Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2026 23:52
Selamın aleyküm Ne zaman veya ne şekilde olduğunu anlamadım hiç fark ettmedim ama sanırım bı anda çoğalmış bu şeyler nedir acaba ilk defa gördüm yapay zeka tarafında çamur boru solucanı olabilir dedi ama güvenemedim bilgili ve tecrübeli kişilerden bilgi almak istedim bunlar nedir ne yapmam gerek normal mi
Beta besliyorum 1 adet elma ve 1 adet nerite saylangozu var küçük bir parça mangrow kökü ve 2 adet anubias var pipo flitre kullanıyorum pazartesi günleri dip çekimi ve su değişimi yapıyorum haftada 1 olacak şekilde
Akvaryum 50x20x30
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349211.jpg[/IMG][EDIT]Sekizo,2026-06-27 23:52:56[/EDIT]
Beta besliyorum 1 adet elma ve 1 adet nerite saylangozu var küçük bir parça mangrow kökü ve 2 adet anubias var pipo flitre kullanıyorum pazartesi günleri dip çekimi ve su değişimi yapıyorum haftada 1 olacak şekilde
Akvaryum 50x20x30
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349211.jpg[/IMG][EDIT]Sekizo,2026-06-27 23:52:56[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 1 saat 18 dakika önce
[QUOTE=Sekizo]Selamın aleyküm Ne zaman veya ne şekilde olduğunu anlamadım hiç fark ettmedim ama sanırım bı anda çoğalmış bu şeyler nedir acaba ilk defa gördüm yapay zeka tarafında çamur boru solucanı olabilir dedi ama güvenemedim bilgili ve tecrübeli kişilerden bilgi almak istedim bunlar nedir ne yapmam gerek normal mi
Beta besliyorum 1 adet elma ve 1 adet nerite saylangozu var küçük bir parça mangrow kökü ve 2 adet anubias var pipo flitre kullanıyorum pazartesi günleri dip çekimi ve su değişimi yapıyorum haftada 1 olacak şekilde
Akvaryum 50x20x30
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349211.jpg[/IMG][/QUOTE]
Balık atığı dip çekimiyle alabilirsiniz.
Beta besliyorum 1 adet elma ve 1 adet nerite saylangozu var küçük bir parça mangrow kökü ve 2 adet anubias var pipo flitre kullanıyorum pazartesi günleri dip çekimi ve su değişimi yapıyorum haftada 1 olacak şekilde
Akvaryum 50x20x30
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281781/270620262349211.jpg[/IMG][/QUOTE]
Balık atığı dip çekimiyle alabilirsiniz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
