ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Olcayyy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2025 04:07
Son Ziyaret:
1 saat 59 dakika önce
Toplam Mesaj:
15 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
12 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ayberk Olcay Öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ayberk Olcay Öztürk
SON 10 MESAJI
Discus Beslemek
Herkese selamlar, keyifli hobiler.
Yaklaşık 6 yıldır bu hobideyim, high-tech bitkili dahil birçok kurulum yaptım. Şu anki 100x45x55 (240L) bitkili tankımın fotosunu aşağıya bırakıyorum. Çocukluk hayalim olan Discus dünyasına artık girmek istiyorum ama herkesin "çok zor, narin, bulaşma" demesi gözümü inanılmaz korkutuyor.
Sistemi ve rutinimi kısaca özetleyeyim:
Filtre: Sobo AQ 907F (1500 L/h brüt, kaliteli biyolojik malzeme yüklü).
Su ve Rutin: %100 saf ozmos su kullanıyorum, su değişimlerinde GH mineraliyle ideal sertliğe getiriyorum. Amonyak ve nitrat testlerini düzenli yaparım.
Su Değişimi: Hiç aksatmadan 3-4 günde bir düzenli su değişimi (dip çekimiyle) yapıyorum.
Işık ve Gübre: Orionled D90 armatür, CO2 takviyesi, Tropica Yeşil ve Kahverengi gübreleme var.
Planım şu: Tankı bozmadan 6 adet 5-6 cm Blue Turquoise Discus yavrusu alıp kendim büyütmek istiyorum. Balıkları alacağım üretici yavruları tamamen kuru yeme alıştırmış durumda. Yani dana yüreği gibi suyu mahveden mamalara hiç bulaşmadan, sadece kaliteli discus kuru yemleriyle ilerleyeceğim.
Sizce bu donanım, ozmos disiplini, 3-4 günde bir su değişimi ve kuru yem taktiğiyle bitkili tankta bu yavruları yanık kalmadan, sağlıklı büyütmek iddia edildiği kadar imkansız bir kumar mıdır? Beni içeride bekleyen en sinsi zorluk ne olur? Tankta revize etmem gereken bir şey var mı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/260520262113491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/260520262113581.jpg[/IMG]
Herkese selamlar, keyifli hobiler.
Yaklaşık 6 yıldır bu hobideyim, high-tech bitkili dahil birçok kurulum yaptım. Şu anki 100x45x55 (240L) bitkili tankımın fotosunu aşağıya bırakıyorum. Çocukluk hayalim olan Discus dünyasına artık girmek istiyorum ama herkesin "çok zor, narin, bulaşma" demesi gözümü inanılmaz korkutuyor.
Sistemi ve rutinimi kısaca özetleyeyim:
Filtre: Sobo AQ 907F (1500 L/h brüt, kaliteli biyolojik malzeme yüklü).
Su ve Rutin: %100 saf ozmos su kullanıyorum, su değişimlerinde GH mineraliyle ideal sertliğe getiriyorum. Amonyak ve nitrat testlerini düzenli yaparım.
Su Değişimi: Hiç aksatmadan 3-4 günde bir düzenli su değişimi (dip çekimiyle) yapıyorum.
Işık ve Gübre: Orionled D90 armatür, CO2 takviyesi, Tropica Yeşil ve Kahverengi gübreleme var.
Planım şu: Tankı bozmadan 6 adet 5-6 cm Blue Turquoise Discus yavrusu alıp kendim büyütmek istiyorum. Balıkları alacağım üretici yavruları tamamen kuru yeme alıştırmış durumda. Yani dana yüreği gibi suyu mahveden mamalara hiç bulaşmadan, sadece kaliteli discus kuru yemleriyle ilerleyeceğim.
Sizce bu donanım, ozmos disiplini, 3-4 günde bir su değişimi ve kuru yem taktiğiyle bitkili tankta bu yavruları yanık kalmadan, sağlıklı büyütmek iddia edildiği kadar imkansız bir kumar mıdır? Beni içeride bekleyen en sinsi zorluk ne olur? Tankta revize etmem gereken bir şey var mı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/260520262113491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/260520262113581.jpg[/IMG]
German Blue Longfin Ramirezi Balığımdaki Hastalık
Arkadaşlar merhaba bu hastalık nedir ve tedavisi nasıl yapılır yardımcı olabilir misiniz. Elyptis olarak düşünüyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/070520262052121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/070520262052001.jpg[/IMG][EDIT]Olcayyy,2026-05-07 20:52:33[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba bu hastalık nedir ve tedavisi nasıl yapılır yardımcı olabilir misiniz. Elyptis olarak düşünüyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/070520262052121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/070520262052001.jpg[/IMG][EDIT]Olcayyy,2026-05-07 20:52:33[/EDIT]
Akvaryum Cam Esnemesi
Benimkinden hiç ses gelmiyor. 1 hafta daha kontrol edicem 0.5-1 mm olan ortadaki bombelik artmaz ise kuşağı takmayacağım ama artarsa takacağım. Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için
Benimkinden hiç ses gelmiyor. 1 hafta daha kontrol edicem 0.5-1 mm olan ortadaki bombelik artmaz ise kuşağı takmayacağım ama artarsa takacağım. Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için
Akvaryum Cam Esnemesi
Benim tankımın silikon kısımları esmeniyor ön camın orta üst kısmı 1 mm esniyor sadece. Bombe gibi düşünün. Silikonlara baktığımda bir değişiklik olmadı kayık kuşağı çıkarmadan önce ve sonraki hallerinde. Sizce bir sorun olurmu gece gece iyice tedirgin oluyor insan olay yeniyken
Benim tankımın silikon kısımları esmeniyor ön camın orta üst kısmı 1 mm esniyor sadece. Bombe gibi düşünün. Silikonlara baktığımda bir değişiklik olmadı kayık kuşağı çıkarmadan önce ve sonraki hallerinde. Sizce bir sorun olurmu gece gece iyice tedirgin oluyor insan olay yeniyken
Akvaryum Cam Esnemesi
Mehmet bey çok teşekkürler. Benim akvaryumunda alt ön ve arkaya yapıştırılan ikinci kat bir cam var sadece üstteki kuşakları söktüm. Siz ne kadar süredir kullanıyorsunuz kuşaksız bir şekilde
Mehmet bey çok teşekkürler. Benim akvaryumunda alt ön ve arkaya yapıştırılan ikinci kat bir cam var sadece üstteki kuşakları söktüm. Siz ne kadar süredir kullanıyorsunuz kuşaksız bir şekilde
Akvaryum Cam Esnemesi
Arkadaşlar merhaba ,
Akvaryumumda üstte kuşak cam vardı ve görüntüden nefret ettiğim için dayanamadım çıkardım 5 aydır akvaryum var ve artık dayanamayıp çıkardım. Çıkardıktan sonra camda 1 mm kadar bi esneme oldu. Çok korktum hemen suyun %40 boşalttım cam eski haline döndü. Sizce kuşağı geri takmalı mıyım yoksa 1mm esneme normal mi. Bu kuşağı tekrar koymak istemiyorum. Zamanla 1 mm esnemeden daha çok esner mi
Akvaryum ölçüleri: 100x45x55
10 mm cam kalınlığı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262325031.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba ,
Akvaryumumda üstte kuşak cam vardı ve görüntüden nefret ettiğim için dayanamadım çıkardım 5 aydır akvaryum var ve artık dayanamayıp çıkardım. Çıkardıktan sonra camda 1 mm kadar bi esneme oldu. Çok korktum hemen suyun %40 boşalttım cam eski haline döndü. Sizce kuşağı geri takmalı mıyım yoksa 1mm esneme normal mi. Bu kuşağı tekrar koymak istemiyorum. Zamanla 1 mm esnemeden daha çok esner mi
Akvaryum ölçüleri: 100x45x55
10 mm cam kalınlığı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262324551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254460/230420262325031.jpg[/IMG]
Dış Filtre Ses Sorunu Ve Sürekli Hava Atma
Selam dostlar,
Hepimizin malumu o bitmek bilmeyen dış filtre hava yapma sorunu... Filtreyi sallarsın hava atar ama 10 saniye sonra yine o "harrrr" sesi başlar. Vazelin sürersin, contayı kontrol edersin ama bir türlü kesilmez. Ben bu sorunu dün gece itibarıyla çözdüm, meğer olay tamamen "hortum fiziği" ve "çekiş gücü" ile alakalıymış.
Siz de benim gibi "içine hava girmiyor ama içinden sürekli hava çıkıyor" diyorsanız şu iki maddeye dikkat edin:
1. Emiş (Çekiş) Hortumunu Kısaltın!
Dış filtrelerin motoru suyu itmekte iyidir ama "çekmekte" (vakumda) o kadar başarılı değildir. Eğer emiş hortumunuz (su gelen kısım) gereğinden uzunsa ve dolabın içinde kavisler, "S"ler yapıyorsa motor suyu çekmek için çok aşırı vakum yapıyor.
• Bu yüksek vakum, suyun içindeki çözünmüş gazların aniden baloncuk haline gelip filtre kafasında birikmesine neden oluyor. Siz salladıkça atıyorsunuz ama sistem saniyeler içinde yeni hava üretiyor.
• Çözüm: Emiş hortumunu olabildiğince kısa tutun. Akvaryumdan filtreye gidiş ne kadar dik ve kısa olursa motor o kadar rahatlıyor. Ben uzun ve kısa iki hortumum vardı, yerlerini değiştirdim (kısayı emişe taktım), 80 desibellik ses bir anda 30 desibele düştü!
2. Çekiş Borusunu Çok Dipte Tutmayın
Çekiş borusunun ucundaki o süzgeci kumun dibine çok yakın (mesela 5 cm) tutuyorsanız, motor su çekmek için ekstra dirençle karşılaşıyor. Ayrıca tabandaki ağır tortuları ve kumun içinden çıkan metan/azot gazlarını da içine emip hava yaptırabiliyor.
• Çözüm: Boruyu kumdan bir 15-20 cm yukarı çekin. Filtre hem daha temiz kalıyor hem de "vakum stresi" azaldığı için o sinir bozucu çalkalanma sesi kesiliyor.
Özetle: Hortumu kısalttım, çekişi rahatlattım; debi tavan yaptı, ses bıçak gibi kesildi. Eğer filtreniz sızdırmazlık sorunu olmamasına rağmen hava yapıyorsa, hortumun o sarkık kısımlarından kurtulun derim.
Herkese keyifli hobiler!
Selam dostlar,
Hepimizin malumu o bitmek bilmeyen dış filtre hava yapma sorunu... Filtreyi sallarsın hava atar ama 10 saniye sonra yine o "harrrr" sesi başlar. Vazelin sürersin, contayı kontrol edersin ama bir türlü kesilmez. Ben bu sorunu dün gece itibarıyla çözdüm, meğer olay tamamen "hortum fiziği" ve "çekiş gücü" ile alakalıymış.
Siz de benim gibi "içine hava girmiyor ama içinden sürekli hava çıkıyor" diyorsanız şu iki maddeye dikkat edin:
1. Emiş (Çekiş) Hortumunu Kısaltın!
Dış filtrelerin motoru suyu itmekte iyidir ama "çekmekte" (vakumda) o kadar başarılı değildir. Eğer emiş hortumunuz (su gelen kısım) gereğinden uzunsa ve dolabın içinde kavisler, "S"ler yapıyorsa motor suyu çekmek için çok aşırı vakum yapıyor.
• Bu yüksek vakum, suyun içindeki çözünmüş gazların aniden baloncuk haline gelip filtre kafasında birikmesine neden oluyor. Siz salladıkça atıyorsunuz ama sistem saniyeler içinde yeni hava üretiyor.
• Çözüm: Emiş hortumunu olabildiğince kısa tutun. Akvaryumdan filtreye gidiş ne kadar dik ve kısa olursa motor o kadar rahatlıyor. Ben uzun ve kısa iki hortumum vardı, yerlerini değiştirdim (kısayı emişe taktım), 80 desibellik ses bir anda 30 desibele düştü!
2. Çekiş Borusunu Çok Dipte Tutmayın
Çekiş borusunun ucundaki o süzgeci kumun dibine çok yakın (mesela 5 cm) tutuyorsanız, motor su çekmek için ekstra dirençle karşılaşıyor. Ayrıca tabandaki ağır tortuları ve kumun içinden çıkan metan/azot gazlarını da içine emip hava yaptırabiliyor.
• Çözüm: Boruyu kumdan bir 15-20 cm yukarı çekin. Filtre hem daha temiz kalıyor hem de "vakum stresi" azaldığı için o sinir bozucu çalkalanma sesi kesiliyor.
Özetle: Hortumu kısalttım, çekişi rahatlattım; debi tavan yaptı, ses bıçak gibi kesildi. Eğer filtreniz sızdırmazlık sorunu olmamasına rağmen hava yapıyorsa, hortumun o sarkık kısımlarından kurtulun derim.
Herkese keyifli hobiler!
250 Litre Tank İçin Tür Uyumu (eba)
Kırmızı burun almıştım 16 adet. Ancak gün içinde sayıları 11 e düştü. Aşırı fazla tetra bakmak istiyorum ama olmayacak sanırım. Yardımınız için çok teşekkür ederim.
Kırmızı burun almıştım 16 adet. Ancak gün içinde sayıları 11 e düştü. Aşırı fazla tetra bakmak istiyorum ama olmayacak sanırım. Yardımınız için çok teşekkür ederim.
250 Litre Tank İçin Tür Uyumu (eba)
Eb. Acara ‘ ya hangi tür balıklarla baktığınızı öğrenebilir miyim? Ben 20 adet kırmızı burun tetra , 2 adet boliviano Ramirezi , 4 adet L144 Tül vatoz ve 6 adet panda çöpçü ile bakmayı düşünüyorum ama ebaların bunları yemesinden endişe duyuyorum.
Eb. Acara ‘ ya hangi tür balıklarla baktığınızı öğrenebilir miyim? Ben 20 adet kırmızı burun tetra , 2 adet boliviano Ramirezi , 4 adet L144 Tül vatoz ve 6 adet panda çöpçü ile bakmayı düşünüyorum ama ebaların bunları yemesinden endişe duyuyorum.
250 Litre Tank İçin Tür Uyumu (eba)
Aslında Discus bakmak istiyordum ama çok zor olduğundan dolayı büyük balık ve gösterişli olması için Eb. Acara seçtim hiçbir şekilde beraber yaşatamaz mıyım ya da bildiğiniz bu tarz balık türü varsa önerilerinize açığım.
Aslında Discus bakmak istiyordum ama çok zor olduğundan dolayı büyük balık ve gösterişli olması için Eb. Acara seçtim hiçbir şekilde beraber yaşatamaz mıyım ya da bildiğiniz bu tarz balık türü varsa önerilerinize açığım.
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
