AKVARYEMİN YAPTIĞI
Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2013 23:55
Akvaryem'den defalarca alışveriş yaptım... Bir defasında ellerinde olmayan bir ürün için beni arayıp muadilini yollayalım mı yoksa parasını mı iade edelim dediler ben muadilini yollattım, kargo içerisine ücret farkını da koyup yollamışlar... o günden sonra hep onlardan sipariş verdim geçenlerde de kargoda kırılan 300w atman ısıtıcı için aradım kargoya tutanak tutturmamış olmama ramen yenisini kargo ücreti de kendileri ödeyerek yolladılar...
Bir de canlipetshop gibi bir satıcıdan alışveriş yapsanız emin olun şikayet etmezsiniz hiçbir yeri... adamlar öyle özensiz paketleyerek karides yollamışlarki 10 adet karidesin olduğu paket patlaktı karidesler ölmüş... hiç umursamıyorlar.. kargodan yapacak bir şey yok diyorlari. Sonra gittigidiyora yazıp durumu bildirince tamam paranızı ödeyelim diyorlar.. sonra da ödemiyorlar.. ve nasıl oluyorsa gittigidiyorda yaptığım kötü yorumları da bir şekilde silebiliyorlar...
50 mesaj kotam dolmadığından şikayet yazamıyordum ama burada anlattım sıkıntı mı... Bir de adamlarla aramızda geçen mesajları okusanız kimse alışveriş yapmaz canlipetshoptan...
Bir de canlipetshop gibi bir satıcıdan alışveriş yapsanız emin olun şikayet etmezsiniz hiçbir yeri... adamlar öyle özensiz paketleyerek karides yollamışlarki 10 adet karidesin olduğu paket patlaktı karidesler ölmüş... hiç umursamıyorlar.. kargodan yapacak bir şey yok diyorlari. Sonra gittigidiyora yazıp durumu bildirince tamam paranızı ödeyelim diyorlar.. sonra da ödemiyorlar.. ve nasıl oluyorsa gittigidiyorda yaptığım kötü yorumları da bir şekilde silebiliyorlar...
50 mesaj kotam dolmadığından şikayet yazamıyordum ama burada anlattım sıkıntı mı... Bir de adamlarla aramızda geçen mesajları okusanız kimse alışveriş yapmaz canlipetshoptan...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2014 13:08
Ceylan beyden toplu şekilde yem, ısıtıcı ve kum aldım. Yemler biraz fazla olması sebebi ile fiyatları iyice araştırdım ve sonunda akvaryemin piyasadaki en uygun fiyatları yazdığı kanısına vardım. Ayrıca 25 kg mercan kırığı kumuda ücretsiz kargo olarak kapıma kadar yolladılar. Kargomdaki bir ürünün ellerinde bulunmamasından dolayı kargo 1 gün gecikmeli olarak çıksada, siparişlerimdeki yem miktarlarının fazla fazla paketlenmesi ticari anlayışının nekadar düzgün olduğunun bir kanıtı oldu.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2014 03:21
Öncelikle mağduriyetiniz den ötürü üzüntümü belirtmek isterim.Sizi çok iyi anlıyorum.Belki ihtiyacınız vardı ve işiniz yarım kalmıştır haklısınız.Fakat bende diğer Akvaryem müşterileri gibi Ceylan abinin yoğunluğundan kaynaklı siteyi güncelle memesinden doğan bir mağduriyet olduğunu düşünmekteyim.Yoksa Ceylan abi kişilere elinden geldiği kadar,her konuda destek ve yardımcı olan NADİR kişilikli ve saygıyı hak eden bir esnaftır.Umarım ben dahil bir çok kişinin,şikayet ettiğiniz firma adına güzel sözler sarf etmesi,başta şikayet konusu açtığınız firmanın kötü niyetli olmadığı konusunda fikirlerinizi değiştirmiştir.Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2014 01:05
Merhaba;
Şaşırdım bir esnaf kendisinden bu derece memnun bir müşteri kitlesini nasıl toplar? %99 u nasıl kendisinden memnun kalır? Maşallah.
Bende kendilerinden yatığım ilk alışverişten memnun kaldım. (aras kargo ile çalışmaları hariç)
Kolay Gelsin.cengiz han 2014-02-07 01:07:39
Şaşırdım bir esnaf kendisinden bu derece memnun bir müşteri kitlesini nasıl toplar? %99 u nasıl kendisinden memnun kalır? Maşallah.
Bende kendilerinden yatığım ilk alışverişten memnun kaldım. (aras kargo ile çalışmaları hariç)
Kolay Gelsin.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2014 01:38
İşini severek yapan, kapının önünden 5 senede bir geçen müşteriyi bile kazıklamayan, parayı dert etmeyen, sadece muhabbet için bile dükkanına girilen, dükkanındaki her ürünün ne işe yaradığını bilen, müşteri kazıklamakla değil daimi müşterilerle bu piyasada sonuna kadar iş yapabileceğinin farkında olan, kovadan bölme ürünlerde hep fazla koyan ve son kullanma tarihine dikkat eden, dükkana her girdiğinde yaşın kaç olursa olsun abi kahve yapayımmı diyen, son çıkan ürünleri takip eden, takip etmekle kalmayıp tecrübe eden bir adamdır Ceylan. Bu daha böyle böyle gider.. Ben fiyat araştırma konusunda biraz takıntılı bir adamım kazık yemeyi sevmem.50 liralık yakın dükkandaki bir ürünü almayıp 10 lira benzin yakıp 40 lira olan uzak yerden almayı severim. Akvaryem e alıştığımdan beri artık fiyat araştırmama bile gerek kalmıyor. Bu filtre olayında bile ilk ve son mesajı okuyarak buraya yazdım. Mutlaka bir aksilik yaşanmıştır. Ceylan bile bile isteye isteye kimseyi madur etmez. Ben kesker alaka x insan olarak ne yaşanırsa yaşansın Ceylanın arkasındayım. Kimseyle kıyaslanmayacak bir ensaf çünkü. Adamın dükkanına girdiğimde kendi dükkanım gibi hissediyorum. Bu hissiyatı vermek epey zordur. Konuyu sürekli hortlatıp sadece başlık okuyan insanların zihninde yer etmesini ister istemez sağlamak bile bence Ceylana yapılan haksızlıktır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2014 02:08
Ceylan bey hakkındaki şikayeti görünce meraklandım ve tüm cevapları okudum. Konu şikayet olarak başlamış, ancak sanırım Ceylan bey kendisi istese böyle bir konuyu yönlendirip kendisini tanıtamazdı. Gerçekten de buradaki yorumlar gibidir kendisi, cebinden çıkana değil müşterinin memnuniyetine dikkat eder. Çünkü her iyi esnaf gibi müşteri memnuniyetinin kendisine geri dönüşünün farkındadır. İşyerinin gelişimi hobiden günümüze adım adım evrilmiştir, ama hala o eski hobici o dükkandadır. Sanırım konuyu açan arkadaşın sorunu da hallolmuş ki konuyu devam ettirmemiş ve cevap yazmamış.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2014 12:16
[QUOTE=buryer]İşini severek yapan, kapının önünden 5 senede bir geçen müşteriyi bile kazıklamayan, parayı dert etmeyen, sadece muhabbet için bile dükkanına girilen, dükkanındaki her ürünün ne işe yaradığını bilen, müşteri kazıklamakla değil daimi müşterilerle bu piyasada sonuna kadar iş yapabileceğinin farkında olan, kovadan bölme ürünlerde hep fazla koyan ve son kullanma tarihine dikkat eden, dükkana her girdiğinde yaşın kaç olursa olsun abi kahve yapayımmı diyen, son çıkan ürünleri takip eden, takip etmekle kalmayıp tecrübe eden bir adamdır Ceylan. Bu daha böyle böyle gider.. Ben fiyat araştırma konusunda biraz takıntılı bir adamım kazık yemeyi sevmem.50 liralık yakın dükkandaki bir ürünü almayıp 10 lira benzin yakıp 40 lira olan uzak yerden almayı severim. Akvaryem e alıştığımdan beri artık fiyat araştırmama bile gerek kalmıyor. Bu filtre olayında bile ilk ve son mesajı okuyarak buraya yazdım. Mutlaka bir aksilik yaşanmıştır. Ceylan bile bile isteye isteye kimseyi madur etmez. Ben kesker alaka x insan olarak ne yaşanırsa yaşansın Ceylanın arkasındayım. Kimseyle kıyaslanmayacak bir ensaf çünkü. Adamın dükkanına girdiğimde kendi dükkanım gibi hissediyorum. Bu hissiyatı vermek epey zordur. Konuyu sürekli hortlatıp sadece başlık okuyan insanların zihninde yer etmesini ister istemez sağlamak bile bence Ceylana yapılan haksızlıktır.
[/QUOTE]
Cüneyt ERGÜN 2014-02-07 14:56:11
[/QUOTE]
Burak beyin de dediği Ceylan bey hakkında güzel söylenebilecek daha şey çok var, öncelikle ve bence en önemlisi kazıklanmayacağınızı bilmeniz ve her türlü şart altında hizmetinin arkasında duran biridir, malumunuz üzere ülkemizde e-ticaret inanılmaz bir hızla gelişti ve gelişmeye devam ediyor, sanal ortamda alışveriş yapılan her üründe sorun yaşamak mümkün, öncelikle bunun bilincinde olmak lazım, dolayısı ile her ürünün stok durumunun "an be an" güncellenmesi ciddi bir sorun ve sıkıntı, zaman zaman hata olması gayet normal, burada önemli olan konu satıcının/firmanın meydana gelen hatanın arkasında durması ve telafi etmesi/etmek için çaba harcaması, yine malumunuz üzere Ankara'da çok sayıda ve kaliteli akvaryumcu/pet shop vs. bulunmakta, 1-2 yıl önce Ankara'nın en tanıdık/bilindik akvaryumcularından birinden yediğim kazık neticesinde aldığım bir karar ile, mecbur kalmadığım sürece, ör. balık almak gibi, malzeme, yem vs. hiçbir ürünü asla Ankara'lı bir esnaftan almıyorum, tüm alışverişimi Ceylan beyden yapıyorum, uzun lafın kısası, tavsiyem almayı planladığınız malzemeleri seçtikten sonra hiç çekinmeden Ceylan beyi arayabilirsiniz/arayınız, istediğiniz kadar soru sorun size sıkılmadan, usanmadan cevap verecektir, işte bu nokta da Ceylan bey özellikle diğer sanal alışveriş yapılan site vb. yerlerden ayrılmakta, elinden geldiği kadar müşterisini memnun etmek için gereken desteği vermeye çalışmakta, alırsan al, almazsan alma, yana yattı çamura battı yapmamakta, eğer dikkat ederseniz, sanal ortamda alışverişten dolayı kaynaklanan alışverişler için açılan şikayetlerin çoğu, alışveriş öncesi ve/veya sonrası satıcı/firma ile iletişim problemidir, satıcı/firma müşterinin telefon ve/veya e-postalarına cevap vermemekte veya yapılan tüm görüşmeler de meydana gelen olaya kayıtsız kalmaktadır, sonuç ise her zaman olduğu gibi müşteri mağduriyeti ve maalesef bu durumun kangrenleşmiş olduğu bazı satıcı/firmalar mevcut, yukarıda da yazdığım gibi, Ceylan beyi diğerlerinden ayıran iki önemli husus bulunmakta, ister devamlı, ister bir defa alışveriş yapın aynı ilgi alakalıyı bulabilirsiniz ve ne zaman ararsanız arayın, size cevap verir ve mutlaka hizmetinin/malının arkasında durmaya çalışır, netice itibari ile Ceylan bey de hepimiz gibi "insan", elbette hataları/eksiklikleri, sistemden kaynaklanan aksaklıklar olmuştur/olacaktır, dolayısı ile önemli olan istemeden meydana gelen bu hataları/eksiklikleri/aksaklıkları telafi etme isteği ve durumudur.
Saygılarımla.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2014 18:43
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN][QUOTE=buryer]İşini severek yapan, kapının önünden 5 senede bir geçen müşteriyi bile kazıklamayan, parayı dert etmeyen, sadece muhabbet için bile dükkanına girilen, dükkanındaki her ürünün ne işe yaradığını bilen, müşteri kazıklamakla değil daimi müşterilerle bu piyasada sonuna kadar iş yapabileceğinin farkında olan, kovadan bölme ürünlerde hep fazla koyan ve son kullanma tarihine dikkat eden, dükkana her girdiğinde yaşın kaç olursa olsun abi kahve yapayımmı diyen, son çıkan ürünleri takip eden, takip etmekle kalmayıp tecrübe eden bir adamdır Ceylan. Bu daha böyle böyle gider.. Ben fiyat araştırma konusunda biraz takıntılı bir adamım kazık yemeyi sevmem.50 liralık yakın dükkandaki bir ürünü almayıp 10 lira benzin yakıp 40 lira olan uzak yerden almayı severim. Akvaryem e alıştığımdan beri artık fiyat araştırmama bile gerek kalmıyor. Bu filtre olayında bile ilk ve son mesajı okuyarak buraya yazdım. Mutlaka bir aksilik yaşanmıştır. Ceylan bile bile isteye isteye kimseyi madur etmez. Ben kesker alaka x insan olarak ne yaşanırsa yaşansın Ceylanın arkasındayım. Kimseyle kıyaslanmayacak bir ensaf çünkü. Adamın dükkanına girdiğimde kendi dükkanım gibi hissediyorum. Bu hissiyatı vermek epey zordur. Konuyu sürekli hortlatıp sadece başlık okuyan insanların zihninde yer etmesini ister istemez sağlamak bile bence Ceylana yapılan haksızlıktır.
[/QUOTE]
Cüneyt Bey ağzınıza ve yüreğinize sağlık.Bunca yazıdan sonra bir şeyler yazmak yersiz olur.Ceylan Bey'in reklamını her defasında malzeme vs. alacak olan eşe,dosta çekinmeden yapıyorum ve mutlaka da şunu söylüyorum SAKIN AMA SAKIN ARAMADAN ALMAYIN.Sebebi de sizin dediğiniz gibi sıcak satışlardan dolayı stoklar güncellenmeyebiliyor.Ki ne olursa olsun aramak da fayda var kendisi bu işi yıllardır yapan biri en azından size yardımcı olmaya çalışıyor.Her zaman sevdiğim ve saygı duyduğum bir insan.Allah yolunu bahtını açık etsin.Saygılarımla
[/QUOTE]
Burak beyin de dediği Ceylan bey hakkında güzel söylenebilecek daha şey çok var, öncelikle ve bence en önemlisi kazıklanmayacağınızı bilmeniz ve her türlü şart altında hizmetinin arkasında duran biridir, malumunuz üzere ülkemizde e-ticaret inanılmaz bir hızla gelişti ve gelişmeye devam ediyor, sanal ortamda alışveriş yapılan her üründe sorun yaşamak mümkün, öncelikle bunun bilincinde olmak lazım, dolayısı ile her ürünün stok durumunun "an be an" güncellenmesi ciddi bir sorun ve sıkıntı, zaman zaman hata olması gayet normal, burada önemli olan konu satıcının/firmanın meydana gelen hatanın arkasında durması ve telafi etmesi/etmek için çaba harcaması, yine malumunuz üzere Ankara'da çok sayıda ve kaliteli akvaryumcu/pet shop vs. bulunmakta, 1-2 yıl önce Ankara'nın en tanıdık/bilindik akvaryumcularından birinden yediğim kazık neticesinde aldığım bir karar ile, mecbur kalmadığım sürece, ör. balık almak gibi, malzeme, yem vs. hiçbir ürünü asla Ankara'lı bir esnaftan almıyorum, tüm alışverişimi Ceylan beyden yapıyorum, uzun lafın kısası, tavsiyem almayı planladığınız malzemeleri seçtikten sonra hiç çekinmeden Ceylan beyi arayabilirsiniz/arayınız, istediğiniz kadar soru sorun size sıkılmadan, usanmadan cevap verecektir, işte bu nokta da Ceylan bey özellikle diğer sanal alışveriş yapılan site vb. yerlerden ayrılmakta, elinden geldiği kadar müşterisini memnun etmek için gereken desteği vermeye çalışmakta, alırsan al, almazsan alma, yana yattı çamura battı yapmamakta, eğer dikkat ederseniz, sanal ortamda alışverişten dolayı kaynaklanan alışverişler için açılan şikayetlerin çoğu, alışveriş öncesi ve/veya sonrası satıcı/firma ile iletişim problemidir, satıcı/firma müşterinin telefon ve/veya e-postalarına cevap vermemekte veya yapılan tüm görüşmeler de meydana gelen olaya kayıtsız kalmaktadır, sonuç ise her zaman olduğu gibi müşteri mağduriyeti ve maalesef bu durumun kangrenleşmiş olduğu bazı satıcı/firmalar mevcut, yukarıda da yazdığım gibi, Ceylan beyi diğerlerinden ayıran iki önemli husus bulunmakta, ister devamlı, ister bir defa alışveriş yapın aynı ilgi alakalıyı bulabilirsiniz ve ne zaman ararsanız arayın, size cevap verir ve mutlaka hizmetinin/malının arkasında durmaya çalışır, netice itibari ile Ceylan bey de hepimiz gibi "insan", elbette hataları/eksiklikleri, sistemden kaynaklanan aksaklıklar olmuştur/olacaktır, dolayısı ile önemli olan istemeden meydana gelen bu hataları/eksiklikleri/aksaklıkları telafi etme isteği ve durumudur.
Saygılarımla.
[/QUOTE]
Cüneyt Bey ağzınıza ve yüreğinize sağlık.Bunca yazıdan sonra bir şeyler yazmak yersiz olur.Ceylan Bey'in reklamını her defasında malzeme vs. alacak olan eşe,dosta çekinmeden yapıyorum ve mutlaka da şunu söylüyorum SAKIN AMA SAKIN ARAMADAN ALMAYIN.Sebebi de sizin dediğiniz gibi sıcak satışlardan dolayı stoklar güncellenmeyebiliyor.Ki ne olursa olsun aramak da fayda var kendisi bu işi yıllardır yapan biri en azından size yardımcı olmaya çalışıyor.Her zaman sevdiğim ve saygı duyduğum bir insan.Allah yolunu bahtını açık etsin.Saygılarımla
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2014 20:33
Doruk bey merhaba,
Doğruya doğru, eğriye eğri, nasıl insanları/işletmeleri/markaları/ürünleri acımasızca eleştiriyorsak, işini layığı ile yapmaya çalışana da teşekkür etmek lazım, ancak benim burada ki asıl amacım, malum e-ticaret de satıcı ve alıcı hiç yüzyüze gelmemekte, alıcı satıcının verdiği bilgilere güvenmek/inanmak zorunda, biraz da sanki alıcı satıcının insafına kalmış gibi oluyor, dolayısı ile bu aşama da kim arada ki perdeyi aralayıp, müşteri ile sıcak ilişki kurmayı başarırsa işte uzun vade de o kişinin kazanacağına inanıyorum ve bu işte Ceylan bey 1-0 diğer rakiplerine göre önde, benim yazımda anlatmak istediğim, çok ama çok kısa/öz bir şekilde e-tic.'in sıkıntıları ve olabilecek basit çözümü, elimden geldiği kadar objektif olmaya çalıştım, ama bu örnekleme de de Ceylan bey bunu sonuna kadar hak ettiği için yer aldı, diğer şikayet konusu firmalara/satıcılara örnek olması dileği ile ilgi ve alakanıza teşekkür ederim.
Saygıalrımla.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2014 20:46
Ceylan beyden bende alışveriş yaparım ve bugüne kadar bana oldukça iyi niyetli ve dürüst esnaflık yaptı.Eminim sizin başınıza gelen bir şanssızlıktır. Ceylan bey'in kötü niyetli olmadığına ben kefil olabilirim. Bu sebepten Bu konunun "Ceylan bey ve müritleri" olarak değişmesini öneriyorum :D
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2014 21:44
Sakın yanlış anlaşılma olmasın burada amacımız şikayet açan kişiyi çürütmek değil.Elbette haklıdır konusunda.Fakat şunu da belirtmek isterim ki kısaca bir örnek olsun;ben de kendisinden 425 gr salt lake artemia aldım alırken de teğitleştim stoklar da olduğunu söyledi fakat gel gelelim 2 gün sonra gönderdi.Bu tip şeyler elbette olacak.Sebebini sorma gereği duymadım biliyorum ki o zaman cenazesi vardı fakat defalarca özür diledi.Burada anlatmak istediğimiz şey ise sattıktan sonra bile malının arkasında durması.Kısacası her zaman yardımsever ve iyi niyetli bir insan.Saygılarımla
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Şubat 2014 15:52
Ceylan beyden defalarca alış verişim oldu kesinlikle bir sıkıntı yaşamadım.Bu işi hakkıyla yapan kişiler bulmak inanın zor .Çamur atarsın izi kalı hesabına döndürmemek lazım. Ceylan beyle konuyu görüşsen eminim yardımcı olacaktır.lütfen dikkatli olalım arkadaşlar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir