ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cemre26
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Ekim 2011 01:45
Son Ziyaret:
29 Nisan 2013 03:07
Toplam Mesaj:
216 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Cantürk
Doğum Tarihi:
10 Ocak 1986
Yaş:
40
İl:
Içel
Meslek:
Elektrik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
80x70x45/250 Lt.
<<<Texas-GT>>>
Emre Cantürk
<<<Texas-GT>>>
Emre Cantürk
SON 10 MESAJI
İşte Amerikan Rüyası
Geçmiş olsun Gürkan abi üzüldüm gerçekten
Geçmiş olsun Gürkan abi üzüldüm gerçekten
Cüce vatozumda erime durmuyor..
Balığım öldü ilgi ve alakanız için hepinize teşekkürler
Balığım öldü ilgi ve alakanız için hepinize teşekkürler
Cüce vatozumda erime durmuyor..
[QUOTE=M.Tuna]Emre Bey resim yok mu?
Biraz huzursuz gibi,kayanın altına tünel açmış kumu kazarak kayanın altında yatıyor gündüz vakti geceleri cıkıyorsa bilemem ama aksamları bazen görüyorum arka camda dolanırken.Hiç bişey yemiyor bişeler yese iyi olacakta.Yemeden içmeden kesildi sanki.
[QUOTE=M.Tuna]Emre Bey resim yok mu?
Balık diğer balıklardan şiddet görüyor olabilir mi?
Resim olmadığından dolayı akla ne gelir ki başka?
[/QUOTE]Biraz huzursuz gibi,kayanın altına tünel açmış kumu kazarak kayanın altında yatıyor gündüz vakti geceleri cıkıyorsa bilemem ama aksamları bazen görüyorum arka camda dolanırken.Hiç bişey yemiyor bişeler yese iyi olacakta.Yemeden içmeden kesildi sanki.
Cüce vatozumda erime durmuyor..
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Balığı 1 hafta oldu alalı.İlk getirdiğimde de kuyruklarda çok az erime vardı.Bu düzelir diyip tanka kattım.Ancak hergün azar azar erime devam etti.Kuyruk ve üst yüzgeç param parça ve parçalanmış araları erimiş durumda.Balığın gövdesindede zayıflık var.Cama yapıştığında görüyorum ki karın bölgesinde kıkırdaklar sayılıyor artık ve rengi soldu iyice :(
Akvaryum Kapasitesi (litre): 250 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: GT-Teksas-Reddevil-A.Zebra-Tiger botia-Tül kuyruk albino cüce.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Dış filte lifetech
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Mikofish kullandım 2 gün önce 2 gün kullandım.Bu 2 gün içindede filtreyi kapatıp sadece havalandırıcı ve ısıtıcıyı açık bıraktım.3.gün %50 su değişimi ve 4 kaşık kaya tuzunu eriterek kattım.Akvaryum suyu çok berrak ve temiz %50 değişimde dip çekimi aparatı ile tüm kumu taradım dipten çektim suyu.Fakat düzelme yok aksine dahada ilerlemiş durumda rahatsızlığı :( Balık boyu 3-4 cm bişey daha yavru bu miniği tekrar sağlığına kavuşturmak istiyorum kaybetmek değil onu bu halde bitkin görmek beni kahrediyor hergün :( Lütfen yardmlarınıza çok acil ihtiyaclarım var.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Yukarda yazdığım gibi bir ilaç uygulaması ve 2 gün önce %50 dipten çekerek su değişimi.
33 görüntülenme ama yorum 0 lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Balığı 1 hafta oldu alalı.İlk getirdiğimde de kuyruklarda çok az erime vardı.Bu düzelir diyip tanka kattım.Ancak hergün azar azar erime devam etti.Kuyruk ve üst yüzgeç param parça ve parçalanmış araları erimiş durumda.Balığın gövdesindede zayıflık var.Cama yapıştığında görüyorum ki karın bölgesinde kıkırdaklar sayılıyor artık ve rengi soldu iyice :(
Akvaryum Kapasitesi (litre): 250 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: GT-Teksas-Reddevil-A.Zebra-Tiger botia-Tül kuyruk albino cüce.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Dış filte lifetech
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Mikofish kullandım 2 gün önce 2 gün kullandım.Bu 2 gün içindede filtreyi kapatıp sadece havalandırıcı ve ısıtıcıyı açık bıraktım.3.gün %50 su değişimi ve 4 kaşık kaya tuzunu eriterek kattım.Akvaryum suyu çok berrak ve temiz %50 değişimde dip çekimi aparatı ile tüm kumu taradım dipten çektim suyu.Fakat düzelme yok aksine dahada ilerlemiş durumda rahatsızlığı :( Balık boyu 3-4 cm bişey daha yavru bu miniği tekrar sağlığına kavuşturmak istiyorum kaybetmek değil onu bu halde bitkin görmek beni kahrediyor hergün :( Lütfen yardmlarınıza çok acil ihtiyaclarım var.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Yukarda yazdığım gibi bir ilaç uygulaması ve 2 gün önce %50 dipten çekerek su değişimi.
33 görüntülenme ama yorum 0 lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=LIGHTNING] Değerli üstadların olduğu bu başlıkta Amerika kıtası türleri için yorum yapmak haddime değil, ancak benim gözlemim sadece erkeklerin olduğu bir tankta 28 - 30 derece ısı ve güzel bir bakımla güzel kafa yapıyorlar, bende tek olan ve çokda yaşlı olmayan erkek diğer iki erkek gelince çok hızlı kafa gelişimi gösterdi.[/QUOTE]
Zaten 1 den çok erkeğin olduğu amerikan tankında bu malawiden yunuslardada olsun.Çekime rekabet mücadele olacağından kafa yapmaları cok daha hızlı yada kafa yapma olasılığı daha yüksek oranda gerçekleşiyor.Diğer doğal yolu ise çiftleşen 1 çiftte erkeğin tek başına olmasına rağmen artık o çiftleşmedeki azimmidir nedir bilmiyorum ordada kafa yapabiliyor.Ben bunu bizzat şahid oldum.Geçen yaz bir çift teksasım vardı.Dişiyi almadan önce erkekte bir anormallik yoktu dişiyi yanına aldıktan sonra hemen çiftleştiler ve erkek kafa yapmaya başlamıştı bariz bir şişlik görüyordum.
Benim balıklara gelirsek benim tank karışık biraz.Albino zebrası var Red devili var teksası Gt si var.zaten çift tutsunlarda yavru alayım diye yapmamıştım.Aklımın ucundan geçmezdi gt teksas çiftleşmesi.Show boy olarak kurmuştum bu karmayı.Yavru yetiştirmek sabır işi daha önce 2 kez yaptım usandım onların büyümesini bakımını yapmaktan beklemekten.Bunlarda şansıma yumurta döktüler 3 gün sonrada yediler.Yine olursa diye tankı boşaltıcam sadece ikisini bırakıcam.
[QUOTE=LIGHTNING] Değerli üstadların olduğu bu başlıkta Amerika kıtası türleri için yorum yapmak haddime değil, ancak benim gözlemim sadece erkeklerin olduğu bir tankta 28 - 30 derece ısı ve güzel bir bakımla güzel kafa yapıyorlar, bende tek olan ve çokda yaşlı olmayan erkek diğer iki erkek gelince çok hızlı kafa gelişimi gösterdi.[/QUOTE]
Zaten 1 den çok erkeğin olduğu amerikan tankında bu malawiden yunuslardada olsun.Çekime rekabet mücadele olacağından kafa yapmaları cok daha hızlı yada kafa yapma olasılığı daha yüksek oranda gerçekleşiyor.Diğer doğal yolu ise çiftleşen 1 çiftte erkeğin tek başına olmasına rağmen artık o çiftleşmedeki azimmidir nedir bilmiyorum ordada kafa yapabiliyor.Ben bunu bizzat şahid oldum.Geçen yaz bir çift teksasım vardı.Dişiyi almadan önce erkekte bir anormallik yoktu dişiyi yanına aldıktan sonra hemen çiftleştiler ve erkek kafa yapmaya başlamıştı bariz bir şişlik görüyordum.
Benim balıklara gelirsek benim tank karışık biraz.Albino zebrası var Red devili var teksası Gt si var.zaten çift tutsunlarda yavru alayım diye yapmamıştım.Aklımın ucundan geçmezdi gt teksas çiftleşmesi.Show boy olarak kurmuştum bu karmayı.Yavru yetiştirmek sabır işi daha önce 2 kez yaptım usandım onların büyümesini bakımını yapmaktan beklemekten.Bunlarda şansıma yumurta döktüler 3 gün sonrada yediler.Yine olursa diye tankı boşaltıcam sadece ikisini bırakıcam.
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=rastlantısal]
İlla kafa yapsın fin uzasın diye bir derdim olsaydı fh alır hiç uğraşmazdım :) Ben konuda böyle bir muhabbet geçtiğini görünce birde zebraların o halini görünce merak ettim yemin adını bir an temin edip kullanmak istedim.Hiç bişey yapmasam bile bu gt ile teksas çiftleşmesi devam edecektir ve gt kendi kendine kafa yapacaktır zaten.Teşekkür ederim.
LİGHTİNG evet az önce aldım mesajınızı canlı un kurdu demiştiniz.
cemre26 2013-03-19 17:41:55
[QUOTE=rastlantısal]
Emre Bey,
Alınganlık yapıyorsunuz. Besleyen arkadaşlar -ki besleme hususunda hatır sahibidirler- fikirlerini yazmışlar.
Diğer yandan ille de "kafa yapsın", "finleri uzasın" vs diyor iseniz herhangi bir yerden alacağınız çin malı FH yemleri bu işi çok güzel yapıyorlar ancak ne uğruna?
Canlının ömründen çalarak...
[/QUOTE]İlla kafa yapsın fin uzasın diye bir derdim olsaydı fh alır hiç uğraşmazdım :) Ben konuda böyle bir muhabbet geçtiğini görünce birde zebraların o halini görünce merak ettim yemin adını bir an temin edip kullanmak istedim.Hiç bişey yapmasam bile bu gt ile teksas çiftleşmesi devam edecektir ve gt kendi kendine kafa yapacaktır zaten.Teşekkür ederim.
LİGHTİNG evet az önce aldım mesajınızı canlı un kurdu demiştiniz.
İşte Amerikan Rüyası
Ne kıymetli bir yemmiş vay beee,biri duyar öğrenirse CİA gelip yakalıyacak şimdi yasaklı yemi kullanıcaksın diye.3 kere ardı ardına sormama rağmen ne kullanan cevap verdi nede bir başkası.Nasılsa bulurum elimin altında internet fh besliyen dostlarımda mevcut ama burası bir forum ve paylaşım yapılan bir platform diyerekten ben burdan öğrenmek istemiştim.
Ne kıymetli bir yemmiş vay beee,biri duyar öğrenirse CİA gelip yakalıyacak şimdi yasaklı yemi kullanıcaksın diye.3 kere ardı ardına sormama rağmen ne kullanan cevap verdi nede bir başkası.Nasılsa bulurum elimin altında internet fh besliyen dostlarımda mevcut ama burası bir forum ve paylaşım yapılan bir platform diyerekten ben burdan öğrenmek istemiştim.
İşte Amerikan Rüyası
Ben siyah bantlı olanınıda beslemiştim hemde malawilerle beraber şuandada Albinosu var en tatlısı o tankımda :) Küçücük daha gelişmeside çok ağır diğerlerine oranla.Hala aldığım gibi duruyo 4-5 aydır :) Yemin adını söyleyinde ben yinede denemek istiyorum.Kafa yapması için kimisi suyu 21-22 tutun diyen var kimide suyu 2 günde bir değiştiren diyende var.Suyu taze tutmak mantıklıda soğuk su bana saçma geliyor :)
Ben siyah bantlı olanınıda beslemiştim hemde malawilerle beraber şuandada Albinosu var en tatlısı o tankımda :) Küçücük daha gelişmeside çok ağır diğerlerine oranla.Hala aldığım gibi duruyo 4-5 aydır :) Yemin adını söyleyinde ben yinede denemek istiyorum.Kafa yapması için kimisi suyu 21-22 tutun diyen var kimide suyu 2 günde bir değiştiren diyende var.Suyu taze tutmak mantıklıda soğuk su bana saçma geliyor :)
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=LIGHTNING] Aynen evet, flower horn yemi ve canlı yem ile besledim, makav dişi bile kafa yapacaktı nerdeyse.
Üstad çok şaşırdım bir zebra ve kafa yapması.Ne yemiydi bu paylaşırsanız bende kullanmak isterim gt ve red devilime.
[QUOTE=LIGHTNING] Aynen evet, flower horn yemi ve canlı yem ile besledim, makav dişi bile kafa yapacaktı nerdeyse.
Ümit üstadımın nasihatlerini dinledim, 125 cm amerikan için nano sayılır dedi hobiyi bıraktım bu yüzden, bunda senin de payın var tabi, ne sorduysam olmaz dediniz
[/QUOTE]
Üstad çok şaşırdım bir zebra ve kafa yapması.Ne yemiydi bu paylaşırsanız bende kullanmak isterim gt ve red devilime.
İşte Amerikan Rüyası
Gece bunu yazdık nazar değdi herhalde sabah bir kalktım baktım ki yumurtalardan eser kalmamış gece birileri operasyon yapmış herhalde.Ama anne teksas hala yem yemiyor bu işde bir gariplik var yoksa kendi mi yedi :D
Gece bunu yazdık nazar değdi herhalde sabah bir kalktım baktım ki yumurtalardan eser kalmamış gece birileri operasyon yapmış herhalde.Ama anne teksas hala yem yemiyor bu işde bir gariplik var yoksa kendi mi yedi :D
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
