Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2026 19:21
Herkese selamlar,
Sobo WP-628H şelale filtrem var. İçerisinden 1 adet kartuş çıkıyor.
Kartuş yerine yada ekstra hangi filtrasyon malzemelerini kullanabilirim? Malzeme dizilimi ve sıralaması nasıl olmalı?
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920231.jpg[/IMG][EDIT]35mehmet35,2026-06-27 19:21:39[/EDIT]
Sobo WP-628H şelale filtrem var. İçerisinden 1 adet kartuş çıkıyor.
Kartuş yerine yada ekstra hangi filtrasyon malzemelerini kullanabilirim? Malzeme dizilimi ve sıralaması nasıl olmalı?
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920231.jpg[/IMG][EDIT]35mehmet35,2026-06-27 19:21:39[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Saat 2 Dakika önce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/280620260156341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/280620260156381.jpg[/IMG]
Bende sobo 638-h var bu şekilde kullanıyorum. Eskiden süngerin ön tarafına bir parçada elyaf koyuyordum ama ihtiyacım olmadığı için koymuyorum artık. Bence kartuşu çıkarıp en alta birazcık seramik halka yada seachem matrix koy üstünede sığdığı kadar biyolojik sünger koyup kullan.
Bende sobo 638-h var bu şekilde kullanıyorum. Eskiden süngerin ön tarafına bir parçada elyaf koyuyordum ama ihtiyacım olmadığı için koymuyorum artık. Bence kartuşu çıkarıp en alta birazcık seramik halka yada seachem matrix koy üstünede sığdığı kadar biyolojik sünger koyup kullan.
Beğenenler: [T]284170,35mehmet35[/T]
Teşekkür Edenler: [T]284170,35mehmet35[/T]
+1: [T]284170,35mehmet35[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Saat 27 Dakika önce
[QUOTE=0rnn]Konuyla alakasız ama kullanıcı deneyimi ile alakalı bir sorum olacak Filtre'nin sesi hakkında yorumunuz nedir ?[/QUOTE]
Benim kurulumum salonda 6-7 aydır 638-H kullanıyorum, hiç rahatsız etmiyor. Sesi yok denecek kadar az.
Benim kurulumum salonda 6-7 aydır 638-H kullanıyorum, hiç rahatsız etmiyor. Sesi yok denecek kadar az.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 3 Saat 22 Dakika önce
[QUOTE=0rnn]Konuyla alakasız ama kullanıcı deneyimi ile alakalı bir sorum olacak Filtre'nin sesi hakkında yorumunuz nedir ?[/QUOTE]
benimde akvaryum salonda. sessiz, rahatsız etmiyor fakat bugün biraz ses geliyordu. hava yapmış galiba, filtre bölmesine su ekleyince düzeldi[EDIT]35mehmet35,2026-06-28 23:22:26[/EDIT]
benimde akvaryum salonda. sessiz, rahatsız etmiyor fakat bugün biraz ses geliyordu. hava yapmış galiba, filtre bölmesine su ekleyince düzeldi[EDIT]35mehmet35,2026-06-28 23:22:26[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 1 saat 25 dakika önce
[QUOTE=35mehmet35]Herkese selamlar,
Sobo WP-628H şelale filtrem var. İçerisinden 1 adet kartuş çıkıyor.
Kartuş yerine yada ekstra hangi filtrasyon malzemelerini kullanabilirim? Malzeme dizilimi ve sıralaması nasıl olmalı?
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920231.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende aynı modeli kullanıyorum en altta matrix ve küçük seramikler var üstü full sünger bence gayet iyi eskiden elyaf denemeştim ama artık gerek duymuyorum.
Sobo WP-628H şelale filtrem var. İçerisinden 1 adet kartuş çıkıyor.
Kartuş yerine yada ekstra hangi filtrasyon malzemelerini kullanabilirim? Malzeme dizilimi ve sıralaması nasıl olmalı?
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/284170/270620261920231.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende aynı modeli kullanıyorum en altta matrix ve küçük seramikler var üstü full sünger bence gayet iyi eskiden elyaf denemeştim ama artık gerek duymuyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
