aquapetcenter'ın eşsiz müşteri memnuniyeti
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 11:19
Saygıdeğer arkadaşlarımız ve müşterilerimiz
Bizler AQUAPETCENTER ailesi olarak iyi niyetimiz ile ve elimizden geldiğince iyi hizmet vermeye çalışan ve müşteri memnuniyetini ilk sıraya koymuş kişileriz. Ancak elimizde olmayan durumlardan dolayı bazı müşterilerimizi memnun edememiş olabiliriz ki bu gayet doğaldır.Burada okuduğumuz hataları keşke öncelikle bizlere bildirmiş olsaydınız.Canlılarımızı uçak ile gönderdiğimiz illere canlı garantisi ile göndermekteyiz.Diğer durumlarda ise müşterilerimiz ile canlıları göndermeden önce ve gönderdikten sonra görüşmekteyiz.Ancak yoğunluğumuz dolayısı ile de gözden kaçırılan noktalar olmuştur.
Eğer durumu ve maduriyeti bir şekilde giderilmemiş arkadaşlarımız varsa direk olarak karşılamaya hazırız.Bu konuya hiçbir itirazımız olamaz.
Ancak ...
İtiraf ve karalamaya herzaman olduğu gibi sonuna kadar karşıyız.Balık boyları internet üzerinden satış yapan herkezin karşılaşacağı bir sorundur.Bizde ithalatçı firma olarak aynı sorunlar ile karşılaşmaktayız. Ancak Türkiye ye ilk blue zaireyi getirip satışını yaptığımızın üzerinden yaklaşık 3 sene geçti ve biz hala aynı yerimizde hizmetimize devam etmekteyiz.İlk satılan balıkların yavrularının yavruları şu anda internet üzerinden satılıyor.Türler üzerindeki hassasiyetimizi halen göstermekteyiz ve göstermeye devam edeceğiz..Bu konuda kesinlikle ispatlayamayacağınız iddialar ile burada klavyenize sarılmadan önce lütfen beni cep telefonumdan 0505 8492375 arayarak veya merkezimizi arayarak bilgi alınız.
Hatalarımız için özür dileriz ve iyi niyetimiz ile sizlere hizmet vermeye devam edeceğimizi bildiririz.
Saygılarımla.
İhsan TARHAN
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 11:59
Selamlar,
Aquapetcenter'a çok gidip gelirim. Çok ta alış veriş yapmışımdım. Hiç zaman bir aksilikle karşılaşmadım. Ara sıra yanlışlıklar oluyor ve hemen ardından düzeltiliyor. Bu kadar balık sirkilasyonu olan bir yerde bu kadar olması doğal. İstanbul'un değişik türleri edinmesindeki faydasını hiç bir zaman göz ardı edemeyizki bununla beraber her yere balık gönderimi yapılıyor. Sattıkları bütün balıklarının arkasındadırlar. Eğer bir memnuniyetsizlik varsa kesinle ve kesinlikle titizlikle giderirler.
Bununla beraber, bir arkadaşımızın balıklarını İzmir'e satmıştık ki balık bedeli 1,350 ytl idi. Kendilerine güvendiğimiz için paketletip uçakla gönderdik. Alıcı bizi arayıp teşekkür etti. Çoğu kez gönderimi görürüz ve paketlemelerinin iyi olduğu zannediyordum.
Şahsen bir çay içip kanacak kadar basit bir müşteri değiliz. Her gittiğimizde en az bir iki saat balıkları tek tek inceler, gezer, sohbet ederiz. Mobalar, ilangilerle göz banyosu yaparız. Böyle aksiliklerle karşılaşmanıza çok şaşırdım. Bence memnuniyetsizliğinizi gidermelerine izin vermelisiniz. Okan beyin dediği gibi kimsenin avukatı değilim ve ben sadece kendi yaşadıklarımı yazdım.
Sonuçta canlı ve büyük sorumluluk ister.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 12:12
[QUOTE=PISCES]Saygıdeğer arkadaşlarımız ve müşterilerimiz
Bizler AQUAPETCENTER ailesi olarak iyi niyetimiz ile ve elimizden geldiğince iyi hizmet vermeye çalışan ve müşteri memnuniyetini ilk sıraya koymuş kişileriz. Ancak elimizde olmayan durumlardan dolayı bazı müşterilerimizi memnun edememiş olabiliriz ki bu gayet doğaldır.Burada okuduğumuz hataları keşke öncelikle bizlere bildirmiş olsaydınız.Canlılarımızı uçak ile gönderdiğimiz illere canlı garantisi ile göndermekteyiz.Diğer durumlarda ise müşterilerimiz ile canlıları göndermeden önce ve gönderdikten sonra görüşmekteyiz.Ancak yoğunluğumuz dolayısı ile de gözden kaçırılan noktalar olmuştur.
Eğer durumu ve maduriyeti bir şekilde giderilmemiş arkadaşlarımız varsa direk olarak karşılamaya hazırız.Bu konuya hiçbir itirazımız olamaz.
Ancak ...
İtiraf ve karalamaya herzaman olduğu gibi sonuna kadar karşıyız.Balık boyları internet üzerinden satış yapan herkezin karşılaşacağı bir sorundur.Bizde ithalatçı firma olarak aynı sorunlar ile karşılaşmaktayız. Ancak Türkiye ye ilk blue zaireyi getirip satışını yaptığımızın üzerinden yaklaşık 3 sene geçti ve biz hala aynı yerimizde hizmetimize devam etmekteyiz.İlk satılan balıkların yavrularının yavruları şu anda internet üzerinden satılıyor.Türler üzerindeki hassasiyetimizi halen göstermekteyiz ve göstermeye devam edeceğiz..Bu konuda kesinlikle ispatlayamayacağınız iddialar ile burada klavyenize sarılmadan önce lütfen beni cep telefonumdan 0505 8492375 arayarak veya merkezimizi arayarak bilgi alınız.
Hatalarımız için özür dileriz ve iyi niyetimiz ile sizlere hizmet vermeye devam edeceğimizi bildiririz.
Saygılarımla.
İhsan TARHAN
[/QUOTE]
İşte budur.Bu zamana kadar kimseyi mağdur etmemeye çalışmış bir firma olduğunuzdan dolayı sizleri tebrik ediyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 12:17
Okan abi sende Aquapetcenterdan balık aldın bende, bir sorun yaşadın mı? En son bir arkadaşımız deniz akvaryumu kurdurdu ve keyfine doyum olmadığını daha önce çok kayıp erdiğini söylemişti.
Bir çok arkadaşımıza oradan f0 balıklar aldık, gayet sağlıklı yavrularını alıp büyütüyorlar. Yani balık yaşadımı yaşamadımı değil yavrular var ortada.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 12:40
Elbetteki insanlar herhangi bir mağduriyet karşısında haklarını aramalılar.Zaten Aquapetcenter bunun garantisini İhsan arkadaşımız vasıtasıyla veriyor.Bazılarının derdi hak aramak değil çamur atmak zira yazılarından o anlaşılıyor.Uzatmaya gerek yok ben şahsım adına ne kadar malzeme ve balık aldıysam allah için şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.Hatta Ankara'lı arkadaşlarımızın geldiği zamanda Aquapetceter'a uğramıştık o zaman kimler alış veriş yaptı hatırlamıyorum ama alınan balıklarda veya malzemelerde bir problem olsaydı duyardık diye düşünüyorum.
Saygılarımla.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 12:58
Aquapetcenterdan geçmişte kum almıştım ve herhangi bir sorunla karşılaşmadım, ancak tüketici memnuniyetine daha fazla eğilmeleri gerektiğine inanıyorum bunca memnuniyetsizliği okuyunca, ayrıca arkadaşlara tüketici hakem heyetlerine müracaat etmeleri konusunda bilgilendirmek isterim, saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 14:21
[QUOTE=evrencan]Arkadaşlar görmeden denemeden pantalon bile almıyoruz siz nasıl görmeden bakmadan canlı alabiliyorsunuz.....
[/QUOTE]
Evet doğru diyorsun ama bitkiler veya bu tip şeylerde sorun olmuyor.Balıkta olabilir ama bitkiler vb gibi şeylerde olmuyor birşey.
Saygılar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 16:23
Öncelikle canlı siparişlerinde boy oranları 3 aşşağı 5 yukarıdır, bu tüm dünyada böyledir.Metreyi eline alıp mm olarak kimse ölçemez heralde ..
Ve de yaklaşık 3 senden beri apc'den alışveriş yapıyorum vede tüm dostlarıma tavsiye ediyorum ama şu ana kadar tek bir şikayeti olan olmadı.Dolayısı ile bundan sonrada tavsiye etmeye devam edeceğim ..Türkiye'ye gelmeyen birçok canlıyı getiriyorlar, başka kaçtane firma var öğranebilirmiyim lütfen?Çamur at izi kalsın politikasından vazgeçelim .
Memnuniyetsizliğinizi telefonda kendilerine bildirebilirsiniz vede inanıyorum ki cevapsız kalmayacaktır.Bugün apc'yi bitirelim yarın a firma b firma .. vs. eee sonu ne olacak ??? Ben bir zamanlar ah keşke şu tür Türkiye'de olsa vs. konuşmaları biliyorum,şuan da bu hizmeti veren kişileri taşlıyoruz..
Bu arada f0 yunuslarım aşşağıdaki linkte şuan da f1 yavrularıda var vede aldığımdan beri 0 kayıpsız bakıyorum vede çok sağlıklılar. (Maşallah diyeyim )
http://www.youtube.com/watch?v=Bsz8jl-hkEo Kaç firma f0 yunus getirdi ve de kaç kişide f0 yunus var ??????
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 16:43
Bu konuda taraf tutar gibi yazılar yazmamamız gerektiği kanaatindeyim. Şu bir gerçek ki, yerinden yapılan alışverişlerde ve malzemelerde genelde sorun olmuyor.
Ancak, şehir dışına yollanan balıklarda çeşitli sorunlar yaşandığını bir çok arkadaşımdan duydum(bu sorunları açmama gerek yok).
İhsan beyle şahsen tanışıyorum ve çok iyi niyetli bir kişidir kendisi. Burada asıl sorun kannatimce; birden çok çalışanın olduğu ve sürekli müşteri sirkülasyonunun olduğu yerde mail ve telefona gerekli önemin verilememesidir(o yoğunlukta konu ilgiliye iletilmeden unutuluyor).
İkinci olarak ta A kişi ile konuşulunca tamam denilen şeye B kişi hayır kesinlikle olmaz diyebiliyor. Bunları daha sistematik olarak oturtabildiklerinde, umarım bir daha böyle konuları okumayacağız.
Sadece bir ekleme yapacağım, (İhsan bey alınmayın bu kişi siz değilsiniz) yazın işler durgunken; " dükkan sizin abicim neden omasın" diyen kişi, işler yoğunlaşınca karşında başka sözler söyleyince (bu kadar alışverişe rağmen) insan üzülüyor.
Saygılarımla,
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 20:55
İsmail,şahsen ben taraf tutar gibi yazı yazmadığımı biliyorum ayrıca üstümede alınmış değilim.Ancak bir sorun varsa kişilere buradan çamur atarak karalamak yerine ki buna buradaki bütün olumsuz mesajlar dahil değil kendileriyle birebir görüşmeleri daha yapıcı ve kişilerin hatalarını görmeleri açısından daha doğru olacağını düşünüyorum.
Yoksa sen öyle yazdın ben böyle dedimle bu işin sonu gelmez.Öyle değilmi?
Bak daha açık birşey yazayım sana.Ben bir arkadaşıma burasını tavsiye edipte arkadaşım olumsuz bir durumla karşılaştığında o tavsiye ettiğim yerin kapısından ayrılmam, hatalarını açık bir dille anlatıp biran önce telafi etmelerini beklerim.Eğer olmazsada bir daha kimseye o yeri tavsiye etmem ve alış verişte yapmam.
ARDA68 2008-03-11 21:01:27
Yoksa sen öyle yazdın ben böyle dedimle bu işin sonu gelmez.Öyle değilmi?
Bak daha açık birşey yazayım sana.Ben bir arkadaşıma burasını tavsiye edipte arkadaşım olumsuz bir durumla karşılaştığında o tavsiye ettiğim yerin kapısından ayrılmam, hatalarını açık bir dille anlatıp biran önce telafi etmelerini beklerim.Eğer olmazsada bir daha kimseye o yeri tavsiye etmem ve alış verişte yapmam.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 21:15
Okan, benim söylediğim sadece olumlu değil olumsuz olarak ta taraf tutar gibi yazılarn yazılması ile ilgiliydi(Kişi ismi söylemedim, çünkü hedefimde kimse yok) . Aynı kişilerin, üstüne üstüne gider gibi yazması da hoş değil zaten.
paradogy 2008-03-11 21:17:49
Her kişi burada başına gelen olumlu yada olumsuz şeyleri tabii ki yazacak. Ben de iyi ve kötü olarak gördüklerimi ve duyduklarımı yazdım ve iyiye gitmeyecek durumda olmadıklarını da belirttim.
Ancak, bazı arkadaşların da alışveriş bile yapmadan ve provakasyon yapar gibi, kurumu aşağalamasını etik bulmuyorum. Aquapetcenter, gerçekten ülkemizdeki ilklerin çoğuna imza atmış bir kurum ve vergisini de ödemekte. Eğer sorunu olan arkadaşlarımız varsa ve bunu halledemiyorsa zaten burada ve pek çok platformda dile getirmekteler.
Bu durumda, mağdur olmuş kişilerin yapacağı şey gayet açık ve net; Söylediği gibi, İhsan beyi aramak ve sorunları çözülmez ise gene buradan belirtmektir. Bunun dışındaki konuşulan her şey boştur.
Saygılarımla.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 21:23
İsmail seni çok iyi anlıyorum.Zira aynı şeylerden bahsediyoruz.Bilhassa 3.ve 4.paragrafların düşüncelerimin birebiri.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2008 22:58
Ben yinede geneli itibariyle canlıları görmeden alma taraftarı değilim.
Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir