Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz
Gönderim Zamanı: 6 Saat 14 Dakika önce
Merhabalar , bugün astronot balığı aldım 2 adet yaklaşık 9-10 cm , 4 adette pacu . Bu balık hakkında pek bi bilgim yok uzun zamandır gözlemlediğim ve hakkında araştırma yaptım . Eğer aranızda besleyen ve bilgi sahibi olan arkadaşlar var ise ne yapmam gerektiği hakkında önerilere açığım
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 2 Saat 46 Dakika önce
[QUOTE=Salihsapkaa]Merhabalar , bugün astronot balığı aldım 2 adet yaklaşık 9-10 cm , 4 adette pacu . Bu balık hakkında pek bi bilgim yok uzun zamandır gözlemlediğim ve hakkında araştırma yaptım . Eğer aranızda besleyen ve bilgi sahibi olan arkadaşlar var ise ne yapmam gerektiği hakkında önerilere açığım [/QUOTE]
[URL]https://www.akvaryum.com/astronotus_ocellatus_astronot_-_oscar_tatlisur_4_338.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/colossoma_macropomum_kirmizi_pacu_tatlisur_10_580.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/astronotus_ocellatus_astronot_-_oscar_tatlisur_4_338.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/colossoma_macropomum_kirmizi_pacu_tatlisur_10_580.asp[/URL]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
