tetra new ex 1200
Gönderim Zamanı: 31 Aralık 2012 11:31
Merhaba,
Tüm Türkiye'de Perakende satış yapan noktalara bu ürünleri satarken tek bir yeri size önermek yakışık almaz. Bunun yerine sitemizde ürünleri bizden temin eden YETKİLİ SATICILARIMIZIN adres bilgileri bulunmaktadırsize en yakın olanla temasa geçebilirsiniz.
Bilginize..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 28 Şubat 2013 00:24
[QUOTE=Anadolu Pet]
bandirmali 2013-02-28 00:25:32
Değerli tüketici,
Bizde defalarca yazmaktan sıkıldık ama son birkez tekrar açıklama ihtiyacı duyuyorum.
ANADOLU AKVARYUM VE PET ÜR. SAN. TİC. AŞ. hizmet verdiği sektörde herzaman öncülük yapmış bir kuruluştur. Distrübütörlüğünü yaptığı firmalar da Dünya genelinde kendisini ispatlamış firmalardır. Bu sebeple 'ürünün arkasında durmak' aslında ayrıca emek harcamaya ihtiyaç duyduğumuz bir konu değildir.
Garanti belgesi ve fatura nihai tüketicilerin muhafaza etmek ve gerekli hallerde ibraz etmek durumunda oldukları belgelerdir. Ürünlerimizi satan firmalar da bu konuda bilgilendirilmiş durumdadır. Tüketici olarak bu evrakları ürünleri satın alırken talep ederek herhangi bir durumda ürün ile birlikte ibraz ettiğinizde birçok örnekte görebileceğiniz gibi şimdiye kadar herhangi bir sıkıntı çıkarmadık. Hatta kullanım ile ilgili sorunlarda bile Yetkili servisimiz Ali bey'in kullanıcıların ihtiyaçlarını kullanıcı lehine karşıladığı birçok örnek gösterebilirim. Anadolu Pet olarak bu işin bir hobi olduğunu ve keyif alınmadığı, sürekli sorunla karşılaşıldığı durumlarda aslında kendi sektörümüzün baltalanacağının da farkındayız. Bu tarz - sizin tabirinizle 'işleri yokuşa sürmek' - işlemler firmamızın iş ahlakına aykırıdır.
Türkiye'de akvaryumla ilgili en büyük forum olan bu platformda bir bölüm açarak sizlerle birebir temas kurabilmek te zaten şikayetlerinizi birebir dinleyerek daha hızlı bir şekilde çözüm bulabilmek için yapılmış bir çalışmadır.
Bunların yanında, her sektörde olduğu gibi zaman zaman paralel ithalatlar, yurt dışından satın alınan ürünler gibi garanti kapsamı dışında kalacak durumlarla karşılaşmaktayız. Bu sebeple satın alınan ürünün isminin yazılı olduğu orjinal fatura ve Anadolu Pet Antetli garanti belgesinin eksiksiz şekilde ibraz edilmesini istemekte ısrarcı olacağız. Satın alma sırasında bu belgelerin temini zaten ÜRÜNLERİMİZİ SATAN YETKİLİ SATIŞ NOKTALARIMIZ TARAFINDAN yapılmaktadır. Bu sebeple ayrı bir zaman ayırmanıza gerek olmadan sadece ürünlerimizi satan yetkili satıcılardan alışveriş yaparak bu sorunu ortadan kaldırmış olacaksınız.
Satın almadan önce dahil olmak üzere, ürünlerimiz ile ilgili yada satış yapan nokta/internet sitesi ile ilgili detaylı bilgi almak isterseniz 0216 311 14 44 numaralı merkezimizden , 0216 346 34 67 numaralı teknik servisimizden, info@anadolupet.com.tr e-posta adresimizden bizlere ulaşabilirsiniz. Ayrıca ürünlerimizi nereden alabileceğinizi http://www.anadolupet.com.tr/iletisim/Nereden-Alabilirim linkini kullanarak öğrenebilirsiniz.
Lütfen, bilgilendirmeleri bizlere ulaşarak ilk ağızdan almayı tercih ediniz, bu şekilde çok daha temiz ve hızlı bir süreç işlediğini göreceksiniz.
Saygılarımızla.
[/QUOTE]
Birçok hobici Anadolupet yetkili satış bayisinden almadı bu yüzden garanti belgeleri yok diye düşünürdüm. Bu yüzden netten sipariş vermeden önce satıcıyı özellikle Anadolu petten araştırıp yetkili satıcısı olduğunu öğrendim. Yetkili satıcı bile fos çıktı ne garanti belgesi ne de türkçe kullanım klavuzu geldi sadece satıcının kaşesi olan bir fatura ve yabancı dilde kullanma klavuzu. Satıcıya garanti belgesini sorduğumda aldığım cevap aynen şu şekilde:
beyfendi ürünün yeni kanunlar geregi garanti belgesi faturası ve fatura başlangıc tarihi gecerli gelen garanti belgelerinin anadolupet nazarında hicbir gecerliligi yok onlar siz ürünü arızaya gönderdiginizdde sadece bizim kestigimiz faturadaki kaşemize bakıyorlar
Anadolupet yetkilisi illa fatura ve garanti belgesi diyor ama yetkili satıcısı garanti belgesinin Anadolupet nazarında hiçbir geçerliliği yok diyor. Şimdi ben kime inanayım yada garanti belgesini yetkili satış bayiinden bile alamazken arıza yaparsa kime başvurayım.
Konu hakkında Anadolupet'e satıcı bayininde adını belirttiğim bir mail attım. Bakalım geri dönüş olacak mı? Geri dönüş olursa tamam bayiye talimat verdik garanti belgesini adresinize yollayacak ya da yetkili bayimiz hakkında şu işlemi yaptık diyecekler mi?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2013 20:23
Mail e cevap gelmeyince Anadolupet 0216 346 34 67 numaralı teknik servisini aradım. Çıkan beyfendi sağolsun kibarca dinleyip, merkezle bağlantıya geçti ve satın aldığım bayinin kendi yetkili satıcıları olduğunu ve satıcı bayinin kaşesi olan adıma düzenlenmiş faturanın aldığım ürünün garantisi için yeterli olduğunu söyledi. Sonunda hem Anadolupet hem de yatkili satıcısının söyledikleri birbirini tuttu da içim biraz olsun rahat etti.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2013 15:09
Konuyu açma sebebim farklı iken gerek canpetin gerekse yorum yapan akvarist arkadaşlar nedeni ile konu sorum dışında gelişme gösterdi neyse ki anadolu pet yetkilisi Semih Bey'le görüşerek canpetten alınan ürünlerin kaçak olduğunu anlattı konu açıklığa kavuştu.Fakat bu sırada elime garanti belgesi ulaştı.Sonradan bende durumu öğrenmek ve geçerli ise ürünü garantiye göndermek istedim.Semih Bey'le görüştükten sonra o garanti belgesiyle gönderebileceğimi söyledi fakat teknik servisle ilgilenen Ali Bey fatura+garanti belgesi+türkçe kullanma klavuzu olmadan kabul etmeyeceklerini söyledi.Birol Bey size sadece fatura ile olur demeleri çok ilginç ya size bir kolaylık sağlamışlar yada benim durumumu yokuşa sürüyorlar.Normalde benim bildiğim yanlış biliyorsam düzeltin bende elektrik-elektronik işiyle ilgileniyorum garanti fatura nedir az çok biliyorum benim bildiğim kadarıyla garanti yoksa fatura varsa o fatura garanti belgesi yerine geçer.Fatura yok garanti belgesi varsa gene aynı işlemle garanti altındadır ürün.Anadolu peti prosedürü ayrıdır birşey diyemem ama ordaki çalışanlar birbirlerinden haberi yokmu acaba sadece garanti belgesi olur denmesine rağmen sonradan diğer belgeler isteniliyor.Garanti koşulları bellidir her işyerinde şu gerekli belgen varsa garanti kapsamındadır denmeli her müşteriye de aynı hizmet verilmeli.Yok sen şu belgeyi getirsen olur,sen 2 belge getir,sen 3 belge getir demekle müşterilere eşit davranılmadığını düşünüyorum.Yanlış anlaşılmasın ben kimseye kızmıyorum.Birol Bey inşallah tek belge ile sağ sağlim gönderip sorun çözülüp alırsınız.
SAYGILAR..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2013 15:14
Sabri Bey,Canpet'ten alınan Tetra Tec marka dış filtreler kaçak ise bu ürünün çok daha ucuza satılması gerekmez mi?
M.Tuna 2013-03-04 15:25:13
Sizin aldığınız ürün piyasayla aynı fiyatta mıydı?
Madem bu ürünler adı geçen müessesede kaçaktır o zaman bu müessese ile biz değil Anadolu Pet uğraşsın.
Bu uğraşı esnasında bizler de oradan ürün satın almayalım.
Canpet Eylül ayına kadar ürünlerini ''yeniçarşım.com'' internet satış sitesinde bile satan bir müessese idi.
Yeniçarşım ise Hürriyet gazetesine aittir ve burada bile bu ürünü satabiliyorsa gerisini herkes düşünsün.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2013 16:16
Mahmut Bey ben aldığımda fiyat 175tl idi.Bu fiyata aldığımda çoğu internet sitesi ve başka illerdeki petshoplar 170 ile 200 lira arasında satışı vardı.Sonradan içinde garanti belgesi ve diğer belgeler çıkmadı.Anadolu pet bizim canpette alışverişimiz yok ürün kaçak denildi.Sonra garanti belgesi gelince bununla bize gönderebilirsiniz denildi.En son tekrar konuştuğumda sadece garanti belgesi olur dediler.Sonra teknik servisle konuşunca 3 belge(fatura,garanti belgesi,türkçe kullanma klavuzu)olmadan kabul edemeyiz denildi.Benim ne canpete nede Anadolu pet'e tepkim var.Aklıma takılan benden illa 3 belge istenirken diğer müşterilerden tek belgeyle kabul edilmesi.Burada müşterilere karşı adil davranılmadığını düşünüyorum ve amacım şikayet değil.Düşüncemi dile getirmek..
SAYGILAR..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2013 20:43
Anladığım kadarıyla Anadolupet piyasadaki ''kaçak=Anadolupet tarafından ithal edilmemiş'' tetra ların servisliğini haklı olarak yapmak istemiyor bu yüzden Yetkili Satıcısı dışında bir noktadan alınan ürünlerde fatura ve garanti belgesini şart koşuyor (türkçe kullanım klavuzu istenmesi saçmalık), Yetkili Satıcıdan alınan ürünlerde satıcı ve Anadolupet arasında güvene dayalı bir sistem işlemeye başlıyor demekki çünkü telefonda söylenen aldığım satıcının güvenilir bir yetkili satıcıları olduğu idi.
Canpet'in Anadolupet ile alışverişi yokken nasıl oluyorda garanti belgesi verebiliyor bu da muamma.
Aldığımız ürünler 3 yıl garantili ancak dilerim hiçbirimiz garanti süresince garantiye başvurmamızı gerektirecek bir sıkıntı yaşamayız.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2013 23:40
İnşallah Birol Bey şuan için hortumlar çok pis idi.Bayan çorabını hortuma sokup tazikli su verdim şuan hortumlar ilk aldığım gibi tertemiz filtreyi tekrar temizledim bir aksilik çıkmazsa yarın debisi ile ilgili fotoğraf ekliyeceğim 1200 kullanan diğer akvaristlerin debi konusunda yorumlarını bilmek istiyorum.
SAYGILAR...
[QUOTE=mendos]Kribensis Alper abi her seferinde kapaktan su kaçıran Tetra new 1200 modelini parçaladı. Kovasını ise malzeme kovası yaptı.[/QUOTE]
SAYGILAR...
[QUOTE=mendos]Kribensis Alper abi her seferinde kapaktan su kaçıran Tetra new 1200 modelini parçaladı. Kovasını ise malzeme kovası yaptı.[/QUOTE]
Benim bildiğim kadarıyla kafa motorunu çöpe attığı,iç malzemelerini aldığı,kovayıda saksı yaptığını söylemişti :) Şuan fluval kullanıyor.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2013 09:31
Bende teleskoptan ex-1200 aldim. icinden turkce klavuz ve garanti belgesi cikmadi. Daha sonra aradim ve gonderdiler. garanti belgesi zsten klavuzun bir sayfasi. imzalanip kaseleniyor sadece.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2013 12:53
[QUOTE=sek_onder]Bende teleskoptan ex-1200 aldim. icinden turkce klavuz ve garanti belgesi cikmadi. Daha sonra aradim ve gonderdiler. garanti belgesi zsten klavuzun bir sayfasi. imzalanip kaseleniyor sadece.
[/QUOTE]
Dış filtremdeki son durum için fotolarını çektim.
Zaten teleskop'ta sıkıntı yok ordan bende alışveriş yapıyorum.Adam alışverişim bitene kadar ilgileniyor.Burda sorun olan Canpet ile Anadolupet'in uyuşmazlığı.
Burda debinin şiddetine aldanmayın debiyi bu kadar çıkarabilmek için iç malzemelerinde baya oynama yaptım.İç malzeme sıralaması orjinali alttan üste doğru şöyle en alt sepette seramik üstünede sünger-orta alt sepette biobal top-orta üst sepette 2 adet sünger-üst sepette sünger,2 adet aktif karbon,elyaf bulunmakta.Debiyi artırmak için yaptığım değişiklik şöyle alttan üste doğru en alt sepette seramiğin yarısı çıkarıldı sadece bir sıra seramik kaldı+sünger-orta alt sepette biobal topların yarısı çıkarıldı sadece bir sıra kaldı üstüne diğer sepetten sünger konuldu-orta üst sepette alta sünger üstüne 1 cm yükseklik oluşturcak kadar zeolit eklendi-üst sepete dokunulmadı sünger,karbon,elyaf durmaktadır.Dizilimi böyle yaparak hortum ve kafa motorunu temizleyerek debiyi arttırdım.İnşallah ilerleyen zamanlarda düşüş olmaz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2013 15:18
Sabri Bey seramik ve bio ball çıkararak elde edilen avantajı zeolit ile geri kaybetmediniz mi?
Zeolitiniz nasıl?
İnce mi kalın mı? yoksa karışık mı?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Mart 2013 15:23
Mahmut bey zeolit ince bence seramiği çıkararak büyük kazanç sağladımı düşünüyorum.zeolit ile ilgili fotoğraflar burda http://www.akvaryum.com/Forum/zeolit_kullanimi_k653046.asp.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir