Beta Balığı Kuyruk Erimesi


b3yzz44Çevrim Dışı

Kayıt: 05/04/2026
Mesaj: 9
b3yzz44Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Saat 15 Dakika önce
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: kuyruk erimesi, yemek yememesi, dipte yatma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 6
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: pipo
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: mycopur, baktopur
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): su değişimi hergün %20

beta balığım uzun suredır hasta önceden farkettim ve sera mycopur, baktopur aldım kuyruğu ilk erimeye başladığında crowntail geni olduğu için değişim gösteriyor sandım çünkü diken gibiydi şekli o şekilde eriyordu daha sonradan üçgen şeklinde bi erime görünce müdahale ettim ama yemesinde içmesinde hiçbir problem yoktu keyfi yerindeydi mycopur baktopur beraber damlattım akvaryum 6l 5 damla şeklınde damlattım ıkısındende kuyruğu erimiyodu ama ilerlemiyoduda sonra baktığımda kuyrugunda bi delik açılmış o delik büyümüyodu oldugu yerde duruyodu ama şuan ilerlemiş durumda ve ilaçlar işe yaramıyor hayvana eziyet etmek istemiyorum ilacı tamamen attım akvaryumdan hergün yuzde yirmi su değişimi yapıyorum çünkü akvaryum kucuk oldugu ıcın dip çekimi yapamıyorum büyük ihtimal amonyaktan dolayı. Cam pipetle elimden geldiğince cektim hep ama yaramıyor bende hergun su değişiyorum amonyak fazla zarar vermesın dıye ama yem yemiyor yemi görüyor tepki veriyor ama sersem gibi yani yiyemiyor ıskalıyor falan bikaç gündür yem vermedim ama ne yapmalıyım ne ilacı almalıyım iyileşmesini bekliyorum yenı akvaryuma geçırcem ama yenı akvaryumun hacmi büyük 130L orası yorar onu diye iyileşmesini bekliyorum ne yapmalıyım.

Ayrıca biraz bilgisizdim baktopur ve mycopuru ana tanka damlattığım için bakterilerde gitti sanırım bende her su değişimden sonra 1ml falan seachem stability döküyorum[EDIT]b3yzz44,2026-06-27 03:48:32[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Cyber_ScoutÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 5922
Cyber_ScoutÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Saat 50 Dakika önce
Yeni akvaryum 130l dediğiniz çalışan bir akvaryum mu?
Balığın resmi mümkünse iyi olur.
2 ilac aynı anda kullanılmamalı . Prospektüstede yazıyor.
Günlük su değişiminizde doğru bir uygulama değil.
130lt içerisine 5lt lik pet şişeden 20cm derinlik oluşturacak bir yavruluk benzeri bölüm yapıp betayı bu akvaryumun suyuna alıştırarak pet ayraç içerisine koyabilirseniz çok iyi olur.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir