ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Frkn
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6633
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrimiçi
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2019 17:36
Son Ziyaret:
2 dakika önce
Toplam Mesaj:
2307 [0.93 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
7 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Frkn
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Doğallık ve Sadelik..

SON 10 MESAJI

Ternapi Medaka Pondları
Benim balkona da giriş çıkışlar başlamıştır. Doğu cephe çünkü. [:D]
Orta Amerika'ya Dönüş
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba sevgili akvaryum dostlarım. Ne kadar uzak kalırsan kal, birgün yine hobi aşkı, akvaryum sevdası depreşiyor insanın içinde. Bırakıp arkana bakmadan devam edemiyorsun. İllaki senin peşinden koşup yakalayıveriyor. [:)]
Bende aradan geçen bunca yıldan sonra tekrar hobiye dönüp, eldeki malzemeleri gözden geçirip, eksik olanları tedarik etme yönünde adım atmış bulunuyorum.
Elimdeki en büyük eksik akvaryumun kendisi. Bu hobiye başladım başlayalı çeşitli boylarda akvaryumlarım oldu. Hobiye kısa dönemlerle ara vermiş olsam da, bir kenarda mutlaka boşta duran akvaryumum hazır bekler, bende ilk fırsatta tekrar kurulum yapıp hobiye devam ederdim.
Elimdeki son akvaryumu genç bir hobici kardeşime hediye ederek bu geleneği bozmuş oldum.[:)]
Bu yönüyle de hobimiz gerçekten çok güzel.[:3] Yeni, genç kardeşlerimizin hevesini görmek, onlara bir şekilde önayak olmak, yardımcı olmak, teşvik etmek çok güzel.[:)]
Şimdi ise çok büyük akvaryumdan ziyade, yine çift olarak bakabileceğim canlılara uygun, 70x40x40 - 80x40x40 gibi iki farklı seçenek var aklımda. Büyük ihtimalle bu şekilde olacak ölçüler. Araştırma aşaması devam ediyor açıkçası.
Tekrar konu açmaktansa, aynı veya yakın habitat, bölge türleriyle devam edeceğim için, konuyu devam ettirmek daha mantıklı olacaktır.
Kurulum aşamalarını yine buradan tek tek sizlerle paylaşacağım. Elimde olan malzemeler; filtre, kum, kök, küp, led aydınlatma..
Şöylede bir kutu açılışı görseli paylaşayım.[:)] Hepinize sağlıklı hobiler diliyorum.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/250620261849311.jpg[/IMG]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[QUOTE=ternapi]Yetişiiinnn!
Büyük nilüferler küçük nilüferleri yiyor! [:O][:lol:]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/170620262146061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yok Yoook[:cik:]
Pac-Man oyunundan bir kesit bu.
Screenshot alınmış[:devil:]
Kurban Bayramımız Kutlu Olsun! - Akvaryum Ailesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/270520261853331.jpg[/IMG]

Hayırlı Bayramlar.
Koi Havuzu
Çok geçmiş olsun Fatih Bey. Filtrasyon ve su değerleri normal dediğinize göre, dışarıdan bir müdahale olasılığı geliyor aklıma (kedi veya başka bir canlının müdahalesi, suya farklı bir maddenin karışması gibi). Ayrıca bir balıkta belirgin bir yaralanma olduğunu belirtmiş siniz. Dışarıdan belli bir süre gözlem yapmak sorunu tespit etmeniz de yararlı olabilir. Sağlıklı hobiler.
Akvaryuma Fazla Balık Mı Koydum Acaba
Görsel olarak sade ve şık bir Japon akvaryumu. Ayrıca dekorasyon Japonlar için uygun. Filtreniz de yanlış görmüyorsam iç sump. Vatozları ve ilk fotoğrafta görünen üç iri Japon hariç diğerlerini çıkarırsanız, belirttiğiniz litreye göre canlı sayısı ideal olacaktır. Sağlıklı hobiler.
Akvaryuma Dere Kumu Koymak
[QUOTE=ternapi]
İmkanım oldukça dere kumunu ben canlı kullanıyorum düşünün, canlı bulamadığım zaman da sadece yıkayıp kullanıyorum.
Başka işlem yapmaya gerek yok, mis gibi dere kumu bulmuşsunuz, gönlünüzce kullanın işte[:iyi:]
[/QUOTE]
Yıkaya yıkaya taşın (daş[:devil:]) kumun ruhunu da içinden çıkarır bunlar bacım.. [:lol:]
Konuya gelirsek; kumu yıkadığınız kaptaki su berraklaşana kadar, kumu karıştırarak yıkamanız yeterli. Her yıkamada suyun rengi daha da temiz olur. İçinize sinen berraklığa ulaştığında kum akvaryum için hazırdır. Sağlıklı hobiler.
Psikoloğum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/230420212256291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/240420212152491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/240420212153381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/240420212154351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/240420212203321.jpg[/IMG]
Saulosileri özlemişim.[:3] Affınıza sığınarak, eski tankımdan birkaç görseli konunuzda paylaşmak istedim.. Sağlıklı hobiler.
Dişileri Çok Kovaliyor
[QUOTE=oktayyigiter][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/260928/090720251304041.jpg[/IMG]
Fotoğrafta gördüğünüz erkek dişileri sürekli yukarda köşede tutuyor hareket eden dişiyi kovalıyor neden böyle yapıyor sebebini bilen varmı 7dişi1erkek var.
Akvaryum 1metreye 50cm[/QUOTE]
Bu doğal bir davranış şeklidir. Erkek, üremeye hazır dişi hariç diğer balıkları çiftleşme bölgesinden uzak tutar. Akvaryum ortamımız sınırlı alan olduğundan, çiftleşme de zemin kısmında gerçekleştiğinden, bu durumu yaşamaları normaldir. Sağlıklı hobiler.
Ciklet
[QUOTE=UsTa710]Beyaz prenses çiftimde erkek balık çiftleşmek istiyo fakst dişi kaçıyo ne yapabilirim ve neden[/QUOTE]
Bu balıkları 1 erkeğe en az 4-5 dişi olacak şekilde beslemek gerekir. Aksi takdirde erkek dişiyi sürekli kovalayarak yorar ve stresten veya yaralanmalardan ötürü öldürebilir. Sağlıklı hobiler.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.