AKVARYEMİN YAPTIĞI
Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2013 11:59
Ceylan Bey kadar ben dürüst esnaf ve de ürünlerinin arkasında duran biri tanımadım...Sonuçta arkadaşlarımızın da dediği gibi ürünler hakkında stok durumu için bir telefon veya mesaj yazılırsa en kısa sürede dönüş yapılacaktır...Bence bu konuyu açmadan önce esnaf ile iletişime geçip para iadesi isteseydeniz daha doğru olurdu...Eğer telefon üstüne telefon edip sonuç alamazsanız buraya konu açıp mağduriyetinizi belirtmeniz en doğrusu idi...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2013 12:45
Bende bir akvaryem müsterisi olarak verilen hizmetten çok memnunum.Bu konuya aslında şur dan bakmak lazım diye düşünüyorum;internet ten yapılan alışverişlerde kargo veya tedarik gibi riskleri göz önünde bulundurarak alışveriş yapmak gerekiyor.Önemli olan karşı firma böyle durumlarda mağduriyeti gideriyor mu bu önemli.Benim gözlemlerime göre de akvaryem firması bu tip durumlarda sonuna kadar müşterisinin arkasında duruyor,herhangi bir mağduriyete izin vermiyor.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2013 13:06
Açıkçası buradan bende ilaç ve yem aldım eskişehirden istanbula 1 gün dolmadan elime ulaştı ben memnun kalmıştım ama büyük şirketlerde bile mesela teknosadan internet üzerinden sipariş veriyorsun arıyorlar stokta yok diyorlar bu tip şeyler olabiliyor bazı ürünlerin stokları gözden kaçabiliyor. Sonuçta paranı geri alıysan sorun yok
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2013 16:07
Burada aynı firma adına şikayet başlığı açtım diye linç edilmek istendim. Görüyorumki aynı şeyler sizede yapılıyor.
[QUOTE=Erman_GÜNDOĞDU]Bence olay sapmis arkadaslar bir kisi yasadigi sikintiyi yazmis arkadaslar musteri yerine ticarethane sahipine destek vermis cevap hakki akvaryemindir buraya gunluk gibi eski hatiralarin yazilmasindansa iki tarafi dinlemek ortaya bulup olayi tatliya baglamak gerektigini dusunuyorum.Bence musteri herzaman haklidir.[/QUOTE]
Yok şöyle iyidir yok böyle iyidir. Adam yaşadığı sorunu anlatıyor ve açıklıyor, yalanmı söylüyor şimdi. İlgilinin durumu açıklamasıdamı yasak. Bir ürün alacakmış 5 gün olmuş gelmemiş vs.. Zaman kaybı bazen birçok şeye neden olabiliyor. Acelesi olmayan insan/durum için ise önemli olmayabilir. Bu bana görede çok büyük sorun değil çünkü ben telefonla sipariş öncesi bilgi aldığım halde aynı sorunu yaşadım.
Piyasadaki en iyi alışveriş yapılacak kişi/firmalardan birisidir buna bir şey diyen yok. Ancak eleştirilmez veya kusursuz değil.
Lütfen sataşma yapmayın. Herkes firma tarafında oluyor ve bu doğalsa bende ilgili tarafındayım. Eleştiriyi kişisel yapıyorum. Kendi başlığımda fazla aykırı olamadım fakat burda müsamma gösteremem.
[QUOTE=Erman_GÜNDOĞDU]Bence olay sapmis arkadaslar bir kisi yasadigi sikintiyi yazmis arkadaslar musteri yerine ticarethane sahipine destek vermis cevap hakki akvaryemindir buraya gunluk gibi eski hatiralarin yazilmasindansa iki tarafi dinlemek ortaya bulup olayi tatliya baglamak gerektigini dusunuyorum.Bence musteri herzaman haklidir.[/QUOTE]
Allah razı olsun. Aklı selim insanlarda çıkıyor. Herkes kan bağı varmış gibi hikaye anlatmaya başlıyor. Tecrübelerinizi birisi hangi firmadan ürün alınır diye başlık açıldığında dile getirin. O yapmaz diye cümle kullanılmıyormu sinir oluyorum. Adamı hobide dokunulmaz yaptınız. 1000 site varsa en sorunsuzu akvaryem olabilir. Ancak neden bu eleştiriye tahammül edememek anlamak mümkün değil.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2013 16:56
Eleştrilere tahammül edemeyen birisi olarak sizi görüyorum ben burada şu anda. Lütfen uslubunuzu düzeltip de yazın!!!
Ne yapalım yani, Şikayet Var'a konu açıldı diye firmayı yerden yere mi vuralım? Herkes burada iyi yada kötü görüşünü yazıyor, kimse de sözleşip haydi firma hakkında güzel şeyler yazalım diye birbiri ile haberleşip de konuya girmiyor.
Akvaryemi kötülememek neden sizi rahatsız etti acaba?
Yok şöyle iyidir yok böyle iyidir. Adam yaşadığı sorunu anlatıyor ve açıklıyor, yalanmı söylüyor şimdi. İlgilinin durumu açıklamasıdamı yasak. Bir ürün alacakmış 5 gün olmuş gelmemiş vs.. Zaman kaybı bazen birçok şeye neden olabiliyor. Acelesi olmayan insan/durum için ise önemli olmayabilir. Bu bana görede çok büyük sorun değil çünkü ben telefonla sipariş öncesi bilgi aldığım halde aynı sorunu yaşadım.
Piyasadaki en iyi alışveriş yapılacak kişi/firmalardan birisidir buna bir şey diyen yok. Ancak eleştirilmez veya kusursuz değil.
Lütfen sataşma yapmayın. Herkes firma tarafında oluyor ve bu doğalsa bende ilgili tarafındayım. Eleştiriyi kişisel yapıyorum. Kendi başlığımda fazla aykırı olamadım fakat burda müsamma gösteremem.
[QUOTE=Erman_GÜNDOĞDU]Bence olay sapmis arkadaslar bir kisi yasadigi sikintiyi yazmis arkadaslar musteri yerine ticarethane sahipine destek vermis cevap hakki akvaryemindir buraya gunluk gibi eski hatiralarin yazilmasindansa iki tarafi dinlemek ortaya bulup olayi tatliya baglamak gerektigini dusunuyorum.Bence musteri herzaman haklidir.[/QUOTE]
Allah razı olsun. Aklı selim insanlarda çıkıyor. Herkes kan bağı varmış gibi hikaye anlatmaya başlıyor. Tecrübelerinizi birisi hangi firmadan ürün alınır diye başlık açıldığında dile getirin. O yapmaz diye cümle kullanılmıyormu sinir oluyorum. Adamı hobide dokunulmaz yaptınız. 1000 site varsa en sorunsuzu akvaryem olabilir. Ancak neden bu eleştiriye tahammül edememek anlamak mümkün değil.
[/QUOTE]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2013 17:02
Ben bir firmayı kötülemeye çalışmıyorum. Anladığınız bu oluyor nedense. Kimse eleştirilmeyecek diye birşey yok diyorum. Sizin iyi bilmeniz iyi olduğu anlımana gelmez. eleştiriyi tahammül edemeyen konusunda gerçekci iseniz okuduğunuzu bir daha okuyunuz derim. Başlığı açan övgü için değil bir şikayeti için açmıştır. Tahammül etme konusu beni ilgilendirmiyor. Çünkü niye eleştiriyorsun diye baskı uygulayıcı konuşma yapmıyorum.
Bir ay öncede aynı sıkıntıların üst versiyonunu ben yaşadım. Benim açtığım başlıkta övgü yağdıranların baskısı nedeniyle kapandı. (Ben istedim)
Türkiyedeki bu alandaki firmaların içinde en sorunsuz alışveriş yapılan X şirketi/kurumu/kişiside olsa hiç sorun yaşanmayacağı veya herkesin memnun olma zorunluluğu olacak diye birşey olamaz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2013 21:46
Ben bugün yine yem aldım, hemen kargoya verirler. Mesela promosyonlu ürün varsa ondan gönderiyor. İç filtremin garantisini doldurmamışlardı. 1 aydır gittigidiyor'da paralarını verdirmiyorum, onu da göndermişler.
Çok başarılı bir mağaza.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2013 09:05
Eğer firmanın gerçekten suçlu olduğunu düşünüyorsanız hangi baskı sizi fikrinizden döndürebilir ki? Bu forum için değil, hayatın bir kuralıdır bence. Eğer doğrunuz doğruysa hiçbir zaman fikrinizden vazgeçmeyin bence... Bugün canlıpetshop hakkında bir şikayet açsam, Bütün forum üyeleri + yönetim + ADİST ekibi bile gelse, bu firma düzgündür dese, bir allahın kulu kapattıramaz bana o şikayeti. Anca yönetim kendisi kapattırır o ayrı birşey.
Benim doğrum akvaryem dürüst bir firmadır, geçici sorunlar heryerde yaşanır. Ceylan beyi şahsi olarak tanımam. Bir kere yanına gittim, çok ilgiliydi ama onun kişiliğini savunacak kadar samimi birisi değilim. Ayrıca burada yazılanları dikkat ettiyseniz konunun sahibi Murat Bey'e kimse neden bu konuyu açtın, haksızsın kapattır bu konuyu, suçlusun sen vs... gibi psikolojik bir baskı yapmamış. Herkes gerek İzmir'de şahsi olarak tanıyanlar, gerekse İzmir dışındaki bu firmadan alışveriş edenler ki yorum yapanların çoğu İzmir dışı görüşlerini bildirmiş. Ayrıca bütün firmalar İstanbuldayken, İzmir dışına bu kadar satış yapan bir firmanın İzmir'de olması da benim şehrim için gurur verici birşey bence. Ne mutlu ki İzmir'de böyle bir firma var... İnşallah ADİST gibi ekipleri, Karidesevi gibi üreticileri de görürüz birgün İzmir'de...
Sizin istediğiniz nedir tam olarak ben onu anlayamadım. Bir firma hakkında şikayet açıldı. Hadi forum üyeleri yüklenin firmayı kötüleyin, hobici arkadaşımıza destek olalım mıdır? Eğer gerçekten zor durumda kaldığını düşünüyorsak buyrun ona da yazıyoruz. http://www.akvaryum.com/Forum/resun_ef_1200_uv_k650592.asp Ferhat bey; kendisnin filtresi 2 ay kadar eline ulaşmadı, deste verdik, neden? Firma bence gerçekten suçluydu. Bir akvaryum 2 ay filtresiz durur mu? Bu benim şahsi fikrim. Burada Ferhat(CERKUTAY) bey haklıydı, Murat Bey haksız demiyorum bakın. Yanlış anlaşılması lütfen. bir tarafta 2 ay giderilmeyen bir hata var, diğer tarafta 5 gün sonra giderilen bir hata var. İki hobici arkadaşımızda haklı. Ama bir firmanın kusuru az, diğerinin çok büyük.
Herkes istediği kişiden, istediği yerden alışveriş yapabilir. İsterse balıklarına ekmek kırığı verebilir. Kimseyi ilgilendirmez. Yazılan yorumları tekrar okursanız hiçkimse gel akvaryemden yem al, şuradan şunu al, buradan bunu al demiyoruz. Hiçkimsenin biryerden memnun olma zorunluluğu yoktur. Ben Teleskop Akvaryumdan tek kalemde yaklaşık 1200 TL'lik alışveriş yaptım. Ona rağmen bekledim de, ürün stoklarında yoktu muadilini göndermeyi teklif ettiler, kabul etmedim. Paramın bir bölümünü aynı saatte hesabıma iade ettiler. Başka yerden aldım. Olağan şeyler bunlar.
Yani Nihat bey, uzun lafın kısası; Önemli olan şu hobide dolandırılmamaktır. Gerçekten o kadar üçkağıtçı firmalar ve hobici görünen çakallar var ki piyasada; Akvaryem gibi, Teleskop Akvaryum gibi firmaları mumla arıyorsunuz... Siz daha büyük kazık yemediniz sanırım... Umarım yemezsiniz. Siz 4 x 4'lük bişey beklerken o paketi açtığınız andaki suratınızın şekli unutulmaz oluyor. Başıma çok geldi, oradan biliyorum...
Bir ay öncede aynı sıkıntıların üst versiyonunu ben yaşadım. Benim açtığım başlıkta övgü yağdıranların baskısı nedeniyle kapandı. (Ben istedim)
Türkiyedeki bu alandaki firmaların içinde en sorunsuz alışveriş yapılan X şirketi/kurumu/kişiside olsa hiç sorun yaşanmayacağı veya herkesin memnun olma zorunluluğu olacak diye birşey olamaz.
[/QUOTE]
Ayrıca Murat Bey'in yazdıkların ı tekrar tekrar okuyorum. Bu bir şikayet değil zaten. Hobici sohbetlerine açılsa bile olacakmış. Son cümlesine bakılırsa "ARKADAŞLAR SİPARİŞ VERİRKEN ARAYIN SORUN ELLERİNDE VAR MI YOK MU DİYE" diye biten bir cümle var. Uyarıdır bu. Hobici arkadaşlarını bir konuda uyarmış...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2013 09:43
Akvaryem ile diğer firmayı karıştırmayın. Diğer firma ile ilgili şikayet dolu. (Bu söylediğim akvaryemin değerini vermektir) Bu kıyaslama uygun olmamış bana göre. Bunu söylediğim için farklı konuşuyorsun diyecek insanlar çıkıyor. Çünkü düz mantık hareket eden insan çok.
blue night 2013-11-27 09:49:17
Psikolojik baskı yapılıyor yapılmıyor demeyin. Başlığı açan kişiye resmen hakaret edilmesinimi bekliyorsunuz baskı olabilmesi için. Siyaseti sevmem ancakmeşhur bir örnek vereyim. Ben o astsubayı tanıyorum iyi çocuktur diyen general çıkıyor. Bu o adamın sussuz olduğunu göstermez. Ortadaki suç/hata/zararın boyutu değişebilir. Birisi önemser birisi önemsemez.
Arkadaşın yazdığı son cümlede arayın sorun dediğinden bahsetmişsiniz. Ben sordumda ne oldu diyorum bende, ankara buluşması vardı kargoyu takip etmekten canım çıktı. Toplantı tarihi yalan olacaktı. Şahsi olarak ürün alsam hiç önemi yok 5 gün sonra yollasınlar. Ancak eğer aciliyeti var ise ve aranıp soruldu ise mazeret/bahane (aslında bunun adı farklı birşey ama neyse) kabul edilemez.
Belki bin defa söyledim yine söylüyorum. Kimse hatasız değildir, hatasız kul olmaz. Bu firmada hatasız değildir. Bana hiç kimse bunun böyle olmadığını kabul ettiremez. Benim doğrum budur. KALİTELİ insan ise ikili münasebetini bir kenara bırakıp objektif bakabilen insandır. Şu yapmaz bu yapmaz cümlesi KALİTELİ insanın davranışlarından değildir.
Firma petshop anlamında alışveriş yapılacak en iyi firmaların içindedir şu an. İnşallahda firma ömrü boyuncada böyle gider. Bunu söylemiş olmam önceki söylediklerime tezat değildir, tabiki anlayana.
Sözlerim geneledir kişisel değildir diyor ve bu konudaki yorumumu bitirmeyi umut ediyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2013 10:14
Bence siz kendi konunuzu kapattığınız için, içinizde kalanları buradan dile getiriyorsunuz. Ama akvaryemin değerini anlamanız da güzel bişey tabiki. Kargo firmanın sorumluluğunda değildir, firma takip numarasını verir, geri kalan kargonun sorumluluğundadır.
Neyse madem ki yorumunuzu bitirmeyi umut ediyorsunuz, bende çok fazla bişey yazmayacağım sizinle ilgili. Yoksa yazdıklarınıza cevaben, bir önceki mesajımdan daha fazla mesaj yazabilirim. Çok vaktim de yok zaten. Kendi işim de var, hayatım hobiden ibaret değil sonuçta.
Görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için Teşekkür Ederim diyeyim ve konunun sizinle alakalı olan kısmını kapatayım bende...
Psikolojik baskı yapılıyor yapılmıyor demeyin. Başlığı açan kişiye resmen hakaret edilmesinimi bekliyorsunuz baskı olabilmesi için. Siyaseti sevmem ancakmeşhur bir örnek vereyim. Ben o astsubayı tanıyorum iyi çocuktur diyen general çıkıyor. Bu o adamın sussuz olduğunu göstermez. Ortadaki suç/hata/zararın boyutu değişebilir. Birisi önemser birisi önemsemez.
Arkadaşın yazdığı son cümlede arayın sorun dediğinden bahsetmişsiniz. Ben sordumda ne oldu diyorum bende, ankara buluşması vardı kargoyu takip etmekten canım çıktı. Toplantı tarihi yalan olacaktı. Şahsi olarak ürün alsam hiç önemi yok 5 gün sonra yollasınlar. Ancak eğer aciliyeti var ise ve aranıp soruldu ise mazeret/bahane (aslında bunun adı farklı birşey ama neyse) kabul edilemez.
Belki bin defa söyledim yine söylüyorum. Kimse hatasız değildir, hatasız kul olmaz. Bu firmada hatasız değildir. Bana hiç kimse bunun böyle olmadığını kabul ettiremez. Benim doğrum budur. KALİTELİ insan ise ikili münasebetini bir kenara bırakıp objektif bakabilen insandır. Şu yapmaz bu yapmaz cümlesi KALİTELİ insanın davranışlarından değildir.
Firma petshop anlamında alışveriş yapılacak en iyi firmaların içindedir şu an. İnşallahda firma ömrü boyuncada böyle gider. Bunu söylemiş olmam önceki söylediklerime tezat değildir, tabiki anlayana.
Sözlerim geneledir kişisel değildir diyor ve bu konudaki yorumumu bitirmeyi umut ediyorum.
[/QUOTE]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2013 10:45
Blue night hocam Bence kimse konuyu açanı linç etme girişiminde bulunmamış. Herkez akvaryem ile olan alışveriş maceralarını anlatmış. Nasıl biz iyi olan alışverişlerimizi yazıyorsak Sizde insanlara hakaret edeceğinize (Allah razı olsun. Aklı selim insanlarda çıkıyor) yaşadığınız kötü olayı yazın konuya tartışma çıkmasın !!!!
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2013 12:12
Volkan bey kimseye hakaret ettiğimiz yok konuyu farklı yöne çekmeye çalışmayınız.
İlgili firma konuya kendi açısından açıklama getirirse okuruz. Doğru veya yanlış olur orası kişisel algı meselesidir.Kimine göre doğru olur kimine göre yanlış.
Ben kendi yaşadıklarımı anlatayım kısca. İlgili arkadaş arayıp öyle alışveriş yapın demiş. Ben aradım bilgi aldım. Kargom 3 gün sonra verildi. (Kargo süresi 1-3 gündür açıklaması yapan çıkmasın ne zaman gönderileceği hakkında bilgi aldık) Salı günü gönderilmesi gereken perşembe günü yollandı. Kaç kere aradım YÜCE ALLAH biliyor. Burada övgü yağdıranlar bu konuda nedense tatmin olmamakta inat ediyor.. (böyle konuşmada hakaret algılanıyor!) Sonuç; yarım saate döneceğim, size bilgi vereceğim, ben iletişime gececeğim vs.. Kargo şirketine kendim ulaştım gönderici firma adresi değiştirirse yeni adrese göndeririz dediler. (Kamu kurumunda çalışıyorum cumartesi malzemelere geldi ve pazar günü için Ankara toplu yem alımı buluşması olacaktı, belki sizde yemden alacaktınız ve işinizi ona göre ayarlayacaktınız, durumu anlayışla karşılamayan insan çıkarsa ne cevap verilebilirdi!) Durumu iletiyorum benden adres almıyor hallederiz dedi. Yeni adresim alınmadannasıl halledilecekki? Cumartesi öğleye kadar 20 kez aradım desem yeridir. Kargo şirketi ayrı bi alem. Kargomun nerede olduğunu dedektif gibi buldum. (O sırada kargo şirketiyle muhattab bırakılmakda sinir bozucuydu) vs vs.. Ben bunu şikayet olarak açığımda o iyidir yapmaz diyen üyeler çıktı. O zaman biz yalan söylüyoruz. (Başka anlam çıkmıyor bundan) Bende bedduamı edeyim başınıza aynı durum gelsin diye o kişilere. Ama olmuştur böyle bir olay ancak bir aksilik olmuştur hata yapmıştır vs.. diyenler kadar yapmaz o diyenler oluyor. Aynı durum şu an arkadaş içinde geçerli.
Şunu söyleyim eleştiri TÜRK insanının kaldıramadığı bir durum. Eleştirmek kötü değildir, iyiye giden yolda bir araçtır. (Dozunda ve haklı olarak yapılan eleştiri) Ben akvaryemden işime geldiği için (ucuz, güvenilir, hızlı, keyfimden, gıcıklığına vs.. ne algılanırsa artık) alışveriş yaparım. (Bu cümleyi kurduğumda ben sana akvaryem yerine olsam ürün satmam diyenler oldu, ne kadar basit bir düşünce.. Ticari mantığa bakın. Sonra çıkalım ulustaki akvaryumcuları kötüleyelim. Traji komik)
Akvaryemi eleştirmekle kötülemiş olmuyoruz bazı konularda hata yapılabileceğini anlatmaya çalışıyoruz. (Bende bir insanım işimde gün geliyor bende hata yapıyorum, hatanın karşılığı soruşturma olabiliyor, sözlü uyarıda değil.) Umarım derdimi anlatabilmişimdir kimseyi kırmadan incitmeden.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2013 12:22
Konuyu farklı bir yöne çekmiyorum .Direk sizin yazdığınız şeyi koyu olarak gösterdim zaten bu benim gözümde hakaretten başka bişey değildir. Neyse bunu uzatmayayım. Siz şimdi nasıl akvaryem ile başınızdan geçen kötü bir olayı anlattıysanız ben ve bazı arkadaşlarımızda iyi olan alışverişlerimizi anlattık.
sizin bence yanlış anladığınız yer burası. Kimse yoksa akvaryem ile ortak değil galiba...
Ben yoksa size yada konuyu açan arkadaşa akvaryem haklıdır siz haksızsınız diye birşey demiyorum ki kimsenin böyle birşey demeye hakkı olamaz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2013 12:42
Bende sizinle aynı görüşteyim konunun özünde.
Dipnot: Bu konulardan sonra bir çok üye güven duyup yönelebilir firmaya diye de düşünüyorum.
İyi hobiler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir