Atakan Petshop Güvenilir Mi?
Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2025 01:02
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun.
Atakan petshop, özelyem, akvaryem satıcıları oldukça güvenilirdir.
Hava motoru için Oase onymax 100 veya 200 önerebilirim. Çok uzun ömürlü, süper sessiz ve güçlüler. Alman markasıdır.
Isıtıcı konusunda çok ucuza kaçmamak da yarar var. İstediğiniz ısıyı kolayca ayarlayabilmek, termostat arızası gibi nedenlerden dolayı umulmadık zamanlarda başınızın ağrımaması için güzel bir ısıtıcı alın ve senelerce kullanın derim.
Hem erkek hem dişi beslemeyi düşünüyorsanız biraz uzunlamasına bir tank alarak ikiye bölebilirsiniz. Birçok bölme aparatı var. İki taraf birbirini göremez ama su ve hava geçebilir. Böylece ısıtıcı masrafınız artmaz ve tank masrafınız azalır. İki çıkışlı bir hava motorunu 4'e bölerek iki tarafa da birer pipo ve hava taşı kullanabilirsiniz. Biraz da az ışık isteyen bitkilerden eklerseniz filtre ve hava işini çözersiniz.
Atakan petshop, özelyem, akvaryem satıcıları oldukça güvenilirdir.
Hava motoru için Oase onymax 100 veya 200 önerebilirim. Çok uzun ömürlü, süper sessiz ve güçlüler. Alman markasıdır.
Isıtıcı konusunda çok ucuza kaçmamak da yarar var. İstediğiniz ısıyı kolayca ayarlayabilmek, termostat arızası gibi nedenlerden dolayı umulmadık zamanlarda başınızın ağrımaması için güzel bir ısıtıcı alın ve senelerce kullanın derim.
Hem erkek hem dişi beslemeyi düşünüyorsanız biraz uzunlamasına bir tank alarak ikiye bölebilirsiniz. Birçok bölme aparatı var. İki taraf birbirini göremez ama su ve hava geçebilir. Böylece ısıtıcı masrafınız artmaz ve tank masrafınız azalır. İki çıkışlı bir hava motorunu 4'e bölerek iki tarafa da birer pipo ve hava taşı kullanabilirsiniz. Biraz da az ışık isteyen bitkilerden eklerseniz filtre ve hava işini çözersiniz.
Beğenenler: [T]263572,EfeC[/T]
Teşekkür Edenler: [T]263572,EfeC[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Eylül 2025 16:15
Selamlar,
Atakan Pet shop, camiada güvenilir ve dürüst bir satıcıdır. Bugüne kadar yaptığım hiçbir alışverişten negatif bir aksiyon almadım.
Sağlıklı güzel hobiler dilerim.
Atakan Pet shop, camiada güvenilir ve dürüst bir satıcıdır. Bugüne kadar yaptığım hiçbir alışverişten negatif bir aksiyon almadım.
Sağlıklı güzel hobiler dilerim.
Beğenenler: [T]70376,KaanE[/T][T]263572,EfeC[/T]
+1: [T]18104,mehmethakan[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: Dün 16:03
Aldığınız üründe bir sıkıntı yaşarsanız ilgi alaka 0 iade kabul etmiyorlarmış ki yasal olarak süresi var etmesi lazım alırken ürün sağlam çıksın diye dua etmek lazım
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: Dün 16:27
[QUOTE=Guramilks]Aldığınız üründe bir sıkıntı yaşarsanız ilgi alaka 0 iade kabul etmiyorlarmış ki yasal olarak süresi var etmesi lazım alırken ürün sağlam çıksın diye dua etmek lazım[/QUOTE]
Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz. Eğer iç filtre, üretim hatası nedeniyle sesli çalışıyorsa iade almaları gerekir. Fakat iç filtrenin "normal çalışma şekli" bahsettiğiniz gibi sesli ise suya temas eden ürünü iade almamaları normal. Çünkü filtrenin temas ettiği akvaryum suyundan filtreye hastalık, bakteri veya virüsler bulaşabilir. Dezenfekte etme diye bir uygulamaları olmayabilir. Kullanılmış bir filtreyi başka müşteriye sıfır diye satamazlar. İkinci el diye satsalar aynı fiyata satamazlar. Olaylara tarafsız bakmak ve satıcının haklarını da alıcının hakları kadar gözetmek gerekir.
Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz. Eğer iç filtre, üretim hatası nedeniyle sesli çalışıyorsa iade almaları gerekir. Fakat iç filtrenin "normal çalışma şekli" bahsettiğiniz gibi sesli ise suya temas eden ürünü iade almamaları normal. Çünkü filtrenin temas ettiği akvaryum suyundan filtreye hastalık, bakteri veya virüsler bulaşabilir. Dezenfekte etme diye bir uygulamaları olmayabilir. Kullanılmış bir filtreyi başka müşteriye sıfır diye satamazlar. İkinci el diye satsalar aynı fiyata satamazlar. Olaylara tarafsız bakmak ve satıcının haklarını da alıcının hakları kadar gözetmek gerekir.
Beğenenler: [T]241079,Hidro Dinamik[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: Dün 20:56
Başvurumu yaptım zaten suya değmeden problemli olduğunu nasıl anlıcaz ki şelale filtrede sorun olduğu belli bana yetkili servise gönderelim diyorlar 0 aldığım ürünü neden 20 gün yetkili serviste bekleticem kendi sitelerinden aldığım için böyle oldu meşhur turuncu sitesinden alsaydım mecbur kabul ediyorlar çünkü yasal sınırım dolmadı neyse buda bir tecrübe oldu
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Saat 31 Dakika önce
[QUOTE=Guramilks].....bana yetkili servise gönderelim diyorlar 0 aldığım ürünü neden 20 gün yetkili serviste bekleticem.....[/QUOTE]
Başınıza gelen bu durum talihsizlik (şanssızlık) ve üretici firmanın hatası. Bahse konu satıcının, farklı alışveriş siteleriyle olan anlaşmaları ticarî bir konu, o konu bir yana, yetkili servise göndermeyi teklif etmeleri iyi niyetli olduklarını gösteriyor çünkü onlar üretici değil, aracı (al-satçı). Sıfır beyaz eşya alsanız da ilk çalıştırdığınızda arızalı çıkarsa yetkili servise gönderilir. Servis, ürün için hatalı raporu verirse (yani kullanıcı hatası olmadığı tespit edilirse) ürünün iadesi veya değişimi söz konusu olur. Bu normal bir prosedürdür. Yetkili serviste kaç gün bekleyeceği tercih ettiğiniz markanın belirlediği bir süreç. Örneğin Vestel mağazasından çaycı aldım, elektroniğinde sorun varmış, yetkili servise bıraktım, bir hafta kadar bekledikten sonra yenisiyle değiştirmeyi veya iade almayı teklif ettiler, değişim yaptım.
Fabrikadan hatalı üretilmiş bir ürünü kapalı kutuyla alıp size kapalı kutuyla satan biri o ürünün fabrikasyon kaynaklı çalışıp çalışmadığını bilemez.
Eğer sattığı her ürünü kutusundan çıkarıp doğru çalışıp çalışmadığını kontrol ettikten sonra düzgün çalışanları satan firmalar varsa burada reklamlarını yapalım, herkesi onlara yönlendirelim.[EDIT]MasterChiefHakan,2025-10-14 11:55:11[/EDIT]
Başınıza gelen bu durum talihsizlik (şanssızlık) ve üretici firmanın hatası. Bahse konu satıcının, farklı alışveriş siteleriyle olan anlaşmaları ticarî bir konu, o konu bir yana, yetkili servise göndermeyi teklif etmeleri iyi niyetli olduklarını gösteriyor çünkü onlar üretici değil, aracı (al-satçı). Sıfır beyaz eşya alsanız da ilk çalıştırdığınızda arızalı çıkarsa yetkili servise gönderilir. Servis, ürün için hatalı raporu verirse (yani kullanıcı hatası olmadığı tespit edilirse) ürünün iadesi veya değişimi söz konusu olur. Bu normal bir prosedürdür. Yetkili serviste kaç gün bekleyeceği tercih ettiğiniz markanın belirlediği bir süreç. Örneğin Vestel mağazasından çaycı aldım, elektroniğinde sorun varmış, yetkili servise bıraktım, bir hafta kadar bekledikten sonra yenisiyle değiştirmeyi veya iade almayı teklif ettiler, değişim yaptım.
Fabrikadan hatalı üretilmiş bir ürünü kapalı kutuyla alıp size kapalı kutuyla satan biri o ürünün fabrikasyon kaynaklı çalışıp çalışmadığını bilemez.
Eğer sattığı her ürünü kutusundan çıkarıp doğru çalışıp çalışmadığını kontrol ettikten sonra düzgün çalışanları satan firmalar varsa burada reklamlarını yapalım, herkesi onlara yönlendirelim.[EDIT]MasterChiefHakan,2025-10-14 11:55:11[/EDIT]
Beğenenler: [T]263701,Zuzu2446[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 5 Saat 55 Dakika önce
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Başınıza gelen bu durum talihsizlik (şanssızlık) ve üretici firmanın hatası. Bahse konu satıcının, farklı alışveriş siteleriyle olan anlaşmaları ticarî bir konu, o konu bir yana, yetkili servise göndermeyi teklif etmeleri iyi niyetli olduklarını gösteriyor çünkü onlar üretici değil, aracı (al-satçı). Sıfır beyaz eşya alsanız da ilk çalıştırdığınızda arızalı çıkarsa yetkili servise gönderilir. Servis, ürün için hatalı raporu verirse (yani kullanıcı hatası olmadığı tespit edilirse) ürünün iadesi veya değişimi söz konusu olur. Bu normal bir prosedürdür. Yetkili serviste kaç gün bekleyeceği tercih ettiğiniz markanın belirlediği bir süreç. Örneğin Vestel mağazasından çaycı aldım, elektroniğinde sorun varmış, yetkili servise bıraktım, bir hafta kadar bekledikten sonra yenisiyle değiştirmeyi veya iade almayı teklif ettiler, değişim yaptım.
Fabrikadan hatalı üretilmiş bir ürünü kapalı kutuyla alıp size kapalı kutuyla satan biri o ürünün fabrikasyon kaynaklı çalışıp çalışmadığını bilemez.
Eğer sattığı her ürünü kutusundan çıkarıp doğru çalışıp çalışmadığını kontrol ettikten sonra düzgün çalışanları satan firmalar varsa burada reklamlarını yapalım, herkesi onlara yönlendirelim.[/QUOTE]
Benimde dükkanım var malesef işleyiş dediğiniz gibi olmuyor o ürünü siz sattığınızda bütün sorumluluk sizin oluyor satıcı sizsiniz çünkü gidipte 0 telefon aldığınızda sorunlu çıkarsa teknik ekibe gönderilmiyor 0 ürünle değişim sağlanır 20 gün siz bekleyin biz bi bakalım diye geri bildirim sağlanılmaz. Avukatımla görüştüm 6502 sayılı kanuna göre 14 gün içinde yasal iade yapılması zorunlu sorun teknik servisede gönderelim değil benim iade hakkımı elimden almaları yasal dayanakları yok bizim işleyişimiz böyle diyorlar ben bilemem ki üretim sorunumu belki ellerindeki arızalı ürünü gönderdiler zaten kendi siteleri üzerinden alım yaptığım için böyle oldu meşhur turuncu site üzerinden alım yapsaydım anında iade oluyor onlara sorulmuyor bile tüketici hakem heyetine delillerle beraber dilekçemizi yazdık %99 lehimize sonuçlanıcakmış sonucu bilgilendiririm tekrardan iyi forumlar
Başınıza gelen bu durum talihsizlik (şanssızlık) ve üretici firmanın hatası. Bahse konu satıcının, farklı alışveriş siteleriyle olan anlaşmaları ticarî bir konu, o konu bir yana, yetkili servise göndermeyi teklif etmeleri iyi niyetli olduklarını gösteriyor çünkü onlar üretici değil, aracı (al-satçı). Sıfır beyaz eşya alsanız da ilk çalıştırdığınızda arızalı çıkarsa yetkili servise gönderilir. Servis, ürün için hatalı raporu verirse (yani kullanıcı hatası olmadığı tespit edilirse) ürünün iadesi veya değişimi söz konusu olur. Bu normal bir prosedürdür. Yetkili serviste kaç gün bekleyeceği tercih ettiğiniz markanın belirlediği bir süreç. Örneğin Vestel mağazasından çaycı aldım, elektroniğinde sorun varmış, yetkili servise bıraktım, bir hafta kadar bekledikten sonra yenisiyle değiştirmeyi veya iade almayı teklif ettiler, değişim yaptım.
Fabrikadan hatalı üretilmiş bir ürünü kapalı kutuyla alıp size kapalı kutuyla satan biri o ürünün fabrikasyon kaynaklı çalışıp çalışmadığını bilemez.
Eğer sattığı her ürünü kutusundan çıkarıp doğru çalışıp çalışmadığını kontrol ettikten sonra düzgün çalışanları satan firmalar varsa burada reklamlarını yapalım, herkesi onlara yönlendirelim.[/QUOTE]
Benimde dükkanım var malesef işleyiş dediğiniz gibi olmuyor o ürünü siz sattığınızda bütün sorumluluk sizin oluyor satıcı sizsiniz çünkü gidipte 0 telefon aldığınızda sorunlu çıkarsa teknik ekibe gönderilmiyor 0 ürünle değişim sağlanır 20 gün siz bekleyin biz bi bakalım diye geri bildirim sağlanılmaz. Avukatımla görüştüm 6502 sayılı kanuna göre 14 gün içinde yasal iade yapılması zorunlu sorun teknik servisede gönderelim değil benim iade hakkımı elimden almaları yasal dayanakları yok bizim işleyişimiz böyle diyorlar ben bilemem ki üretim sorunumu belki ellerindeki arızalı ürünü gönderdiler zaten kendi siteleri üzerinden alım yaptığım için böyle oldu meşhur turuncu site üzerinden alım yapsaydım anında iade oluyor onlara sorulmuyor bile tüketici hakem heyetine delillerle beraber dilekçemizi yazdık %99 lehimize sonuçlanıcakmış sonucu bilgilendiririm tekrardan iyi forumlar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir