Akvaryum Yapımında Silikon Payı


FatihsmÇevrim Dışı

Kayıt: 25/05/2026
İl: Tokat
Mesaj: 2
FatihsmÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 9 Saat 27 Dakika önce
Selamlar. İki adet akvaryum yapmayı düşünüyorum,daha önceden küçük bir akvaryum yapma deneyimim olmuştu. Birinci akvaryum 60x43x45 ölçülerinde, ikinci akvaryum ise 40x35x20 ölçülerinde. Cam kalınlığımı 8 mm olarak ve silikon payımı da 1 mm bırakarak hesapladım. Sıkıntı şu ki silikon boşluğunu 1mm ye nasıl tam ayarlayacağımı bulamadım. Forumlarda ve konularda buna dair birşey bulamadım, yapay zeka ise araya kürdan sıkıştır 30-40 dakika sonra kürdanı çıkart boşluklara da silikon bas dedi. Bu 1mm lik boşluğu nasıl ayarlayabilirim?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Oozer3466Çevrim Dışı

Kayıt: 16/10/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 89
Oozer3466Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 2 Saat 15 Dakika önce
Selam youtube' da video var linki aşağıda fikir verir.

https://www.youtube.com/watch?v=YOeOPtge344

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir