ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cifi82
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ekim 2006 02:04
Son Ziyaret:
15 Şubat 2018 21:53
Toplam Mesaj:
111 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihan Fidan
Doğum Tarihi:
03 Şubat 1982
Yaş:
44
İl:
Antalya
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihan Fidan
200 lt Sarıprenses Koloni
260 lt Tropheus Maswa yavrucaklar
Tetratec Ex 1200,Lifetec 835...
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Dizayn Sorunu
Merhaba arkadaşlar, 540 lt tankım var 4 köşe kuşaklı fakat dış filtremin hem emiş hemde basış bastonlarını bu kuşaklar yüzünden yerleştiremiyorum, bana fikir verirmisiniz [:?]
Merhaba arkadaşlar, 540 lt tankım var 4 köşe kuşaklı fakat dış filtremin hem emiş hemde basış bastonlarını bu kuşaklar yüzünden yerleştiremiyorum, bana fikir verirmisiniz [:?]
Test Kitleri
Merhaba değerli arkadaşlar, akvaryumumdaki su değerlerini ölçmek için kullanabileceğim fazla karmaşık olmayan hangi test kitlerini önerebilirsiniz.? İlk defa test yapacağım için tecrübesizim...NOT:Amonyak,nitrat,ph gibi testler için... [:?]
Merhaba değerli arkadaşlar, akvaryumumdaki su değerlerini ölçmek için kullanabileceğim fazla karmaşık olmayan hangi test kitlerini önerebilirsiniz.? İlk defa test yapacağım için tecrübesizim...NOT:Amonyak,nitrat,ph gibi testler için... [:?]
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Ahanda kafalar ayni desem yeridir .[8)][:iyi:]
Bende bir tecrube asamasi oldugunda arastirmanin cirkini cikaranlardanim.
o kadar okumama ragmen leptasomadan kaynakli bload olmasada baslangici olan durumu yasayip atlattik diyebilirim suphesiz okumaninda faydasini en azindan belirti ve ne yapacagini bilebilmek guzel oluyor.
epsom okudugum kadariylasini belirttim tabiki tecrubemiz dayanismalarimiz oldukca cozecegimiz cok konu yasayacagiz .
Bende evhamdansa takintili bir yapim var konunun dibini bulurum[:)))]saygilar..[/QUOTE]
Zamanla geçiyormuş bu takıntı,tabi ki tecrübe kazandıkça,zamanla ve sabırla....Yaşayıp göreceğiz,saygılar bizden keyifli hobiler...
[QUOTE=renoibo]Ahanda kafalar ayni desem yeridir .[8)][:iyi:]
Bende bir tecrube asamasi oldugunda arastirmanin cirkini cikaranlardanim.
o kadar okumama ragmen leptasomadan kaynakli bload olmasada baslangici olan durumu yasayip atlattik diyebilirim suphesiz okumaninda faydasini en azindan belirti ve ne yapacagini bilebilmek guzel oluyor.
epsom okudugum kadariylasini belirttim tabiki tecrubemiz dayanismalarimiz oldukca cozecegimiz cok konu yasayacagiz .
Bende evhamdansa takintili bir yapim var konunun dibini bulurum[:)))]saygilar..[/QUOTE]
Zamanla geçiyormuş bu takıntı,tabi ki tecrübe kazandıkça,zamanla ve sabırla....Yaşayıp göreceğiz,saygılar bizden keyifli hobiler...
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Epsom tuzu okudugum kadari ile bagirsak bosaltma gibi durumlar icin yni kabizlik sirasinda kullanilmasi gerekiyor diye okudum neden normal zamanda kullaniyorsinuz ? Dikkatli kullanilmasini okumustum.
nasil bir uygulama yapiyorsunuz?
[/QUOTE]
Normal zamanda demiyelim de balıklarım da şişlik vs görünce 100 lt/1 çorba kaşığı olacak şekilde oranlama yapıyordum,araştırdığım kadarıyla Su değişimlerinde kullanılması önlem maksadıyla oluyor fakat ben kimyasal kullanmama düşüncesinde olduğum için ıspanak konusunu dile getirmiştim...Bazen fazla evhamlı olabiliyorum ve çok fazla araştırma yapınca da kafam karışıyor...Ona bakarsak kaya tuzu için de kullan diyen var kullanma diyen de var,kısacası tecrübe edinerek bir sonuca varacağız...Şuan balıklarım mutlu önemli olan da bu benim için...Tropheuslar bloat denilen bir hastalık riskini sürekli taşıyorlar o yüzden bu illetle karşılaşmamak için balıklarımı sürekli takip ediyorum ve bir yandan da bu işin uzmanlarından gerek buradan gerek telefondan sürekli bilgi alıp tecrübe kazanmaya çalışıyorum...Yabancı forum sitelerini bile çeviriden faydalanarak inceliyorum....
Mesela elimdeki 260 lt lik tankımın bana yetmeyeceğinin de farkındayım onlar büyüyene kadar 2. ve daha büyük bir tank temin edeceğim ortalama 400-500 lt civarında...Yani aradaki zaman zarfında hazırlıklarımı tamamlayacağım hem ev içi konum hem de maddi anlamda...
[QUOTE=renoibo]Epsom tuzu okudugum kadari ile bagirsak bosaltma gibi durumlar icin yni kabizlik sirasinda kullanilmasi gerekiyor diye okudum neden normal zamanda kullaniyorsinuz ? Dikkatli kullanilmasini okumustum.
nasil bir uygulama yapiyorsunuz?
[/QUOTE]
Normal zamanda demiyelim de balıklarım da şişlik vs görünce 100 lt/1 çorba kaşığı olacak şekilde oranlama yapıyordum,araştırdığım kadarıyla Su değişimlerinde kullanılması önlem maksadıyla oluyor fakat ben kimyasal kullanmama düşüncesinde olduğum için ıspanak konusunu dile getirmiştim...Bazen fazla evhamlı olabiliyorum ve çok fazla araştırma yapınca da kafam karışıyor...Ona bakarsak kaya tuzu için de kullan diyen var kullanma diyen de var,kısacası tecrübe edinerek bir sonuca varacağız...Şuan balıklarım mutlu önemli olan da bu benim için...Tropheuslar bloat denilen bir hastalık riskini sürekli taşıyorlar o yüzden bu illetle karşılaşmamak için balıklarımı sürekli takip ediyorum ve bir yandan da bu işin uzmanlarından gerek buradan gerek telefondan sürekli bilgi alıp tecrübe kazanmaya çalışıyorum...Yabancı forum sitelerini bile çeviriden faydalanarak inceliyorum....
Mesela elimdeki 260 lt lik tankımın bana yetmeyeceğinin de farkındayım onlar büyüyene kadar 2. ve daha büyük bir tank temin edeceğim ortalama 400-500 lt civarında...Yani aradaki zaman zarfında hazırlıklarımı tamamlayacağım hem ev içi konum hem de maddi anlamda...
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Tabiki kural degildirde ben aksam vermeyi tercih ettim sabah kahvaltida kim brokoli ister;))
Tecrubelendikce bende oyle olunca birkac ustadim sarimsak suyunu tropta eksik etmemeyi uyardilar .birkac tarif belirtildigi olsada basit halinde haftada 1kere birkac damla sarimsak suyu emdirdigim pul yemide veriyorum. Bilsenizde hatirlatma olsun [:iyi:][/QUOTE]
5-6 çeşit kaliteli yemle besliyorum,yaklaşık 2,5 ay oldu alalı,maşallah bir kaçı baya bir boylandı irileşmeye başladılar,sanırım o iri olanlar erkek olacak ileri de,iştahlarında hiç bir sıkıntı yok,tablet yem atıyorum mesela akvaryum içinde curcuna kopuyor vatozlarımı bile didikliyorlar kenara çekil ben yicem diye,epsom tuzu bile kullanıyorum bloat ile karşılaşmamak için,tek sorunum arada bir de olsa kuma sürtünmeleri o da geçecek inşallah sabırlı olmaya çalışıyorum,araştırıyorum,saygılarımla...
[QUOTE=renoibo]Tabiki kural degildirde ben aksam vermeyi tercih ettim sabah kahvaltida kim brokoli ister;))
Tecrubelendikce bende oyle olunca birkac ustadim sarimsak suyunu tropta eksik etmemeyi uyardilar .birkac tarif belirtildigi olsada basit halinde haftada 1kere birkac damla sarimsak suyu emdirdigim pul yemide veriyorum. Bilsenizde hatirlatma olsun [:iyi:][/QUOTE]
5-6 çeşit kaliteli yemle besliyorum,yaklaşık 2,5 ay oldu alalı,maşallah bir kaçı baya bir boylandı irileşmeye başladılar,sanırım o iri olanlar erkek olacak ileri de,iştahlarında hiç bir sıkıntı yok,tablet yem atıyorum mesela akvaryum içinde curcuna kopuyor vatozlarımı bile didikliyorlar kenara çekil ben yicem diye,epsom tuzu bile kullanıyorum bloat ile karşılaşmamak için,tek sorunum arada bir de olsa kuma sürtünmeleri o da geçecek inşallah sabırlı olmaya çalışıyorum,araştırıyorum,saygılarımla...
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Enpati yaparsak brokoliyi cig yememiz gibi dusunun . Otcul beslenen bir ture belli sebzeleri haslayip vermek dogrusal olabilir .
malum trop turunde mide cok kucuk bagirsak sisteminde cozundurmesinden genel olarak ispanak bezelye hasnanip verilmekte.
marul salatalik denemedim ama onlari cig verdikleri hakkinda konular ve fotolar gordum.
ilk sefer gordukleri bi yemi tanimadiklarindan korkabilirler bile.
ispanagi 1yaprak baska gun yine deneyin .ince kiyin.
tabi gun icinde yem yada ispanak oncesi yem vermemistiniz umarim? Acken verildiginde tadini ogrenirler.yararlidir.[/QUOTE]
Güne başlarken yani sabah saatlerinde vermiştim.Artık tekrar deneyeceğim alıştırmak lazım sizin de değindiğinize göre,benim amacım bağırsaklarını çalıştırmak,canlı artemia da denemek istiyorum haftada bir fakat otçul oldukları için çekiniyorum...Artemia vermem de sakınca görmeyenler de var...
[QUOTE=renoibo]Enpati yaparsak brokoliyi cig yememiz gibi dusunun . Otcul beslenen bir ture belli sebzeleri haslayip vermek dogrusal olabilir .
malum trop turunde mide cok kucuk bagirsak sisteminde cozundurmesinden genel olarak ispanak bezelye hasnanip verilmekte.
marul salatalik denemedim ama onlari cig verdikleri hakkinda konular ve fotolar gordum.
ilk sefer gordukleri bi yemi tanimadiklarindan korkabilirler bile.
ispanagi 1yaprak baska gun yine deneyin .ince kiyin.
tabi gun icinde yem yada ispanak oncesi yem vermemistiniz umarim? Acken verildiginde tadini ogrenirler.yararlidir.[/QUOTE]
Güne başlarken yani sabah saatlerinde vermiştim.Artık tekrar deneyeceğim alıştırmak lazım sizin de değindiğinize göre,benim amacım bağırsaklarını çalıştırmak,canlı artemia da denemek istiyorum haftada bir fakat otçul oldukları için çekiniyorum...Artemia vermem de sakınca görmeyenler de var...
Maswa Ispanak
[QUOTE=renoibo]Bende maswa ile yavrudan buyutmeye basladigimdan 1ci seferde yemeyebilirler konumda yada blogumda videolarini gorebilirsiniz .ben hasladiktan sonra kalin damarli kisimi kesip yaprak kisimini ince dograyip parca parca vermekteyim 2ci seferden sonra tadini ogreniyorlar .[/QUOTE]
Denemek amaçlı 2 yaprak ıspanağı cezvede haşlayıp elimle bölüp verdim yenmeyince kepçeyle geri çıkartıp çöpe attım...Kısacası rabet görmedi...
[QUOTE=renoibo]Bende maswa ile yavrudan buyutmeye basladigimdan 1ci seferde yemeyebilirler konumda yada blogumda videolarini gorebilirsiniz .ben hasladiktan sonra kalin damarli kisimi kesip yaprak kisimini ince dograyip parca parca vermekteyim 2ci seferden sonra tadini ogreniyorlar .[/QUOTE]
Denemek amaçlı 2 yaprak ıspanağı cezvede haşlayıp elimle bölüp verdim yenmeyince kepçeyle geri çıkartıp çöpe attım...Kısacası rabet görmedi...
Maswa Ispanak
[QUOTE=mustafakles]
Ben ıspanak marul gibi şeyleri diri olarak veriyorum neredeyse artık kalmıyor çok güzel tüketiyorlar.[/QUOTE]
Tropheus türü mü besliyorsunuz ?
[QUOTE=mustafakles]
Ben ıspanak marul gibi şeyleri diri olarak veriyorum neredeyse artık kalmıyor çok güzel tüketiyorlar.[/QUOTE]
Tropheus türü mü besliyorsunuz ?
Maswa Ispanak
Merhaba,elimde 2-3 cm civarında duboisi maswalarım var ve sürekli kuru yem kullanmamak için ıspanak haşlayıp verdim fakat yanından bile geçmediler...Bu konuda fikirlerinizi almak isterim değerli arkadaşlar....[:cool:]
Merhaba,elimde 2-3 cm civarında duboisi maswalarım var ve sürekli kuru yem kullanmamak için ıspanak haşlayıp verdim fakat yanından bile geçmediler...Bu konuda fikirlerinizi almak isterim değerli arkadaşlar....[:cool:]
Duboisi Renk
Merhabalar, yaklaşık 2 aydır yavru olarak aldığım duboisi maswa besliyorum 35 adet...asıl merak ettiğim bazılarında özellikle iri olan yavrularımın bir kısmında (3 cm civarı) renkleri açık kurşuniye dönmüş durumunda daha küçükleri ise; koyu siyah renkte...iri olanlar renk değişimine mi uğruyor yoksa bir problem mi var... (ilk aldığımda siyah tonları koyu idi)...
Merhabalar, yaklaşık 2 aydır yavru olarak aldığım duboisi maswa besliyorum 35 adet...asıl merak ettiğim bazılarında özellikle iri olan yavrularımın bir kısmında (3 cm civarı) renkleri açık kurşuniye dönmüş durumunda daha küçükleri ise; koyu siyah renkte...iri olanlar renk değişimine mi uğruyor yoksa bir problem mi var... (ilk aldığımda siyah tonları koyu idi)...
SON MESAJLAR
- Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
altanilker,
Jotunheim,
Barrcuda,
mrah,
Manguday,
yeekim,
portre,
fishd,
rseven,
EKAR,
kopruluonur,
KorkuCAN,
Balikcidede,
ssubasi,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
poyraz43,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
capodicapii,
ibas34,
Goldfish2000,
Soner.x,
Ylmzuslu,
zakazat kyhnu_lksa,
osmandbnl,
nniiaa,
riderfish,
DY1903,
akvarist10UR,
Mustafaahira,
şansal,
Flytheshrimp,
sulox,
Oquanus,
√olkaπ,
egedin,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
