ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
abakusfx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2014 08:34
Son Ziyaret:
16 Ekim 2025 14:12
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fahrettin OYDU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]http://i1189.photobucket.com/albums/z429/abakusfx/Snail1.gif[/IMG]
60 LT Japon arası :D
150*50*60 Barışcıl Güney Amerikan beklemede :D
SON 10 MESAJI
Deniz Anası Tank Kurulumu Ülkemizde İlki.
Maşallah [:nazar:] emeklerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.[:iyi:]
Maşallah [:nazar:] emeklerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.[:iyi:]
Akarsu Kayalarını Akvaryuma Koymak.
[QUOTE=43temhem43]Büyük bir akarsudan aldığımız oval taşları akvaryuma koyabilirmiyiz ?
Aslında bunu tercih etmezdim ama göze hoş gelen kayalar petshoplarda 10 lira gibi fiyata satılıyor. 10 tane kaya alırsak 100 lira. Bu parayla kaya almak yerine çok daha farklı şeyler alabilirim.[/QUOTE]
Merhaba bende denemiştim ancak tuz ruhu testini yapmakta 2 fayda var bir salınım yapacak taşları ayıklamak . İkinci sebep ise benim başıma gelmişti akarsudan beyaz diye güzel bir taş getirdim tuz ruhu döktüm bir müddet sonra rengi alakasız bir şey çıktı [:P] Meğer o güzel beyazlık zamanla içi kireç tutmuş çaydanlık gibi katmanlar halinde beyaz kireç tabakası olmasıymış :D
Keyifli hobiler
[QUOTE=43temhem43]Büyük bir akarsudan aldığımız oval taşları akvaryuma koyabilirmiyiz ?
Aslında bunu tercih etmezdim ama göze hoş gelen kayalar petshoplarda 10 lira gibi fiyata satılıyor. 10 tane kaya alırsak 100 lira. Bu parayla kaya almak yerine çok daha farklı şeyler alabilirim.[/QUOTE]
Merhaba bende denemiştim ancak tuz ruhu testini yapmakta 2 fayda var bir salınım yapacak taşları ayıklamak . İkinci sebep ise benim başıma gelmişti akarsudan beyaz diye güzel bir taş getirdim tuz ruhu döktüm bir müddet sonra rengi alakasız bir şey çıktı [:P] Meğer o güzel beyazlık zamanla içi kireç tutmuş çaydanlık gibi katmanlar halinde beyaz kireç tabakası olmasıymış :D
Keyifli hobiler
180/60/78h.Bitmiş hali son sayfa resimler video.
[QUOTE=ZaireYagmur]
Merhaba.
Biraz geçte olsa yeni gördüğüm için size cevap yazmak istedim[:)]
Kapak değişme nedeni 3 bölme şeklinde yapmıştı usta+iç kısım pvc kaplamalıydı.
3 bölmeyi istemedım ortadan menteşeleri koyarak yukarıye kaldırmalı kapak istedım ayrıca dış ve iç komple pvc kaplamalı yaptırdık.
İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim gerçekten paylaşımlarınızın her satırı değerli. Ben henüz yaptırmadım acelem olmadığı için zamana yaydım tank işini benim konuştuğum ustada 3 parça yapacaktı ama pvc den felan bahsetmedi [:geek:] sizin yaptırdığınız daha mantıklı . [:iyi:]
Tankınızın son halide yine muhteşem [3)] Çalışmalarınızın devamını merakla bekliyoruz . Sağlıkla ve sevdiğiniz canlılarla nice mutlu zamanlar geçirmeniz dileğimle iyi hobiler . [:)]
[QUOTE=ZaireYagmur]
Merhaba.
Biraz geçte olsa yeni gördüğüm için size cevap yazmak istedim[:)]
Kapak değişme nedeni 3 bölme şeklinde yapmıştı usta+iç kısım pvc kaplamalıydı.
3 bölmeyi istemedım ortadan menteşeleri koyarak yukarıye kaldırmalı kapak istedım ayrıca dış ve iç komple pvc kaplamalı yaptırdık.
İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim gerçekten paylaşımlarınızın her satırı değerli. Ben henüz yaptırmadım acelem olmadığı için zamana yaydım tank işini benim konuştuğum ustada 3 parça yapacaktı ama pvc den felan bahsetmedi [:geek:] sizin yaptırdığınız daha mantıklı . [:iyi:]
Tankınızın son halide yine muhteşem [3)] Çalışmalarınızın devamını merakla bekliyoruz . Sağlıkla ve sevdiğiniz canlılarla nice mutlu zamanlar geçirmeniz dileğimle iyi hobiler . [:)]
Tek Eheim 2217 Mi Çift Eheim 2213 Mü?
[QUOTE=Fatih T]Rica ederim. Doğru kurulduklarında her ikiside piyasada ki en sessiz ürünlerdir. Her ikisinde de motor sesini duymazsınız. Titreşim vb 0 a yakındır. Ancak son zamanlarda uzak doğu üretimleri olduğunu ve alman orjinli olanlar kadar kaliteli olmadığını okudum. Alman malı temin etmeye çalışın.
Saygılar. [/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler ve yorumunuz için teşekkür ederim. Sağlıklı hobiler [:iyi:]
[QUOTE=Fatih T]Rica ederim. Doğru kurulduklarında her ikiside piyasada ki en sessiz ürünlerdir. Her ikisinde de motor sesini duymazsınız. Titreşim vb 0 a yakındır. Ancak son zamanlarda uzak doğu üretimleri olduğunu ve alman orjinli olanlar kadar kaliteli olmadığını okudum. Alman malı temin etmeye çalışın.
Saygılar. [/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler ve yorumunuz için teşekkür ederim. Sağlıklı hobiler [:iyi:]
Tek Eheim 2217 Mi Çift Eheim 2213 Mü?
[QUOTE=orimohito]Merhaba benim size tavsiyem yan veya arka sump yaptırmanız. Dış filtre temizlik vs. çok uğraştırır sump kullanımı daha temiz ve daha kolaydır son 2 yıldır sump kullanıyorum 2 adet eheim 2213 aynı akvaryumda kullanmıştım sump hepsindne daha verimli[/QUOTE]
Sayın Mehmet arkadaşım teşekkürler yorumun için sumpta düşünüyorum ancak öncelik az bakım isteyen sıkıntısız düzenek. Alt sump yapmam lazım yerim başkasına müsait değil koku ve ses mutlaka olacak. Bu neden ile ileride anca şuan için planlarımda kullanımı pratik ve az bakım isteyen blok sistem. İlgin için paylaşımın için teşekkürler.[:)]
[QUOTE=Fatih T]400lt de sizin bahsettiğiniz gibi hem eheim 2213 2 adet hemde 1 adet 2217 kullandım. 2213 ler içlerinde sepet olması nedenyile 2217 ye göre daha pratik kullanım sunuyor, ancak suyu çevirme olarak bakıldığında, 2213 440lt debili iken 2217 1000lt debili. 2217 yi bu nedenle bitkili akvaryum yaptığımda kaldırmıştım, zira akvaryum bol bitkili olduğundan çıkışı nereye koyarsanız koyun bitkileri yatırıyordu, 2213 ler ise girişler sağ ve sol arkada çıkışlar ise döngü sağlayacak şekilde bulunuyordu. Çift giriş olmasının avantajı elbette var, özellikle yoğun atığın olacağı büyük akvaryumlarda filtre ızgarasının karşı köşede bulunan atığı toplaması bir yere takılma ihtimali vb göz önünde bulunduğunda daha iyi, ancak 1000lt debi de suyu çevirmesi açısından daha iyi. Eğer ileride bitkili vb yapmayacaksanız, bu seçimler arasından size 2217 yi öneririm. ileride yeniden kombinasyon yapmak isterseniz 2213 ikinci el piyasasında her zaman uygun rakamlara bulunabiliyor, 2217 hali hazırda buldunuzsa alın derim.
Saygılar[/QUOTE]
Fatih hocam yorumun için teşekkürler .Para versen böyle bir bilgi sahibi zor olur insan.[:)] bende bitki için belirttiğin ajantajı düşündümdü ama debi olayı inanın aklıma gelmedi [:D] Şuanda aldığım yaptırdığım bir şey yok .40 sefer araştırıp yapmak en doğrusu sonuçta. Sizin belirttiğiniz yolda ilerleyeceğim gerçekten tecrübe farklı bir şey [:cool:]. Bir şey daha fatih bey iki tane 2213 olunca ses 2217 den fazlamı olur sizce??[:?]
Tekrar teşekkür ederim. Sağlıklı hobiler dilerim
[QUOTE=orimohito]Merhaba benim size tavsiyem yan veya arka sump yaptırmanız. Dış filtre temizlik vs. çok uğraştırır sump kullanımı daha temiz ve daha kolaydır son 2 yıldır sump kullanıyorum 2 adet eheim 2213 aynı akvaryumda kullanmıştım sump hepsindne daha verimli[/QUOTE]
Sayın Mehmet arkadaşım teşekkürler yorumun için sumpta düşünüyorum ancak öncelik az bakım isteyen sıkıntısız düzenek. Alt sump yapmam lazım yerim başkasına müsait değil koku ve ses mutlaka olacak. Bu neden ile ileride anca şuan için planlarımda kullanımı pratik ve az bakım isteyen blok sistem. İlgin için paylaşımın için teşekkürler.[:)]
[QUOTE=Fatih T]400lt de sizin bahsettiğiniz gibi hem eheim 2213 2 adet hemde 1 adet 2217 kullandım. 2213 ler içlerinde sepet olması nedenyile 2217 ye göre daha pratik kullanım sunuyor, ancak suyu çevirme olarak bakıldığında, 2213 440lt debili iken 2217 1000lt debili. 2217 yi bu nedenle bitkili akvaryum yaptığımda kaldırmıştım, zira akvaryum bol bitkili olduğundan çıkışı nereye koyarsanız koyun bitkileri yatırıyordu, 2213 ler ise girişler sağ ve sol arkada çıkışlar ise döngü sağlayacak şekilde bulunuyordu. Çift giriş olmasının avantajı elbette var, özellikle yoğun atığın olacağı büyük akvaryumlarda filtre ızgarasının karşı köşede bulunan atığı toplaması bir yere takılma ihtimali vb göz önünde bulunduğunda daha iyi, ancak 1000lt debi de suyu çevirmesi açısından daha iyi. Eğer ileride bitkili vb yapmayacaksanız, bu seçimler arasından size 2217 yi öneririm. ileride yeniden kombinasyon yapmak isterseniz 2213 ikinci el piyasasında her zaman uygun rakamlara bulunabiliyor, 2217 hali hazırda buldunuzsa alın derim.
Saygılar[/QUOTE]
Fatih hocam yorumun için teşekkürler .Para versen böyle bir bilgi sahibi zor olur insan.[:)] bende bitki için belirttiğin ajantajı düşündümdü ama debi olayı inanın aklıma gelmedi [:D] Şuanda aldığım yaptırdığım bir şey yok .40 sefer araştırıp yapmak en doğrusu sonuçta. Sizin belirttiğiniz yolda ilerleyeceğim gerçekten tecrübe farklı bir şey [:cool:]. Bir şey daha fatih bey iki tane 2213 olunca ses 2217 den fazlamı olur sizce??[:?]
Tekrar teşekkür ederim. Sağlıklı hobiler dilerim
Tek Eheim 2217 Mi Çift Eheim 2213 Mü?
Merhaba herkese sağlıklı hobiler .Yeni yaptırmayı düşündüğüm 150*50*60 450lt barışçıl Amerikan karışık bitkili tank için ikinci elden
Tek eheim 2217 mi Çift eheim 2213 mü daha düzgün temizlik sağlar [:?] . Tecrübesi olan arkadaşlarım eksi [:cik:] yada artı [;)] fikirlerini bildire bilirlerse ona göre bir yol haritası çizeceğim. Acelem yok canlı söz konusu olan hobilerde acele etmek yarardan çok zarar getirdiğine inanıyorum. Yardım ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler [:geek:]
Merhaba herkese sağlıklı hobiler .Yeni yaptırmayı düşündüğüm 150*50*60 450lt barışçıl Amerikan karışık bitkili tank için ikinci elden
Tek eheim 2217 mi Çift eheim 2213 mü daha düzgün temizlik sağlar [:?] . Tecrübesi olan arkadaşlarım eksi [:cik:] yada artı [;)] fikirlerini bildire bilirlerse ona göre bir yol haritası çizeceğim. Acelem yok canlı söz konusu olan hobilerde acele etmek yarardan çok zarar getirdiğine inanıyorum. Yardım ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler [:geek:]
Red Orange Koi Angel Fihş(yavrular Serbest Yüzüşde
[QUOTE=DOLPİN]
Güzel dilekleriniz için teşekkürler. Evet ulaşmak biraz sıkıntılı oldu ama kesinlikle değdi çok sevdiğim bir türdü işallah sizde gönlünüzden geçen balıklara kavuşursunuz. Yeni tankları gün geçtikçe istediğim şeklini alıyor. Biraz daha bitki ekledim.[/QUOTE]
Sevgi emek ister sözünün açılımı bu işte [:D] [:iyi:]
[QUOTE=DOLPİN]
Güzel dilekleriniz için teşekkürler. Evet ulaşmak biraz sıkıntılı oldu ama kesinlikle değdi çok sevdiğim bir türdü işallah sizde gönlünüzden geçen balıklara kavuşursunuz. Yeni tankları gün geçtikçe istediğim şeklini alıyor. Biraz daha bitki ekledim.[/QUOTE]
Sevgi emek ister sözünün açılımı bu işte [:D] [:iyi:]
Pleksiden Yati Kökü :))
Bir tabelacı hocam varda onun orada kestimdi.O plexiyi verdi makine orada git kes dediydi :D Sayende bir bilgi daha öğrendik Dökme - çekme tiplerini bilmiyordum valla [:$] teşekkürler [;)]. [:)] Cnc yi aydınlatmayı yaparken [:?] gördümdü sankide ondan o makine ile gravür oyma kabartmada yapılıyormuş en azından. (Reklamcı hocamın dükkana beraber kurarken satıcı demo yaptı ama biz beceremedik hala :D ) Diğerine bittim [3)] ama güzel olmuş. Emeklerine sağlık.
Bir tabelacı hocam varda onun orada kestimdi.O plexiyi verdi makine orada git kes dediydi :D Sayende bir bilgi daha öğrendik Dökme - çekme tiplerini bilmiyordum valla [:$] teşekkürler [;)]. [:)] Cnc yi aydınlatmayı yaparken [:?] gördümdü sankide ondan o makine ile gravür oyma kabartmada yapılıyormuş en azından. (Reklamcı hocamın dükkana beraber kurarken satıcı demo yaptı ama biz beceremedik hala :D ) Diğerine bittim [3)] ama güzel olmuş. Emeklerine sağlık.
Dıy Moss Ağaç ( Tamamen Amatör )
[:iyi:][3)] Ellerine sağlık bence çook güzel bir çalışma olmuş Emeklerin dert görmesin [;)]
[:iyi:][3)] Ellerine sağlık bence çook güzel bir çalışma olmuş Emeklerin dert görmesin [;)]
Red Orange Koi Angel Fihş(yavrular Serbest Yüzüşde
MaşaAllah [:nazar:] iyi günlerde sağlıkla büyütün İnşallah konuyu takip edeceğim benimde hoşuma [:3] giden tür. Ancak elde etmesi çok sıkıntılı. [:'(] Azmin için tebrikler [:iyi:]
MaşaAllah [:nazar:] iyi günlerde sağlıkla büyütün İnşallah konuyu takip edeceğim benimde hoşuma [:3] giden tür. Ancak elde etmesi çok sıkıntılı. [:'(] Azmin için tebrikler [:iyi:]
SON MESAJLAR
- L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
