ilgi icin cok sagolun
Gönderim Zamanı: 05 Ağustos 2014 21:33
Sorun telafi edildi duyarlilik icin tesekur ederim herkeseUGUR BUYRUK 2014-08-07 03:27:12
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Ağustos 2014 22:10
Ugur bey evvela gecmis olsun. Bir kac soru sorarak konuyu acmak istiyorum. Videodan gördügüm kadari ile akvaryumun taban caminda catlama olmus, fakat tam manasi ile göremedigim icin bazi sorular sormak geregi hissettim.
1. Akvaryumun taban cami mi catladi?
2. Akvaryumu kurmadan önce, tabanin gelecegi tezgah, dolap yada herneyin üzerine koyduysaniz, gönye terazisi ile düzgünlügünü kontrol ettiniz mi?
3. Akvaryumu yerlestirmeden önce herhangi bir yumusak taban malzemesi , strafor yada lastik taban kullandiniz mi?
4. Gördügüm kadariyla akvaryum tabaninda kum var , kaya eklediniz mi? kayalarin altina strafor yada baska bir yumusak altlik kullandiniz mi?
Bu sorulari cevaplarsaniz belki hatanin kimde oldugu daha iyi anlasilir.
Bu arada dediginiz firmayi uzaktan yakindan tanimiyorum, sadece hatayi tespit etmek isterim. Yoksa akvaryum tabani durduk yere catlamaz.
1. Akvaryumun taban cami mi catladi?
2. Akvaryumu kurmadan önce, tabanin gelecegi tezgah, dolap yada herneyin üzerine koyduysaniz, gönye terazisi ile düzgünlügünü kontrol ettiniz mi?
3. Akvaryumu yerlestirmeden önce herhangi bir yumusak taban malzemesi , strafor yada lastik taban kullandiniz mi?
4. Gördügüm kadariyla akvaryum tabaninda kum var , kaya eklediniz mi? kayalarin altina strafor yada baska bir yumusak altlik kullandiniz mi?
Bu sorulari cevaplarsaniz belki hatanin kimde oldugu daha iyi anlasilir.
Bu arada dediginiz firmayi uzaktan yakindan tanimiyorum, sadece hatayi tespit etmek isterim. Yoksa akvaryum tabani durduk yere catlamaz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ağustos 2014 12:30
[QUOTE=Va_sil]
Juwel ,eheim gibi firmalar kendi kurduklari akvaryumlara cam kirilma garantisi veriyorlar. Ancak dedigim gibi cam durduk yere catlamaz , arkadas sordugum sorulara cevap verirse , dogruyu buluruz.
Dunyada hic bir firma,cam kirilma garantisi vermez.
[/QUOTE]Juwel ,eheim gibi firmalar kendi kurduklari akvaryumlara cam kirilma garantisi veriyorlar. Ancak dedigim gibi cam durduk yere catlamaz , arkadas sordugum sorulara cevap verirse , dogruyu buluruz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ağustos 2014 13:57
Arkadaşım Merhaba,
Tükecilerin Korunması hakkında ki kanuna göre almış olduğun ürün AYIPLI ÜRÜN olarak geçmektedir.
başına gelen olay ile ilgili TÜKETİCİ HAKEM HEYET'ine başvuruda bulun ve haklı çıkınca hem ürüne ödediğin bedeli hem masraflarını söke söke alırsın.
6502 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN inceleyebilirsin.
yapmış olduğun tüm ödemelerin belgelerini sunmalısın mutlaka elinde bulundur.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ağustos 2014 15:22
Yalniz bagzi kargo sirketleri ,kirilan malin parasini verirler ama,oda elimize aldigimiz anda ,onunde paketi acarsak.Insallah arkadasimiz parasini geri alsin,ama bence 3 gunden sonra,kimse bir sey ispatliyamaz sanirim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2014 10:51
Uğur Bey,
Şikayetinizin çözümlendiğine sevindim. Ancak orijinal şikayetinizi kaldırıp çözüldüğünü belirtmek yerine şikayetin ne olduğunu forumdaki arkadaşların okuyarak bilmeleri, ilgili firma ile alışverişlerinde ne gibi sorunlarla karşılaşabileceklerini anlamaları ve nasıl bir işlem yürüterek çözüm getirebileceklerini (eğer paylaşılırsa) konusunda yardımcı olacaktır.
Şikayet bölümünün de (en azından benim gözümde) sebebi budur; diğer hobici arkadaşlarımızı yaşanan maduriyetler hakkında bilgilendirmek ve kendilerinin de aynı firmadan alışveriş yapacakları zaman ne gibi sorunlar ile karşılaşabileceklerini öngörmelerine yardımcı olmak.
Şikayetinizin çözümlendiğine sevindim. Ancak orijinal şikayetinizi kaldırıp çözüldüğünü belirtmek yerine şikayetin ne olduğunu forumdaki arkadaşların okuyarak bilmeleri, ilgili firma ile alışverişlerinde ne gibi sorunlarla karşılaşabileceklerini anlamaları ve nasıl bir işlem yürüterek çözüm getirebileceklerini (eğer paylaşılırsa) konusunda yardımcı olacaktır.
Şikayet bölümünün de (en azından benim gözümde) sebebi budur; diğer hobici arkadaşlarımızı yaşanan maduriyetler hakkında bilgilendirmek ve kendilerinin de aynı firmadan alışveriş yapacakları zaman ne gibi sorunlar ile karşılaşabileceklerini öngörmelerine yardımcı olmak.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2014 13:01
Şikayet ettiğiniz ve sorunu telafi eden firmayı belirtseniz de bizde fikir sahibi olsak.
Böyle yarım yamalak konu mu olur?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir