Pet Garden sattığı ürününün arkasında değil.


emrahsaylanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 821
emrahsaylanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2013 13:15
[QUOTE=BUGRACAGATAY]Merhaba;
 
    Abi büyük geçmiş olsun çok üzüldüm. Tabii bu konuda en doğrusu yasal haklarını kullanmak ama sende ticaret adabı yüzünden bu hakkını kullanmak istemiyorsun. Satılan bir ürünün garantisi varken ve heleki bu arızanın tüketici tarafından oluşmadığı belli iken bende anlamadım sana neden yardımcı olamadıklarını. Tekrardan geçmiş olsun.
[/QUOTE]
Valla ben de anlamadım Buğra. Hiç beklemediğim bir cevap geldi

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

patrickstarÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/12/2012
İl: Antalya
Mesaj: 1134
patrickstarÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2013 20:13
[QUOTE=emrahsaylan]Eşim Anadolu Yakası Adliyesi'nde memur olarak çalışıyor. Tüketici Hakem Heyeti veya Mahkemeye gitmem durumunda ürünün yenisini alacağım yüksek ihtimal. Pet Garden gibi Türkiye'nin en büyük ve en güçlü ithalatçısının 3 kuruşluk ayıplı ürününün arkasında neden durmadığını anlayamıyorum sadece. Ürün garanti dahilinde. Ürüne ne ben ne de herhangi biri tarafından herhangi bir müdahele yok ve ürünün iç tarafındaki parçalardan biri kırılmış. Bunda benim suçum ne? Doğru olan yedek parçanın bulundurulması. Tamam her parçayı bulunduramayabilirsiniz o zaman ürünü yenisi ile değiştirmek en doğru olan değil midir? 
Bugün de dükkanı açtığımda yaklaşık 20 adet balığım ölmüştü maalesef. Taktığım iç  motorlar kurtarmıyor maalesef.
[/QUOTE]

Emrah bey, hukuki haklarınızı kullanmamanızı garipsiyorum, üstelik bu olaydan dolayı ticari (maddi) maduriyetiniz balıklarınızın ölmesi sebebiyle oluşmuş durumda. Bu kayıpları belgeleyip kendilerinden maddi tazminat da talep edebilirsiniz. 
Ticari ilişkide ve aynı sektörün farklı kademelerinde yer almanız bence sizi bu konuya daha ciddi yaklaşmaya sevk etmeli.   

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

d_maviÇevrim Dışı

Kayıt: 04/12/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 33
d_maviÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2013 20:48
Öncelikle geçmiş olsun.. Tabiki burada maddiyattan önce Ticari pozisyonu insanı üzüyor.. Hem değişim yada tamir yapılamayacaksa ve kullanıcı ile alakalı  bir kusur değilse, o cihazın kutusunun içine koydukları kağıt parçası daha NE ANLAMA GELİYOR....!!!
 Umarım ilgili firma bu yazıları görür ve bi açıklama yapar, ve sizde umarım yasal haklarınızı kullanırsınız.. Tekrar geçmiş olsun..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emrahsaylanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 821
emrahsaylanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2013 21:40
Ben işin cidden para boyutunda değilim. Pet Garden gibi milyonlarca dolar sermayesi olan bir şirketin nasıl olur da sattığı malın arkasında durmaz boyutundayım daha çok. 2 hafta ürünümün gelmesi ümidi ile bekledim. 2 hafta sonunda bana ürünün yedek parçasının olmadığını ve ürünü değiştirmeyeceklerini söylediler. Patronları beyefendiye 3 kere telefon açtım fakat sekreter hanım kendilerinin şirkette olmadıklarını söylediler. Beni aramaları için not bıraktım fakat maalesef geri dönmediler. Şikayet konusu açacağım dedim, siz bilirsiniz dediler. Daha sonra İstanbul bölümündeki arkadaş 'siz şikayet edeceğinizi söylemişsiniz, bu şekilde davranırsanız ürünü hiç değiştirmeyiz' dedi. Sanki şikayet konusu açmasam değiştireceklermiş gibi... Ben de 'beyefendi, ben şikayet açacağımı şimdi söyledim. 15 gündür beni mağdur ettiniz. Balıklarım ölüyor ve siz yine de değiştirmeyeceğinizi söylüyorsunuz. Siz kendinizi benim yerime koyar mısınız. Size bu yapılsa ne hissedersiniz? Ürününüz ayıplıysa ve siz de bunu tamir edemiyorsanız o zaman yenisini bana vermekle mükellefsiniz.' dedim. Son derece nazik konuştum yetkililer ile. Yine de bu konunun karşılıklı anlayış ile çözüleceğini düşünüyorum. En azından bu konuda umutluyum diyelim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hamdiefeÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 133
hamdiefeÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2013 22:48
Benimde aynı olay başıma geldi cetin beyle konuştum ve sorunumu çözdü isterseniz çetin beyle bir konuşun belki gerekeni yapar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emrahsaylanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 821
emrahsaylanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2013 14:56
[QUOTE=hamdiefe]Benimde aynı olay başıma geldi cetin beyle konuştum ve sorunumu çözdü isterseniz çetin beyle bir konuşun belki gerekeni yapar[/QUOTE]
Benimle Emre Bey ilgilendi. Kendisi patronu ile konuştuğunu söyledi. Patrondan ötesi yok bu anlamda :( 
Bu arada Faturayı da buldum. 07.03.2012 tarihli fatura. 2 yıl garantisi olduğu için daha 9 ay garantisi var. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CanBÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 24/10/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 797
CanBÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2013 18:29
Emrah neden duruyorsun yasal hakkını kullanmaktan neden imtina ediyorsun kardeşim; kaymakamlık tüketici hakem heyetine bir dilekçe vermeye bakar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mclyucelÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/06/2012
İl: Izmir
Mesaj: 1138
mclyucelÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2013 20:25
Pet Garden burayı görmüyor mu?

Bir açıklama yapsada milletin yüreğine su serpse ya?Ya da bu saatten sonra insanlar tedirginlik mi yaşasınlar pet garden ithalatlarını satın alırken?Bu büyük bir sorundur aslında.

Bosch'tan örnek vermişken der ki;

İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim'' demiş. robert bosch

Oysa numune dağıtımlarıyla karizmayı tavan yapmışlardı.İyi olmadı bu haber firma için

Edit; Hatırlatma icin omerforever teşekkürler
mclyucel2013-06-23 23:44:04

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Ömer ŞANLIÇevrim Dışı

Kayıt: 22/09/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 399
Ömer ŞANLIÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2013 20:39
''İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim'' demiş. robert bosch :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Ebubekir ATARÇevrim Dışı

Yönetici
[C]4,1,122868[/C] [B]8424,2[/B] [B]8162,3[/B]
Kayıt: 23/01/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 1134
Ebubekir ATARÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 24 Haziran 2013 03:13
Emrah Bey Öncelikle geçmiş olsun. Umarım bir an önce maduriyetiniz telafi edilir.
 
Garanti kapsamında olan bir ürünün yedek parçası, üretici firmadan temin edilemiyor ise,
Ürün sıfırı ile birebir değişim yapılmak zorundadır.
 
Saygılarımla.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emrahsaylanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 821
emrahsaylanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Haziran 2013 12:27
[QUOTE=mclyucel] Pet Garden burayı görmüyor mu?

Bir açıklama yapsada milletin yüreğine su serpse ya?Ya da bu saatten sonra insanlar tedirginlik mi yaşasınlar pet garden ithalatlarını satın alırken?Bu büyük bir sorundur aslında.

Bosch'tan örnek vermişken der ki;

İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim'' demiş. robert bosch

Oysa numune dağıtımlarıyla karizmayı tavan yapmışlardı.İyi olmadı bu haber firma için

Edit; Hatırlatma icin omerforever teşekkürler
[/QUOTE]
Açıklama yapmalarını 4 gözle bekliyorum. Benim için çok problem değil. Gider 1 tane daha hava motoru alırım ama Pet Garden'ın prestiji için hiç iyi bir durum değil yaşadıklarım.
Keşke hiç bu boyuta gelmeseydi durum. Dediğinize katılıyorum... İnsanların güvenini kaybedeceğime para kaybetmeyi tercih ederim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

HAKAN EFEÇevrim Dışı

Kayıt: 22/12/2005
İl: Ankara
Mesaj: 1011
HAKAN EFEÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Temmuz 2013 11:38
Pet Garden yetkilisi siteye girmiş fakat ya konuyu görmedi ya da cevap vermek istemedi.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emrahsaylanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 821
emrahsaylanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Temmuz 2013 12:39
Hiç bir şekilde temasa geçmek istemiyorlar çünkü söyleyecek bir şeyleri yok.
İsterlerse buradan faturasını da yayımlayabilirim.
Tüketici haklarına falan gitmek istemiyorum. Bu işi tatlı bir biçimde halletmek taraftarıyım.
Sonuçta ben hakkım olmayan bir şeyi talep etmiyorum. Ayıplı bir malın ya tamir edilmesini ya da değiştirilmesini talep ediyorum bu da en doğal hakkım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SEDAT ŞENOLÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/08/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 440
SEDAT ŞENOLÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Temmuz 2013 13:09
Emrah bey öncelikle geçmiş olsun.Müsadeniz ile bende yasal hakkınızı kullanma manıza bir anlam vermediğimi belirtmek istiyorum.Sonuçta hali hazırda pet garden ürünlerini satan bir firmasınız ve bu ürünler içerisinde sorunlu olanlardan ne kadarını daha kendi cebinizden karşılamayı düşünüyorsunuz  ? müşteri neticede sizi tanıyacaktır ve aldığı ürün sorunlu çıktığında size gelecektir sizde sıkıntısını yaşayacaksınız lütfen yasal hakkınızı  sonuna kadar kullanın  ki ne siz nede bizler sorun yaşayalım.Tekrar geçmiş olsun: dilerim  ilgili kişi veya kişiler bir an önce bu duruma müdahale eder ve sorunun çözümüne ulaşılır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir