AKVARYEMİN YAPTIĞI
Gönderim Zamanı: 16 Kasım 2013 16:16
Şikayetin Nedeni: STOKTA OLMAYAN ÜRÜNÜ SATMAK
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: AKVARYEM.COM
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: AKVARYEM.COM
Olayın Detayları:ARKADAŞLAR GECEN PAZAR FX5 FLUVAL FİLİTRENİN
YAN SÜNGERLERİNİ SİPARİŞ ETTİM ARADAN 5 GÜN GEÇTİ SÜNGERLERİ BULAMAMIŞLAR PEKİ KARDEŞİM STOKTA OLMAYAN BİR ÜRÜNÜ NEDEN SATIYORSUN VE BENİ 5 GÜN BEKLETİYORSUN AYIP YANİ
ARKADAŞLAR SİPARİŞ VERİRKEN ARAYIN SORUN ELLERİNDE VAR MI YOK MU DİYE
YAN SÜNGERLERİNİ SİPARİŞ ETTİM ARADAN 5 GÜN GEÇTİ SÜNGERLERİ BULAMAMIŞLAR PEKİ KARDEŞİM STOKTA OLMAYAN BİR ÜRÜNÜ NEDEN SATIYORSUN VE BENİ 5 GÜN BEKLETİYORSUN AYIP YANİ
ARKADAŞLAR SİPARİŞ VERİRKEN ARAYIN SORUN ELLERİNDE VAR MI YOK MU DİYE
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Kasım 2013 22:05
Akvaryem benim piyasada gördüğüm en iyi online ürün satan firmalardan birisidir akvaryem. Birçok firmanın web sitesinde olan şeylerin ellerinde olduğunu mu sanıyorsunuz? Çoğu toptancılarında olan ürünleri satarlar. Paranızı sorunsuz bir şekilde iade ettilerse problem olmamalı bence. Ha paranızın yerine elimizde sünger yok, size yem gönderdik onun yerine derlerse (canlıpetshop gibi) büyük ayıp...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 00:20
İnternetten alışveriş yapılacaksa en iyi sonuç arayıp ellerinde varmı yokmu sormak daha iyi olucaktır , çünkü sitede yüzlerce ürün var günü gününe stok listelerini düzenlemek zor olacaktır onun için en iyi çözüm arayıp teyit etmek..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Kasım 2013 12:33
Selamun aleyküm
Akvaryem ceylan kardeşim herzaman yardım kardır akvaryumcuların düşünceleri ve icraatlerinden nefret ederim ama ceylan kardeşim içlerinden iyilerinde çıkacağını gösterdi sonsuz güvenim vardır kendisine..
selametle
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2013 00:32
CeylanŞen arkadasımızdan sürekli ürün alıyorum paralı parasız hiç sorgu sual etmeden 2 ay bile ödemesem 1 kere arayıp ne oldu bizim paramızı dememiştir .. Piyasada gördüğüm en iyi satıcıdır diyebilirim bence hata çok stok olmasından dolayıdır
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2013 01:30
Sorun her sitede olabilir. önemli olan sorunun bir an önce ve tüketici lehine sonuçlanmasıdır. akvaryem'den 2 kez alışveriş yaptım ve bir sıkıntı yaşamadım, tam tersine çok memnun kaldım. özellikle de petburada'nın son kullanım tarihi geçmiş yemi gönderip, sonra da telefonlara çıkmayıp, maillere cevap bile vermediğini, para iadesi için aynı banka hesap no'sunu 10 kere istediğini hatırlayınca akvaryem gibi ilgili sitelerin değerini anlıyorum.
Yeri gelmişken yaşadığım tecrübelere göre tavsiye edebileceğim siteler;
akvaryem.com, adresemama.com, otuz.com, hizlial.com/petshop sorun olsa bile çok güzel ve hızlı çözüyorlar, saygılar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2013 01:58
Hobiye profesyonel anlamda başladığımdan bu yana balık ve yem ihtiyaçlarımın birçoğunu Ceylandan karşıladım. Neden kendiside hobinin içerisinden gelen biri olarak hobiciyi en iyi anlayan kişi olduğuna inanıyorum. Şimdiye kadarda aldığım her malzemenin arkasında durmuş ve ne parasını sormuştur nede zamanını. Bazı arkadaşlarında söylediği gibi online satış olayı sürekli güncellenmek ister, sanırım burada bi sıkıntı olmuştur ki bu giderilebilinir diye düşünüyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2013 02:54
Ben de çok alışveriş yaptım, dürüst esnaftır. Bence bir lojistik hata olmuş..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2013 03:06
Forumu uzun zamandan beri güncel olarak takip ediyorum ancak üye değildim ve bu konuyu gördüğümde üye olup bir şeyler yazma isteği duydum.ihtiyaçlarım dahilinde Akvaryem den birçok alışveriş yaptım ve bu zamana kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.Hatta bir alışverişimde 250 tl lik bir dış filtrenin stoklarında olup olmadığını sorup aynı zamanda ufak bir ürün almıştım ve ertesi gün ben işteyken Ceylan bey beni arayıp ürünün stoklarında mevcut olduğunu ve istersem bir gün daha beklememem için aldığım diğer ürünle aynı pakete koyup kargoya verebileceğini söylemişti,akşam eve geldiğimde de ürünün ücretini ödeyerek alışverişimi tamamlamıştım.Piyasada tabir-i caizse bu kadar çok esnaf değil de tüccar varken,başımdan geçen bu olayı anlatmak istedim.Akvaryem benim için online satış anlamında bu zamana kadar gördüğüm en iyi mağazadır,keşke bulunduğu ilde ikamet etseydim de karşılıklı görüşerek te alışveriş yapma imkanım olsaydı.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2013 15:46
Murat Abi Merhaba Ben Evren
Murat Abi sanirim bir sansizlik olmus tabi sende urunu cektikten sonra gelmeyince islerin aksamistir haklisindir...
Online alisverislerde zor bulunabilinen urunleri cheek etmek en iyi cozum yontemi...
Ancak Ceylan Abi bu isi layikiyla yapan tam bir hobici dostudur defalarca alisverisim olmustur...
Mutlaka Ceylan Abi bu durumu duzeltecektir...
Saygilarimla
Evren
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2013 16:44
Hem dükkandan hem de internet üzerinden alışveriş yaptım. Hiç sorun yaşamadım. İyi niyet konusunda kendisine kefilim. Gerisi de önemli değil bence.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 24 Kasım 2013 18:11
Bence olay sapmis arkadaslar bir kisi yasadigi sikintiyi yazmis arkadaslar musteri yerine ticarethane sahipine destek vermis cevap hakki akvaryemindir buraya gunluk gibi eski hatiralarin yazilmasindansa iki tarafi dinlemek ortaya bulup olayi tatliya baglamak gerektigini dusunuyorum.Bence musteri herzaman haklidir.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2013 09:57
Bence insanların buraya bunları yazmasında hiç bir sakınca yok . Kötü akvaryumcu dan alışveriş yapmayın denileceği gibi iyi akvaryumcunun yazılmasında da hiç bir sıkıntı yok. Bende bir kere stokta olmayan 200 wattlık ısıtıcı aldım. Akşama doğru Ceylan bey beni arayıp 200 wattlık elimizde yok 300 watt lık gönderelim dedi. Aradaki farkı ne yapıcaz dedim önemli değil sıkıntı olmaz dedi.
Arkadaşın sorunu içinde online alışverişte olabiliyor dediğiniz gibi stok sorup alışveriş yapmak her zaman en iyisi.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2013 10:43
[QUOTE=SeLo]İnternetten alışveriş yapılacaksa en iyi sonuç arayıp ellerinde varmı yokmu sormak daha iyi olucaktır , çünkü sitede yüzlerce ürün var günü gününe stok listelerini düzenlemek zor olacaktır onun için en iyi çözüm arayıp teyit etmek..
[/QUOTE]
SeLo arkadaşım tamda benim düşündüğüm gibi yazmışsın +1 Ben ayrıca şunu söylemek istiyorum piyasada dürüst olmayan, işi bilmeyen yada hobicileri kandıran çok esnaf görünümlü esnaflıkla uzaktan yakından alakası olmayan şahıslar var. Konuyu açan arkadaşımızda durumu yanlış anlamıştır diye düşünüyorum arayıp sormak en güzeli. Akvaryemden hiç alışveriş yapmadım ama ihtiyacım olmadığından, ilk ihtiyacım olduğunda akvaryemden alışveriş yapacak biri olarak şunu söyleyebilirim, ilk defa akvaryem hakkında kötü yorum okumuş oldum
SeLo arkadaşım tamda benim düşündüğüm gibi yazmışsın +1 Ben ayrıca şunu söylemek istiyorum piyasada dürüst olmayan, işi bilmeyen yada hobicileri kandıran çok esnaf görünümlü esnaflıkla uzaktan yakından alakası olmayan şahıslar var. Konuyu açan arkadaşımızda durumu yanlış anlamıştır diye düşünüyorum arayıp sormak en güzeli. Akvaryemden hiç alışveriş yapmadım ama ihtiyacım olmadığından, ilk ihtiyacım olduğunda akvaryemden alışveriş yapacak biri olarak şunu söyleyebilirim, ilk defa akvaryem hakkında kötü yorum okumuş oldum
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir