ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Hsrt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
391
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Temmuz 2020 14:37
Son Ziyaret:
2 Saat 31 Dakika önce
Toplam Mesaj:
390 [0.18 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
23 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Ömer belge
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Ömer belge

SON 10 MESAJI

110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim
[QUOTE=Sufisu]yber_Scout]
Diskus
Melek
[/QUOTE
Birw dhaa yeme falan gelen akfit balık arıyorum benim dediklerim nasıl ilk defa büyük akvaryum kurucağım[/QUOTE] Severum,,calvus türlerine bakabilirsiniz..bunlar belki aradığınız türdür..Ama ilk yazınızdaki türlerle birlikte bakılır mi bilmiyorum?[:?]..
110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim
[QUOTE=Sufisu][IMG]https://foto.akvaryum. com/fotolar/278447/220620262235571.jpizg[/IMG]
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum [/QUOTE] Blue, Gold veya Pearl Gourami besleyebilirsiniz...
120x40x50h İlk Mbuna Deneyimi
[QUOTE=emirkagan]Güncel. Yaklaşık 1 aylık yavru kendi kendine büyüdü taşların arasında. Hep aynı taşın arasında kendine orayı yuva belledi. Kayıpsız bu güne kadar geldik çok şükür. [:nazar:]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/110620262043441.jpg[/IMG]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/110620262043501.jpg[/IMG]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/110620262043511.jpg[/IMG][/QUOTE]..Çok güzel..Taşlar sayesinde yavru hayatta kalmış..en doğal şekilde....Akvaryumunuzda çok hoş..Maşallah..
Yeni Akvaryum Kurulumu
Akvaryumunuz güzel görünüyor.Maşallah
117 Litre Basit Bitkili Ve Tetra Akvaryumu
Biraz yüksek olmuş ama.sorun olacağını düşünmüyorum..Tasarım açısından gayet hoş duruyor..
45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum
Akvaryum güzel görünüyor,Maşallah..
Flowerhorn Çifti
Hayırlı uğurlu olsun..Güzel bir iliskiye başlamış gibi görünüyorlar..İnşallah yavru alırsınız.
Kurban Bayramımız Kutlu Olsun! - Akvaryum Ailesi
Bütün akvaristletin Kurban bayramı,kutlu olsun..[:3]
Akvaryum Hobisi Tanıtım Ve Yetiştirme Günlüğümüz
[QUOTE=Mesaquarium]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281065/260520261451061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281065/260520261451071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281065/260520261451081.jpg[/IMG]
Üretim akvaryumlarını koymadık,gözümüzün önündeki akvaryumları paylaştık.İlginiz için teşekkür ederiz.[/QUOTE] Çok hoş ,güzel akvaryumlar favorim en alttaki..Maşallah..
Akvaryum Hobisi Tanıtım Ve Yetiştirme Günlüğümüz
[QUOTE=Mesaquarium]
Hangisini görmek istersiniz acaba.[/QUOTE] .Genel bir uzaktan foto kastetmiştim.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.