ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
angeltr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mayıs 2007 09:12
Son Ziyaret:
20 Ağustos 2018 19:49
Toplam Mesaj:
96 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Mehmet Tuna
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1975
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/26869.jpg[/img]

SON 10 MESAJI

Istanbul Avrupa Yakası Akvaryum Yaptırılacak
Fiyat ve işçilik olarak tavsiye edebileceğiniz yer veya yapabilecek arkadaşlar var mı?
3 Lü Set İçin Profil Sehpa Yapabilecek Arkadaşlar

İstanbul Avrupa Yakasında yardımcı olabilecek arkadaşlar var ise yer ve fiyat bilgisi paylaşabilir mi?

Ev içerisinde kullanılacağından işçilik / kalitesi iyi olmalı ..

Otuz.com'dan Alışveriş Yapmak Güvenilirmi?

Geçtiğimiz günlerde ben de alışveriş yapma hatasına düştüm. Aldığım bir ürünü, ambalajı bile açılmadan 2. kez değiştirmek istediğimde "Sizinle yaptığımız ticaretten memnun değiliz" gibi iyi niyetli üsluptan yoksun şaşırtıcı bir yanıt aldım. Yerlerine gittiğinizde yüzünüze bile bakmıyorlar.

Oysa mesafeli satışları kapsayan ticaret kanunu çok net ama dünyadan haberleri yok.

Kesinlikle tavsiye etmiyorum, 3 kuruş daha fazla verip hepsiburada.com gibi kurumsal satıcılar ile çalışmak en iyisi ...



TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
Kanun No. 6502

Mesafeli sözleşmeler (İnternet üzerinden satışlar)

MADDE 48 – (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.

(2) Tüketici, mesafeli sözleşmeyi ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce ayrıntıları yönetmelikte belirlenen hususlarda ve siparişi onaylandığı takdirde ödeme yükümlülüğü altına gireceği konusunda açık ve anlaşılır şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından bilgilendirilir. Tüketicinin bilgilendirildiğine ilişkin ispat yükü satıcı veya sağlayıcıya aittir.

(3) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içinde edimini yerine getirir. Mal satışlarında bu süre her hâlükârda otuz günü geçemez. Satıcı veya sağlayıcının bu süre içinde edimini yerine getirmemesi durumunda tüketici sözleşmeyi feshedebilir.

(4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

(5) Oluşturdukları sistem çerçevesinde, uzaktan iletişim araçlarını kullanmak veya kullandırmak suretiyle satıcı veya sağlayıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık edenler, bu maddede yer alan hususlardan dolayı satıcı veya sağlayıcı ile yapılan işlemlere ilişkin kayıtları tutmak ve istenilmesi hâlinde bu bilgileri ilgili kurum, kuruluş ve tüketicilere vermekle yükümlüdür. Ancak bu fıkra kapsamında aracılık edenler, satıcı veya sağlayıcı ile yaptıkları sözleşmeye aykırı fiillerinden dolayı sorumludur.

(6) Mesafeli sözleşmelerde, kapsam dışı sözleşmeler, tüketici ile satıcı ve sağlayıcının hak ve yükümlülükleri, cayma hakkı, bilgilendirme yükümlülüğü, teslimat ile diğer uygulama usul ve esasları yönetmelikle belirlenir.

otuz.com güvenilirliği tartışılır

Geçtiğimiz günlerde ben de alışveriş yapma hatasına düştüm. Aldığım bir ürünü, ambalajı bile açılmadan 2. kez değiştirmek istediğimde "Sizinle yaptığımız ticaretten memnun değiliz" gibi iyi niyetli üsluptan yoksun şaşırtıcı bir yanıt aldım. Yerlerine gittiğinizde yüzünüze bile bakmıyorlar.

Oysa mesafeli satışları kapsayan ticaret kanunu çok net ama dünyadan haberleri yok.

Kesinlikle tavsiye etmiyorum, 3 kuruş daha fazla verip hepsiburada.com gibi kurumsal satıcılar ile çalışmak en iyisi ...



TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
Kanun No. 6502

Mesafeli sözleşmeler (İnternet üzerinden satışlar)

MADDE 48 – (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.

(2) Tüketici, mesafeli sözleşmeyi ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce ayrıntıları yönetmelikte belirlenen hususlarda ve siparişi onaylandığı takdirde ödeme yükümlülüğü altına gireceği konusunda açık ve anlaşılır şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından bilgilendirilir. Tüketicinin bilgilendirildiğine ilişkin ispat yükü satıcı veya sağlayıcıya aittir.

(3) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içinde edimini yerine getirir. Mal satışlarında bu süre her hâlükârda otuz günü geçemez. Satıcı veya sağlayıcının bu süre içinde edimini yerine getirmemesi durumunda tüketici sözleşmeyi feshedebilir.

(4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

(5) Oluşturdukları sistem çerçevesinde, uzaktan iletişim araçlarını kullanmak veya kullandırmak suretiyle satıcı veya sağlayıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık edenler, bu maddede yer alan hususlardan dolayı satıcı veya sağlayıcı ile yapılan işlemlere ilişkin kayıtları tutmak ve istenilmesi hâlinde bu bilgileri ilgili kurum, kuruluş ve tüketicilere vermekle yükümlüdür. Ancak bu fıkra kapsamında aracılık edenler, satıcı veya sağlayıcı ile yaptıkları sözleşmeye aykırı fiillerinden dolayı sorumludur.

(6) Mesafeli sözleşmelerde, kapsam dışı sözleşmeler, tüketici ile satıcı ve sağlayıcının hak ve yükümlülükleri, cayma hakkı, bilgilendirme yükümlülüğü, teslimat ile diğer uygulama usul ve esasları yönetmelikle belirlenir.

Akvaryumun suyu buharlasınca oluşan su lekeleri?
[QUOTE=aQuaLand]Peki oluşmuş olanı nasıl temizleyebilirim.[/QUOTE]

Bundan sonraki su değişimlerinizde dinlenmiş ve mümkün olduğunca kireçsiz su kullanırsanız zamanla azalarak yok olacaktır.
Lepistes ( Bitkili ) Yeni resimler eklendi 2.Sayfa
Ah bi de resimleri düz koysaydınız :)
Dış Filtre için bu uygunmudur ?
[QUOTE=OrcsCaptan]Merhabalar dış filtre alacağım 100 litre bir akvaryumum var şunu düşünüyorum.Yardımcı olursanız çokk sevinirim.Şimdiden teşekkürler saygılar..Tebessüm
 
[/QUOTE]

Hocam aynı filtre sadece 69 TL ve kargo ücreti de yok. Ben çok memnunum tavsiye ederim.

http://www.teleskopakvaryum.com.tr/detay.asp?id=4165&CatID=500
Kabus Gibi Bir Perşembeydi
[QUOTE=Serhat38]

           Ben camcilarin isine akil sir erdiremiyorum kac kere gittim kac kere ugradim akvaryum yaptirmak icin baktim cok diyorlar camlari kesip bana verin dedim standart 80 cm bir akvaryum icin 75 tl para istediler yok tamam camlari kesin verin dedim ne kadar eder 65 dedi.Cok sasirdim nasil olur dedim 5 lira silikon 5 lira iscilik dediler.HimmmDedim nasil olur sadece 5 lirami aliyorsunuz iscilik icin ben dahada dusuk bir fiyat bekliyordum dedigimde hic birsey demediler.Akvaryumcuda dahada ucuz ve kapakli sekilde akvaryumlar ayni olcude peki onlar nasil satabiliyor kar ederek dedigimde hemen bozuluyorlar o zaman ordan alin diyorlar.Cinnet
          Benimde boyle hevesim kursagimda kalmisti kac kere en sonunda gittim 40 liraya anlastim akvaryum imal eden bir yerle kapagiyla birlikte aldim hatta.Anliyacaginiz camcilar genelde afederseniz ama utecek adam ariyorlar.
[/QUOTE]

Böyle uyanık ve kendini esnaf zannedenlere lafı şöyle sokacaksın arkadaşım;
- O zaman ben fikrimi değiştirdim 3 tane akvaryum yaptıracağım ama camları ben getireceğim, işçiliğin 5 TL ydı değil mi?

deyip suratındaki şekil değişikliğini keyifle izleyeceksin ...
angeltr2010-06-11 11:41:30
170 lt akvaryum filtre karasızlığı
Benim tankım sizinki ile birebir aynı ölçüde, LifeTech 828 aldım bende, içi dolu kdv dahil 83TL. Bence en kötü iç filtre zaten 20 TL, eheim vs. marka iç filtre alsan 40-50 TL dan aşağı olmaz.

Ben çok memnunum, hiç bir sorun ile karşılaşmadım.

http://www.teleskopakvaryum.com.tr/detay.asp?id=2794&CatID=500

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.