ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CastieL
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Eylül 2013 23:23
Son Ziyaret:
19 Aralık 2019 19:59
Toplam Mesaj:
595 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Işık SAYGIN
Doğum Tarihi:
07 Nisan 1992
Yaş:
34
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
“Bazen ne kadar küçük olduğumuzu görebilmek için yeterince yükseğe çıkmak gerekir.” Felix.
SON 10 MESAJI
Yarasa Kulak Salyangozu
Merhabalar Atakan Bey,
1-Yarasa kulak(diğer bir adıyla adi salyangoz)için bakım zorluğunu bırakın özel bir şart dahi mevcut değil. Camları balkonda güneşten yosunlanmış içine böceklerin düştüğü bir akvaryum yada damacanada dahi sağlıklı şekilde yetişebilirler.. Yem vermeniz dahi size kalmış, yosunlar ve suyun üzerinde oluşan yağ tabakasıyla beslenirler.. Aradıkları özel bir sıcaklık değeri mevcut değildir(üreme dışında)..
2-Genellikle salyangozların iyiliği için kendilerini yemeyecek canlı doğuranlar yada yutamayacak büyüklükte barışçıl sayılabilecek balıklarla beraber beslenmeleri daha uygun olur..
3-Bende İzmirliyim, etrafta ufak tefek su birikintileri, minik devamlı akan su kanallarından tutun göl ve göletlerin sığlıklarına dek her yerde bulunurlar..
Oldukça bol miktarlarda ve sık aralıklarda ürediklerinden dolayı pek tercih edilmez bulundukları tanklara Helena(katil)salyangozla komşu edilmeleri tavsiye edilir.. Isıtıcı, filtre vs. olmasa da yaşarlar ve soğuk havalarda çok sık üremiyorlar, su şartlarına toleresi çok yüksek.. Genelde aynı ortamda sık rastlayabileceğiniz Gambusia Affinis 'lerle aynı tanka koymayın uzuvları gambusyalara yem oluyor..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhabalar Atakan Bey,
1-Yarasa kulak(diğer bir adıyla adi salyangoz)için bakım zorluğunu bırakın özel bir şart dahi mevcut değil. Camları balkonda güneşten yosunlanmış içine böceklerin düştüğü bir akvaryum yada damacanada dahi sağlıklı şekilde yetişebilirler.. Yem vermeniz dahi size kalmış, yosunlar ve suyun üzerinde oluşan yağ tabakasıyla beslenirler.. Aradıkları özel bir sıcaklık değeri mevcut değildir(üreme dışında)..
2-Genellikle salyangozların iyiliği için kendilerini yemeyecek canlı doğuranlar yada yutamayacak büyüklükte barışçıl sayılabilecek balıklarla beraber beslenmeleri daha uygun olur..
3-Bende İzmirliyim, etrafta ufak tefek su birikintileri, minik devamlı akan su kanallarından tutun göl ve göletlerin sığlıklarına dek her yerde bulunurlar..
Oldukça bol miktarlarda ve sık aralıklarda ürediklerinden dolayı pek tercih edilmez bulundukları tanklara Helena(katil)salyangozla komşu edilmeleri tavsiye edilir.. Isıtıcı, filtre vs. olmasa da yaşarlar ve soğuk havalarda çok sık üremiyorlar, su şartlarına toleresi çok yüksek.. Genelde aynı ortamda sık rastlayabileceğiniz Gambusia Affinis 'lerle aynı tanka koymayın uzuvları gambusyalara yem oluyor..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Teleskop Japonun Kuyruguna Ne Olmus
Merhaba Mert Bey,
Fotoğraf eklerseniz yardım edebiliriz, fakat fotoğraf olmadan ''Kuyruğuna ne olmuş?'' sorusunun bin farklı cevabı var; Kuyruk erimesinden tutun didiklenmeye.. Yani fotoğrafsız veya sorunu/hastalığı açıklayıcı bir iki satır detay olmadan net cevap alabilmeniz neredeyse imkansız.
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhaba Mert Bey,
Fotoğraf eklerseniz yardım edebiliriz, fakat fotoğraf olmadan ''Kuyruğuna ne olmuş?'' sorusunun bin farklı cevabı var; Kuyruk erimesinden tutun didiklenmeye.. Yani fotoğrafsız veya sorunu/hastalığı açıklayıcı bir iki satır detay olmadan net cevap alabilmeniz neredeyse imkansız.
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Sıcak
Merhabalar Emre Bey,
Ne yazık ki hepimizin en büyük sorunlarından birisi sıcak havalarda akvaryum ısısını düşürmek konusu/problemi..
Eğer ki maddi durumunuz uygunsa piyasada bir çok farklı firmanın değişik ebat ve fiyatlarda akvaryum soğutucuları mevcut(yaklaşık olarak kalitesi baz alınarak 500 lira civarlarında başlayarak(2014 senesi için konuşuyorum, şuan fiyatlar yine bu dolaylarda olabilir yalnız değişen dolar kurlarınıda göz önüne alırsak arttığını düşünüyorum)profesyonel modellerde bu fiyat binleri aşıp 5 haneli rakamlara ulaşabiliyor.. Ayrıca fan sistemleride mevcut, yalnız bu sistemlerde ısı değişimleri çok çok farklı olmuyor, 3-5 derece fan sayısına göre belki(ben bakmayalı teknolojisi değiştiyse bilmiyorum tabi, araştırmakta fayda var), yalnız fiyat olarak en fazla 4 haneyi bulur, normal bir akvaryum için 300-400 civarında tüm ekipmanlarıyla temin edilebilir.
Ayrıca birde bilgisizce yapılan buz yada soğuk su ekleme olayı var, balıklara şok yaşatma riski bir yana ani ısı değişimleri nedeniyle bir çok hastalığa davetiye olabileceğinden tavsiye etmiyorum. Yine farklı yöntemler varsa 2015 ocak ayından bu yana derslerden dolayı akvaryum teknolojileri ve sistemlerini araştırmaya pek vaktim olmadığından diğer forum üyelerinden konuyla alakalı güncel bilgi ve tecrübesi olanların yorumlarınıda beklemenizi veya bu konuyla alakalı açılmış olması muhtemel yakın tarihli diğer başlıkları da araştırmanızı tavsiye ederim..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhabalar Emre Bey,
Ne yazık ki hepimizin en büyük sorunlarından birisi sıcak havalarda akvaryum ısısını düşürmek konusu/problemi..
Eğer ki maddi durumunuz uygunsa piyasada bir çok farklı firmanın değişik ebat ve fiyatlarda akvaryum soğutucuları mevcut(yaklaşık olarak kalitesi baz alınarak 500 lira civarlarında başlayarak(2014 senesi için konuşuyorum, şuan fiyatlar yine bu dolaylarda olabilir yalnız değişen dolar kurlarınıda göz önüne alırsak arttığını düşünüyorum)profesyonel modellerde bu fiyat binleri aşıp 5 haneli rakamlara ulaşabiliyor.. Ayrıca fan sistemleride mevcut, yalnız bu sistemlerde ısı değişimleri çok çok farklı olmuyor, 3-5 derece fan sayısına göre belki(ben bakmayalı teknolojisi değiştiyse bilmiyorum tabi, araştırmakta fayda var), yalnız fiyat olarak en fazla 4 haneyi bulur, normal bir akvaryum için 300-400 civarında tüm ekipmanlarıyla temin edilebilir.
Ayrıca birde bilgisizce yapılan buz yada soğuk su ekleme olayı var, balıklara şok yaşatma riski bir yana ani ısı değişimleri nedeniyle bir çok hastalığa davetiye olabileceğinden tavsiye etmiyorum. Yine farklı yöntemler varsa 2015 ocak ayından bu yana derslerden dolayı akvaryum teknolojileri ve sistemlerini araştırmaya pek vaktim olmadığından diğer forum üyelerinden konuyla alakalı güncel bilgi ve tecrübesi olanların yorumlarınıda beklemenizi veya bu konuyla alakalı açılmış olması muhtemel yakın tarihli diğer başlıkları da araştırmanızı tavsiye ederim..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Bu Akvaryuma Ne Gider
Merhaba,
Bende 2 sene düşündüm durdum, bir ara doldurdum derken şuan 200 litre yine boş duruyor..
110 Litre ufak amerikanlar, tetralar, canlı doğuranlar(özellikle tek yada bir kaç varyete kılıç gibi), merağınız varsa karides, midye, kerevit ve benzeri omurgasızlar için uygun hacimdir.. Azıcık daha bitkilendirme yapıp, bir iki hoşunuza giden türde kaya ekleyerek saydam sarı(varyete ismini hatırlayamadım), şeker kırmızı, siyah kılıçlardan 3 er 4 er adet ekleyip, 2-3 midye koyup, bir iki Loach ve istediğiniz türde Corydoraslardan 6-7 adet ekleyerek güzel bir karma oluşturabilirsiniz.. Olmadı orta Amerikan Cichlidlerinden hoşunuza giden, hacme uygun türlerden bir çift ekleyebilir yanına yine seçtiğiniz türe uyumlu 1-2 türle hoş bir çalışma yapabilirsiniz.. Yine bitkilendirme yapıp Galaxy Rasbora, L.Dorsigera, Corydoraslar, Loach ve benzeri barışçıl ufaklıklarla görselliği yüksek bir tankada çevirebilirsiniz.. Şuanki haliyle Rainbow, Zebra(Amerikan), Sajica gibi türler aklıma geliyor, onun dışında midye kırığı kum olduğunu düşünürsek kaya eklemesi yapıp kütüğü çıkartarak Malawi' nin küçük hacimlere uygun türlerinden seçmeler yapabilirsiniz, kaya yerine boş kabuklar ve yer yer bir iki kök cüce sazla sakin bir göl kıyısı taklidi yaparak kabukçul türler ekleyebilirsiniz..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhaba,
Bende 2 sene düşündüm durdum, bir ara doldurdum derken şuan 200 litre yine boş duruyor..
110 Litre ufak amerikanlar, tetralar, canlı doğuranlar(özellikle tek yada bir kaç varyete kılıç gibi), merağınız varsa karides, midye, kerevit ve benzeri omurgasızlar için uygun hacimdir.. Azıcık daha bitkilendirme yapıp, bir iki hoşunuza giden türde kaya ekleyerek saydam sarı(varyete ismini hatırlayamadım), şeker kırmızı, siyah kılıçlardan 3 er 4 er adet ekleyip, 2-3 midye koyup, bir iki Loach ve istediğiniz türde Corydoraslardan 6-7 adet ekleyerek güzel bir karma oluşturabilirsiniz.. Olmadı orta Amerikan Cichlidlerinden hoşunuza giden, hacme uygun türlerden bir çift ekleyebilir yanına yine seçtiğiniz türe uyumlu 1-2 türle hoş bir çalışma yapabilirsiniz.. Yine bitkilendirme yapıp Galaxy Rasbora, L.Dorsigera, Corydoraslar, Loach ve benzeri barışçıl ufaklıklarla görselliği yüksek bir tankada çevirebilirsiniz.. Şuanki haliyle Rainbow, Zebra(Amerikan), Sajica gibi türler aklıma geliyor, onun dışında midye kırığı kum olduğunu düşünürsek kaya eklemesi yapıp kütüğü çıkartarak Malawi' nin küçük hacimlere uygun türlerinden seçmeler yapabilirsiniz, kaya yerine boş kabuklar ve yer yer bir iki kök cüce sazla sakin bir göl kıyısı taklidi yaparak kabukçul türler ekleyebilirsiniz..
Saygılarımla,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Hangi Tür
Merhabalar Ali Bey,
30 Litre' de Betta daha hoş olabilir, lepistesler zamanla çoğalacağından 50-60 litre veya daha üstü hacimlerde alacağınız haz artacaktır, ufak tanklarda canlı doğuranların yavrularını doğal yollarla kurtarma şansı maalesef baya düşük oluyor.. Lepistes ve bitki tabii beraber olur, zaten canlı doğuranlarda yavru kurtarmak için(doğal yollarla, yavruluk vs kullanmadan) bitki yada rafya kullanmak gerekir, rafya doğallığı ve görüntüyü bozduğundan bitki özellikle de canlı bitki hem akvaryumun havasını değiştirecek hemde sizin balıklarınızdan ve akvaryumu izlemekten alacağınız keyfi kat ve kat arttıracaktır. Kesinlikle bitki tavsiye ederim, ister betta ister lepistes bitkiyle birlikte daha hoş olacaktır..
Saygılar,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Merhabalar Ali Bey,
30 Litre' de Betta daha hoş olabilir, lepistesler zamanla çoğalacağından 50-60 litre veya daha üstü hacimlerde alacağınız haz artacaktır, ufak tanklarda canlı doğuranların yavrularını doğal yollarla kurtarma şansı maalesef baya düşük oluyor.. Lepistes ve bitki tabii beraber olur, zaten canlı doğuranlarda yavru kurtarmak için(doğal yollarla, yavruluk vs kullanmadan) bitki yada rafya kullanmak gerekir, rafya doğallığı ve görüntüyü bozduğundan bitki özellikle de canlı bitki hem akvaryumun havasını değiştirecek hemde sizin balıklarınızdan ve akvaryumu izlemekten alacağınız keyfi kat ve kat arttıracaktır. Kesinlikle bitki tavsiye ederim, ister betta ister lepistes bitkiyle birlikte daha hoş olacaktır..
Saygılar,
Hayırlı Ramazanlar..
Işık SAYGIN
Bu Balik Turu Nedir?
Merhabalar,
[B]'' Cynotilapia sp. Mbamba ''[/B] gibi duruyor tabi [B]'' Cynotilapia Aurifrons ''[/B] 'da olabilir,[B]'' Cynotilapia ''[/B] olduğu kesin ama alt tür olarak emin değilim..
Işık SAYGIN,
Saygılar.[EDIT]CastieL,2015-12-27 21:43:54[/EDIT]
Merhabalar,
[B]'' Cynotilapia sp. Mbamba ''[/B] gibi duruyor tabi [B]'' Cynotilapia Aurifrons ''[/B] 'da olabilir,[B]'' Cynotilapia ''[/B] olduğu kesin ama alt tür olarak emin değilim..
Işık SAYGIN,
Saygılar.[EDIT]CastieL,2015-12-27 21:43:54[/EDIT]
Bu Ürünler Sizce Nasıl?
Merhaba,
İlk üründe çıkma oranı diye birşey yok,kabukları eritilmiş kuru artemia,yani canlı yem değil.. Rotifish kaliteli bir marka fakat satıcı biraz ciddiyetsiz. Açıklamanın şekli ve ürünün resminde artemia yerine tubifex ambalajının konulması düşündürücü.
İkinci ürün yetişkin bettalar için,yani yavrulara hiçbir katkı/ilaç kullanmamanızı öneriyorum ki herşeyden önce büyümelerine ters etkisi olabilir.
Misket gübrelerde ise litre olarak değil tabana bitki yoğunluğuna göre dizilir. Yani her yer bitkili olacaksa ve bunlar kökten alacakları besine ihtiyaç duyan bitkilerse 5 cm de 1,seyrek olacaksa kümelerin olduğu bölümlere aynı şekilde dizilimi uygun olacaktır. Genellikle taban bitkisi olmayacaksa misket gübre dizmeye gerek yoktur. Yani 10 litre için misket gübre anca taban bitkisi düşünürseniz dizin,aksi halde besin ihtiyacı yüksek bitkilerin kök kısımlarına 1-2 adet soksanız yeterlidir.
Işık SAYGIN,
Saygılarımla.
Merhaba,
İlk üründe çıkma oranı diye birşey yok,kabukları eritilmiş kuru artemia,yani canlı yem değil.. Rotifish kaliteli bir marka fakat satıcı biraz ciddiyetsiz. Açıklamanın şekli ve ürünün resminde artemia yerine tubifex ambalajının konulması düşündürücü.
İkinci ürün yetişkin bettalar için,yani yavrulara hiçbir katkı/ilaç kullanmamanızı öneriyorum ki herşeyden önce büyümelerine ters etkisi olabilir.
Misket gübrelerde ise litre olarak değil tabana bitki yoğunluğuna göre dizilir. Yani her yer bitkili olacaksa ve bunlar kökten alacakları besine ihtiyaç duyan bitkilerse 5 cm de 1,seyrek olacaksa kümelerin olduğu bölümlere aynı şekilde dizilimi uygun olacaktır. Genellikle taban bitkisi olmayacaksa misket gübre dizmeye gerek yoktur. Yani 10 litre için misket gübre anca taban bitkisi düşünürseniz dizin,aksi halde besin ihtiyacı yüksek bitkilerin kök kısımlarına 1-2 adet soksanız yeterlidir.
Işık SAYGIN,
Saygılarımla.
Resimli İmza
Forum içerisinde ayarlar kısmından da yapılabildiği gibi aşağıdaki konuyu(ve bunun gibi onlarca konu daha var.)okursanız da gayet iyi örnekler yapabilirsiniz yada uğraşmak istemiyorsanız ''paint''yardımıyla da yapabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/forum/resimli_imza_yapmak_k264206.asp[/URL]
Azıcık araştırsanız,forumda [K]en azından[/K] alakalı ve yararlı 10 konu bulabilirsiniz.[EDIT]CastieL,2015-10-10 20:08:08[/EDIT]
Forum içerisinde ayarlar kısmından da yapılabildiği gibi aşağıdaki konuyu(ve bunun gibi onlarca konu daha var.)okursanız da gayet iyi örnekler yapabilirsiniz yada uğraşmak istemiyorsanız ''paint''yardımıyla da yapabilirsiniz.
[URL]http://www.akvaryum.com/forum/resimli_imza_yapmak_k264206.asp[/URL]
Azıcık araştırsanız,forumda [K]en azından[/K] alakalı ve yararlı 10 konu bulabilirsiniz.[EDIT]CastieL,2015-10-10 20:08:08[/EDIT]
Vatoz Tür Ve Cinsiyeti
Merhaba,
Vatozunuzun türü Leopar vatoz(Pterygoplichthys gibbiceps),cinsiyete gelince bazı yerde altı kırmızıya çalıyorsa erkek bazı yerlerde de ağız yapısı beşgense erkektir deniliyor. Benim kanımca erkek ama bunun sizin yada bizim için agresiflik durumu dışında bir önemi yok,çünkü akvaryumlarda ürediğine rastlamadım ve ticari üretimide havuzlarda yapılıyor..
Işık SAYGIN,
Saygılar.
[K](edit: İmzanızda 45 litrede beslediğiniz yazıyor,bu hacim vatozunuz için gerekli hacmin sadece onda biridir. Gerekli hacim minimum 450-500 litredir.)[/K][EDIT]CastieL,2015-10-10 19:56:58[/EDIT]
Merhaba,
Vatozunuzun türü Leopar vatoz(Pterygoplichthys gibbiceps),cinsiyete gelince bazı yerde altı kırmızıya çalıyorsa erkek bazı yerlerde de ağız yapısı beşgense erkektir deniliyor. Benim kanımca erkek ama bunun sizin yada bizim için agresiflik durumu dışında bir önemi yok,çünkü akvaryumlarda ürediğine rastlamadım ve ticari üretimide havuzlarda yapılıyor..
Işık SAYGIN,
Saygılar.
[K](edit: İmzanızda 45 litrede beslediğiniz yazıyor,bu hacim vatozunuz için gerekli hacmin sadece onda biridir. Gerekli hacim minimum 450-500 litredir.)[/K][EDIT]CastieL,2015-10-10 19:56:58[/EDIT]
İzmir'de Nerede Profil Sehpa Yaptırabilirim?
Ben teşekkür ederim Canberk Bey. Ben profili maalesef İzmir'de değil Muğla'da yaptırdım,akvaryum Muğla'daki evimde.
Ben teşekkür ederim Canberk Bey. Ben profili maalesef İzmir'de değil Muğla'da yaptırdım,akvaryum Muğla'daki evimde.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
