otuz.com hakkında başıma gelen bir olay.
Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2008 10:50
Herkese selamlar, iyi günler.
Bu hafta içinde otuz.com isimli web sayfasından bir sipariş vermiştim, siparişim elime ulaştığında ufak birkaç dışında bir sorun olmadığını düşündüm ve bu ürünü kullanmaya karar verdim. daha sonra motorun pervane kısmını açarak baktığımda pervane karşısının da hasarlı olduğunu gördüm, bir süre sonra kopacak gibi duruyordu. Otuz.com iade bölümüne bunu ilettim, gece saat iki gibi bir mail ile ve ertesi sabah erkenden müşteri hizmetlerinden birisi beni arayarak durumun onların hatası olmadığını, benim kargoda zabıt tutturmuş olmam gerektiğini izah etti, bende dıştan görünen birşey olmadığını, sorunun motor kısmının içinde olduğu için istesem de görememiş olacağımı onlara izah ettim.
Uzun lafın kısası zabıt konusunda hatam olmasına, hasarlı ürünü kabul etmiş olmama rağmen benden ekstra bir ücret talep etmeden, ürünün aynısından bana tekrar göndereceklerini söylediler. Bu kadar alternatifleri varken, gerçekten müşteri hizmetleri kavramını, müşteri memnuniyetini irdelemiş ve bir müşteri kazanmak için neleri göğüslemeleri gerektiğini bilen kişilerce kurulmuş bir sayfa olduğunu düşünüyorum.
Daha önce de birkaç web sayfasından alışveriş etmiştim, ve problem yaşadıklarım da oldu, çok memnun kaldıklarımda. Bundan sonra çevremdekilere de tavsiye edeceğim bir sitedir otuz.com. İnternetten akvaryumuna veya diğer evcil hayvanlarına birşeyler almak isteyen kişiler rahatlıkla bu siteyi tercih edebilir. Gerçekten rakiplerine oranla çok daha iyi bir müşteri memnuniyeti anlayışları var. Olayın 3-5 Ytl değil de, bir müşteri kazanmak olduğunun farkında olan kişiler.
Otuz.com'a ilgi ve anlayışından dolayı tekrar teşekkür ediyorum.
Herkese iyi günler.
Bu hafta içinde otuz.com isimli web sayfasından bir sipariş vermiştim, siparişim elime ulaştığında ufak birkaç dışında bir sorun olmadığını düşündüm ve bu ürünü kullanmaya karar verdim. daha sonra motorun pervane kısmını açarak baktığımda pervane karşısının da hasarlı olduğunu gördüm, bir süre sonra kopacak gibi duruyordu. Otuz.com iade bölümüne bunu ilettim, gece saat iki gibi bir mail ile ve ertesi sabah erkenden müşteri hizmetlerinden birisi beni arayarak durumun onların hatası olmadığını, benim kargoda zabıt tutturmuş olmam gerektiğini izah etti, bende dıştan görünen birşey olmadığını, sorunun motor kısmının içinde olduğu için istesem de görememiş olacağımı onlara izah ettim.
Uzun lafın kısası zabıt konusunda hatam olmasına, hasarlı ürünü kabul etmiş olmama rağmen benden ekstra bir ücret talep etmeden, ürünün aynısından bana tekrar göndereceklerini söylediler. Bu kadar alternatifleri varken, gerçekten müşteri hizmetleri kavramını, müşteri memnuniyetini irdelemiş ve bir müşteri kazanmak için neleri göğüslemeleri gerektiğini bilen kişilerce kurulmuş bir sayfa olduğunu düşünüyorum.
Daha önce de birkaç web sayfasından alışveriş etmiştim, ve problem yaşadıklarım da oldu, çok memnun kaldıklarımda. Bundan sonra çevremdekilere de tavsiye edeceğim bir sitedir otuz.com. İnternetten akvaryumuna veya diğer evcil hayvanlarına birşeyler almak isteyen kişiler rahatlıkla bu siteyi tercih edebilir. Gerçekten rakiplerine oranla çok daha iyi bir müşteri memnuniyeti anlayışları var. Olayın 3-5 Ytl değil de, bir müşteri kazanmak olduğunun farkında olan kişiler.
Otuz.com'a ilgi ve anlayışından dolayı tekrar teşekkür ediyorum.
Herkese iyi günler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Şubat 2008 12:07
Yakında sipariş vereceğim zaten..Bakalım nasıl..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2008 04:05
Bence en güvenilir sitelerden bir tanesi internet üzerinden tüm ürünlerimi ordan alıyorum ve büyük özen gözteriyolar paketlemeye olsun müşteri hizmetlerine olsun.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2008 05:04
Bende bir hafta önce otuz comdan 105 ytl degerinde bir kac malzeme aldım eksiksiz olarak eve kadar teslim ettiler.Gelen kargo paketlerini en ince ayrıntılarına kadar düsünüyorlar.İçindeki malzemenin zarar görmemesi için
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2008 09:10
Ben de otuz.com'dan bitki için floresan almıştım. Siparişimi verdikten sonra acaba kargoda zarar gelirmi diye kara kara düşünmeye başladım. Malum, çok kırılgan bir malzeme. Kargo elime ulaştığında çok şaşırdım. Ürünü ahşaptan yapılmış, oldukça sağlam bir ambalajda göndermişler. Üstelik siparişi verdiğim günden bir gün sonra elime ulaştı. Umarım hizmet kalitesini ileriki günlerde düşürmezler.
cihankilic 2008-03-01 09:10:39
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2008 22:10
Ben de bir çok kereler alış veriş yaptım ve hiç bir olumsuz durum ile karşılaşmadım, tebrikler otuz.com
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2008 22:15
[QUOTE=discusmania]Ben de bir çok kereler alış veriş yaptım ve hiç bir olumsuz durum ile karşılaşmadım, tebrikler otuz.com [/QUOTE]
Hemde trabzon... Buna sevindim...
Hemde trabzon... Buna sevindim...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Nisan 2008 19:40
[QUOTE=pool]reklam kokuyo biraz :) [/QUOTE]
Yok yok reklam değil.. Bende bizzat yaşadım. Hızlı ve güvenilir.. Bide bitki fiyatları uygun olsa...
Yok yok reklam değil.. Bende bizzat yaşadım. Hızlı ve güvenilir.. Bide bitki fiyatları uygun olsa...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Nisan 2008 19:52
Bende bir defasında otuz.com sitesinden alışveriş yaptım. Kafamı kurculayan bir husus var. Havale ile alımlarda %10 indirim var, ama hesabın olduğu şubeye başka bir şubeden havale yapmak için 22 lira havale ücreti taleb ediliyor, bu konuda bir kolaylık olması ii olur kanaatimce. Sonuçta herkesin kredi kartı yada bankada hesabı olacak diye bir durum söz konusu değil.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir