz.
Benim nezdimde hataları bir çırpıda silip süpüren yegane unsur "iyi niyet"...
Konunun ilk başlarını okuduğumda; bunca memnuniyetime rağmen bir daha alışveriş etmeme kararı almıştım. Ta ki Umut Bey'in mesajına gelene kadar...
Hem yanlış anlaşılmalara meydan vermediği ve en yalın dille bize olanları anlattığı için, hem nezaketi ve (Sert mesajlara rağmen) üslubu için, hem de haklarında yanılmadığımı gösterdikleri için kendisine teşekkür ediyorum.
Umarım vizyonlarına yakışmayan ortaklıklardan bir an önce kurtulur ve kendilerinden umduğumuz kaliteli hizmeti sunmaya devam ederler.
Saygılarımla,
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir