pet garden ankara müdürlüğüne teşekkürler


salsa_35Çevrim Dışı

Kayıt: 09/08/2012
İl: Izmir
Mesaj: 11
salsa_35Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Ekim 2012 01:09
Degerli akrakadaşlar petgardenin izmir şubesinde yaşamış oldugum sorunu ankara genel müdürlüğüyle çok kısa bir zaman zarfında çözdük burda sanırım biraz da benim hatam oldu en başta yapmam gereken şikayet mailini en son hatırlamak oldu gerçekten petgarden ankara müdürlüğünün ilgisi ve de samimiyetleri beni mahçup etmiştir birkezdaha sizlerinde nezninde ankara müdürlüğüne tekrar tekrar teşekkür ederim

saygılarımla.salsa_352012-10-10 01:11:11

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

yasinmakÇevrim Dışı

Kayıt: 27/08/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 1078
yasinmakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Ekim 2012 09:25
İyi günler. Konunuzun muhattabı olmamakla beraber en yakın tüketici derneğine giderek çözümünüz için yardım almalısınız. 

Sizin muhattabınız olan xxxx akvaryum tamamen bu konuda sorumludur. Topu başkasına atmakla kurtulamaz. Verdiğiniz ücreti geri talep edebilir yada bu arkadaşların ürünü 30 gün içerisinde değiştirmesi gerektiğini bir avukat yardımıyla hatırlatabilirsiniz yada mahkemeler ile hatırlattırabilirsiniz. 
Nihayetinde mağduriyetiniz ortada. xxx Akvaryum hem akvaryum parası hem mahkeme masrafları hemde avukat masraflarını yüklenmekle gerekli dersi alır nitekim. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

M.TunaÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 24/08/2012
İl: Ankara
Mesaj: 3395
M.TunaÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 06 Ekim 2012 23:18
Tamamen yanınızdayım fakat aradığınız sorunun cevabı 'şikayet var''da değil.
Bu dilekçeyi 4 ay önce doldurup vermiş olsaydınız bunlar olmayabilirdi.

(792.12 YTL altında ki alışverişler için)

.......... KAYMAKAMLIĞI

TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA

 

(792.12 YTL ile 2.067,89 YTL arası alışverişler için)

..........VALİLİĞİ

TÜKETİCİ SORUNLARI İL HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA

 

 

 

ŞİKAYET EDEN                    : Tüketicinin adı soyadı adresi

 

 

 

 

ŞİKAYET EDİLEN                : Şikayet edilen kişi/ler yada kurum/ların adı soyadı,unvanı,adresi(sorumluluk açısından birden fazla olabilir.)

 

 

 

ŞİKAYET KONUSU              : Mesafeli satışa konu olan ürünün teslim edilmemesi, ürünün ayıplı olması, firma ve/veya ürün bilgilerinin eksik olması, doğru olmaması, cayma bildirim hakkının tanınmaması, cayma bildirim beyannamesine uyulmaması v.s…

 

 

 

 

OLAYLAR                              : Mesafeli satışa konu olan olay yaşadığınız hadiseler net, fazla ayrıntıdan uzak ama olayı tam olarak ifade etmelidir. .Örnek (../.../2005 tarihinde .... web sitesinden....TL. sı ücretle .....marka ürünün sipariş ettim. Gelen ürün ayıplı çıktı.

 (1, 2, 3, şeklinde  Madde madde anlatmanızı öneririz.)

 

 

 

 

Hukuki Sebep                      : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Her türlü yasal mevzuat

 

Deliller                                  :  Fatura, ilan, reklam, sözleşme  (Gerektiğinde Kullanma Kılavuzu) Firma ile yapılan yazışmalar ve diğer deliller (elinizde ne tür belgeler veya deliller varsa hepsini yazabilirsiniz, yaşadığınız hadiseler için varsa tanık da yazabilirsiniz)

 

Netice-i Talep                       : Yukarıda açıklanan nedenlerle; Mesafeli satışa konu olan ürünün teslim edilmemesi ve/veya ürünün ayıplı olması ve/veya firma ve/veya ürün bilgilerinin eksik olması ve/veya doğru olmaması ve/veya cayma bildirim hakkının tanınmaması ve/veya cayma bildirim beyannamesine uyulmaması nedeniyle Sözleşmeden dönmeye karar verilmesini tarafımca ödenen ….. bedelin tarafıma iadesini saygılarımla arz ve talep ederim.    …./ …. 2005(tarih)

 

 

 

Ad, Soyad,

............................                                                                                       imza

 

Açıklama: 790,12 YTL değere kadar olan tüketici şikayetleri için  ilçe hakem heyetlerine başvurmak mecburidir. Burada verilen kararlar mahkeme kararı niteliği taşımaktadır. İcra kabiliyeti vardır. Ancak 790,12 YTL üzeri için verilen kararların icra kabiliyeti olmayıp mahkemeler için kesin delil niteliği taşımaktadır.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Pet GardenÇevrim Dışı

Kayıt: 03/01/2011
Mesaj: 629
Pet GardenÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Ekim 2012 11:26

Merhabalar,

      Parakende ürün satışı yapmayan firmamız Müşteri-Satıcı arasında oluşan sıkıntıya bir şekilde dahil olmuş.Bu firmamızın istemedigi durumdur ve Kenan Şeşen Bey magdur olmuştur.Şikayet konusunu Kenan Bey'in web sitemiz üzerinden C.tesi günü (6,10,2012) yolladıgı mesaj ile ögrendik ve Duruma Müdahale edip sorunu giderdik.İzmir Şube personelimizin hatasından kaynaklanan durum için Kenan Bey'den özür diledik.İzmir Şubemizdeki  personellerimizide gerekli uyarıları yaptık.
   
     Form üyeleri arasında dayanışma olması,magdur üyelere haklarının nasıl aranacagı konusunda yol gösterilmesi dogaldır ve olması gereken de budur.Yasin Maksutoglu ve Mahmut Tuna Bey'ler olması gereken duyarlılıgı göstermişler ve Mesajlarını yazmışlardır.Bizde Yasin ve Mahmut Bey'e hassasiyetlerinden dolayı teşekkür ederiz.
 
     Pet Garden olarak her türlü eleştiriye açıgız.Görüşlere eleştirilere saygı duyarız.Fakat hakaret içeren mesaj ve maillerede gereken cevapları veririrz.
 
 
 
  Keyifli Hobiler.
  
Salem2012-10-09 11:42:07

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

salsa_35Çevrim Dışı

Kayıt: 09/08/2012
İl: Izmir
Mesaj: 11
salsa_35Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2012 01:07

Degerli akrakadaşlar petgardenin izmir şubesinde yaşamış oldugum sorunu ankara genel müdürlüğüyle çok kısa bir zaman zarfında çözdük burda sanırım biraz da benim hatam oldu en başta yapmam gereken şikayet mailini en son hatırlamak oldu gerçekten petgarden ankara müdürlüğünün ilgisi ve de samimiyetleri beni mahçup etmiştir birkezdaha sizlerinde nezninde ankara müdürlüğüne tekrar tekrar teşekkür ederim

saygılarımla.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir