Müşteri memnunuyeti bu olsa gerek...
1. Siparişte 50 lt aquaclay istemiştim. Gönderilen aquaclay yaklaşık 40 lt çıktı ve ıslaktı bende kumun kullanılmış olabileceği fikri uyandı ve kendilerini aradım kumun yıkanmış olduğunu ve kendilerinin bitki ithalatı yaptıklarını gönderilen kumunda kullanıldığını açık yüreklilikle söylediler. Bu hoşuma gitmişti ve kuru hacim ile ıslak hacmin farklı olduğunu 10 lt daha istediğimi söyledim Bana 15 lt gönderdiler.
2. Siparişte 4 bağ bitki aldım 6 bağ olarak bitkiler geldi.(2 hediye) 3'ünün durumu pek iyi değildi ve diktikten sonra eridiler. Durumu anlatıp eriyen bitkileri tekrar göndermeleri isteğim olumlu karşılandı ve kargoparasınıda ödeyerek bitkileri gönderdiler.
Teşekkürler canlibitki.com
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bana pek öyle gelmedi. Müşteri sesini çıkartmasa ikinci el kum ve sorunlu bitkilerini sıfır ve sorunusuz ürün gibi pazarlamış olacaklardı. Müşteri şikayette bulununca geri adım atmak gibi geldi bana. Yanlış anlamayın bahsi geçen sitenin ne kadar kaliteli olduğunu biliyorum ama hizmet sektörünün içinde olmam dolayısıyla fazla ince düşünüyorum galiba.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bana pek öyle gelmedi. Müşteri sesini çıkartmasa ikinci el kum ve sorunlu bitkilerini sıfır ve sorunusuz ürün gibi pazarlamış olacaklardı. Müşteri şikayette bulununca geri adım atmak gibi geldi bana. Yanlış anlamayın bahsi geçen sitenin ne kadar kaliteli olduğunu biliyorum ama hizmet sektörünün içinde olmam dolayısıyla fazla ince düşünüyorum galiba.
[/QUOTE]Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Umarım zamanla doğru ve sorunsuz ürün göndererek kendileride ekstra masraf ve mesai harcamazlar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Aslında 2.el kum olarak düşünmedim çünkü aldığım kum aquaclaydi ve bu kumun inert olmasından dolayı sıkıntı olacağını düşünmedim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Evet doğrudur ben sıfır kum parası verdim. Aslında konu çok hassas, ben firma ile görüşmemde kumun kullanılıp kullanılmadığını sorduğumda, doğruyu söylemeleri eğer bundan bir sıkıntım varsa gidereceklerini vs.vs.
Benim niyetlerinin iyi olduğunu düşünmemden dolayı bu konuyu açtım, yoksa biz gönderelim müşterinin şikayeti olursa gideririz mantığınınmı olduğu bilmiyorum, Aslında konu başlığı " müşteri memnuniyetimi başka bir şeymi olsa" da olur.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bence karşılıklı anlaşmayla her şey çözülebilir.Firma da gereğini yapmış.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir