Eheim Mağdurları


mightymuratÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 28/11/2008
İl: Samsun
Mesaj: 1558
mightymuratÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2009 13:20
Genelde satarken iyidirde sattıktan sonra işlerine gelmez. Esnafların öğrenecek çok şeyleri var.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

acemibalıkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/10/2008
İl: Bolu
Mesaj: 2624
acemibalıkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2009 20:26
Belkide onlarda bıktılar bu markanın bu kdar sorun çıkarmasından ve  stresten öyle konuşmalar geçti. Ayrıca merak ettim şimdi ehiem  ses yazıp araştıracam. Bir arkdaş bana almanyadan gelme bir ehiem filtre getirecek bayramdan sonra eğer sağlam değilse, galiba tetratec 700 alacam.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

iahmetgunayÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/10/2009
İl: Izmir
Mesaj: 325
iahmetgunayÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2009 21:06

Bu başlık sayesinde Tetratec'e yöneldim.Dün geldi kargo,kurdum ve çalıştırdım."Made in PRC" yazıyor  doğal olarak.Belki fazla yeni olduğundan ama inanın hiç ses yok!Kutudan dolu olarak çıkması da ekstrası.
Dikkatimi çeken bir diğer nokta ise yasal zorunluluk olmasına rağmen,şimdiye dek satın aldığım diğer akvaryum malzemelerinde de olduğu gibi kutudan ne garanti belgesi ne de Türkçe kullanma kılavuzu çıktı.

Anadolu Pet'ten böyle örnek bir davranış görmek güzel.Keşke son satıcıların da gerçekten esnaf olması sağlanabilse...
Umarım mağduriyetiniz kısa sürede giderilir arkadaşlar.

Saygılar...
iahmetgunay2009-11-18 21:07:44

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sanchezÇevrim Dışı

Kayıt: 15/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 31
sanchezÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Kasım 2009 05:52

Yönlendirmeniz için teşekkür ederim Mehmet Bey. Saygılarımla.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

biber10Çevrim Dışı

Kayıt: 19/06/2009
İl: Manisa
Mesaj: 15
biber10Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Kasım 2009 15:24

teleskop akvaryumdan eheim 2226 dış filtre eheim 3702 hava motoru jager 200+100 watt ısıtıcı aldım 4 aydır sorunsuz kullanıyorum hem ürünlerden hemde teleskopakvaryum dan son derece memnunum müşteri ile ilgileniyorlar


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CATBALCAÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4719,3[/B]
Kayıt: 03/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 830
CATBALCAÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2009 03:29
Teleskoptan alışveriş etmem ! Edenlede aynı masada yemek yemem! : )

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ativanÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/02/2009
İl: Aydin
Mesaj: 961
ativanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2009 20:16
Arkadaşlar mağdurlardan birisi olarak para iadesi kartıma yapılmış bulunuyor. Çektiğimiz sıkıntı, birkaç kargo parası zarar oldu ama bunu önemsemiyorum artık.
Anodolu üzerinde düşeni yaptı ama bakalım eheim bu sıkıntıyı nasıl çözecek bilemiyorum.
Telskop konusunda yorum bile yapamıyorum. Para iadesine karar evrileceği gün Samet bey herkesi telefonda bir güzel fırçaladı. Müşteriye denmeyecek lafları söyledi. Daha sonra para iadesi için aradığımda ise telefondaki insanlar gayet ılımlı ve olumlulardı. Keşke insanların güvenini kaybetmeden önce bu tavır takınılsaydı.
Saygılar
ativan2009-11-23 21:47:58

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MMMOZÇevrim Dışı

Kayıt: 15/11/2009
İl: Ankara
Mesaj: 22
MMMOZÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2009 22:27
Arkadaşlar forumda eheim madurları diye konuyu okuyunca çok şaşırdım çünkü ben eheim dış motorunun madurları olduğu ve sıkıntı yaşadıklarını bilmiyordum yaklaşık 1 ay önce 2211 5w lık aldım kurarken ilk başta ses yaptı ama içinde hava oldugundan dolayı olduğunu düşünüyorum biraz salladıktan sonra va zaman geçince normal bir şekilde çalışıyor. akvaryumum standart 1m lik debisinde bir düşüş yaşamadım normal bir şekilde şu an için çalışıyor ses yok inşallah böyle sıkıntı çıkartmadan çalışır ayrıca 2211 de problem yaşayan varmı varsa yorumlarını yazmasını isterim mümkünse ben eheim e güveniyorum bende meduru olmak kesinlikle istemem teşekkürler......mehmetozcelik2009-11-23 22:35:31

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ativanÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/02/2009
İl: Aydin
Mesaj: 961
ativanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Kasım 2009 22:34
2111 serisinde sorun yaşayan görmedim. Zaten debisi oldukça düşük mil de bir problem olmadıkça sorun yaşamazsınız içiniz rahat olsun.
Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

iahmetgunayÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/10/2009
İl: Izmir
Mesaj: 325
iahmetgunayÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2009 00:30
[QUOTE=ativan] Arkadaşlar mağdurlardan birisi olarak para iadesi kartıma yapılmış bulunuyor. Çektiğimiz sıkıntı, birkaç kargo parası zarar oldu ama bunu önemsemiyorum artık.
Anodolu üzerinde düşeni yaptı ama bakalım eheim bu sıkıntıyı nasıl çözecek bilemiyorum.
Telskop konusunda yorum bile yapamıyorum. Para iadesine karar evrileceği gün Samet bey herkesi telefonda bir güzel fırçaladı. Müşteriye denmeyecek lafları söyledi. Daha sonra para iadesi için aradığımda ise telefondaki insanlar gayet ılımlı ve olumlulardı. Keşke insanların güvenini kaybetmeden önce bu tavır takınılsaydı.
Saygılar
[/QUOTE]

Problemin çözülmüş olmasına çok sevindim,hayırlı olsun.
Anadolu Pet'in ithal ettiği her mal güvenle alınabilir demek ki.Artık Eheim'dan korkmaya gerek de kalmadığını düşünüyorum.Problem olduğu takdirde arkasında duran bir ithalatçısı var.Ama tabii bunlar geçici çözümler.Umarım Eheim,bundan sonraki serilerde de benzer sıkıntılar çıkarmaz.
Saygılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

polarisÇevrim Dışı

Kayıt: 24/12/2008
İl: Çanakkale
Mesaj: 69
polarisÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2009 13:11

Eheim ve hele ki klasik serisi sağlamlığı ve uzun ömrü ile destansı bir ünü vardır akvaryum camiasında. Bu ürünün bu hale gelmesine gerçekten üzüldüm. Artık bu çin malları her yere girmiş durumda, neyin çin neyin çin malı olmadığı belli değil. İlkeli alman firmaları bile teslim olduysa bu duruma vay halimize.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CATBALCAÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]4719,3[/B]
Kayıt: 03/03/2009
İl: Ankara
Mesaj: 830
CATBALCAÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2009 18:58
 
 
  Classic serisi destansı idi. Çin de yapılmaya başlamadan önce. Artık Avrupa da satılmayan bir ürün !

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ShotokanÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]13095,1[/B] [C]2,2,23692[/C] [B]14188,3[/B]
Kayıt: 08/03/2007
İl: Antalya
Mesaj: 4596
ShotokanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2009 19:17
Sump için ehaim marka kafa motoru siparişi vermiştim;sonuç çin malı bir ürün.Ehaim eskisi gibi kalite değil artık bence.Neticede çin eli değmiş bir marka.Daha elime geçmeden kargoda plastik aksamı zarar görmüştü.Nerde eski Ehaim;yazık oldu.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ulkiÇevrim Dışı

Kayıt: 09/11/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 87
ulkiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Aralık 2009 12:13
[QUOTE=royal1]Merhaba akvaryum severler. Ben Ali Kutlu öncelikle bir dünya markası olan Eheım filitreleri seçtiğiniz için siz değerli akvaristlere teşekkür ediyorum.Burda ki maillerde gördüğüm kadarıyla herkes iyi niyetli olarak sorunlarını birbiriyle paylaşmakta ve ne yapılması gerektiği hakkında görüş alışverişinde bulunmaktadır.Biz 1989 yılından beri bu sektörde hizmet etmekte olan bir firma olarak her zaman ilk önceliğimiz müşteri memnuniyeti olmuştur.bu bizim için  vazgeçilmez ilk kuraldır ve öyle kalmaya devam edecektir.Sizdeğerli akvaristere sunmuş olduğumuz dünya markası ürünlerle yıllardan beri size en iyi hizmeti vermekten ayrıca mutluk duyduğumuzu ifade etmek isterim.
Değerli akvaristler son zamanlarda bazı seri ürünlerde ses problemi yaşamakta olan müşterilerimiz olmaktadır onların sorunlarını kendileriyle bizzat bire bir görüşmekteyiz. gereken ne ise en kısa sürede yerine getirmeye çalışıyoruz.değerli akvaristler hiç bir zaman biz  sorun yaşan müşterilerimize yasal süresi 30 iş günüdür beklersiniz demedik en kısa süre içinde bize ulaşan müşterilerimize 2-3 gün içirisinde yanıt verdik.Burdan da anlaşılacağı üzerine sizin memnuniyetinizin her şeyin üzerindedir.şunu da belirtmek isterim ki  yetkililerimiz eheım yetkilileriyle yoğun şekilde görüşmelerini sürdürmektedirler  ve sonucu siz değerli eheım kullanıcılarını mutlaka bildireceğimi söylemek isterim.
 
Saygılarımla
ANADOLUPET
PrakendeSatış Sorumlusu
AliKutlu
[/QUOTE]
 
Ali bey Selamlar,Konuyla ilgili Almanya dan bir açıklama geldimi acaba,15 gün önce yetkililerin Eheim yetkilileriyle yoğun şekilde görüştüklerini belirtmiştiniz.Sonucu buradan paylaşacaktınız.Sonucu merakla bekliyoruz.Saygılar.
ulki2009-12-02 12:16:22

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir