ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HaydarGul
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
183
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2020 00:56
Son Ziyaret:
22 Haziran 2026 23:38
Toplam Mesaj:
134 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Haydar GÜL
Doğum Tarihi:
16 Eylül 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Haydar GÜL
SON 10 MESAJI
Genele Hitap Etmeden Paylaşmak İstediklerim..
[QUOTE=Cyber_Scout]
Geçmiş olsun Haydar bey..
En kısa sürede sıkıntılarınızdqn kurtulmanızı diliyorum..
Yavru balık için tahmininiz var mı?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ember Tetra yavrusu olabilir mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Geçmiş olsun Haydar bey..
En kısa sürede sıkıntılarınızdqn kurtulmanızı diliyorum..
Yavru balık için tahmininiz var mı?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ember Tetra yavrusu olabilir mi?
Genele Hitap Etmeden Paylaşmak İstediklerim..
Merhaba;
Kesinlikle katılıyorum, yapay zekalara biz ne verirsek zaman ile o topladığı bilgiyi bize veriyor. Ama maalesef eksik ve ya da yanlış şekilde, çünkü o da google da arama yapıp bir japon balığı için 10 litre yeter veya 25 litrede 8-10 lepistes olur diyor. Ki son zamanda yetkinlik kazanmış!!! ( 30 Litrede ne besleyeyim diye sorup 25 litre için 10 lepistes öneren bilirkişiler olsa da ) kişiler var ve bu yüzden yeni başlayan ya da başlamak isteyenler sorun yaşıyor. Balığı sadece yüzdüğü için mutlu olduğuna inanan insanlar var.
Ben artık yapamayacağımı anladığımda onbinlerce para harcadığım akvaryumlarımı filtrelerimi onlara çok iyi bakacağını bildiğim birine verdim. Ki gerçekten fiziksel sorunumdan dolayı artık bakamıyordum. Satabilirmiydim evet ama onun yerine iyi bakılacaklarına inandığım kişilere vermek daha doğru geldi.
Bende sorayım 0 litrede ne besleyebilirim?
Merhaba;
Kesinlikle katılıyorum, yapay zekalara biz ne verirsek zaman ile o topladığı bilgiyi bize veriyor. Ama maalesef eksik ve ya da yanlış şekilde, çünkü o da google da arama yapıp bir japon balığı için 10 litre yeter veya 25 litrede 8-10 lepistes olur diyor. Ki son zamanda yetkinlik kazanmış!!! ( 30 Litrede ne besleyeyim diye sorup 25 litre için 10 lepistes öneren bilirkişiler olsa da ) kişiler var ve bu yüzden yeni başlayan ya da başlamak isteyenler sorun yaşıyor. Balığı sadece yüzdüğü için mutlu olduğuna inanan insanlar var.
Ben artık yapamayacağımı anladığımda onbinlerce para harcadığım akvaryumlarımı filtrelerimi onlara çok iyi bakacağını bildiğim birine verdim. Ki gerçekten fiziksel sorunumdan dolayı artık bakamıyordum. Satabilirmiydim evet ama onun yerine iyi bakılacaklarına inandığım kişilere vermek daha doğru geldi.
Bende sorayım 0 litrede ne besleyebilirim?
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=Guramilks]
275 litre tankım için aquael fzn pro 1500 ve aquaclear 70 i aynı anda çalıştırmayı düşünüyorum yeterli olurmu sizin aquael 1500 ile deneyimleriniz nasıldır[/QUOTE]
Merhaba;
Kullanmaya devam ediyorum aynı akvaryumda. Benim akvaryumumda 4 adet japon balığı ve sadece vatoz küpüne bağlı Anubias bitkisi var, neredeyse hiç dip çekimi yapmıyorum sadece normal su değişimi yapıyorum. Yaklaşık 7 ayda 2 kere filtre temizliği yaptım, debisi düşmedi hiç.
Benim akvaryumda 170 litre kadar su var sizin akvaryumda yeterli olmayabilir. 2 filtre doğru konumlandırılırsa yeterli olabilir. Tabi ki balık türü, sayısı ve bitki olup olmadığı da önemli etken.
[QUOTE=Guramilks]
275 litre tankım için aquael fzn pro 1500 ve aquaclear 70 i aynı anda çalıştırmayı düşünüyorum yeterli olurmu sizin aquael 1500 ile deneyimleriniz nasıldır[/QUOTE]
Merhaba;
Kullanmaya devam ediyorum aynı akvaryumda. Benim akvaryumumda 4 adet japon balığı ve sadece vatoz küpüne bağlı Anubias bitkisi var, neredeyse hiç dip çekimi yapmıyorum sadece normal su değişimi yapıyorum. Yaklaşık 7 ayda 2 kere filtre temizliği yaptım, debisi düşmedi hiç.
Benim akvaryumda 170 litre kadar su var sizin akvaryumda yeterli olmayabilir. 2 filtre doğru konumlandırılırsa yeterli olabilir. Tabi ki balık türü, sayısı ve bitki olup olmadığı da önemli etken.
Sobo T240f Tankı Karides İçin Uygun Mu?
[QUOTE=Tarık Buğra ]
Hocam bunun bide 30x 19 x 33 olanı var aynı marka sobo, benim alacağım da 24 x 17 x 28 ölçülerinde hangisini alsam bilemedim[/QUOTE]
Merhaba Tarık Buğra Bey,
Alsancak Petshop'da aşağıdaki ürünler var, konumunuz Ankara olduğu için burayı yazdım. Yerinde görme şansınızda olur. Orhan Bey'in dediği gibi yeriniz müsaitse daha büyüğü daha iyi olur. Tabi illa ithal akvaryum olmayacaksa o fiyatlara çok daha büyük akvaryum alınabilir.
https://www.alsancakpetshop.com/kategori/akvaryum-ve-balik-ekipmanlari/akvaryum/ithalakvaryum/
[QUOTE=Tarık Buğra ]
Hocam bunun bide 30x 19 x 33 olanı var aynı marka sobo, benim alacağım da 24 x 17 x 28 ölçülerinde hangisini alsam bilemedim[/QUOTE]
Merhaba Tarık Buğra Bey,
Alsancak Petshop'da aşağıdaki ürünler var, konumunuz Ankara olduğu için burayı yazdım. Yerinde görme şansınızda olur. Orhan Bey'in dediği gibi yeriniz müsaitse daha büyüğü daha iyi olur. Tabi illa ithal akvaryum olmayacaksa o fiyatlara çok daha büyük akvaryum alınabilir.
https://www.alsancakpetshop.com/kategori/akvaryum-ve-balik-ekipmanlari/akvaryum/ithalakvaryum/
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=KaanE]Arkadaşlar gerek kalmadı. Takım olarak akvaryum geliyor canlılarda dahil. Bakalım. Şanşa yine anneme sevdiği balıklar gelecek hem de...
Geçmiş olsun. Kıyaslanamaz tabi ama benim de sol el serçe parmağım kırık çok hafif. Atel takılı. Tekrar geçmiş olsun.[/QUOTE]
Sevindim sizin adınıza, İnşallah hem ekipmanlar hem de canlılar istediğiniz şekilde olur.
Teşekkür ederim, size de geçmiş olsun.
[QUOTE=KaanE]Arkadaşlar gerek kalmadı. Takım olarak akvaryum geliyor canlılarda dahil. Bakalım. Şanşa yine anneme sevdiği balıklar gelecek hem de...
Geçmiş olsun. Kıyaslanamaz tabi ama benim de sol el serçe parmağım kırık çok hafif. Atel takılı. Tekrar geçmiş olsun.[/QUOTE]
Sevindim sizin adınıza, İnşallah hem ekipmanlar hem de canlılar istediğiniz şekilde olur.
Teşekkür ederim, size de geçmiş olsun.
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=KaanE]
1000liraya 2 tane devasa dış filtre, bir iç filtre, bir hava motoru almıştım. Dış filtrelerin milleri ses yapıyor diye geri verdim o yüzden bunu almam hayatta. Bir süre sonra mili ses yaparsa çöp olacak.
Aslında ben hem fiyat avantajından dolayı, hem kolay olmasından dolayı hem de iç filtreye göre büyük hacmi için ilk başta büyük bir şelale filtre düşünüyordum ama şelale filtrenin 100LT'den sonra işe yaramayacağına dair genel bir kanı var. Yoksa ben de istiyorum bulabileceğim en büyük şelaleyi alıp uğraşmadan takmayı. [:D][/QUOTE]
Merhaba Kaan Bey;
Ben 100x40x50h akvaryumumda 75 gündür Aquael FZN Pro 1500 şelale filtreyi kullanıyorum. Bugüne kadar temizleme ihtiyacım olmadı ve debisi de düşmedi. İçerisinde gelen kartuşların dört tanesini çıkarıp biyolojik sünger ve Sera Siporax ekledim. Akvaryumun sol yan camına takılı 3-4 cm japon balıklarımı yormayan ama dipte dışkı ve atık bırakmayan debisi var.
Öncesinde Fluval 207 almıştım 1 ay dolmadan debisi düşmeye başladı ve akıntı akvaryumun karşı ucuna ulaşamıyordu. Fluval filtreyi 70x40x40 akvaryuma bağlayacağım tabi kırık ayağım düzelir de yürümeye başlayabilirsem :)[EDIT]HaydarGul,2025-05-06 20:25:45[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]
1000liraya 2 tane devasa dış filtre, bir iç filtre, bir hava motoru almıştım. Dış filtrelerin milleri ses yapıyor diye geri verdim o yüzden bunu almam hayatta. Bir süre sonra mili ses yaparsa çöp olacak.
Aslında ben hem fiyat avantajından dolayı, hem kolay olmasından dolayı hem de iç filtreye göre büyük hacmi için ilk başta büyük bir şelale filtre düşünüyordum ama şelale filtrenin 100LT'den sonra işe yaramayacağına dair genel bir kanı var. Yoksa ben de istiyorum bulabileceğim en büyük şelaleyi alıp uğraşmadan takmayı. [:D][/QUOTE]
Merhaba Kaan Bey;
Ben 100x40x50h akvaryumumda 75 gündür Aquael FZN Pro 1500 şelale filtreyi kullanıyorum. Bugüne kadar temizleme ihtiyacım olmadı ve debisi de düşmedi. İçerisinde gelen kartuşların dört tanesini çıkarıp biyolojik sünger ve Sera Siporax ekledim. Akvaryumun sol yan camına takılı 3-4 cm japon balıklarımı yormayan ama dipte dışkı ve atık bırakmayan debisi var.
Öncesinde Fluval 207 almıştım 1 ay dolmadan debisi düşmeye başladı ve akıntı akvaryumun karşı ucuna ulaşamıyordu. Fluval filtreyi 70x40x40 akvaryuma bağlayacağım tabi kırık ayağım düzelir de yürümeye başlayabilirsem :)[EDIT]HaydarGul,2025-05-06 20:25:45[/EDIT]
Balığım Dengesini Sağlayamıyor
Merhaba;
Akvaryumunuz kaç litre? Yanında başka balık var mı?
Balığınıza daha iyi ortam sağlamak için bence akvaryumunuzu tam doldurun, yapay bitkiyi çıkarın. Bitki eklemek istiyorsanız anubias, java fern gibi sert yapraklı bitkileri taş veya köke yapıştırabilir, bağlayabilirsiniz. Zemindeki renkli taşları çıkarırsanız daha iyi olur suya salınım yapabilir. Göz zevkinize göre akvaryum için uygun kum kullanın. Akvaryum ölçünüze uygun filtre alın. Balığınıza fazla yem veriyor olabilirsiniz azaltırsanız iyi olacaktır.
Merhaba;
Akvaryumunuz kaç litre? Yanında başka balık var mı?
Balığınıza daha iyi ortam sağlamak için bence akvaryumunuzu tam doldurun, yapay bitkiyi çıkarın. Bitki eklemek istiyorsanız anubias, java fern gibi sert yapraklı bitkileri taş veya köke yapıştırabilir, bağlayabilirsiniz. Zemindeki renkli taşları çıkarırsanız daha iyi olur suya salınım yapabilir. Göz zevkinize göre akvaryum için uygun kum kullanın. Akvaryum ölçünüze uygun filtre alın. Balığınıza fazla yem veriyor olabilirsiniz azaltırsanız iyi olacaktır.
Hangi Filtre?
[QUOTE=karakemal]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [/QUOTE]
Merhaba Kemal Bey;
Aşağıdaki ürünü öneririm, bende yeni akvaryumumu kurarken kullandım. Ürün açıklamasında da yazıyor, içeriğinde hem bakteri kültürü hem de bakteri besini bulunmakta.
https://www.cikletistpetshop.com/aquario-neo-cap-starter-20-kapsulbakteri-kulturubakteri-besini
[QUOTE=karakemal]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [/QUOTE]
Merhaba Kemal Bey;
Aşağıdaki ürünü öneririm, bende yeni akvaryumumu kurarken kullandım. Ürün açıklamasında da yazıyor, içeriğinde hem bakteri kültürü hem de bakteri besini bulunmakta.
https://www.cikletistpetshop.com/aquario-neo-cap-starter-20-kapsulbakteri-kulturubakteri-besini
Petshop Yanlış Filtre Tercihi
[QUOTE=Alperktl]Tank biraz kalabalık olduğu için hava taşı kullanmakta fayda var. Tavsiye ederim[/QUOTE]
Bakın bu önermeniz doğru olmuş. Biraz empati ile balıkların gözünden bakmak iyidir.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]
Alper Bey konu sahibi yüzey akıntısından şikayetçi zaten, hava taşını ne amaçla koyacak oksijen için mi? [/QUOTE]
Merhaba Ahmet Fırat Bey;
Sanırım filtreyi çıkarmak veya değiştirmek durumu için söyledi Alper Bey. Yada ben öyle anladım :)
[QUOTE=Alperktl]Tank biraz kalabalık olduğu için hava taşı kullanmakta fayda var. Tavsiye ederim[/QUOTE]
Bakın bu önermeniz doğru olmuş. Biraz empati ile balıkların gözünden bakmak iyidir.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]
Alper Bey konu sahibi yüzey akıntısından şikayetçi zaten, hava taşını ne amaçla koyacak oksijen için mi? [/QUOTE]
Merhaba Ahmet Fırat Bey;
Sanırım filtreyi çıkarmak veya değiştirmek durumu için söyledi Alper Bey. Yada ben öyle anladım :)
Petshop Yanlış Filtre Tercihi
[QUOTE=Alperktl] Ben su degişimine karşı değilim. Ayrıca bu sözleri bulanık ve yeşil su için söyledim. Bakteri kültürünün oturması için[/QUOTE]
Merhaba Alper Bey;
Son mesajlarınızda " su değişimi yapmayın, filtreyi temizlemeyin " demeniz yanlış. Bakteri kültürünün oturması için akvaryumda su değişikliği yapılmamasını önermenizde hatalı, ki bunu gören yeni hobiciler yanlış anlayıp hiç su değişikliği yapmamak daha iyi diye düşünebilir.
Tekrar olacak ama temiz su her zaman iyidir. Su değişimi ferahlıktır, bulunduğumuz ortamı havalandırmak gibi ve ekstrası balıklarınıza ve bitkilerinize göre ( ro su istemeyen ) mineral kaynağı olur.
[QUOTE=Alperktl] Ben su degişimine karşı değilim. Ayrıca bu sözleri bulanık ve yeşil su için söyledim. Bakteri kültürünün oturması için[/QUOTE]
Merhaba Alper Bey;
Son mesajlarınızda " su değişimi yapmayın, filtreyi temizlemeyin " demeniz yanlış. Bakteri kültürünün oturması için akvaryumda su değişikliği yapılmamasını önermenizde hatalı, ki bunu gören yeni hobiciler yanlış anlayıp hiç su değişikliği yapmamak daha iyi diye düşünebilir.
Tekrar olacak ama temiz su her zaman iyidir. Su değişimi ferahlıktır, bulunduğumuz ortamı havalandırmak gibi ve ekstrası balıklarınıza ve bitkilerinize göre ( ro su istemeyen ) mineral kaynağı olur.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 17:24
Yeni Üye Forumu - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
