Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar


syklopsÇevrim Dışı

Kayıt: 17/05/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 41
syklopsÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 22:08
Bencede biraz abartili bir baslik olmus. Bende daha once bu siteden alisveris yaptim benimde aldiklarimdan bazilari yoktu fakat muadili olan baska seyler gondermislerdi ki fiyati daha pahali olani gondermislerdi. Ayrica memnun kaldigim diger bir konu da hizli kargo yapmalaridir. Eminim ki sizin magduriyetinizi gidericeklerdir bundan hic supheniz olmasin o yuzden burdan daha sonra alisveris yapicak arkadaslara yanlis bilgi vermeye gerek yok.



Saglikli Hobiler

Beğenenler: [T]164246,renoibo[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reyhalÇevrim Dışı

Kayıt: 02/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 16
reyhalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 22:28
İnternet üzerinden satış yapan bir firmanın bedelini peşin aldığı ürünleri eksik göndermesi bunu şeffaflık adına göndermeden önce tüketiciye bilgi vermemesi aksine 3 kez görüşme yapılmasına rağmen sorun yok, stoklarımızda sipariş verdiğiniz ürünler bulunmakta gibi ifadeler kullanılması üstüne ürünlerin eksik gelmesi size göre etik ise benim buna diyebileceğim hiçbir şey yok.
zaten mağduriyetin giderilmesi firmanın sorumluluğundadır. Firma göndermediği ürünlerin bedelini iade etmek zorundadır. giderilmemesi durumda zaten sorunlu olan satın alma işlemi tüketici hakem heyetine gönderilir.
Bedeli peşin alınan bir ürün ve hizmet ile ilgili tüketiciye yanlış bilgi verilmesi sizin açınızdan küçük sorunlar olarak görülüyor sanırım.
Konunun ayrı bir başlık olarak açılması etik değil diye yorumlanmış. Konunun diğer şikayet başlığı altına taşınmasını rica ederim.

Beğenenler: [T]117056,mek44[/T][T]114931,mahmut1106[/T][T]119711,k.namalir[/T][T]116215,moquzhan[/T]
Teşekkür Edenler: [T]119711,k.namalir[/T]
+1: [T]6839,eseruyar[/T][T]137418,Saussure[/T][T]117056,mek44[/T][T]119711,k.namalir[/T][T]116215,moquzhan[/T][T]171225,ridvan87[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MertSoyumertÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 14/11/2012
İl: Ankara
Mesaj: 2875
MertSoyumertÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:10
Faturanın tek bir ürün için kesilmiş olması etik değildir. Ayrıca bir hobici olarak kargoyu açıp eksik ürün görmek hiç hoş bir durum değil. Kargolamadan önce arayıp durum belirtilir, alıcıyla anlaşılıp muadili verilir veya sipariş iptal edilir. Çünkü para peşin olarak ödeniyor. Parasını ödediğim bir ürünün kargodan çıkmaması ve bunu kargoyu açınca öğrenmem beni üzer, hele de önceden arayıp ürünlerin stok durumunu teyit ettiysem. Başlığı pek abartılı bulmadım, ayrıca başlığa da bu kadar takılmasına anlam veremedim. Fatura tek ürüne kesilmiş, stok durumu için önceden haberleşilmesine rağmen eksik ürün gönderilmiş, üstüne ülkeye girmekte zorlanan Seachem ürünleri için tedarik edilince göndeririz diye bir cevap gelmiş. Bunlar bana pek doğru gelmiyor açıkçası.

+1: [T]117056,mek44[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

eseruyarÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/12/2005
İl: Içel
Mesaj: 1634
eseruyarÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:11
Birazdan arkadaşların suçlu olarak sizi bulurlarsa şaşırmam gidişata bakınca :D Konuda yanlış bilgi yok yapılan bişey varki yazılmış.

Beğenenler: [T]138301,reyhal[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akvaryuminsaniÇevrim Dışı

Kayıt: 15/11/2015
İl: Çanakkale
Mesaj: 59
akvaryuminsaniÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:16
Bende firmanın satış konusunda eksiklikleri olduğunu düşünüyorum bir miktar alışveriş yaptım ve ödeme yaptığım miktar ile faturaya yansitilan miktar aynı değildi.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

prisonbreakÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/01/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 938
prisonbreakÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:21
Reyhan hanımın yerinde olun ve birazcık empati yapın. Ürün siparişi veriyorsunuz ve eksik geliyor. Arkadaşlar hanımefendi başına gelen olayı kanıtlarıyla yayınlıyor öyle bir eleştiriliyor ki haksız durumda gösteriliyor. Ürün yoksa yok dersin eksik göndermezsin veya piyasadan arayıp bulamıyorsan müşteriyi bilgilendirirsin. Özellikle yem konusu bu aralar hep siparişler son kullanma tarihi yakın göndermeyelim deniliyor. Bir sorarım tedarikte bir sıkıntı mı var diye..

[QUOTE=akvaryuminsani]Bende firmanın satış konusunda eksiklikleri olduğunu düşünüyorum bir miktar alışveriş yaptım ve ödeme yaptığım miktar ile faturaya yansitilan miktar aynı değildi.[/QUOTE]

Nasıl yani ?.

Beğenenler: [T]160760,selahattinfidan[/T]
Teşekkür Edenler: [T]138301,reyhal[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akvaryuminsaniÇevrim Dışı

Kayıt: 15/11/2015
İl: Çanakkale
Mesaj: 59
akvaryuminsaniÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:32
3 gun önce 57tl lık bir alışveriş yaptım ve odemeyi 59tl yansıttılar 2 liranın önemi yok tabi fakat gelen faturada da 57tl olarak gosterildigini fark ettim ve son alışverişini yapmış oldum. Bir daha kesinlikle tercih etmeyeceğim bir firma!

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reyhalÇevrim Dışı

Kayıt: 02/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 16
reyhalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:34
[QUOTE=akvaryuminsani]Bende firmanın satış konusunda eksiklikleri olduğunu düşünüyorum bir miktar alışveriş yaptım ve ödeme yaptığım miktar ile faturaya yansitilan miktar aynı değildi.[/QUOTE]
Benim fatura miktarı ile ilgili bir sorun yok fakat ürün detayları yazılmamış.fatura sadece tek ürüne kesilmiş. Zaten firma stok durumlarındaki karışıklığın en büyük nedeni de bu bence. Muhasebe ve stok programlarının çoğu kesilen faturadaki satış adetlerinden düşerek gerçek stok değerine ulaşıyor. Fatura sisteminin bu şekilde yapılmasının ana bir kaç nedeni olabilir ama burada dile getirmek istemiyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tunc BerkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2015
İl: Antalya
Mesaj: 14428
Tunc BerkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:34
Olaya bakış açıları çok farklı.

Bu firma "etik satış yapmıyor" demek firmaya haksızlıktır. Bende firmanın iletişiminden dolayı mağdur oldum. Bana etik davranmadı, Sn. Rehyan'a etik davranmadı fakat diğer sekiz kişi çok memnun ise firmanın etiklikten uzak olduğu anlamı çıkmaz, eksikleri olduğu ve düzeltmez ise müşteri kaybedeceği anlamına gelir. Bunu defalarca dile getirdim.

Başka bir konuda 10 çeşit yem, ph metre ve tds metre alan bir arkadaşımız, ürünler ertesi gün eline geçtiği için çok memnun. Bu açıdan bakarsan etik+ olmuyor mu?

Şahsen alanım muhasebe/finans olduğu için fatura olayına girmek bile istemiyorum.[:)]


[EDIT]Tunc Berk,2016-03-04 23:36:25[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akvaryuminsaniÇevrim Dışı

Kayıt: 15/11/2015
İl: Çanakkale
Mesaj: 59
akvaryuminsaniÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:37
[QUOTE=reyhal]
Benim fatura miktarı ile ilgili bir sorun yok fakat ürün detayları yazılmamış.fatura sadece tek ürüne kesilmiş. Zaten firma stok durumlarındaki karışıklığın en büyük nedeni de bu bence. Muhasebe ve stok programlarının çoğu kesilen faturadaki satış adetlerinden düşerek gerçek stok değerine ulaşıyor. Fatura sisteminin bu şekilde yapılmasının ana bir kaç nedeni olabilir ama burada dile getirmek istemiyorum.[/QUOTE]

Evet sebepler konusunda pek fikrim yok fakat konunuzda kesinlikle haklı olduğunuzu ve firmada hoş olmayan bir takım işleyişleri olduğunu biliyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZETÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 27/10/2009
İl: Ankara
Mesaj: 381
ZETÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:43
Faturada 1 ürün yazıyor diye belirtmişsiniz. Peki karşısında yazan tutar sizin toplam alışveriş tutarımı yoksa sadece tek ürüne ait fiyatmı ?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

eseruyarÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/12/2005
İl: Içel
Mesaj: 1634
eseruyarÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:45
Fiyat toplam alışveriş yapılan fiyat ama tek ürüne yansıtılmış

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tunc BerkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2015
İl: Antalya
Mesaj: 14428
Tunc BerkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:47
Bir şey merak ediyorum?
Faturaya neden bu kadar takılı kalındı?

Asıl sorun müşteri iletişimi?

Farklı firmalardan alış veriş yaptım. Aynı firmalar bazen tek tek yazar bazen akvaryum malzemesi yazar geçer.

Bunu sadece bir firma da görmedim henüz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZETÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 27/10/2009
İl: Ankara
Mesaj: 381
ZETÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 23:49
Etik satış yapılmadığı ithamı faturaya bağlandığı için olabilirmi ? Tunç bey. Tek üründe de eheim filtremi yazıyor acaba ?[EDIT]YASİN BOZKURT,2016-03-04 23:50:17[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir