Canlıpetshop vakası ve üslup :)


reco77Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 234
reco77Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2014 20:47
Şikayetin Nedeni: Fotoğrafta belirtilen ürünün eksik yollanması.

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap:  Canlıpetshop / recep bey
urunun ust kısmı ızgara telsiz olarak geliyor
ithalatçıya ozellikle bu durumu sorduk.
oda urunun sadece bu sekilde geldiğini söyledi.şimdiye kadarda zaten bize hiç telli gelmedi
ürürün satısı hakkında ithalatçı firmadan bu konuyla ilgili bilgi alınabilir
iade düşünüyorsanız kargo ucretini odeyrek faturasıyla birlikte iade edebilirsiniz.teli 2 lira 2liradan kaçacak değiliz.


Aynen cevaplar bunlar. Ekran görüntülerinide ekleyeceğim.

Olayın Detayları: Canlıpetshoptan Aralık ayında  Seramik Yuva ve Bitki Saksısı Kiremit Rengi 1 Adet  ürün aldım birkaç ürünle birlikte. Ürünleri kendi kuryemle aldırdım onlara güven olmuyor bir ton kargo ücretini habersiz olarak size yükleyebiliyorlar. Hatta ücretsiz kargoyu seçip ürünlerin arasında kum olduğu için ücreti banada yükledikleri olmuştu bende bu yöntemi seçtim imkanım olduğu için herneyse. Seramik yuvanın resmi aynen şuydu ;

Ürün elime geçti ama üzerindeki bitki ekilecek tel yoktu. Bende durumu kendilerine ilettim onlarda ithalatçı firmaya soracaklarını söyledi ? ne alaka sattığı üründen haberi yok daha.. Neyse ürünle ilgili geri dönüş oldu "biz görüştük ürünün üst kısmı ızgara telsiz geliyormuş" dendi.
Bende o zaman ürünün satıştaki resminin yanıltıcı olduğunu belirttim ve şikayette bulunacağımı söyledim. Pat resim bir anda ;



Buna dönüştü ve bana cevap olarak "ürürün satısı hakkında ithalatçı firmadan bu konuyla ilgili bilgi alınabilir iade düşünüyorsanız kargo ucretini odeyrek faturasıyla birlikte iade edebilirsiniz.teli 2 lira 2liradan kaçacak değiliz" diye bir cevap verildi.
10 TL olan ürün için ben 10 TL ödeyeceğim iade edeceğim onlarda geri bana 10TL ürünün ücretini ödeyecekler sizce mantıklımı ? tabiki değil.
Ardakaşlar üslüp deseniz yok, müşteri memnuniyeti deseniz yok, esnaflık deseniz yok, insanlık deseniz yok.. yokta yok daha sayarsınız... Sayfalarca şikayet var bir kişide demiyorki biz napıyoruz bir çeki düzen verelim kendimize diye. Ürün yorumları tamamen düzmece çünkü hiçbir şekilde sizin olumsuz yorumunuzu yayınlamıyorlar !! böyle ticaret ahlakı böyle insan ahlakı olamaz düpe düz sahtekarlar aman dikkat kesinlikle birşey almayın, almaya çalışanlarıda ikaz edin.... iyi forumlar





Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CanBÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 24/10/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 797
CanBÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2014 21:09
Canlıpetshop ile ilgili yaşadığınız bu olumsuz tecrübeyi paylaştığınız ve firmanın ürününün arkasında ne derece durduğunu öğrenmemi sağladığınız için teşekkür ederim.çin 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Duman HanÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]10848,3[/B]
Kayıt: 23/10/2013
İl: Ankara
Mesaj: 1089
Duman HanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2014 21:37
Takibinde zorlandığım bilmem kaçıncı canlıpetshop vakası...Burada onca olumsuz mesajları,şikayetleri mevcut.Keşke sizde almadan önce bunu değerlendirseydiniz.Ard arda bir çok canlıpetshop vakasına rastlamakta mümkün.Alışverişimi yapacağım anda buradaki yazılardan hareketle vazgeçtim ve juenpete yöneldim.Şimdi konumuz bu değil.Reklam olmasın.Ancak size geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reco77Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 234
reco77Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2014 22:01
[QUOTE=Duman Han]Takibinde zorlandığım bilmem kaçıncı canlıpetshop vakası...Burada onca olumsuz mesajları,şikayetleri mevcut.Keşke sizde almadan önce bunu değerlendirseydiniz.Ard arda bir çok canlıpetshop vakasına rastlamakta mümkün.Alışverişimi yapacağım anda buradaki yazılardan hareketle vazgeçtim ve juenpete yöneldim.Şimdi konumuz bu değil.Reklam olmasın.Ancak size geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim.[/QUOTE]

Canlıpetshopun ne denli kötü bir yer olduğunu biliyorum zaten. Ben olayı kendi kuryem ile ürünleri aldırarak çözmüştüm ve sadece kum alıyordum bu üründe gözüme takıldı bi anda eklemiş bulundum :) Zaten bu olaydan sonra tövbe ettim kum felanda almıyorum...
Bu arada juenpet ilede uzun bir zaman alışveriş yaptım ama onlarda bundan 2 hafta önce buna benzer bir kelek yaptılar onuda bıraktım gerçekten layıkıyla iş yapan yer bulmak zor.. Belirtmesi ayıp ama yinede söylemek istiyorum 1000TL yakın alışveriş yapmışımdır bugüne kadar, 10TL plastik balık taşıma kabı için bir ton tantana yaptılar kırık ürün yolladıkları halde kabul etmediler kargoya suç attılar vsvs onlarlada yolu ayırdım sizde dikkat edin :)
Çok güven olunca ürünleri kontrol etmeyerek hata yapan ben oldum, kuryeyi yarım saat kapıda bekletip ürünleri tek tek açıp bakmam lazımmış onlardaki geri dönüşte bu oldu :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erntmzÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 1415
erntmzÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2014 22:33
Keşke tüm şikayet konularının sonunda gülücük olsa. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reco77Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 234
reco77Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2014 23:23
[QUOTE=Juntossomosmas]Keşke tüm şikayet konularının sonunda gülücük olsa. [/QUOTE]

Bu kadar şikayete rağmen halen bir düzelme kaydetmeyen bir firma nasıl varlığını sürdürebiliyor diye düşünürken , baktım o anda yüzümde bir tebessüm vardı gülücük koydum :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ziyaaksoyÇevrim Dışı

Kayıt: 12/01/2010
İl: Hatay
Mesaj: 160
ziyaaksoyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Şubat 2014 13:12
şimdi şikayet ediyosunuz tamam hobiciyi bilgilendirmek için fakat sizin durumunuzda pek sorun yok birde duruma şöyle bakın canlıpetshop ürünlerini hep italatçılardan toptancılardan alıyor kendisi üretmiyor ne geliyorsa onu satıyor.ürün ilk italatçıdan gelen ürün ilk fotograftaki gibi olabilir sonraki gelen parti telsiz gelmiştir ve canlıpetshop ürün yelpazesi çok geniş bir firma ve her şeyin takibini noktası virgülüne göre yapamazlar sadece canlıpetshop degil bütün pet firmaları böyle ufak tefek sıkıntılar yaşanabilir ve böyle durumlarda canlıpetshopun yapması gereken ürünü sizden teslim alıp para iadesi yapmak veya size teli ayriyeten göndermek ama bunun ikisindede kargo gideri ortaya çıkıyor  2 liralık bir tel için siz nasıl kargo parasından kaçıyorsanız canlıpetshopta 10 tl ye sattıgı ve 3-4 tl para kazandığı ürünün kargo bedelini kendisi ödemek istemicektir çünkü burada kendi hatası yok ve bu firmalar resimlerinin altına resim muadildir tarzında yazılar yazıyorlar burada tek yapılacak olan bir dahaki alışverişinizde size bu hatadan dolayı telafide bulunmaları olacaktır. Saygılarımla

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AlparslanEÇevrim Dışı

Kayıt: 23/09/2012
İl: Bursa
Mesaj: 275
AlparslanEÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Şubat 2014 13:15
işte böyle satış yapanlar oldukça aradan iyi olanlar sivriliyor haklı olarak.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

celalabayÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/05/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 2997
celalabayÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Şubat 2014 13:28
Artık bu adamların içinde oldukları konuları korkarak okuyorum. Hep kazık hep sorun... sıfır çözüm...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir