80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200
Gönderim Zamanı: 2 Saat 17 Dakika önce
Merhaba Arkadaşlar,
80X40X40 cm bir tank ve Oase Biomaster 200 Termo filtre aldım. Tankın hacmi 128 litre, içindeki taş kaya kum 80-90 litre su olur diye düşünüyorum. 20 kardinal tetra 2 çifte blue ramzie koymayı düşünüyorum. Low tech olacak ve hedefim bol bitkili bir tank yapabilmek. Sonuçta ben filtrede çok güvenli tarafta kaldığımı düşünüyordum ama bugün bir akvaryumcu en az Oase Biomaster 350 almalısın dedi. Çok ezbere söylenmiş gibi geldi bana ama sonuçta tecrübeye olan saygımdan size de danışmak istedim. 200'ü iade etmeli miyim sizce?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için.
80X40X40 cm bir tank ve Oase Biomaster 200 Termo filtre aldım. Tankın hacmi 128 litre, içindeki taş kaya kum 80-90 litre su olur diye düşünüyorum. 20 kardinal tetra 2 çifte blue ramzie koymayı düşünüyorum. Low tech olacak ve hedefim bol bitkili bir tank yapabilmek. Sonuçta ben filtrede çok güvenli tarafta kaldığımı düşünüyordum ama bugün bir akvaryumcu en az Oase Biomaster 350 almalısın dedi. Çok ezbere söylenmiş gibi geldi bana ama sonuçta tecrübeye olan saygımdan size de danışmak istedim. 200'ü iade etmeli miyim sizce?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 dakika önce
Merhaba. Dediğiniz gibi ezbere konuşmuş. Gayet yeterli olur 200 modeli
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
