ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
trophhor
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2006 20:07
Son Ziyaret:
15 Aralık 2022 18:00
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sevgin Gungor
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sevgin Güngör
SON 9 MESAJI
Çöp.
Çok keyifli balıklar...
bunlar da benim blue azullar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/230520191417431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/230520191418161.jpg[/IMG]
Çok keyifli balıklar...
bunlar da benim blue azullar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/230520191417431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/230520191418161.jpg[/IMG]
Dombili Cüce Duboisi
Damızlık halleri...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/180420171506511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/180420171506551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/180420171506591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/180420171507501.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/pxNUst43C7A[/VID][EDIT]trophhor,2017-04-18 15:12:10[/EDIT]
Damızlık halleri...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/180420171506511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/180420171506551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/180420171506591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/180420171507501.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/pxNUst43C7A[/VID][EDIT]trophhor,2017-04-18 15:12:10[/EDIT]
Dombili Cüce Duboisi
2013 yılında bu dombili yavruları biriktirerek küçük bir grup oluşturduk. Fotoğraftakiler damızlık oldu ama sempatik hallerinden bir şey kaybetmediler.
Bir ara damızlık hallerinin de paylaşayım. Fotoğraflar 2013 eylülde çekilmiş. Klasörler arasında tesadüfen buldum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450481.jpg[/IMG]
2013 yılında bu dombili yavruları biriktirerek küçük bir grup oluşturduk. Fotoğraftakiler damızlık oldu ama sempatik hallerinden bir şey kaybetmediler.
Bir ara damızlık hallerinin de paylaşayım. Fotoğraflar 2013 eylülde çekilmiş. Klasörler arasında tesadüfen buldum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10889/080220171450481.jpg[/IMG]
Tanganyika maceram
[QUOTE=zamansız]Sevgin bey balıklarınız harika sizi tebrik ediyorum. sağlıklı ve bol yavrulu akvarumlar dilerim.
Gayet sağlıklı görünüyorlar. Artist gibi çıkmış :) Tebrik ederim. Bu arada yemleriniz arasında NLS yok sanırım?
[QUOTE=CaN_BaKıR]
Evet tanışmışız doğru.. Kusura bakmayın benim unutkanlığım. Hatta şimdi sizinle konuştuğum günü bile hatırladım gibi biraz biraz.. Bende size çok yakınım aslında... Arabayla 12-13 dakika mesafede oturuyorum size.. Tabi Kısık Köy tarafından kestirmeden gelince :)
Özelden telefonunuzu gönderebilirseniz yolum düştüğünde o taraflara sizi rahatsız eder, bir çayınızı içerim :)
[/QUOTE]
Siz Ayrancılardasınız o zaman? Şimdi anlaşıldi bana gelip de "buralarda meşhur bir diskuscu var" dedikleri sizsiniz demek. Ben sizi hep Karşıyakalı sanıyordum.
öm olarak cebi gönderdim.
[QUOTE=zamansız]Sevgin bey balıklarınız harika sizi tebrik ediyorum. sağlıklı ve bol yavrulu akvarumlar dilerim.
Bu arada Ağustos ayında sizlerden almış olduğum Bemba yavrularınızın fotografını ekliyorum.
Dilerim bakabilme konusunda sizleri mahcup etmemişimdir.
[/QUOTE]Gayet sağlıklı görünüyorlar. Artist gibi çıkmış :) Tebrik ederim. Bu arada yemleriniz arasında NLS yok sanırım?
[QUOTE=CaN_BaKıR]
Evet tanışmışız doğru.. Kusura bakmayın benim unutkanlığım. Hatta şimdi sizinle konuştuğum günü bile hatırladım gibi biraz biraz.. Bende size çok yakınım aslında... Arabayla 12-13 dakika mesafede oturuyorum size.. Tabi Kısık Köy tarafından kestirmeden gelince :)
Özelden telefonunuzu gönderebilirseniz yolum düştüğünde o taraflara sizi rahatsız eder, bir çayınızı içerim :)
[/QUOTE]
Siz Ayrancılardasınız o zaman? Şimdi anlaşıldi bana gelip de "buralarda meşhur bir diskuscu var" dedikleri sizsiniz demek. Ben sizi hep Karşıyakalı sanıyordum.
öm olarak cebi gönderdim.
Tanganyika maceram
[QUOTE=Lake_Tanganyika]Süperler maşallah. Frontosaların tamamını erkek olarak gördüm. Siz erkekleri bilere bıraktız? Hepsi harika gerçekten tebrik ederim. Kırk bir kere Maşallah. Tropheus RedChimba var mı? Varsa 4-5 cm adet fiyatını yazarsanız sevinirim.[/QUOTE]
Başta 4 frontı aldım(4-5cm). Akvaryumcu garanti verdi 3d1e diye. Tam tersi çıktı. Tabii japondan sonra ilk çiklit tecrübem, akvaryumcuya güvenim tamdı. :)
Chipimbi onlar. 4-5cm olarak 34 tane var. İlanını vermiştim ama toplu olarak alan çıkmayınca kaldırdım.
[QUOTE=CaN_BaKıR]Maşallah çok güzel balıklar.. Hepsi birbirinden güzeller... Allah nazardan saklasın...
Daha önce başka forumlardan isminizi anımsıyorum. Sanırım ya Gaziemir'de ya da Buca'da oturuyordunuz yanlış anımsamıyorsam. Bugüne kadar tanışmak nasip olmadı sizinle ancak tanışmayı arzu ederim.
Saygılarımla...
[/QUOTE]
Ben de biliyorum sizi(forumlardan). Calvus Akvaryum da Erkan ın mekanında görüşmüş de olabiliriz.
Geophagus Tapajo getirmişmiydiniz 1-2 sene once?
Bu arada gaziemir sarnıç ta oturuyorum. Yolunuz düşerse memnun olurum.
[QUOTE=TheKinqDom]Maşallah çok güzel gerçekten tebrik ederim.. Bu hobi bendede öle olcak gibi duruyor ben molly ailesiyle başladım şimdi malawi 5-6 ay oldu hobim ama daha da ilerlerse bir akvaryumcu açmayı planlıyorum :)
[/QUOTE]
Güzel olur tabii ama iş büyüdükçe yorucu olmaya başlıyor. :)
[QUOTE=dialog]Leleupi yavrularının olduğu tankın görüntüsü süper. Kavuniçi tonlar, bir dolu göz :) Naptınız leleupileri, onlardan vazgeçmek kolay değil.. Bir de kendi yavrunuz..[/QUOTE]
Okyanuslardaki sürü balıkları gibi olmuştu leleupiler. 300lt de 500leleupi çok zor. Her gün %50 su değişimi 2 tane ex1200 + iç filte ile ancak sistem ayakta kalabiliyordu. Akvaryumcu geldi(toptancı) hepsini aldı gitti. Damızlıklar bende ama yavrularını ayırmıyorum artık. Çıkan yavruların %90 ı kalvuslar tarafından yeniliyor. Anca 10-15 tane hayatta kalıyor. Onlarda eşe dosta gidiyor.
[QUOTE=Lake_Tanganyika]Süperler maşallah. Frontosaların tamamını erkek olarak gördüm. Siz erkekleri bilere bıraktız? Hepsi harika gerçekten tebrik ederim. Kırk bir kere Maşallah. Tropheus RedChimba var mı? Varsa 4-5 cm adet fiyatını yazarsanız sevinirim.[/QUOTE]
Başta 4 frontı aldım(4-5cm). Akvaryumcu garanti verdi 3d1e diye. Tam tersi çıktı. Tabii japondan sonra ilk çiklit tecrübem, akvaryumcuya güvenim tamdı. :)
Chipimbi onlar. 4-5cm olarak 34 tane var. İlanını vermiştim ama toplu olarak alan çıkmayınca kaldırdım.
[QUOTE=CaN_BaKıR]Maşallah çok güzel balıklar.. Hepsi birbirinden güzeller... Allah nazardan saklasın...
Daha önce başka forumlardan isminizi anımsıyorum. Sanırım ya Gaziemir'de ya da Buca'da oturuyordunuz yanlış anımsamıyorsam. Bugüne kadar tanışmak nasip olmadı sizinle ancak tanışmayı arzu ederim.
Saygılarımla...
[/QUOTE]
Ben de biliyorum sizi(forumlardan). Calvus Akvaryum da Erkan ın mekanında görüşmüş de olabiliriz.
Geophagus Tapajo getirmişmiydiniz 1-2 sene once?
Bu arada gaziemir sarnıç ta oturuyorum. Yolunuz düşerse memnun olurum.
[QUOTE=TheKinqDom]Maşallah çok güzel gerçekten tebrik ederim.. Bu hobi bendede öle olcak gibi duruyor ben molly ailesiyle başladım şimdi malawi 5-6 ay oldu hobim ama daha da ilerlerse bir akvaryumcu açmayı planlıyorum :)
[/QUOTE]
Güzel olur tabii ama iş büyüdükçe yorucu olmaya başlıyor. :)
[QUOTE=dialog]Leleupi yavrularının olduğu tankın görüntüsü süper. Kavuniçi tonlar, bir dolu göz :) Naptınız leleupileri, onlardan vazgeçmek kolay değil.. Bir de kendi yavrunuz..[/QUOTE]
Okyanuslardaki sürü balıkları gibi olmuştu leleupiler. 300lt de 500leleupi çok zor. Her gün %50 su değişimi 2 tane ex1200 + iç filte ile ancak sistem ayakta kalabiliyordu. Akvaryumcu geldi(toptancı) hepsini aldı gitti. Damızlıklar bende ama yavrularını ayırmıyorum artık. Çıkan yavruların %90 ı kalvuslar tarafından yeniliyor. Anca 10-15 tane hayatta kalıyor. Onlarda eşe dosta gidiyor.
Tanganyika maceram
Herkese teşekkür ederim. Özellikle son gelen elektrik faturasından sonra biraz morale ihtiyacım vardı. Aldığım bu gaz ile yola devam. :)
İlk ilangi yavrularını kendime ayırdım, en son 20 tanesini de çok yakın bir arkadaşım aldı. Bundan sonraki yavrularda haberiniz olur. Zaten yer de kalmadı. Salonda 3 tane 2metrelik akvaryum var. Anne baba tepkili biraz ama neyseki alıştılar(bakınız: stockholm sendromu)
:)
Herkese teşekkür ederim. Özellikle son gelen elektrik faturasından sonra biraz morale ihtiyacım vardı. Aldığım bu gaz ile yola devam. :)
İlk ilangi yavrularını kendime ayırdım, en son 20 tanesini de çok yakın bir arkadaşım aldı. Bundan sonraki yavrularda haberiniz olur. Zaten yer de kalmadı. Salonda 3 tane 2metrelik akvaryum var. Anne baba tepkili biraz ama neyseki alıştılar(bakınız: stockholm sendromu)
:)
Tanganyika maceram
Bu başlık altında fanus içinde evime sızan iki japonun beni nasıl odasız bıraktıklarını görebilirsiniz. İşte sevimli "işgalciler". :)
Frontosa, leleupi ve kalvuslar.
Fotoğraf:
eski tank





eskiden çoook leleupi yavrum vardı :(

ve kalvus



yeni tankları(arkadaşım Alper'e gittiler )

Boyut (cm): 225*70*60(h)
Kapasite (litre): sumpla beraber 1200lt
Canlılar: Frontosa, leleupi, black kalvus, red fin, siyah ve albino cüce vatoz.
Malzemeler: midye kırığı kum, sumpta mercan ve biosunger.
Akvaryum Bakımı:haftalık dip çekimi.
Kullanılan Yemler: tetra discus, tropikal super forte granulat.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: kaya tuzu.
Tropheuslar.
Fotoğraf:
ilangiler




"deli kadir" ve çoçukları



aralardaki ikola yavruları "mahmut" un çocukları
"mahmut" ve haremi

"mahmut" un yavrusu koca adam oldu :)

chipimbiler ve red rainbow lar


bembalar


Boyut (cm): 200*70*50(h) her türün ayrı tankı var
Kapasite (litre): 700lt
Canlılar: yukardakiler
Malzemeler: midye kırığı kum, sumpta mercan ve biosunger.
Akvaryum Bakımı:haftalık dip çekimi.
Kullanılan Yemler: jbl novorift, tropikal super forte granulat, sera spirulina tablet, nls.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: kaya tuzu.
Discuslarımı es geçmek olmaz
Fotoğraf:






Boyut (cm): 55*55*55(h)
Kapasite (litre): 150lt
Canlılar: maze ve leopar snake skin.
Malzemeler: torf.
Akvaryum Bakımı: dip çekimi.
Kullanılan Yemler: tetra discus ve dana yureği.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: yok.
Bu başlık altında fanus içinde evime sızan iki japonun beni nasıl odasız bıraktıklarını görebilirsiniz. İşte sevimli "işgalciler". :)
Frontosa, leleupi ve kalvuslar.
Fotoğraf:
eski tank





eskiden çoook leleupi yavrum vardı :(

ve kalvus



yeni tankları(arkadaşım Alper'e gittiler )

Boyut (cm): 225*70*60(h)
Kapasite (litre): sumpla beraber 1200lt
Canlılar: Frontosa, leleupi, black kalvus, red fin, siyah ve albino cüce vatoz.
Malzemeler: midye kırığı kum, sumpta mercan ve biosunger.
Akvaryum Bakımı:haftalık dip çekimi.
Kullanılan Yemler: tetra discus, tropikal super forte granulat.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: kaya tuzu.
Tropheuslar.
Fotoğraf:
ilangiler




"deli kadir" ve çoçukları



aralardaki ikola yavruları "mahmut" un çocukları
"mahmut" ve haremi

"mahmut" un yavrusu koca adam oldu :)

chipimbiler ve red rainbow lar


bembalar


Boyut (cm): 200*70*50(h) her türün ayrı tankı var
Kapasite (litre): 700lt
Canlılar: yukardakiler
Malzemeler: midye kırığı kum, sumpta mercan ve biosunger.
Akvaryum Bakımı:haftalık dip çekimi.
Kullanılan Yemler: jbl novorift, tropikal super forte granulat, sera spirulina tablet, nls.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: kaya tuzu.
Discuslarımı es geçmek olmaz
Fotoğraf:






Boyut (cm): 55*55*55(h)
Kapasite (litre): 150lt
Canlılar: maze ve leopar snake skin.
Malzemeler: torf.
Akvaryum Bakımı: dip çekimi.
Kullanılan Yemler: tetra discus ve dana yureği.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: yok.
Vortex Blower icin susturucu
Özellikle belirttim "Vortex Blower" diye
bahsetiğim motor şu:
http://www.hailea.com/E-hailea/product-2/VB-290G.htm
Eğer bu konuda yardımcı olabilirseniz memnun olurum.
Özellikle belirttim "Vortex Blower" diye
bahsetiğim motor şu:
http://www.hailea.com/E-hailea/product-2/VB-290G.htm
Eğer bu konuda yardımcı olabilirseniz memnun olurum.
Vortex Blower icin susturucu
Vortex Blower tipi bir hava motoru aldım. Fakat korkunç ses çıkarıyor. Hava emiş noktasına bir hortum yardımı ile pet şişe bağladım. Pet şişenin dibini kesip elyaf doldurdum. Ses bir miktar azaldı.
Sesi daha cok azaltmanın bir yolu var mı acaba? Daha etkili bir susturucu nasıl yapılır?
lafayette 2007-08-15 13:27:12
Vortex Blower tipi bir hava motoru aldım. Fakat korkunç ses çıkarıyor. Hava emiş noktasına bir hortum yardımı ile pet şişe bağladım. Pet şişenin dibini kesip elyaf doldurdum. Ses bir miktar azaldı.
Sesi daha cok azaltmanın bir yolu var mı acaba? Daha etkili bir susturucu nasıl yapılır?
Türkçe karakter kullanmaya özen gösterelim.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


