Resun Ef 1200 uv
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2013 00:21
Ferhat Bey, yedek olanları fiyatı uygun olan ürünlerden tercih ettim.
Keşke ithalatçı firmalar daha kurumsal davranabilse ya da yerli üretici firmalarımız daha kaliteli ürünler sunabilse de arıza halinde hemen ulaşabilsek. Bugün Pet Garden, Anadolu pet vs ben çekiliyorum dese vay halimize yani.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2013 00:25
Hobi işine tamamen ticari olarak baktıkları zaman durum maalesef bu şekilde oluyor. Güvenip ürünü aldığımız birçok firmanın ne yazıkki bu şekilde uyguladıkları "Şirket Politikaları" olabiliyor... Ve bu şirket politikaları yüzünden birçok hobici zarar görebiliyor...
Yazık...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2013 13:35
Konuyu baştan sona okudum. Burada yapılması gereken şudur. Pet garden yetkilileri Ferhat Bey'e yeni bir ürün gönderir. Kargodan kaynaklanan hasar bedeli, yasal prosedürün tamamlanmasını müteakip Pet Garden'e ödenir. Her iki tarafın da zararı karşılanmış olur.Zaten bu ücret Pet Garden'e ödenecek burada müşteriyi bekleterek mağdur etmenin anlamı yoktur. Şirket, kurallarını belirlerken müşteri memnuniyetini baz almalıdır. ''Kurallarımız böyle'' diyerek müşteriye sırt dönmek olmaz.Kaldı ki iki buçuk ay onarım süresi de omaz. Umarım tez zamanda sorun çözülür.
zebercet 2013-01-20 20:01:03
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2013 13:38
Her zaman kaliteli filtreler kullandım onun için hiç sorun yaşamadım resun yerine atmanı tercih ederim firmada en kısa zamanda sorunu çözer sizde dış filtrenize kavuşursunuz biz Akvaristler
olmasak onlar hiç olmaz bu piyasada ....
olmasak onlar hiç olmaz bu piyasada ....
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2013 16:08
Unutmayın bizlerin memnuyeti sizin işiniz demek siz hata yaptı iseniz düzeltmek zorundasınız sizin yaptıgıınız hatalar başlarına büyük zararlar açabilir (Evi su basar balıklar bitkiler telef olabilir ) Bunlar büyük zararlardan sadece bi kaçı inş sorunu halledersiniz bi an önce işletmenizin ismide kötüye çıkmaz .
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2013 17:43
Konuyu baştan sona okudum ve ben kesinikle Ferhat abiyi haklı buluyorum öncelikle bu hobide maddi değeri ne olursa olsun herhangi bir bitkiyi veya canlıyı kaybetmek bizleri gerçekten üzer ayrıca bu denli büyük bir firmanın sırf kendi düşüncesizlikleri ve bencil davranışları yüzünden uğranılan bu haksızlıkta sonuna kadar yanındayız Ferhat abi.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Ocak 2013 21:15
Petgarden diyorki , kargodan para değil onay bekliyoruz ama sonuç sizin lehinize olacak , kargo ödemesede hasarı biz karşılayacağız.:) prosedür böyle .
Prosedürler ve kurallar değil , hobicinin yanında gösterdiğiniz sağlam duruş ve destek sizi daha büyük bir firma yapar.
Sürat kargoda sizi kaybetmek istemeyeceği bir firma olarak görüyorsa bu tip konuları hızlı çözer .
Ferhat bey bu mesaj yerine ,
Petgarden ürünüyse korkmayın , kargoda kırıldı benim filitrem , ertesi gün yenisi geldi de yazabilirdi foruma .
Umarım biran önce yardımcı olursunuz sorun çözülür .
Ben bu konuyu okuyup kendi filitresi gözünün önüne gelip ben ne yaparım demeyecek bir hobici olduğunu sanmıyorum
Prosedürler ve kurallar değil , hobicinin yanında gösterdiğiniz sağlam duruş ve destek sizi daha büyük bir firma yapar.
Sürat kargoda sizi kaybetmek istemeyeceği bir firma olarak görüyorsa bu tip konuları hızlı çözer .
Ferhat bey bu mesaj yerine ,
Petgarden ürünüyse korkmayın , kargoda kırıldı benim filitrem , ertesi gün yenisi geldi de yazabilirdi foruma .
Umarım biran önce yardımcı olursunuz sorun çözülür .
Ben bu konuyu okuyup kendi filitresi gözünün önüne gelip ben ne yaparım demeyecek bir hobici olduğunu sanmıyorum
Beğenenler: [T]177965,dodo1907[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2013 02:39
Ferhat Bey'in başına gelen bu olumsuz durum için gerçekten çok üzüldüm ancak uzun yıllar bilişim sektöründe çalıştığımdan elektronik ürünler , garanti süreci ve kargo zarar tanzimi konusunda söz konusu firmanın ilgisiz davranmış olma ihtimali yüksek.
Pek çok kargo firması taşıma esnasında oluşan maddi hasarları en geç 30 iş günü (sanıyorum ayrıca bu yasal bir süre ) içinde temin ediyorlar. Bu sürecin uzamasının Pet Garden firmasının ilgisizliğinden kaynaklığını düşünüyorum. 2.5 ay yaklaşık 60 iş günü yapar. Bu süre içerisinde ilgili davransaydı kargo firmasından çok rahat bir şekilde zararını tanzim edebilirdi.
Ayrıca koskoca ithalatçı bir firmanın yetkilisinin burada müşterisine "KARALAMA YAPMAYINIZ" şeklinde yaklaşması ise ayrı bir üzüntü konusu. Ortada mağduriyet yaşayan bir müşterinizin sıkıntısını paylaşmasını , "KARALAMA" olarak nitelendiriyorsanız sizin büyüklüğünüzden veya müşteri memnuniyetinizden ben şahsım adına şüphe duyarım.
Eğer sadece "çok harika bir firma, mükemmel ürünleri var, ölsem de başka ürün kullanmam" şeklinde yorumlar , tepkiler almak istiyorsanız öncelikle müşterilerinizin mağduriyetini gidermelisiniz.
Pek çok kargo firması taşıma esnasında oluşan maddi hasarları en geç 30 iş günü (sanıyorum ayrıca bu yasal bir süre ) içinde temin ediyorlar. Bu sürecin uzamasının Pet Garden firmasının ilgisizliğinden kaynaklığını düşünüyorum. 2.5 ay yaklaşık 60 iş günü yapar. Bu süre içerisinde ilgili davransaydı kargo firmasından çok rahat bir şekilde zararını tanzim edebilirdi.
Ayrıca koskoca ithalatçı bir firmanın yetkilisinin burada müşterisine "KARALAMA YAPMAYINIZ" şeklinde yaklaşması ise ayrı bir üzüntü konusu. Ortada mağduriyet yaşayan bir müşterinizin sıkıntısını paylaşmasını , "KARALAMA" olarak nitelendiriyorsanız sizin büyüklüğünüzden veya müşteri memnuniyetinizden ben şahsım adına şüphe duyarım.
Eğer sadece "çok harika bir firma, mükemmel ürünleri var, ölsem de başka ürün kullanmam" şeklinde yorumlar , tepkiler almak istiyorsanız öncelikle müşterilerinizin mağduriyetini gidermelisiniz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2013 03:46
Sayın Pet Garden ne olursa olsun ürünün sonuçta kargoda başına gelen bişey var ve siz bunu kabul ediyorsunuz yapmanız gereken kargonun bu konuda sonucunu beklemek yerine tüketiciyi mağdur etmemek olmalıdır. insanları bu şekilde mağdur etmemelisiniz kargo ile aranızda olan sorunlara tüketiciyi karıştırmamalısınız. kargo prosedürü ağır işliyor demişsiniz.Bu tüketiciyi ilgilendirmez insanlar firmanıza isminize güvenerek alışveriş yapıyorlar şahsi fikrimi belirtmek isterim ki ben bunu gördükten sonra sizden bi ürün alacağım zaman 3 defa düşünürüm artık . tek temennim hatanızı en kısa sürede telafi etmenizdir. ferhat bey 2.5 ay diyor insaf yani bu kişi akvaryumu 2.5 ay nasıl idare etsin yenisini mi alsın ne yapsın.... tekrar söylüyorum kargo firmasıyla aranızda olan evrak işlerine tüketiciyi karıştırmayın...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2013 17:05
Maalesef ki "burası Türkiye" dedirten hareketler. Kargoda kırılmış olması sadece kargo firmasıyla, kargoya veren firmayı bağlar. Alıcı her zaman haklıdır ve ne yazık ki mağdurdur da. Bugün Ferhat bey'e yarın bana. Pet Garden'a yakışan ürünün sıfırını derhal yollamak ve mağdur ettikleri içinde alıcıya yanında ufak bir hediyeyle jest yapmaktır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2013 20:46
Sorun çözülmedi mi hala. Bence güncel tutulması gereken bir konu bu. Petgarden'dan Ferhat beyin sorununu telafi etmesini (tabi hediyeleri ile birlikte) bekliyoruz.
bektas 2013-01-22 20:47:27
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2013 09:32
Malesef Serdar Bey ne aradılar ne sordular.Hala gönderilmedi ve bilgi verilmedi.Anlaşılan 2.5 ay daha bekleyeceğiz.
Bu arada bana hak verip konuya müdahil olan tüm akvarist dostlara teşekkür ederim(mustafankara, bektas ,Zübeyir , ufukbasar ,GokselSunar,FıratAltun , cr7kaan7 ,bayram11 ,zebercet ,Kemal KİREZCİ ,BakıŞ ,omfarcan...)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2013 09:35
Biz teşekkür ederiz Ferhat Hocam.
O filtre gelene kadar bu konu güncelliğini kaybetmeyecektir...
Benim merak ettiğim konulardan diğer ise, tankta bir kayıp varmı? Veya yedek filtren varmıydı? Problemi nasıl gideriyorsun?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2013 09:57
Burası akvarist paylaşım platformu, sorunlarımızı paylaştığımız en önemli yer. Israrla güncel tutmak gerekir bu konuyu herkesin başına gelebilecek bir durum bu. Böyle durumlarda birbirimize destek olmak şart. Ama yeterli ilgiyi de görmedi bence buraya bir akşam 500 cevap yazılsa ertesi gün hallolur sorunlarınız.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir