Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı
Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2026 14:51
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/282164/220620261451121.jpg[/IMG]
80 35 40 akvaryum cam 6 mm kayıt kuşak var biraz önce böyle hava kabarcıkları olduğunu farkedip panik oldum sıkıntı olur mu sizce yeni yapıldı
80 35 40 akvaryum cam 6 mm kayıt kuşak var biraz önce böyle hava kabarcıkları olduğunu farkedip panik oldum sıkıntı olur mu sizce yeni yapıldı
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Saat 17 Dakika önce
Merhaba...
Üzgünüm ama pek sağlıklı bir durum değil... Bu şekilde sorun yaşayan ve tankını bozmadan devam edip başına herhangi bir şey gelmeyen de var gelende var. Şahsi fikrim ben böyle bir tankı doldurmam. Zamanla kabarcıklar artacak yada olan kabarcıklar daha açılma yapacaklardır.
Tavsiyem aldığınız yer / üreticisi ile irtibata geçip yeni tank talep etmeniz olacaktır.
Üzgünüm ama pek sağlıklı bir durum değil... Bu şekilde sorun yaşayan ve tankını bozmadan devam edip başına herhangi bir şey gelmeyen de var gelende var. Şahsi fikrim ben böyle bir tankı doldurmam. Zamanla kabarcıklar artacak yada olan kabarcıklar daha açılma yapacaklardır.
Tavsiyem aldığınız yer / üreticisi ile irtibata geçip yeni tank talep etmeniz olacaktır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 13 Saat 3 Dakika önce
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Üzgünüm ama pek sağlıklı bir durum değil... Bu şekilde sorun yaşayan ve tankını bozmadan devam edip başına herhangi bir şey gelmeyen de var gelende var. Şahsi fikrim ben böyle bir tankı doldurmam. Zamanla kabarcıklar artacak yada olan kabarcıklar daha açılma yapacaklardır.
Tavsiyem aldığınız yer / üreticisi ile irtibata geçip yeni tank talep etmeniz olacaktır.[/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim. Gerçekten bu durum yüzünden çok moralim bozuk. O kadar ücret ödüyoruz ama bir kusur çıkıyor. Mesaj attığımda sorun olmayacağını söylüyorlar. Bunun biraz da uğraşmamak için olduğunun farkındayım ama ne yapacağımı şaşırdım gerçekten.
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Üzgünüm ama pek sağlıklı bir durum değil... Bu şekilde sorun yaşayan ve tankını bozmadan devam edip başına herhangi bir şey gelmeyen de var gelende var. Şahsi fikrim ben böyle bir tankı doldurmam. Zamanla kabarcıklar artacak yada olan kabarcıklar daha açılma yapacaklardır.
Tavsiyem aldığınız yer / üreticisi ile irtibata geçip yeni tank talep etmeniz olacaktır.[/QUOTE]
Bir kere daha rica ettim çok şükür değişimi kabul ettiler...
Üzgünüm ama pek sağlıklı bir durum değil... Bu şekilde sorun yaşayan ve tankını bozmadan devam edip başına herhangi bir şey gelmeyen de var gelende var. Şahsi fikrim ben böyle bir tankı doldurmam. Zamanla kabarcıklar artacak yada olan kabarcıklar daha açılma yapacaklardır.
Tavsiyem aldığınız yer / üreticisi ile irtibata geçip yeni tank talep etmeniz olacaktır.[/QUOTE]
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim. Gerçekten bu durum yüzünden çok moralim bozuk. O kadar ücret ödüyoruz ama bir kusur çıkıyor. Mesaj attığımda sorun olmayacağını söylüyorlar. Bunun biraz da uğraşmamak için olduğunun farkındayım ama ne yapacağımı şaşırdım gerçekten.
[QUOTE=aquaticathearmi]Merhaba...
Üzgünüm ama pek sağlıklı bir durum değil... Bu şekilde sorun yaşayan ve tankını bozmadan devam edip başına herhangi bir şey gelmeyen de var gelende var. Şahsi fikrim ben böyle bir tankı doldurmam. Zamanla kabarcıklar artacak yada olan kabarcıklar daha açılma yapacaklardır.
Tavsiyem aldığınız yer / üreticisi ile irtibata geçip yeni tank talep etmeniz olacaktır.[/QUOTE]
Bir kere daha rica ettim çok şükür değişimi kabul ettiler...
Teşekkür Edenler: [T]20518,aquaticathearmi[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
