HIZLIAL.COM ŞİKAYET


kadi37Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 06/03/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 771
kadi37Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2013 13:44

Hızlıal.com dan 4 kere alış verişim oldu 2 tane elektronik ürün ve 2 kerede akvaryum malzemesi siparişim oldu aldığım elektronik ürünlerde fazla bir sıkıntım olmadı ama pet malzemelerini iptal ettirdim tedarikcilerden kaynaklanan sorunlardan diyorlar hep ama kendi ihmalleride var


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

qrbzÇevrim Dışı

Kayıt: 24/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 69
qrbzÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2013 15:31
Ödeme yapmadan önce '''24 Saatte Kargo'' ibareli ürünün , ödemeyi yaptıktan sonra ''5 iş gününde tedarik'' süresine çekilmesinin tedarikçilerden kaynaklandığını düşünmüyorum. Bu kadar ahlaksız ticaret anlayışı olabilir mi sizce ?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MoonCrown41Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/10/2012
İl: Kocaeli
Mesaj: 366
MoonCrown41Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2013 16:21

Benim çektiğimi kimse çekmemiştir herhalde bu firmadan.

 

Bir sipariş verdim 8 parça  hepsi akvaryum malzemesi. 1 filtre ve filtrede kullanılacak malzemeler. Baştan da kısmi teslimat istemiyorum vaktim var ne zaman hepsi gelirse diye belirttim

 

Aradan 10 gün geçti baktım 6 parçayı kısmi teslimat için paketlemeye vermişler. Üstelik filtre yok ama filtre malzemelerini gönderiyorlar.  Aradım göndermeyin parça parça dedim tamam dediler.

Ertesi gün kargoya verildi yazısını görünce haliyle sinirlendim ve bir kez daha aradım. Teslim almayın gönderdiklerimizi aynen iade edin dediler.

Ama ne kargo takip no var bu arada ne de iptal et butonu. Çünkü kargoya çıkan ürün teslim alınmadan iptal olmuyor. Yine aradım kargo takip numaramı istedim. 5 gün boyunca veremediler bir numarayı. Kargoda da gözükmüyor zaten. 5. Gün ürün paketleme esnasından kırılmış (filtre malzemesi) dediler. Aldıklarım carbon sünger zeolit seramik boncuk  falan. Ney kırılmış diyorum cevap yok ? Çünkü ortada kırılan bir şey yok sadece sorumsuzluk var. Bu sırada ne olsa iyi ? Kalan 2 malzemeden filtre tedarik edilemiyor diye aradılar. Dedim hiçbirini istemiyorum iptal edin. Önce aldıklarınızı iade etmeniz lazım demez mi. Kan benyime sıçradı. Hiçbirşeyi gönderemediklerini teslim almadığımı ve neyi iade edeceğimi tekrar tekrar anlattım. Anlatırken 8. Malzeme olan derecenin de yola çıktığını öğrendim.

 

Sonuç

 

Önce filtrenin parasını iade ettiler. Siparişten tam 4 hafta sonra.

1 hafta sonra da cam derecenin parasını. 3 ay içinde her bir ürünün parasını tek tek iade etmeye kalktılar. Herbirini taksitli iade ettikleri için hesap ekstrem döndü cümbüş yerine. Şimdi yapmış olduğum tüm ödemeleri, yasal faizini, görüşme kayıtlarından çıkan telefon sürelerinden telefon ücretlerimi, yaşadığım mağduriyetimi  vs hepsini ödemekle meşguller.

 


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

werneÇevrim Dışı

Kayıt: 21/10/2006
İl: Bursa
Mesaj: 202
werneÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2013 18:33
Yine şaşırtmadı beni :) 31.12.2012 tarihli siparişim için sormuş olduğum soruyu lütfedip bugün cevaplamışlar, bilgilerinize sunarım.
 
 
 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

pörtlekgözÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/11/2011
İl: Içel
Mesaj: 231
pörtlekgözÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2013 21:20
"www.hızlıalama.com" pörtlekgöz2013-01-22 15:59:40

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir