Resun Ef 1200 uv


CERKUTAYÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/07/2010
İl: Manisa
Mesaj: 1889
CERKUTAYÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2013 15:53
Tanınmış bir internet sitesinden indirime girdiğinde Resun ef 1200 uv dış filte edinmiştim.Yaklaşık 1 ay kullandıktan sonra contalarından su sızdırmıştı.Garantisine de güvenerek yaklaşık 2.5  ay önce Pet garden'a göndermiştim.Sorunu çözdüler ve dış filtremi bana gönderdiler.Dış filteriyi kargocuların yanında açtığımda yaklaşık 5-10 parçaya bölünmüş filtre ile karşılaştım.Pet Garden'ı arayarak durumu izah ettim.Kargoyu teslim almamam söylendi ve bende teslim almadım ama dış filtre 2.5 aydır bende değil.Acaba benim dış filtrenin yenisini ne zaman göndereceksiniz.2.5 ay daha bekleyeyim mi?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal KİREZCİÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 03/11/2012
İl: Izmir
Mesaj: 1006
Kemal KİREZCİÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2013 16:11
Merhaba Ferhat hocam. 
Bir Bilişimci olarak bu tür işlerin şans olduğu düşüncesindeyim. Kimilerinde büyük arıza yapabiliyor elektrikli cihazlar. Bende aslında bu cihazla ilgili olarak kullanan birisinin fikirlerini arıyordum ki kullanan kişinin yabancı olmadığını gördüm :). 

Memnuniyetsizliğinin üzerine bu soruyu soracağım ama; İşleyiş olarak memnun muydun cihazdan? UV'si güzel çalışıyor muydu? Temizliğini güzel yapıyor muydu? Bende kuzenime yeni kuracağım tank için tanınmış siteden o üründen alacağım da :)...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CERKUTAYÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/07/2010
İl: Manisa
Mesaj: 1889
CERKUTAYÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2013 16:26
  Kemal Hocam açıkçası Resun ürünlerinden uzak durmanızı tavsiye ediyorum.Çok çabuk arızalanıyorlar.Arızalandığında da bazı parçaları malesef ülkemizde yok.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal KİREZCİÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 03/11/2012
İl: Izmir
Mesaj: 1006
Kemal KİREZCİÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2013 16:33
UV'li olduğu için düşünmüştük ama... Neyse vazgeçelim o zaman...

Teşekkür ederim hocam
Görüşmek Üzere...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CERKUTAYÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/07/2010
İl: Manisa
Mesaj: 1889
CERKUTAYÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2013 16:37
  Kemal Hocam başınızı derde sokardı.Doğru bir karar verdiniz.Daha kaliteli dış filtrelere yönelmenizi öneririm.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Pet GardenÇevrim Dışı

Kayıt: 03/01/2011
Mesaj: 629
Pet GardenÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2013 10:37
[QUOTE=CERKUTAY]Tanınmış bir internet sitesinden indirime girdiğinde Resun ef 1200 uv dış filte edinmiştim.Yaklaşık 1 ay kullandıktan sonra contalarından su sızdırmıştı.Garantisine de güvenerek yaklaşık 2.5  ay önce Pet garden'a göndermiştim.Sorunu çözdüler ve dış filtremi bana gönderdiler.Dış filteriyi kargocuların yanında açtığımda yaklaşık 5-10 parçaya bölünmüş filtre ile karşılaştım.Pet Garden'ı arayarak durumu izah ettim.Kargoyu teslim almamam söylendi ve bende teslim almadım ama dış filtre 2.5 aydır bende değil.Acaba benim dış filtrenin yenisini ne zaman göndereceksiniz.2.5 ay daha bekleyeyim mi?[/QUOTE]
 
Ferhat Bey,
 
30,11,2012 Tarhinde AY474854 takip numarası ile sigorta tanzimini kargo şirketi başlattı.Personellerimizden Ergin ve Bekir Bey kargo şirketi ile sürekli görüşüp bilgi alıyorlar ve işlemleri hızlandırmaya çalışıyorlar.Telefon görüşmenizde size durum hakkında bilgi verilmiş.Arkadaşlarımız konuyu sıkı bir şekilde takip ediyorlar ve kargo şirketi ile görüşüyorlar.Kargo şirketinden son aldıgımız bilgi, dosyamızın hasar tespit heyetinde oldugudur.Dilerseniz Sürat Kargonun 4440127 telefon numarasından AY474854 dosya numarası ile kendinizden bilgi alabilirsiniz.Ürünlerimizi kullanan sizlerin magdur olmasını istemeyiz.Ürün kargoda hasar görmüş ve malesef kargo-sigorta prosedörleri agır çalışmaktadır.
 
 
 


[QUOTE=CERKUTAY]  Kemal Hocam açıkçası Resun ürünlerinden uzak durmanızı tavsiye ediyorum.Çok çabuk arızalanıyorlar.Arızalandığında da bazı parçaları malesef ülkemizde yok.[/QUOTE]
 
Yardımcı olmadıgımız ve bulamadıgınız Resun yedek parçaları hakkında bizi ve akvaristleri bilgilendiriniz.KARALAMA YAPMAYINIZ.İthailini yapmadıgımız ama müşterilerimizin yurtdışından temin ettikleri Resun ürünlerin yedek parçalarında dahi yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Pet Garden2013-01-19 10:44:14

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

bektasÇevrim Dışı

Kayıt: 29/04/2011
İl: Samsun
Mesaj: 268
bektasÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2013 11:16
Sayın Pet Garden
Akvaryumun 2.5 ay filtresiz kalmasının belki maddi zararını telafi edebilirsiniz ama manevi zararını telafi edemezsiniz. 
Karşısına geçip bir yarım saat keyif almak için saatlerde uğraştığımız bu hobimizin bu tip tersliklerle zehir olması karşısında Ferhat beyin ürünü almayın çağrısını karalama olarak değerlendirmek en basit tabiri ile haksızlıktır.
Bu kadar sorunlu ürünleri ithal edip satmak yerine farklı çözümler bulmanızı öneriyorum.
                                                                              Saygılarımla.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Pet GardenÇevrim Dışı

Kayıt: 03/01/2011
Mesaj: 629
Pet GardenÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2013 12:00
Serdar Bey,
 
Sorunlu ürünler ithal ettigimizi nerden çıkardınız.Bizim bu plartformda bulunma sebebimiz akvaristlere yardımcı olmak ve sorunları çözmektir.Her markada arıza veya fabrikasyon hata olabilir.Bize düşende kendi markalarımızda sorunları çözmektir.Ferhat Bey'inde sorununu çözdük.Ürünü adresine kargoladık.Fakat ürün kargoda hasar gördü.Ürünün hasar tespitinden sonra kargo şirketi ile arkadaşlarımız defalarca görüşüp sigorta sürecini hızlandırmaya çalışmaktadırlar.Tüm akvarsitler ürünlerle alakalı görüşlerini olumlu olumsuz paylaşmakta özgürler.Bu görüşlere ve eleştirilere saygı duyarız.Ama skalamızda olan yedek parçaların olmadıgını yazmak hoş degil.
 
Saygılarımızla,
Pet Garden2013-01-19 12:00:51

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CERKUTAYÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/07/2010
İl: Manisa
Mesaj: 1889
CERKUTAYÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2013 12:45
[QUOTE=bektas]Sayın Pet Garden
Akvaryumun 2.5 ay filtresiz kalmasının belki maddi zararını telafi edebilirsiniz ama manevi zararını telafi edemezsiniz. 
Karşısına geçip bir yarım saat keyif almak için saatlerde uğraştığımız bu hobimizin bu tip tersliklerle zehir olması karşısında Ferhat beyin ürünü almayın çağrısını karalama olarak değerlendirmek en basit tabiri ile haksızlıktır.
Bu kadar sorunlu ürünleri ithal edip satmak yerine farklı çözümler bulmanızı öneriyorum.
                                                                              Saygılarımla.
[/QUOTE]

    Serdar Bey öncelikle duygularıma tercüme olduğunuz ve beni desteklediğiniz için çok teşekkür ederim.Bu işin boyutu tamamen maddiyatla alakalı malesef, akvaryumumun içindeki bitkilerin toplam değeri 3-4  bin TL, bu kadar bitki telef olduğunda bunu kimse üstlenmez.Herkes topu şuan olduğu gibi birbirine atar.


[QUOTE=Pet Garden][QUOTE=CERKUTAY]Tanınmış bir internet sitesinden indirime girdiğinde Resun ef 1200 uv dış filte edinmiştim.Yaklaşık 1 ay kullandıktan sonra contalarından su sızdırmıştı.Garantisine de güvenerek yaklaşık 2.5  ay önce Pet garden'a göndermiştim.Sorunu çözdüler ve dış filtremi bana gönderdiler.Dış filteriyi kargocuların yanında açtığımda yaklaşık 5-10 parçaya bölünmüş filtre ile karşılaştım.Pet Garden'ı arayarak durumu izah ettim.Kargoyu teslim almamam söylendi ve bende teslim almadım ama dış filtre 2.5 aydır bende değil.Acaba benim dış filtrenin yenisini ne zaman göndereceksiniz.2.5 ay daha bekleyeyim mi?[/QUOTE]
 
Ferhat Bey,
 
30,11,2012 Tarhinde AY474854 takip numarası ile sigorta tanzimini kargo şirketi başlattı.Personellerimizden Ergin ve Bekir Bey kargo şirketi ile sürekli görüşüp bilgi alıyorlar ve işlemleri hızlandırmaya çalışıyorlar.Telefon görüşmenizde size durum hakkında bilgi verilmiş.Arkadaşlarımız konuyu sıkı bir şekilde takip ediyorlar ve kargo şirketi ile görüşüyorlar.Kargo şirketinden son aldıgımız bilgi, dosyamızın hasar tespit heyetinde oldugudur.Dilerseniz Sürat Kargonun 4440127 telefon numarasından AY474854 dosya numarası ile kendinizden bilgi alabilirsiniz.Ürünlerimizi kullanan sizlerin magdur olmasını istemeyiz.Ürün kargoda hasar görmüş ve malesef kargo-sigorta prosedörleri agır çalışmaktadır.
 
 
 


[QUOTE=CERKUTAY]  Kemal Hocam açıkçası Resun ürünlerinden uzak durmanızı tavsiye ediyorum.Çok çabuk arızalanıyorlar.Arızalandığında da bazı parçaları malesef ülkemizde yok.[/QUOTE]
 
Yardımcı olmadıgımız ve bulamadıgınız Resun yedek parçaları hakkında bizi ve akvaristleri bilgilendiriniz.KARALAMA YAPMAYINIZ.İthailini yapmadıgımız ama müşterilerimizin yurtdışından temin ettikleri Resun ürünlerin yedek parçalarında dahi yardımcı olmaya çalışıyoruz.
[/QUOTE]


     Sayın Pet Garden yetkilisi,  ben bu dış filtreyi sorunundan dolayı 19.11.2012 tarihinde size göndermişim.2.5 ay ortalama söylemiştim şimdi kargo fişini bulunca tam tarihine baktım.Kargo takip no:e98117707f26 ve ben size bu dış filtreyi aynı kargo şirketiyle gönderdim.Neden benim kargoladığımda bu dış filtre bu şekilde kırılmadı.Hemen açıklayayım, çok sağlam bir şekilde kargoyu hazırladım.Darbe alsa bile kırılmayacak şekilde.İstanbul'dan Pet Garden yetkilisi Ergin abiye de dedimki abi geri gönderirken benim kutuları atmayın aynı şekilde bana kargolayın.Ama malesef Ergin abi kendi kargolama stiliyle paketi gönderince dış filtre bana 10 parça şeklinde geldi.
     Dış filtre onarılıp yaklaşık 3-4 gün sonra bana kargolandı.Dış filtreyi geri gönderdim.Bu arada o gün Ergin Bey'e telefon ettim.Tamam ben hallederim demişti.Yaklaşık bir hafta sonra Ergin Bey'i aradığımda dış filtrenin hala kargo şirketinde olduğunu öğrendim.Yani ben takip etmesem dış fitre kargo şirketinde bekleyecek.Kargo şirketiyle ve Ergin abiyle uzun telefon trafiğinin ardından dış filtre tekrar 10 gün sonra Pet Garden 'a ulaştı.Sırf benim zorlamalarımla.11 ayın 30'unda  sigorta tanzimi başladığında bana en geç 20 gün içinde kargo şirketi hasarı karşılar ve dış filtreni göndeririz dendi.Geçtiğimiz Pazartesi Ankara Pet Garden'dan benimle ilgilenen Bekir abinin söylediği şuydu:Kargo şirketi 10 gün önce hasar tanzim heyetine girdiğini ve 20 gün daha beklemem gerektiğini söyledi.Burada benim kızdığım nokta şudur:Kargo şirketi ödemeyi bana yapmayacakki kargoyu siz gönderdiğiniz için ödemeyi size yapacak.Yani benim anlamadığım nokta şu "Kargo şirketi size bu dış filtrenin ücretini ödemezse bana dış filtremi göndermeyecek misiniz?Siz kargo şirketinde hasarı tanzim etseniz de etmeseniz de bu beni bağlamaz kargo şirketi size karşı sorumlu siz bana karşı sorumlusunuz şu durumda.Ve kargo şirketinin hasarı karşılamasını beklemeden bana bu dış filtreyi göndermeliydinizki kargoyu gönderen sizsiniz ve bu sizin hatanız.

       Karalama konusuna değineceğim:Ben dış filtreyi İstanbul şubenize gönderdiğimde Ergin abiye telefon ettim.Yedek uv lambasını filan sordum sonra uv lambayı koruyan kuvars camı filan sordum.Bana söylediği aynen şudur:Uv lamba, kafa motoru mil vb. yedek parçaları var ama uv lambayı koruyucu kuvars camın yedeğini elimizde bulundurmuyoruz, dedi.
      Lütfen yukarıdaki mesajımı iyi okuyun" ben tüm yedek parçalar bulunmuyor" demedim," bazı yedek parçaları bulunmuyor" dedim.Lütfen bu şekilde üste çıkmaya çalışmayınız.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Pet GardenÇevrim Dışı

Kayıt: 03/01/2011
Mesaj: 629
Pet GardenÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2013 13:30
Ferhat Bey,
 
Sorumluluklarımızdan kaçmayız.Ürünlerimizle alakalı tüm sorunlarla ilgilenmek görevimiz.Kargo şirketi hasar ödemesini yapmasa bile sorununuz giderilecek.Fakat şirket içi prosedürlerimiz geregi kargo şirketinin tanzim yazısı beklenmektedir.Size kargo şirketinin telefonlarınıda verdim.En az 10 kere görüşülmüş ve sigorta yazısının tarafımıza iletilmesi istenmiş.Lütfen kargoyu arayınız teyet ettiriniz.Biz sigorta ödemesinin bizim hesabımıza geçmesini beklemiyoruz.Onay yazısı bekliyoruz.Kargonun emaili bize ulaşır ulaşmaz ürünün depodan çıkışını saglıyacagız.Üstte çıkma gibi bir niyetimiz hiç bir zaman olmadı olamazda.Ortada bir sorun var ve çözüme ulaştırmaya çalışıyoruz.
Saygılarımızla.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CERKUTAYÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/07/2010
İl: Manisa
Mesaj: 1889
CERKUTAYÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2013 13:41
[QUOTE=Pet Garden]Ferhat Bey,
 
Sorumluluklarımızdan kaçmayız.Ürünlerimizle alakalı tüm sorunlarla ilgilenmek görevimiz.Kargo şirketi hasar ödemesini yapmasa bile sorununuz giderilecek.Fakat şirket içi prosedürlerimiz geregi kargo şirketinin tanzim yazısı beklenmektedir.Size kargo şirketinin telefonlarınıda verdim.En az 10 kere görüşülmüş ve sigorta yazısının tarafımıza iletilmesi istenmiş.Lütfen kargoyu arayınız teyet ettiriniz.Biz sigorta ödemesinin bizim hesabımıza geçmesini beklemiyoruz.Onay yazısı bekliyoruz.Kargonun emaili bize ulaşır ulaşmaz ürünün depodan çıkışını saglıyacagız.Üstte çıkma gibi bir niyetimiz hiç bir zaman olmadı olamazda.Ortada bir sorun var ve çözüme ulaştırmaya çalışıyoruz.
Saygılarımızla.
[/QUOTE]

 Sayın Pet Garden Yöneticisi, sizin şirket içi prodüsürleriniz beni her geçen gün maddi zarara uğratmaktadır.Bu arada en az 10 defa da ben Sürat Kargoyu aradım.Sürat Kargo Birim Şeflerinden Cihan Bey'in bana söylediği aynen şudur:"Hasarı biz size ödemeyeceğiz, Pet Gardan'a ödeyeceğiz, dolayısıyla sizin bizi aramanız boşuna.Siz dış filtrenizi tekrar Pet Gardan'dan alacaksınız."
  Lütfen beni daha fazla zarara sokmadan dış filtremi hafta içi bana gönderinki ben bitkilerimden dolayı uğradığım zararı size yansıtmıyorum bile.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

bektasÇevrim Dışı

Kayıt: 29/04/2011
İl: Samsun
Mesaj: 268
bektasÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2013 23:45
Akvaryum ürünlerinde arızanın tamiratını bekleme imkanımız yok malesef. Her malzemenin yedeğini bulundurmamız gerekiyor. Nitekim ben de 2 dış filtre 2 ısıtıcı bulunduruyorum ne olur ne olmaz diye, bu genel bir problem pet garden üzerinden konuşuyoruz ama tüm sistemin bu konuyu dikkate alması gerekiyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CERKUTAYÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/07/2010
İl: Manisa
Mesaj: 1889
CERKUTAYÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2013 23:54
      Serdar Bey keşke imkanlar daha güzel olsa da biz de sizin dediğiniz gibi yapsak.Ama şuan benim bu dış filtre birçok internet sitesinde 400 TL'den başlıyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BakıŞÇevrim Dışı

[B]8928,2[/B]
Kayıt: 11/03/2007
İl: Antalya
Mesaj: 1197
BakıŞÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2013 00:12
Sayın : Pet garden yetkilisi yapılan uygulama tamamen yanlış gibi görünmekte bu hobide bizlerin dakikaları bile çok önemli profosyonel olarak düşünüp kurumsal davranmak gerekir, böylelikle şirketler büyümekte ve günümüz Türkiye'sinde daha çok kazanmakta, burda Ferhat beyin bi suçu malesef yok yukarıda arkadaşlarında söylediği gibi dünya kadar para harcayıp yarım saat keyif ya yapıyoruz ya yapamıyoruz tersliklerden dolayı bence konun daha fazla uzamaması adına biran önce Ferhat bey'e yeni bir ürün gönderilmesi gerekir, siz kendi içinizdeki prosedürü kargo firması ile çözebilirsiniz sorun odaklı olmanızı rica ediyorum.

BakıŞ2013-01-20 01:43:08

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir