Juen Petmarket Şikayet


SerdariekremÇevrimiçi

Özel Üye
[B]14031,2[/B]
Kayıt: 23/11/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 705
SerdariekremÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2017 12:06
23/01/2017 tarihinde öğlene doğru Sunsun 302A Dış filtre siparişi verdim (2 taksit olacak şekilde), stoklarda gözüküyordu ve fiyatı diğer alışveriş sitelerine göre 10-20 TL civarında daha ucuzdu.

Aynı gün saat 16:29'da taraıfma telefon geldi: Siparişiniz stoklarda kalmamış, ya gelinceye kadar bekleyin ya da ücret iadesi yapalım. "Ücret iadesi yapın" dedim.

24/01/2017'de aradım, iade olmamış diye. "Hemen bakıyorum, muhasebe birimine tekrar hatırlatıyorum" dendi.

25/01/2017'de aradım, iade olmamış diye. "Biz iadeye onay vermişiz, bankanız size 2 taksit şeklinde hesap kesim tarihlerinizde ödeyecek" dendi.

Burada taksit durumu elbette bankanın insiyatifindedir, firma herhangi bir müdahalede bulunamaz; ama stok dışı ürünü "stokta var" diye göstererek müşterinin o ürünü alması ve sonrasında da dolaylı olarak mağdur edilmesi etik bir davranış değildir. Zira, bankayı işleme dahil eden, firmanın hatalı ilanıdır.

Ben, satın aldığım ürün için ödediğim ücretin (150 TL) kredi kartı kullanımım için şu aşamada herhangi bir sıkıntı oluşturacağını düşünmediğim için, söz konusu firmayla uğraşmadım, "eyvallah, ama bir daha asla" deyip görüşmeyi sonlandırdım.

Stokta olmayan ürünün satışına alet olup, sonra ödediğiniz ücreti 2 taksit halinde (ya da kaç taksit yaptırdıysanız artık) iade alarak mağdur olmak istemiyorsanız, bu firmadan uzak durmanızı tavsiye ederim.[EDIT]Serdariekrem,2017-01-25 12:07:59[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ColorTRÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]13958,3[/B]
Kayıt: 13/02/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 1027
ColorTRÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2017 13:40
Hocam yaşanan olay tabiki de hiç hoş değil ama stok konusunda böyle şeyler olabiliyor bazen ne yazık ki otomasyon olmadığı için. Örneğin stokta 2 adet kaldı diye gözüken şeyi de mesaj attığınızda stokta daha fazla var güncellememişiz tekrar kontrol edebilirsiniz deniliyor. O firma için değil genel konuşuyorum. Şahsen ben birden fazla ürün olunca yada pahalı bir şey ise kesinlikle önce mesaj atıp, arayıp sorup ondan sonra alıyorum taksit olayı işin içine girerse. 1500 liralık televizyonu 12 taksitle geri almışlığım var, oradan dilim yanmıştı zamanında :)

+1: [T]179932,Serdariekrem[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MurathanMÇevrim Dışı

Özel Üye
[C]3,1,144185[/C] [C]2,2,144185[/C]
Kayıt: 12/03/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 2788
MurathanMÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2017 13:49
Serdar Bey,

Her konuda haklısınız. Hele bir de banka tekrardan taksit olarak geri ödemesi yok mu? O konu beni de kızdırıyor. Ama yapacak bir şey yok, elimiz kolumuz bağlı.

Yıllardır özellikle yem konusunda internet üzerinden sipariş veriyorum. Benim tavsiyem, arayıp kontrol ettirmeniz. Böylece hata olmuyor. Bir çok arkadaşımız da bu konuda sıkıntıya düştüğünü forumdan okuyorum. En güzel yöntem sipariş ekranında ödeme kısmına gelip arayıp ürünleri sordurmak.

Beğenenler: [T]69302,ÖzcanÖzkan[/T]
+1: [T]179932,Serdariekrem[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

FrankensteinÇevrim Dışı

Kayıt: 04/12/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 30
FrankensteinÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Ocak 2017 23:06
Firmanın samimiyetine inanıyorsanız yaşadığınız durum sıkıntı verecek birşey değildir.yok eger inanmıyorsanız,aradıklarında ürünü ister,vaktinde göndermezlerse firmaya kaymakamlıktan ihtarname çeker ardından il ticaret müdürlüğüne şikayet edersiniz.hatırı sayılır bir ceza alır.

Kredi kartından ücreti çekilen ürünün parası bir gün bile firmanın hesabına yatmışsa ürün size iletilmek zorunda.

Stoklar sitede güncel olmak zorunda.Biz parayı almışız ama ürün yok diyemezler.Ayrıca ürünün en geç ne zaman kargoya verileceği sitede yazmak zorunda.

Tüketiciyi yanıltan ,madur eden,mavi resim gösterip sarı ürün satmaya çalışanlan ticari ceza alırlar.Herşey şeffaf olmalı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir