Kurtulma Şansı Var Mı?


Cenk BildirÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 2341
Cenk BildirÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2023 00:41
Kurtulma ihtimali var mı?

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101260/200520230041031.jpg[/IMG]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101260/200520230041301.jpg[/IMG]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

The Last SamuraiÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 14/03/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 4538
The Last SamuraiÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2023 01:09
Cenk Bey, merhaba,
Kafada delik hastalığı (Hexamita) vakası.
Acil olarak kullanım talimatında belirtildiği şekilde Seachem Kanaplex tedavisiyle kurtulma şansı var. Seachem Kanaplex, nitrifikasyon bakterilerini öldürmediğinden ana tankta uygulayabilirsiniz.
Geçmiş olsun.

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T][T]225055,Cengizhan06[/T]
Teşekkür Edenler: [T]101260,Cenk Bildir[/T]
+1: [T]225055,Cengizhan06[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Cenk BildirÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 2341
Cenk BildirÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2023 02:15
Çok teşekkür ederim Emre Bey.
[EDIT]Cenk Bildir,2023-05-20 11:08:37[/EDIT]

Beğenenler: [T]71002,The Last Samurai[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

club1520Çevrim Dışı

Kayıt: 15/04/2012
İl: Isparta
Mesaj: 61
club1520Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Mayıs 2023 13:33
Birol TURANLI ile Facebook üzerinden iletişime geçerseniz discus konusunda yardımcı olur

Teşekkür Edenler: [T]101260,Cenk Bildir[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Cyber_ScoutÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 5900
Cyber_ScoutÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 4 Saat 33 Dakika önce
Bu konu eski biliyorum ama tedavi vb. Uygulama ve diskin akibeti nedir?
25 yıl biyolojik ömrü olduğundan halen hayatta olduğunu varsayıyorum..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir