Tetra tec ex1200 Kuruldu-Ses sorunu
Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2012 11:14
Tetra tec 'in yeni nesil filtrelerinde neredeyse tüm sorunlarını çözdüler Hasan Bey,şansınıza yada şansızlığınıza mı desem daha doğru olur bilmiyorum ama size arızalı bir ürün denk gelmiş.Ürünü değiştirin içinizde kalmasın sonra.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2012 11:38
[QUOTE=idiopatik]Tetra tec 'in yeni nesil filtrelerinde neredeyse tüm sorunlarını çözdüler Hasan Bey,şansınıza yada şansızlığınıza mı desem daha doğru olur bilmiyorum ama size arızalı bir ürün denk gelmiş.Ürünü değiştirin içinizde kalmasın sonra.[/QUOTE]
Aslında ben pek şaşırmadım bu ŞANSSIZLIĞA. Böyle şeylerle sık karşılaşıyorum , nedense hep beni bulur.
Ürün değiştirme işine gelince; petshopta son 2 tetra 1200 kalmıştı , teki satılmış tekini de ben aldım, seçtim tekini aldım, şimdi yeni bir tetra 1200 ne zaman gelir Allah bilir. Bir de bakalım değiştirmeyi kabul edecek mi ! Biliyorsunuz ses göreceli bir kavram.
[QUOTE=vivaldi]Bende Tetra 1200 kullanıyorum ve neredeyse hiç ses yok.
Filtrenizde bir sıkıntı olabilir.
Anadolupet'i arayın derim.
[/QUOTE]
Evet, bu ürünü kullananların çoğu ilk kurulumdan itibaren ses problemi yaşamadıklarını söylüyor. Bende ise ilk kurulumda ses çok, daha sonraya doğru azıcık azalma şeklinde oldu.
Aslında ben pek şaşırmadım bu ŞANSSIZLIĞA. Böyle şeylerle sık karşılaşıyorum , nedense hep beni bulur.
Ürün değiştirme işine gelince; petshopta son 2 tetra 1200 kalmıştı , teki satılmış tekini de ben aldım, seçtim tekini aldım, şimdi yeni bir tetra 1200 ne zaman gelir Allah bilir. Bir de bakalım değiştirmeyi kabul edecek mi ! Biliyorsunuz ses göreceli bir kavram.
[QUOTE=vivaldi]Bende Tetra 1200 kullanıyorum ve neredeyse hiç ses yok.
Filtrenizde bir sıkıntı olabilir.
Anadolupet'i arayın derim.
[/QUOTE]
Evet, bu ürünü kullananların çoğu ilk kurulumdan itibaren ses problemi yaşamadıklarını söylüyor. Bende ise ilk kurulumda ses çok, daha sonraya doğru azıcık azalma şeklinde oldu.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 10:12
Dün satıcımla konuştum. Telefon çekimiyle yapmış olduğum sesi dinlettim. Satıcı olma dürtüsüyle hemencecik sesin normal olduğunu söyleyiverdi. Bu ses gerçekten normal mi diye sormam üzerine , biraz sesli olduğunu kabul etti.
Kendisine benim pek zamanımın olmadığını, filtreyi getir götür işini yapmak istemediğimi söyledim ve bu durumda sorunun çözümü için bana bir tavsiyede bulunmasını rica ettim. (Sonraki alışverişler için bir nevi onun nabzını yokladım.) Bana ürünü geri getirebileceğimi ancak paranın 50 tl sini eksik vereceğini söyledi. Sormam üzerine de bir alt model ex700 almam durumunda da benim zarara uğramamam için az bir miktar üste vererek olabileceğini söyledi. Bu durumda yine 50 tl zararım oluyordu. Kendisine yoğunluktan dolayı bu işi bir kaç gün erteleyeceğimi ve kararımı kendisine söyleyeceğimi söyledim.
Acaba olması gereken bu muydu ya da ben mi bir noktada yanlış yaptım bilemiyorum. Sonuçta kendisi satıcı vasfıyla yaklaşıyor belki de haklıdır ama bilemiyorum, ortada bir mağduriyet var sanırım.
Filtreden çıkan sesi tekrar çektim ve aşağıdaki linke koydum. Lütfen ses hakkında görüşlerinizi bana bildirin. Aklımdan Tetra'yı geri verip gerçekten sesli çalışan 80-90 tl ye bir dış filtre almak da geçmiyor değil !!
http://www.youtube.com/watch?v=yIlqxMXpzHo
[VID] http://www.youtube.com/watch?v=yIlqxMXpzHo[/VID]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 10:30
Bu duyduğum sesin tamamı filtreden geliyorsa(dış faktörleri kastediyorum) ve satın aldığınız kişi buna normal diyorsa gerçekten kulaklarında bir sorun var demektir.Getirin değiştireyim ama 50 TL eksik veririm demekte ticari ahlakı konusunda iyi düşüncelere sahip olmamı engellemektedir.En azından bir daha dış filtre almak istediğinizde Evcilal firmasından almanızı öneririm. Hiç bir ticari bağlantım yoktur öncelikle onu belirteyim onların sattığı filtrelerde sorun çıkmıyor mu forumdaki araştırmalarıma göre onlarda da çıkıyor fakat filtreyi geri alıyor ithalatçı firmaya gönderiyor sorun halledilmezse yenisini gönderiyor.Müşterisini mağdur etmiyor.İnşallah siz de en kısa zamanda en az zararlı bir şekilde bu olayı çözersiniz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 10:44
50 tl niye?. Neyin parasıymış 50 tl?. Böyle adamlar piyasada oldukca deli olmamak elde değil. Bu ürünün garantisi yokmu sonuçta verin göndersinler bence bi bakılsın.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 10:48
Eklemeyi unutmuşum Hasan beyin belirttiği gibi bildiğim kadarıyla bu filtrenin 3 yıl garantisi var.Gönderin ithalatçı firmaya sorun nereden kaynaklanıyormuş bir bakılsın.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 11:20
Hasan bey konuyu yeni gördüm,anladığım kadarıyla ürün ile ilgili bir memnuniyetsizlik var imalat hatası olmuş olabilir.Eğer bir hafta geçmediyse,faturanızda varsa gidin ürünü iade edin.Öyle 50 TL eksik veririm gibi birşey olamaz hakkınızı yasal yollardan arayın.Tüketici mahkemesine müracat edebilirsiniz.Bir haftayı doldurduysanız garantiye gönderin bakalım sorun çözülcekmi!
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 11:55
Hasan Bey merhaba,
Anadolupet,malının arkasında duran bir firma.EX1200'ümün yırtılan pervanesini ve bozulan HT300 ısıtıcımı,umutsuzca kendilerine göndermiş olmama rağmen değiştirerek gönderdiler.Gayet ilgililer,ancak belki de ben İzmir'de olduğum için,bu süreç 1 ay kadar sürdü.
Size de naçizane tavsiyem kendileriyle önce telefonla görüşüp durumunuzu iletin.Olasılıkla filtrenizi görmek isteyeceklerdir.Sonrasında da sorununuz çözülecektir.
Tahminimce karbonu filesinden çıkarmanız sonucunda pervane ya da yatağına zarar vermiş olabilirsiniz.Bu durumda ise distribütör herhangi bir sorumluluk kabul etmek istemeyecektir.En kötü senaryo olan bu halde dahi yerinizde olsam,50 lira peşindeki o satıcının kapısını tekrar açmaz,50 lirayı gerekirse servise verip filtreyi olması gerektiği gibi çalışır şekilde mutlu mesut kullanırdım.
Saygılar...
Anadolupet,malının arkasında duran bir firma.EX1200'ümün yırtılan pervanesini ve bozulan HT300 ısıtıcımı,umutsuzca kendilerine göndermiş olmama rağmen değiştirerek gönderdiler.Gayet ilgililer,ancak belki de ben İzmir'de olduğum için,bu süreç 1 ay kadar sürdü.
Size de naçizane tavsiyem kendileriyle önce telefonla görüşüp durumunuzu iletin.Olasılıkla filtrenizi görmek isteyeceklerdir.Sonrasında da sorununuz çözülecektir.
Tahminimce karbonu filesinden çıkarmanız sonucunda pervane ya da yatağına zarar vermiş olabilirsiniz.Bu durumda ise distribütör herhangi bir sorumluluk kabul etmek istemeyecektir.En kötü senaryo olan bu halde dahi yerinizde olsam,50 lira peşindeki o satıcının kapısını tekrar açmaz,50 lirayı gerekirse servise verip filtreyi olması gerektiği gibi çalışır şekilde mutlu mesut kullanırdım.
Saygılar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 13:16
Evet, ürün 3 yıl garantili fakat nedenini anlamadığım bir sebepten dolayı garanti belgesini 2 hafta sonra almamı istemişti. Sebep olarak da belgenin distribütörcüde kaldığını ve bir dahaki sefere geldiğinde getireceğini belirtmişti.Her neyse.
Garanti konusunda bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum fakat sorun sürecin fazla olması. Şimdi ürünü çıkarıp göndersem Ahmet Günay Bey'in söylediği gibi en az 30 gün sürecek. Hesapladım tam 1 hafta olmuş bugün. 1 haftalık ürünü verip akvaryum dengesini tekrar bozup 30 gün beklemek istemiyorum işin aslı. Anadolu peti arayıp 1 hafta içerisinde memnuniyetsizlikten kaynaklanan değişim talebini sormam üzerine kendilerinin bu konuda birşey diyemeyeceğini, bölge satış müdürüyle temas kurulması gerektiğini söyledi. Yani falan da falan...
Ankara'da bir işim var. Gidip geleyim, ondan sonra ya gidip 50 tl zararla geri vereceğim ve oradan daha da alışveriş yapmayacağım, ya da mevcut filtreyi kabullenmek durumunda kalacağım. Başka yapacak birşey yok.
**********************************************************
İşin ilginç tarafı nedir biliyor musunuz ; filtreyi almadan önce foruma " Pet shoptan dış filtre almak" başlığı altında konu açmıştım ve sizlerden fikir almak istemiştim. Sanki bunların başıma geleceğini önceden farketmiş gibi :)
Aquarist 2012-01-25 13:17:54
Garanti konusunda bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum fakat sorun sürecin fazla olması. Şimdi ürünü çıkarıp göndersem Ahmet Günay Bey'in söylediği gibi en az 30 gün sürecek. Hesapladım tam 1 hafta olmuş bugün. 1 haftalık ürünü verip akvaryum dengesini tekrar bozup 30 gün beklemek istemiyorum işin aslı. Anadolu peti arayıp 1 hafta içerisinde memnuniyetsizlikten kaynaklanan değişim talebini sormam üzerine kendilerinin bu konuda birşey diyemeyeceğini, bölge satış müdürüyle temas kurulması gerektiğini söyledi. Yani falan da falan...
Ankara'da bir işim var. Gidip geleyim, ondan sonra ya gidip 50 tl zararla geri vereceğim ve oradan daha da alışveriş yapmayacağım, ya da mevcut filtreyi kabullenmek durumunda kalacağım. Başka yapacak birşey yok.
**********************************************************
İşin ilginç tarafı nedir biliyor musunuz ; filtreyi almadan önce foruma " Pet shoptan dış filtre almak" başlığı altında konu açmıştım ve sizlerden fikir almak istemiştim. Sanki bunların başıma geleceğini önceden farketmiş gibi :)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 13:34
Aslında şu akvaryumcunun isminide bir yazsanız.
Ona göre Giresundaki hobidaşlar dikkatli davranabilirler.
Müşteri kazanmakyerine bir defalığına 50 TL peşine düşenlere dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum.
Bu insanlar parayı nereden kazanacaklarını daha anlayamamışlar ne yazık ki!
Ona göre Giresundaki hobidaşlar dikkatli davranabilirler.
Müşteri kazanmakyerine bir defalığına 50 TL peşine düşenlere dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum.
Bu insanlar parayı nereden kazanacaklarını daha anlayamamışlar ne yazık ki!
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2012 14:21
[QUOTE=vivaldi]Aslında şu akvaryumcunun isminide bir yazsanız.
Ona göre Giresundaki hobidaşlar dikkatli davranabilirler.
Müşteri kazanmakyerine bir defalığına 50 TL peşine düşenlere dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum.
Bu insanlar parayı nereden kazanacaklarını daha anlayamamışlar ne yazık ki!
[/QUOTE]
Malesef Kerim Bey,
Malesef anlayamamışlar. Hesap yapmadım ama bu hobi için son birkaç ayda ciddi paralar harcadım. İsterdim ki hepsi hakeden tek bir yere gitsin. Ama malesef şu ana kadar işini doğru dürüst yapan, yarını düşünebilen bir yerle karşılaşmadım.
Şimdi burdan isim verip de ekmeğine engel olmak istemem. Sormak isteyen mesajdan sorabilirler.
Ona göre Giresundaki hobidaşlar dikkatli davranabilirler.
Müşteri kazanmakyerine bir defalığına 50 TL peşine düşenlere dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum.
Bu insanlar parayı nereden kazanacaklarını daha anlayamamışlar ne yazık ki!
[/QUOTE]
Malesef Kerim Bey,
Malesef anlayamamışlar. Hesap yapmadım ama bu hobi için son birkaç ayda ciddi paralar harcadım. İsterdim ki hepsi hakeden tek bir yere gitsin. Ama malesef şu ana kadar işini doğru dürüst yapan, yarını düşünebilen bir yerle karşılaşmadım.
Şimdi burdan isim verip de ekmeğine engel olmak istemem. Sormak isteyen mesajdan sorabilirler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2012 11:37
Kardeşim, hiç uğraşma ve doğrudan Anadolu pet e mağduriyetini ilet. Gerekeni yapacaklarına inanıyorum. Şikayet var sitesine şikayetini yaz. Her yolu dene , bu tip satıcıların piyasadan elenmesi gerektiğine inananlardanım. Düzgün esnaf , temiz piyasa ..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Şubat 2012 10:23
Anadolu Pet ile temas kurdum. Aynı gün Karadeniz bölge sorumlusu olan Mehmet Bey bana dönüş yaptı. Durumu olduğu gibi aktardım.
Kendisi direkt olarak satıcımla görüşmek istedi. Sonuç olarak bana almış olduğum TetraTec ex1200 filtrenin yüksek ihtimalle yurtdışından kaçak olarak ülkeye sokulduğu bildirildi. Mehmet Bey'e tavsiyesini sordum ve bana bu şekilde kullanmak istemiyor isem ürünü 3-5 kuruş zarar ile geri vermemi ve kayıltlı bir filtre almamı önerdi.
Herneyse gittim satıcımla konuyu görüştüm. Bu olaydan kendisinin de haberi olmadığını ve az önce distribütörü aradığını ve konu ile ilgili cevap beklediğini söyledi ve bana ürünü gerip verip vermeyeceğimi sordu. Talebimi açıkça belirttim ve kendisi de sağolsun bu durumda ürünü kesinti uygulamadan geri alabileceğini söyledi. Yaşanan bu durumdan dolayı üzgün olduğunu söylemese bile yüz ifdesinden bunu anladım.
Bir sonraki gün filtreyi söktüm, acaba bende mi bir hata var deyip tekrar son kez denedim fakat sonuç aynı oldu. Filtreyi hemen olduğu gibi götürdüm, bu ara sıkışık olduğunu ve birkaç gün kendisine zaman vermemi rica edince, önemli olmadığını söyledim ve kendisine 10 gün müsade verdim.
Arkadaşlar, umarım sizin de başınıza böyle bir olay gelmez. Bir sürü uğraş bir sürü gereksiz heyecan.
Satıcımın bana bu şekilde yaklaşması ve mağduriyetin giderilmesi için daha önce söz etmiş olduğu kesintiyi uygulamaması beni cezbetti ve kendisinden 70 lt.lik bir akvaryum aldım. Eğer finansal bir problem çıkartmazsa ilerde de müşterisi olmaya devam edeceğim.
Kendisi direkt olarak satıcımla görüşmek istedi. Sonuç olarak bana almış olduğum TetraTec ex1200 filtrenin yüksek ihtimalle yurtdışından kaçak olarak ülkeye sokulduğu bildirildi. Mehmet Bey'e tavsiyesini sordum ve bana bu şekilde kullanmak istemiyor isem ürünü 3-5 kuruş zarar ile geri vermemi ve kayıltlı bir filtre almamı önerdi.
Herneyse gittim satıcımla konuyu görüştüm. Bu olaydan kendisinin de haberi olmadığını ve az önce distribütörü aradığını ve konu ile ilgili cevap beklediğini söyledi ve bana ürünü gerip verip vermeyeceğimi sordu. Talebimi açıkça belirttim ve kendisi de sağolsun bu durumda ürünü kesinti uygulamadan geri alabileceğini söyledi. Yaşanan bu durumdan dolayı üzgün olduğunu söylemese bile yüz ifdesinden bunu anladım.
Bir sonraki gün filtreyi söktüm, acaba bende mi bir hata var deyip tekrar son kez denedim fakat sonuç aynı oldu. Filtreyi hemen olduğu gibi götürdüm, bu ara sıkışık olduğunu ve birkaç gün kendisine zaman vermemi rica edince, önemli olmadığını söyledim ve kendisine 10 gün müsade verdim.
Arkadaşlar, umarım sizin de başınıza böyle bir olay gelmez. Bir sürü uğraş bir sürü gereksiz heyecan.
Satıcımın bana bu şekilde yaklaşması ve mağduriyetin giderilmesi için daha önce söz etmiş olduğu kesintiyi uygulamaması beni cezbetti ve kendisinden 70 lt.lik bir akvaryum aldım. Eğer finansal bir problem çıkartmazsa ilerde de müşterisi olmaya devam edeceğim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Şubat 2012 10:43
Hasan bey, sevineceğiniz olayların olmasına ben de sevindim. İnşallah sonu da güzel biter ve mağduriyetiniz giderilir. Sağlıklı hobiler dilerim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir